Novinky
Patrik92
0
nevím no , radši bych spíš přidal ten válec teda 😄
Přejít do diskuze
Zkus si sáhnout na palubku Fusionu alá Felicia, Mondea III kde se skládá horní díl ze dvou různých struktur. Peugeot 208 kde se interiér upatlá po 10 km jízdy. O rámčcích kolem rádia, výdechu topení u Focusu ani nemluvím. Je to můj subjektivní názor. Někomu to může vyhovovat a dokonce se to může i líbit ;-\ . Pokud chceš řešit trapnost tak začni u sebe 😉
To neřeš být o novinářská "studie" na kteroukoliv jinou značku tak se o tom ani nešpitne. A pak se tady můžou všichni pokálet že se zde píše hlavně o koncernu VW - Škodovce. Bodeť by ne když je u těch článků nejvíc "diskutujících". Co z toho že jsou to to pisálkové neználkové, hlavně že se sypou peníze zreklam 😉
To je možné, ale srovnáváš levný užitkáč s předraženým (vzhledem ke kvalitě) rodinným vozem, který se snaží mít punc reprezentativního vozu - teda aspoň podle mě na to může mít. Něco ála "opravdová limuzína" od renaultu.
No a porovnávat kangoo s fluencem??? To asi nepůjde.
No a porovnávat kangoo s fluencem??? To asi nepůjde.
To taky nikde netvrdím. Poté, co s faceliftem přišly motory TSI, je na tom Fabia naopak velmi dobře. Problém je spíš v tom, že snad v žádném ohledu nepřekonává Polo - stojí na starší platformě, je užší, pro mě méně pohledná (byť i to se s faceliftem dost zlepšilo).
No nemůžu si pomoct, ale z Renaulta tam jsou jen světla z Kangoo a přední převis. Předek (nárazník s průduchem, blatníky, A sloupky) je komplet z Fabie (Játyho), takže pokud kreatura, tak škodovácká. >😁
Já jsem na levnou značku od VW moc zvědavý a to zejména z toho důvodu, že chci vědět kde ušetří oni a co naopak vyzdvihnou. Uvidíme.
Právě, že VW tak vypadat bude. Tímto si ušetřili celou fázi návrhu tvaru. Teď to jen hodí konstruktérům a ti to postaví na nějaký podvozek. 😄
Žeby takhle vypadal VW je jen zbožné přání rendlíkovců, od kterých si ten jejich novinář půjčil kusy francouzských kreatur, ve Photoshopu to slepil dohromady a dal na ten rendlikovský předek nálepku VW. :no: :no: :no:
No nevím, jak si Vw představuje levné vozy, podle všeho takovým vozem měl být např. Rapid, myslel jsem si, že ve slušné výbavě se slušným starším ale osvědčeným motorem bude stát 300 tisíc a nakonec se Rapid prodává těsně pod 300 tisíc ale s tříválcem a nic moc výbavou. Auto má sice moderní motory, ale jinak se jedná o mix současných modelů. Opravdu nevím, kde chce koncern ještě více ušetřit, aby srazil cenu auta dolů.
Nebudou to mít vůbec lehké, protože Dacia už má své zákazníky a stále rozšiřuje nabídku svých vozů. A podle všeho základní výbava modernizovaného Sandera a Logana nebude tak chudá, budou mít lepší bezpečnostní výbavu, lepší design a dokonce přeplňované motory, zkrátka Dacia zraje jako víno, je stále lepší a lepší za stejnou nebo dokonce nižší cenu. A tento úspěch nedá koncernu spát, taky chce vyrábět a prodávat taková auta.
Nebudou to mít vůbec lehké, protože Dacia už má své zákazníky a stále rozšiřuje nabídku svých vozů. A podle všeho základní výbava modernizovaného Sandera a Logana nebude tak chudá, budou mít lepší bezpečnostní výbavu, lepší design a dokonce přeplňované motory, zkrátka Dacia zraje jako víno, je stále lepší a lepší za stejnou nebo dokonce nižší cenu. A tento úspěch nedá koncernu spát, taky chce vyrábět a prodávat taková auta.
taky bych řek, že Lodgy je povedený auto, nepřeplácaný jako například některý Peugeoty, působí moderně a solidně. A když se vrátim k článku, jsem překvapenej, že někdo, kdo se pohybuje v oboru, vytvoří takovou vizualizaci, která, velmi jemně řečeno, vůbec neni designově aktuální
Trapid = trapný rapid. Viděl si a hlavně sahal sis na díly interiéru trapidu? Zřejmě ne, protože ten materiál je tak vhodný do zemědělských strojů, ale ne do škodovky, která s první fábií začala éru s prémiovými materiály uvnitř, aby se s trapidem vrátila do dob Š 120.
Aby bylo jasno - trapid (rapid) považuji za auto, které má smysl. Mě osobně se jeho design hóóódně líbí a prostorný interiér s mega kufrem (navíc liftback) považuji za bezkonkurenční, ale.
Ale PROBOHA koho napadlo použít uvnitř ty hnusné lowcost materiály a celé to prodávat za téměř prémiovou sumu ???
Aby bylo jasno - trapid (rapid) považuji za auto, které má smysl. Mě osobně se jeho design hóóódně líbí a prostorný interiér s mega kufrem (navíc liftback) považuji za bezkonkurenční, ale.
Ale PROBOHA koho napadlo použít uvnitř ty hnusné lowcost materiály a celé to prodávat za téměř prémiovou sumu ???
Další naprosto tragická práce "grafiků" AutoBildu, tenhle design by byl zastaralej i před deseti lety, boubelatější jak předchozí TT a navíc ty stupňovitý okna! Tvarosloví je úplně mimo
Technika automobilky je primárně motor, převodovka, podvozek.
Co se týče třeba ABS, to je prostě koupené od Bosche (nebo Continentalu nebo někoho dalšího) a je to relativně nezávislá věc. Pamatuju si třeba na faux pas Passatu v mikrosplit testu, kdy byla brzdná dráha o 50% delší než u Laguny... ale přikláním se k tomu, že to spíš souvisí s tím, jak se novější verze technologií postupně dostávají do jednotlivých modelů.
Co se týče třeba ABS, to je prostě koupené od Bosche (nebo Continentalu nebo někoho dalšího) a je to relativně nezávislá věc. Pamatuju si třeba na faux pas Passatu v mikrosplit testu, kdy byla brzdná dráha o 50% delší než u Laguny... ale přikláním se k tomu, že to spíš souvisí s tím, jak se novější verze technologií postupně dostávají do jednotlivých modelů.
No právě, jméno není potřeba, tak proč si zahrávat se značkou, do které nemálo investovali, když mohou založit nějakou "no-name" a prodávat se to bude tak jako tak. Zatím jsou ve stádiu studie, tak se uvidí, co z nich vypadne.
Aspoň tak mi to přijde, když jsem si prohlížel bakelitový interiér Škody Trapid a chybějící zakrytování některých částí interiéru.
To by znamenalo mimo jiné uzavření závodů (omezení kapacity) a stěhování do levnějších krajů. Zase tak špatně na tom není. Nedává moc smysl srážet dolu zavedenou značku, byť třeba s neslavnými prodeji. Tohle mohl udělat třeba se Škodovkou v 90. letech, kdy měla holý zadek.
Větší točivý moment v nižších otáčkách je vlastnost tříválců. Samozřejmě, zmršit se dá všechno.
Tak tak. Je to nula, jsou to škaredé auta, bez Emocion, designu, nic prostě. A navíc neskutečně ztrátová (minus EUR 400 na auto).
Škoda oproti tomu je někde jinde a za levnou už ji teda od Octavie II Laurin Klement rozhodně nepovažuju.
Škoda oproti tomu je někde jinde a za levnou už ji teda od Octavie II Laurin Klement rozhodně nepovažuju.
Jistě, Alhambra je Sharan a Sharan je Alhambra... ale to zase tolik nevadí. Leon a Ibiza jsou svébytné modely se sportovním duchem, aspoň na pohled... to je blýskání na lepší časy. Ostatně, třeba ta Alfa je na tom s Mitem a Giuliettou podobně. A Toledo + Mii mají svůj díl originality.
Úplně nechápu, proč by se k e😜anzi do Asie hodil SEAT - pokud by byl pozicovaný jako lowend, pak to SEATu nijak nepomůže (spíše naopak) a na trhu bude jedno, jestli budeš od nuly budovat image SEATu nebo něčeho nového.
Úplně nechápu, proč by se k e😜anzi do Asie hodil SEAT - pokud by byl pozicovaný jako lowend, pak to SEATu nijak nepomůže (spíše naopak) a na trhu bude jedno, jestli budeš od nuly budovat image SEATu nebo něčeho nového.
Dobrá zpráva je, že to nejspíš koncern myslí vážně a za to je potřeba ho ocenit 😉 Špatný je, že pokud by to vypadalo jako tyto spatlaniny z AutoTipu (btw opravdu jsou i otištěny v časopisu), tak to asi hit nebude 😉
Takže si v klidu počkáme na reálnější koncepty a hodnotit budeme až to bude na světě. Jen jsem zvědav na značku, pod kterou tato lowendová řada vyjede... DKW? Wartburg? Nebo že by nakonec přecejen Seat? No uvidíme... 😉
Takže si v klidu počkáme na reálnější koncepty a hodnotit budeme až to bude na světě. Jen jsem zvědav na značku, pod kterou tato lowendová řada vyjede... DKW? Wartburg? Nebo že by nakonec přecejen Seat? No uvidíme... 😉
Reakce jako že Lodgy je hezčí než ta obluda nahoře jsou scestné, protože je to výplod-rychlokvaška z hlav grafiků Auto Bildu. Prostě Auto Bild jak vyšitej. :-!
Tak to je úžasné, rádio je na sběrnici a před sběrnicí chrčí nejhorší motor na světě, který má vykouzlenou křivku odspoda tím, že ve vyšších nejede vůbec.
jenže toledo je rapid....Mii je up/citigo, alhambra je sharan a exeo je stará A4...u seatu se dost možná chystá konec svébytných modelů a exeo napovídá že seat bude asi jen prodávat starou koncernovou techniku v jižní evropě s tím že by ráda e😜andovala do asie kde zatím nemá žádné jméno...tudíž se na takový projekt dost dobře hodí... :yes: pořád lepší udělat launch na relativně zavedenou značku než budovat uplně novou...když ještě navíc připočítáme fakt, že v této kategorie image nehraje velkou roli tudíž rozhodující je cena...dacia je toho důkazem-jako neznámá značka se prosadila například i na blízkém východě...to samé by se mohlo a mělo povést i seatu...pro marketingového boha VW group by to neměl být problém protože sázka na emoce a sport u seatu nevyšla...protože seaty nejsou ani jedno ani druhé....v poslední dekádě spíš podivné(altea, altea xl, toledo poslední generace) s hnusným interiérem a průměrnými jizdními vlastnostmi...
A co jim brání prohánět se i v bodoucnu v limuzínách s S na kapotě na základech Audi, VW nebo Škody? Španělsko je dost velké na to, aby se vyplatilo dělat o masku víc pro tamní trh.
Je taky možné ve Španělských závodech Seatu dělat dražší koncernová auta a levné Seaty v Maroku.
Soudruzi ze SRN už to ale asi mají vymyšleno bez nás. 😉
Je taky možné ve Španělských závodech Seatu dělat dražší koncernová auta a levné Seaty v Maroku.
Soudruzi ze SRN už to ale asi mají vymyšleno bez nás. 😉
Dotaz: jak se dá ještě víc šetřit na rádiu, které v základní Fabii není? To jako že tam nebude ani ta z pohledu Škody nadstandardní "příprava na rádio"? 😲
Viděl jsi někdy jak je udělaný dnešní Logan a jak Fabia a nebo klidně jiné podobné auto? Ty rozdíly jsou dost zásadní. Jak moc si myslíš že rozumíš autům?
VW chce mít sportovní značku z Alfy Romeo. 😄
Její sportovní historii už SEAT stejně nedožene.
Její sportovní historii už SEAT stejně nedožene.
Ibiza a Leon, k tomu jednodušší Toledo... to nakonec není tak špatné. Mnohem lepší, než před pár lety 😉
Hmm, a jak starou jsi tu Corollu měl? Corolla 1.6 měla v roce 1983 96kW, což stačilo na zrychlení 0-100 za 8.3s... takže asi ještě něco staršího, což?
Seat už nemá moc kam klesnout... 😉 krom leonu a ibizy nevyrábí nic svého...
pokud seat nepujde do černých čísel čeká ho buď konec a nebo prodej někomu jinému...a tohle by bylo docela slušné řešení jak udržet...navíc na co potřebuje VW Group 3 mainstremové značky...? dvě se živý slušně(VW a Škoda) ta třetí už je tam dost přespočet
pokud seat nepujde do černých čísel čeká ho buď konec a nebo prodej někomu jinému...a tohle by bylo docela slušné řešení jak udržet...navíc na co potřebuje VW Group 3 mainstremové značky...? dvě se živý slušně(VW a Škoda) ta třetí už je tam dost přespočet
Až na to, že Škoda je úspěšnější než SEAT.
Ale jinak jasně.. VW chce mít ze SEATu sportovní značku, takže lowend se k němu nehodí.
Ale jinak jasně.. VW chce mít ze SEATu sportovní značku, takže lowend se k němu nehodí.
Ale krásavec je to >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
To nepochádza z Wolfsburgu, ale jedná sa o fotomontáž od Auto Bildu. A ešte si to dávajú na obálku.... >😁 >😁 >😁
To nepochádza z Wolfsburgu, ale jedná sa o fotomontáž od Auto Bildu. A ešte si to dávajú na obálku.... >😁 >😁 >😁
však má v portfolie dvě značky, které jsou pod VW: Škoda a Seat...tak ˇat jednu z nich udělá jako lowcost pro východní evropu, asii a afriku...třeba Seat...ten docela skomírá a vyrábí akorát repliky ostatních koncernových modelů...tak proč na na tyhle levné obludky nenaházet jeho znak a je to...
Zdroj: CarDriver (bez obrazku), vydano 16.rijna
Volkswagen Conducting Feasibility Study for New Low-Cost Brand
We hear from a top-level source that the company is conducting a feasibility study on the prospects of a new low-cost badge, and that the study should be completed by the end of the year. “The brand would have a new name and a new logo,” we’re told. Regional production at low cost is a key to these projects, should they come to fruition. Volkswagen is aiming for a product with a sticker price of between €6000 and €8000 (roughly $7800 to $10,400). By contrast, the upcoming Jetta II and Santana replacements, which share their platform with the SEAT Toledo and Škoda Rapid, will be sold from €8000.
Takze to vypada na bulvarni vyplod chore mysli novinaru z Auto.cz respektive AutoTipu.
Pokud tomu tak neni, necht laskave redakce doplni zdroj sve fotografie, kdyz studie ma byt hotova az koncem roku.
Volkswagen Conducting Feasibility Study for New Low-Cost Brand
We hear from a top-level source that the company is conducting a feasibility study on the prospects of a new low-cost badge, and that the study should be completed by the end of the year. “The brand would have a new name and a new logo,” we’re told. Regional production at low cost is a key to these projects, should they come to fruition. Volkswagen is aiming for a product with a sticker price of between €6000 and €8000 (roughly $7800 to $10,400). By contrast, the upcoming Jetta II and Santana replacements, which share their platform with the SEAT Toledo and Škoda Rapid, will be sold from €8000.
Takze to vypada na bulvarni vyplod chore mysli novinaru z Auto.cz respektive AutoTipu.
Pokud tomu tak neni, necht laskave redakce doplni zdroj sve fotografie, kdyz studie ma byt hotova az koncem roku.
ten design je tak hnusny, ze Roomster je vedle toho designovka.
kdo mohl navrhnout takove schody na horni a dolni hrane oken.. to vypada, ze VW cerpal ze svych bohatych skladovych komponentu take proskleni a proste tam flakl co mu pod ruku prislo aniz by se namahal navrhnout nove skla.
Jako sorry, jestli tohle je proti Dacii, tak se VW musi jeste hodne ucit. I Logan prvni generace a Thalia prvni generace vypadaly o poznani lepe.
Tohle ma sanci sesadit z top10 nejserednejsich aut Multiplu. Proti soucasnym Daciim se to nechyta ani omylem.
kdo mohl navrhnout takove schody na horni a dolni hrane oken.. to vypada, ze VW cerpal ze svych bohatych skladovych komponentu take proskleni a proste tam flakl co mu pod ruku prislo aniz by se namahal navrhnout nove skla.
Jako sorry, jestli tohle je proti Dacii, tak se VW musi jeste hodne ucit. I Logan prvni generace a Thalia prvni generace vypadaly o poznani lepe.
Tohle ma sanci sesadit z top10 nejserednejsich aut Multiplu. Proti soucasnym Daciim se to nechyta ani omylem.
A teď ve Španělsku nějaký Pepe Lopez datluje do compu na španělském webu že VW žádnou lowcost značku nepotřebuje má přece škodu. >😁
Jojo je to vlastně podvozkově minulá generace X trailu. Alespoň co mi říkala slečna prodejkyně
V článku jsem nikde nenašel jedinou zmínku o tom, že by tohle mělo cokoli společného s VW.
Nic jen rikam, ze je Fabia lowend a s motorizaci HTP si uz nedokazu predstavit, ze by slo vyrabet neco horsiho a pritom lepsiho nez Logan a pritom za cenu o 100tis nizsi 😉 Pokud ano, tak je jen Fabie o tech 100tis predrazena 😉
To rozhodně jo v mém okolí to nakoupila většina lesníků. V terénu je i docela schopný a mají dobrý fleetový program.
Co se týče dizajnu, tak ať si vzpomene na tuto obludu. Zlatý Lodgy - dnes jsem ho viděl na cestě a musím říct, že je to relativně pěkné auto. Tedy za ty peníze. To samé duster ( nehledě na nový koncept ) .
Súhlas .... len Španieli by vyplakávali ....
Ale myslím, že lepšie byť lowcostom ako nebyť vôbec .....
Ale myslím, že lepšie byť lowcostom ako nebyť vôbec .....
Souhlas, navíc SEAT má hlavní trhy ve středomoří silně zasaženém krizí a další potenciál pak v chudších zemích v latinské americe. Takže si o přecílení na levná auta vyloženě říká. A otevřel by se vetší prostor pro vymezení značek VW a škoda vůči sobě navzájem.
Včera nám ukázali koncept německého Dusteru, dneska je tu lidovůz Lodgy. Konečně se ve Vlkohradu rozhodli měřit se sobě rovnými. >😒]
Mne to pripomína Renault Kangoo zpredu... ale nechápem tie okná na zadných dverách... to je ako najlacnejšia varianta? Pochybujem >😁
Tak tak, veď aj nastupujúce Toledo svojim spôsobom razí túto lowcost cestu, aj keď sa to snažia maskovať novými motormi... ;-\
V Evropě stejně paběrkuje.
A pokud vím, tak je dlouhodobě pro koncern ztrátová.
Ušetřili by nemalý náklady za uvedení značky a v Seatu posledni dobou stejně moc smysl nevidím.
A pokud vím, tak je dlouhodobě pro koncern ztrátová.
Ušetřili by nemalý náklady za uvedení značky a v Seatu posledni dobou stejně moc smysl nevidím.
Pri počte značiek je totálnym nezmyslom vytvárať pre VW nejakú špeciálnu značku .... skôr je to dôkazom neschopnosti koncernu ich "poukladať" ....
"...Sama automobilka (Volkswagen) ... jako nejprodávanější značka v Evropě je pevně zakořeněná v takzvaném mainstreamu..."
Tak, a teraz to nas automobilovy guru kupil rovno do tvare: ziaden supermainstream, ale "iba" mainstream...
Tak, a teraz to nas automobilovy guru kupil rovno do tvare: ziaden supermainstream, ale "iba" mainstream...