Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tipy z nabídky serveru Sportovnivozy.cz (42/2012)

V rámci partnerství se serverem Sportovnivozy.cz nabízíme několik zajímavých tipů na vozy ke koupi.
Zpět na článek
15. 10. 2012 16:11
15. 10. 2012 16:11
16. 10. 2012 12:20
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 16:11
Monday
Musím říct, že bych se v některých bál jet víc jak 70. Nerad sbírám autodíly do košíku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Nerez
15. 10. 2012 16:11
Čipování aut
Snad v každé téhle nabídce je několik aut přečipovaných nebo s jinou změnou v motoru. Otázka, koupili byste si takové auto? :-|
Rozbalit vlákno
4
15. 10. 2012 16:22
Re: Čipování aut
Nelze paušalizovat. Záleží, kdo úpravu prováděl. Svého času jsem pořídil nesériovku a opravdu jsem nelitoval, ale je pravdou, že úprava byla od renomované společnosti.
Avatar - Nerez
15. 10. 2012 16:33
Re: Čipování aut
To samozřejmě, třeba v případě EVO X úpravu prováděla firma Comvet, což jsou experti v úpravach vozů Mitsubishi. Ale i tak bych váhal. Asi bych stejně radši sérii s 300 koňmi :-)
15. 10. 2012 16:43
Re: Čipování aut
Opravdu nejde paušalizovat. U sériovky člověk ví, co si kupuje. U úpravy je nutno si 2x zvážit, na co to auto chci. Úpravy na motoru mohou dost zásadně ovlivnit charakter auta (křívku výkonu a momentu). Pokud budu chtít např. to Evo jako kompromis na denní ježdění, bude pravděpodobně sportovní podvozek obtěžujícím a motor s charakteristikou dole "mrtvo" nahoře "tornádo" taky moc nepřidá. Naopak, jako víkendovka, či na uzavřené tratě OK a pak se dají koupí už takhle předpřipraveného auta i ušetřit solidní peníze. A ta změněná charakteristika se nemusí plně projevit během krátké zkušební jízdy.
Avatar - JDM
16. 10. 2012 12:20
Re: Čipování aut
máš dvě možnosti buď auto vlastnil velezkušený řidič kterému sériový výkon už nestačil a s autem dokázal hodně parády ale počítej stím že to bude odlítaný a GO nutná nebo si to koupil frajírek kterej aby mohl před kámošema říkat že to má poladěný ale s autem ani neumí najet správně do zatáčky (rovinkový závodník) a tak přechází na silnější auto co pojede (nejlíp automat) takže auto většinou jezdilo po dálnici nebo na nějakejch tuning srazech sprinty proti škodovkám >:-[] nejlepší je série , vrátit jednotku do původního nastavení není problém ale kdo vrazí 20tis do úpravy a pak to před prodejem nechá vrátit na původní hodnoty??
Avatar - wladyk
15. 10. 2012 21:14
Sportovní vs. Závodní
Koukám, že si tady pletou sportovní se závodními. 3000GT je toho příkladem. Bývalo to krásné sport. auto dokud ho někdo takhle nepřekopal. Má teď nižší hodnotu než zachovalý originál a nesmí to legálně na silnici. To je stejné jako kdyby někdo oplácal laminátem Jaguar E-Type a pak ho stále vydával za sportovní vůz. To je totální degradace a znehodnocení.
Rozbalit vlákno
0