Novinky
ericn
0
Jo v Evropě to tak nevypadá, že ví co má vyrábět :no:
Přejít do diskuze
vznikl jako hold původní 500, která motorizovala Itálii. V tomto směru funguje dobře, stejně jako brouk od VW a Mini. 500X zatím vypadá víc než dobře. Ale dělat z této řady samostatnou marketingocou značku, to je nesmysl, který by mohl nakonec pohřbít výjimečnost dnešní 500.
Tuším, že u kormidla chce vydržet do roku 2014 či 2015, pak to chce údajně předat.
Možná se i dočkáš. :-!
Možná se i dočkáš. :-!
resp. Fabbrica Italiana Automobili Torino ví, co má vyrábět a ví to i Sergio. to, že ALFA ROMEO bude až bude, LANCIA taky, tak to chce čas. Ale koncepce 500 a jeho derivátů jde rychleji, než čekali i u FIATu. FIAT dělá více aut, ale neprodává všechny modely u nás. Mně nevadí, že vyrábí tolik modelů, pod tolika značkami, viz. např. SAMSUNG, který dělá tolik mobilů a provedení pro různé trhy, že se v tom taky nikdo nevyzná. VW, má pod křídly taky modelů jak nasere. Jen většina jich nese znak VW, možná by ale měla lepší image, kdyby, ne všechny úspěšné modely byly pod jinou značkou. Jako SEAT Golf, i kdyby to byl VW Golf, jen s nápisem SEAT, tak si to nikdo nekoupí. Je to jako z Pelíšků, i kdyby to byly stejné krabičky, tak americká je lepší a o tom to je. Deriváty pod značkou 500 budou mít lepší image, než pod znakem FIAT :yes:
Zda sa mi to dost kratkozraka cesta vrazit peniaze do marketinku namiesto do vyvoja, ale je to asi lacnejsie. Ako sa vravi topiaci sa aj slamky chyta. Ale na druhej strane nieje jediny. Pripomina mi DS a Citroen = skapinajuci kon najviac kope. Marketing a reklama = najde sa vela ludi ktori su ochotny si za doplny v cene 3000 Eur na obycajny Citroen doplatit 10 000 Eur aby mali vzadu napis DS, takto sa robi spravny bisnis, pokial nepride pre automobiku bod zlomu a uz ziadny premysleny marketing, chromove listy a napis ma kufri nepomoze, ludi sa da oj...at tiez iba isty cas, >😁
Jestli Sergio Fantozzi brzo neskončí, tak budem za pár let vídat Fiaty jen na srazech historických vozidel. :-!
Tak Fiat nemá normálně co nabídnout a chce udělat samostatnou značku 500? Dost odvážné, ale co Lancii zničil, Alfa k tomu nemá daleko, tak proč by nemohl poslat ke dnu i značku FIAT >😒]
A zajímavé je, že když ho Václav Klaus nechal pořídit do hradní "floty", tak se do něj hned všichni pustili, že je to populismus, protože na bavoráka nemá......
Kdyby sis pamatoval, co sem tenhle blb psal dřív a jak se choval, tak by ti moje reakce až zas tak podrážděná nepřišla. Tohle individuum sem léta píše moudra typu : Němci technicky nic vyvinout neumějí, jenom uměj obchodovat....Bravo bude do roka nejprodávanějším autem v Evropě a smete Golf z trhu....nejnekvalitnější motory na světě jsou TSI od VW (jenom o "řetězu" tady měl desítky příspěvků, přičemž se ukázalo, že technika je pro něj i v dost obecné rovině španělská vesnice)....., takže pokládám za vhodné mu jeho bláboly připomenout. Je to jako v politice, pokud lidi ztratí pamět, nebo jí mají krátkou, obblbne je každý gauner nebo podvodník.....
Ve srovnání s DS5 je superb prezidenstská limuzína jako když vyšije, tvar limuzíny, prostor vzadu, stahovací okna. 😄 😉
Chápu kam míříš. Nicméně já bych byl rád kdyby prezident jezdil v Superbu i když to taky není žádná sláva. Je mi to sympatické.
Máš pravdu, není to prezidentská limuzína. Tady chtěl hrát na city frantíků, že jako DS a jako De Gaulle, ten taky jezdil v DS. A to vlastně taky nebyla prezidentská limuzína i když to byla trochu jiná doba.
Prezidentská limuzína nepotřebuje například velký kufr nebo extra cit ve volantu, co ale potřebuje, je třeba stahovatelné okno, protože tihleti prezidenti už halt mají ve zvyku z těch oken lidu mávat. Jinými slovy, DS5 nemá na to být prezidentskou limuzínou, nejen kvůli tomu oknu, to byl příklad, prostě velký HB jako prezidentské limo, to je cpaní se někam, kam nepatří. A to celé proto, aby se zdvihla prestiž této řady v očích veřejnosti, jenže z těch zmíněných důvodů se prestiž nezdvihne, spíš naopak, protože směšnost prestiž nezdvihá. Takže efekt pro DS nulový, tato řada zůstane nadále vnímána jako předražený citroen s chromovými lištami navíc, a proto nebylo třeba zavádět spec. subznačku. A jsme zpět u paralely s pětičentem. Jinými slovy zapomeň na okno a zkus myslet.
No v podstatě máš dvě možnosti jak to vyřešit. Buď zadní okno rozdělíš příčkou a pak jde stáhnout ( není pravidlem ) a nebo ho necháš stahovat celé a to se tam prostě nevejde. Je úplně jedno, že okýnko nejde stáhnout, naopak je sympatické, že prezident jezdí domácím autem. Jezdit náš prezident v superbu vypadá to podobně akorát okno bude rozdělené. Takže stáhnout nepůjde celé rovněž.
dnesni automobilovy trh nema skulinku a Fiat500 je trnem v ocich spouste konkurentu, treba Opel Adam je vylozene postaven tak, aby ukradl Fiatu 500 co nejvice zakazniku.
Pokud to u Fiatu vidi jako problem a chteji oslovit co nejvic lidi, ze jsou s petistovkou "neco vice" nez Fiat, pak to chapu. Ovsem nechapu, co udelaji se zbytkem produkce vcetne nove modernizovane Pandy. To zavani tim, ze ji v podstate odepisuji ....
Leda by se chteli s Fiatem vyprofilovat nekam na "lepsi" Dacii.
Pokud to u Fiatu vidi jako problem a chteji oslovit co nejvic lidi, ze jsou s petistovkou "neco vice" nez Fiat, pak to chapu. Ovsem nechapu, co udelaji se zbytkem produkce vcetne nove modernizovane Pandy. To zavani tim, ze ji v podstate odepisuji ....
Leda by se chteli s Fiatem vyprofilovat nekam na "lepsi" Dacii.
Cena 500l je možná známá v Itálii a to je trochu jiný případ. U nás a podle mě i jinde v Evropě si nemůže dovolit jít cenově nad Vengu, ix20, C3P a měla by být o něco levnější než Meriva a B-max, Tzn., že by měla stát stejně jako klasická F500.
že Fiat nechce prodávat za ceny Renaultu je sice hezké, ale realita je někde jinde.
Jestli je kvalita u Fiatu výše než u VW nedokážu posoudit, ale dost o tom pochybuju, každopádně to teď zas tak moc nehraje roli. Podstatný je propastný rozdíl v imidž, Kromě toho i VW začíná s cenovou válkou, viz Golf VII.
že Fiat nechce prodávat za ceny Renaultu je sice hezké, ale realita je někde jinde.
Jestli je kvalita u Fiatu výše než u VW nedokážu posoudit, ale dost o tom pochybuju, každopádně to teď zas tak moc nehraje roli. Podstatný je propastný rozdíl v imidž, Kromě toho i VW začíná s cenovou válkou, viz Golf VII.
No tak cena 500l je celkem známá...
a teď je to jen o tom, jestli za cenu Golfu (nedej bože Rapida) koupit Golfa a nebo 500l.
Vždyť Golf je vlastně podle jednoho individua také subprémie...
P.S. Slova prémie a subprémie a další hovadiny určitě Marchione nepoužil, to jsou výrazy zdejších pisálků.
Každé automobilce jde o to, prodávat za co nejvíc co nejmíň... Prostě přidaná hodnota. A 500 je pro Fiat přidaná hodnota, která má Fiatu umožnit prodávat za ceny Němců. O nic jiného nejde. Fiat enchce prodávat za ceny Renaultu.
Tedy... Kvalita je u Fiatu výše než u Volkswagenu, spolehlivost taky... a k tomu ještě navíc za stejné peníze dostaneš styl. Styl rozvinutý z původní pětistovky. Tak to je. Golf x 500 l (to je příklad).
a teď je to jen o tom, jestli za cenu Golfu (nedej bože Rapida) koupit Golfa a nebo 500l.
Vždyť Golf je vlastně podle jednoho individua také subprémie...
P.S. Slova prémie a subprémie a další hovadiny určitě Marchione nepoužil, to jsou výrazy zdejších pisálků.
Každé automobilce jde o to, prodávat za co nejvíc co nejmíň... Prostě přidaná hodnota. A 500 je pro Fiat přidaná hodnota, která má Fiatu umožnit prodávat za ceny Němců. O nic jiného nejde. Fiat enchce prodávat za ceny Renaultu.
Tedy... Kvalita je u Fiatu výše než u Volkswagenu, spolehlivost taky... a k tomu ještě navíc za stejné peníze dostaneš styl. Styl rozvinutý z původní pětistovky. Tak to je. Golf x 500 l (to je příklad).
prodávat 500l a 500x jako "subpremii", tak zle narazí. Jakkoliv se mi tyhle auta líbí, tak smysl mají jako konkurenti mainstreamu s cenovkou "od". To co funguje u klasické pětistovky, tedy Panda za cenu kompaktu, to u jejích designových derivátů fungovat nebude. :no:
presne. pokud 500 vytvori novou znacku, tak Fiatu zustane v portfoliu vicemene jenom Panda a nejake ty dodavky ala Doblo.
Zbytek modelu povazuju bud za zastaraly, nebo okrajovy. Tak na cem chce znacka do budoucna stavet svuj image ? Mozna u Fiatu vedi neco, o cem nevim 8-s
Zbytek modelu povazuju bud za zastaraly, nebo okrajovy. Tak na cem chce znacka do budoucna stavet svuj image ? Mozna u Fiatu vedi neco, o cem nevim 8-s
vsak koukni na ten odkaz, tohle je fakt extrem...
kdyby to byl aspon lowcost, ale DS si hraje na pisecku kde jsou dost silni protihraci.
kdepak asi inzenyri z Francie udelali chybu 😄
kdyby to byl aspon lowcost, ale DS si hraje na pisecku kde jsou dost silni protihraci.
kdepak asi inzenyri z Francie udelali chybu 😄
Naprostá většina kombíků a hatchbacků se jako prezidentské auto nepoužívá! 😐 Než o tom mluvím.
Značka DS je tu jako snaha o postrčení image citroenu výše, a to i takovým způsobem (viz. prezidentské auto), že to působí mírně řečeno křečovitě. Myslím, že jsem docela jasně vysvětlil, proč ji používám jako příklad v debatě o záměru vytvořit z modelu fiatu značku "500".
Značka DS je tu jako snaha o postrčení image citroenu výše, a to i takovým způsobem (viz. prezidentské auto), že to působí mírně řečeno křečovitě. Myslím, že jsem docela jasně vysvětlil, proč ji používám jako příklad v debatě o záměru vytvořit z modelu fiatu značku "500".
Něco dělat musí, nebo to aspoň musí předstírat. Na holé dlani chlup nenajdeš a kdo si vezme jeho "plány" a zaručené "premiery a nové modely" , tak pochopí, která bije. Copak může prohlásit na tvrdo pravdu? Říct, že představení je u konce a v Evropě spadla klec? Všechna ta mediální "vystoupení" mají zakrýt fakt, že ve skutečnosti neví, co dělat a popravdě by to ve stávající situaci ani nevěděl nikdo.....s tímhle by si neporadil žádný génius, natož "manažér" typu Marchionneho, který přes svůj kanadský pas svůj původ prostě nezapře.
Zadní okno nejde stáhnout úplně v naprosté většině aut a to hlavně kombíků a nebo hatchbacků. Nevím co z toho děláš za nevýhodu.
Ty sem píšeš, blbe, nějaké články? Ty si opravdu myslíš, že ty tvoje demagogické bláboly a výplody tvého chorého mozku lze označovat za články?
rada DS je otras.... dizajnom gyc, praktickostou totalna bieda, celkovym dojmom nic moc... citroen s nalepkami, navyse predrazeny...... rada DS nema dlhy zivot... casom zanikne 😉
Má alfu, lancii a vymýšlí pitchoviny. Přitom se stačí podívat vedle do Fr. jak takové z ničeho vzniklé "lepší" značky fungují, myslím DS. Kdyby C3 vypadala a jezdila jako DS3, tak bude stejně úspěšná, vymýšlet k tomu další značku netřeba, vyšší segmenty to stejně neunese. Vždycky se mi vybaví fotka z inaugurační jízdy nového fr. prezidenta nacpaného vzadu v DS5 jak se snaží mávat davům tím nestahnutelným zadním oknem... velmi symbolické. :-!
rozhodne to neuskodi celkovym predajom a podpori image.... doba si to ziada.... co uz :yes:
Zrovna to jsem chtěl napsat. Co pak zbude pod značkou Fiat? Navíc němá být subpremie v koncernu Alfa? Že by nakonec byla Alfa na prodej?
vytvoření subprémiové značky, to je přesně to, co Fiat potřebuje, a co mu pomůže. >😁 Anebo rovnou zrušte značku Fiat a prodávejte všechno jako pětičento v různých velikostech, stejně to k tomu směřuje, na takové puntičento a bravočento bude stačit pumpička, na cromačento už by to chtělo kompresor, ale tam už stejně není komu prodat. Jo, Marchione je genius... 😲