Novinky
Co to je za hnusnou máničku ? To se nedá s Dacii srovnat.
Krasa, ta okna! designovy skvost. Asi maji docela dost dilu na sklade. >😁
Asi mi něco uniklo, ale tohle je něco víc než grafický výtvor novinářů?
Zdroj: CarDriver (bez obrazku), vydano 16.rijna
Volkswagen Conducting Feasibility Study for New Low-Cost Brand
We hear from a top-level source that the company is conducting a feasibility study on the prospects of a new low-cost badge, and that the study should be completed by the end of the year. “The brand would have a new name and a new logo,” we’re told. Regional production at low cost is a key to these projects, should they come to fruition. Volkswagen is aiming for a product with a sticker price of between €6000 and €8000 (roughly $7800 to $10,400). By contrast, the upcoming Jetta II and Santana replacements, which share their platform with the SEAT Toledo and Škoda Rapid, will be sold from €8000.
Takze to vypada na bulvarni vyplod chore mysli novinaru z Auto.cz respektive AutoTipu.
Pokud tomu tak neni, necht laskave redakce doplni zdroj sve fotografie, kdyz studie ma byt hotova az koncem roku.
Volkswagen Conducting Feasibility Study for New Low-Cost Brand
We hear from a top-level source that the company is conducting a feasibility study on the prospects of a new low-cost badge, and that the study should be completed by the end of the year. “The brand would have a new name and a new logo,” we’re told. Regional production at low cost is a key to these projects, should they come to fruition. Volkswagen is aiming for a product with a sticker price of between €6000 and €8000 (roughly $7800 to $10,400). By contrast, the upcoming Jetta II and Santana replacements, which share their platform with the SEAT Toledo and Škoda Rapid, will be sold from €8000.
Takze to vypada na bulvarni vyplod chore mysli novinaru z Auto.cz respektive AutoTipu.
Pokud tomu tak neni, necht laskave redakce doplni zdroj sve fotografie, kdyz studie ma byt hotova az koncem roku.
To jako ze Fabie je Hi-Tech technika? Si moc nedokazu predstavit jeste vetsi osizeni.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nic jen rikam, ze je Fabia lowend a s motorizaci HTP si uz nedokazu predstavit, ze by slo vyrabet neco horsiho a pritom lepsiho nez Logan a pritom za cenu o 100tis nizsi 😉 Pokud ano, tak je jen Fabie o tech 100tis predrazena 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hmm, a jak starou jsi tu Corollu měl? Corolla 1.6 měla v roce 1983 96kW, což stačilo na zrychlení 0-100 za 8.3s... takže asi ještě něco staršího, což?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pochop, Emel, motor nie je technika >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Technika automobilky je primárně motor, převodovka, podvozek.
Co se týče třeba ABS, to je prostě koupené od Bosche (nebo Continentalu nebo někoho dalšího) a je to relativně nezávislá věc. Pamatuju si třeba na faux pas Passatu v mikrosplit testu, kdy byla brzdná dráha o 50% delší než u Laguny... ale přikláním se k tomu, že to spíš souvisí s tím, jak se novější verze technologií postupně dostávají do jednotlivých modelů.
Co se týče třeba ABS, to je prostě koupené od Bosche (nebo Continentalu nebo někoho dalšího) a je to relativně nezávislá věc. Pamatuju si třeba na faux pas Passatu v mikrosplit testu, kdy byla brzdná dráha o 50% delší než u Laguny... ale přikláním se k tomu, že to spíš souvisí s tím, jak se novější verze technologií postupně dostávají do jednotlivých modelů.
Tak ale i v tomhle pohledu nejde napsat že Fabia je totální Low-end.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dotaz: jak se dá ještě víc šetřit na rádiu, které v základní Fabii není? To jako že tam nebude ani ta z pohledu Škody nadstandardní "příprava na rádio"? 😲
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak to je úžasné, rádio je na sběrnici a před sběrnicí chrčí nejhorší motor na světě, který má vykouzlenou křivku odspoda tím, že ve vyšších nejede vůbec.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Viděl jsi někdy jak je udělaný dnešní Logan a jak Fabia a nebo klidně jiné podobné auto? Ty rozdíly jsou dost zásadní. Jak moc si myslíš že rozumíš autům?
"...Sama automobilka (Volkswagen) ... jako nejprodávanější značka v Evropě je pevně zakořeněná v takzvaném mainstreamu..."
Tak, a teraz to nas automobilovy guru kupil rovno do tvare: ziaden supermainstream, ale "iba" mainstream...
Tak, a teraz to nas automobilovy guru kupil rovno do tvare: ziaden supermainstream, ale "iba" mainstream...
Pri počte značiek je totálnym nezmyslom vytvárať pre VW nejakú špeciálnu značku .... skôr je to dôkazom neschopnosti koncernu ich "poukladať" ....
V Evropě stejně paběrkuje.
A pokud vím, tak je dlouhodobě pro koncern ztrátová.
Ušetřili by nemalý náklady za uvedení značky a v Seatu posledni dobou stejně moc smysl nevidím.
A pokud vím, tak je dlouhodobě pro koncern ztrátová.
Ušetřili by nemalý náklady za uvedení značky a v Seatu posledni dobou stejně moc smysl nevidím.
Tak tak, veď aj nastupujúce Toledo svojim spôsobom razí túto lowcost cestu, aj keď sa to snažia maskovať novými motormi... ;-\
Souhlas, navíc SEAT má hlavní trhy ve středomoří silně zasaženém krizí a další potenciál pak v chudších zemích v latinské americe. Takže si o přecílení na levná auta vyloženě říká. A otevřel by se vetší prostor pro vymezení značek VW a škoda vůči sobě navzájem.
Súhlas .... len Španieli by vyplakávali ....
Ale myslím, že lepšie byť lowcostom ako nebyť vôbec .....
Ale myslím, že lepšie byť lowcostom ako nebyť vôbec .....
A co jim brání prohánět se i v bodoucnu v limuzínách s S na kapotě na základech Audi, VW nebo Škody? Španělsko je dost velké na to, aby se vyplatilo dělat o masku víc pro tamní trh.
Je taky možné ve Španělských závodech Seatu dělat dražší koncernová auta a levné Seaty v Maroku.
Soudruzi ze SRN už to ale asi mají vymyšleno bez nás. 😉
Je taky možné ve Španělských závodech Seatu dělat dražší koncernová auta a levné Seaty v Maroku.
Soudruzi ze SRN už to ale asi mají vymyšleno bez nás. 😉
A teď ve Španělsku nějaký Pepe Lopez datluje do compu na španělském webu že VW žádnou lowcost značku nepotřebuje má přece škodu. >😁
Tak tak. Je to nula, jsou to škaredé auta, bez Emocion, designu, nic prostě. A navíc neskutečně ztrátová (minus EUR 400 na auto).
Škoda oproti tomu je někde jinde a za levnou už ji teda od Octavie II Laurin Klement rozhodně nepovažuju.
Škoda oproti tomu je někde jinde a za levnou už ji teda od Octavie II Laurin Klement rozhodně nepovažuju.
Včera nám ukázali koncept německého Dusteru, dneska je tu lidovůz Lodgy. Konečně se ve Vlkohradu rozhodli měřit se sobě rovnými. >😒]
Co se týče dizajnu, tak ať si vzpomene na tuto obludu. Zlatý Lodgy - dnes jsem ho viděl na cestě a musím říct, že je to relativně pěkné auto. Tedy za ty peníze. To samé duster ( nehledě na nový koncept ) .
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To rozhodně jo v mém okolí to nakoupila většina lesníků. V terénu je i docela schopný a mají dobrý fleetový program.
taky bych řek, že Lodgy je povedený auto, nepřeplácaný jako například některý Peugeoty, působí moderně a solidně. A když se vrátim k článku, jsem překvapenej, že někdo, kdo se pohybuje v oboru, vytvoří takovou vizualizaci, která, velmi jemně řečeno, vůbec neni designově aktuální
By mě zajímalo co si ve Vlkohradu šlehli , to teda musel bejt matroš ...
V článku jsem nikde nenašel jedinou zmínku o tom, že by tohle mělo cokoli společného s VW.
To neřeš být o novinářská "studie" na kteroukoliv jinou značku tak se o tom ani nešpitne. A pak se tady můžou všichni pokálet že se zde píše hlavně o koncernu VW - Škodovce. Bodeť by ne když je u těch článků nejvíc "diskutujících". Co z toho že jsou to to pisálkové neználkové, hlavně že se sypou peníze zreklam 😉
však má v portfolie dvě značky, které jsou pod VW: Škoda a Seat...tak ˇat jednu z nich udělá jako lowcost pro východní evropu, asii a afriku...třeba Seat...ten docela skomírá a vyrábí akorát repliky ostatních koncernových modelů...tak proč na na tyhle levné obludky nenaházet jeho znak a je to...
Protože by šlo o zbytečnou degradaci značky.
Seat už nemá moc kam klesnout... 😉 krom leonu a ibizy nevyrábí nic svého...
pokud seat nepujde do černých čísel čeká ho buď konec a nebo prodej někomu jinému...a tohle by bylo docela slušné řešení jak udržet...navíc na co potřebuje VW Group 3 mainstremové značky...? dvě se živý slušně(VW a Škoda) ta třetí už je tam dost přespočet
pokud seat nepujde do černých čísel čeká ho buď konec a nebo prodej někomu jinému...a tohle by bylo docela slušné řešení jak udržet...navíc na co potřebuje VW Group 3 mainstremové značky...? dvě se živý slušně(VW a Škoda) ta třetí už je tam dost přespočet
Ibiza a Leon, k tomu jednodušší Toledo... to nakonec není tak špatné. Mnohem lepší, než před pár lety 😉
jenže toledo je rapid....Mii je up/citigo, alhambra je sharan a exeo je stará A4...u seatu se dost možná chystá konec svébytných modelů a exeo napovídá že seat bude asi jen prodávat starou koncernovou techniku v jižní evropě s tím že by ráda e😜andovala do asie kde zatím nemá žádné jméno...tudíž se na takový projekt dost dobře hodí... :yes: pořád lepší udělat launch na relativně zavedenou značku než budovat uplně novou...když ještě navíc připočítáme fakt, že v této kategorie image nehraje velkou roli tudíž rozhodující je cena...dacia je toho důkazem-jako neznámá značka se prosadila například i na blízkém východě...to samé by se mohlo a mělo povést i seatu...pro marketingového boha VW group by to neměl být problém protože sázka na emoce a sport u seatu nevyšla...protože seaty nejsou ani jedno ani druhé....v poslední dekádě spíš podivné(altea, altea xl, toledo poslední generace) s hnusným interiérem a průměrnými jizdními vlastnostmi...
Jistě, Alhambra je Sharan a Sharan je Alhambra... ale to zase tolik nevadí. Leon a Ibiza jsou svébytné modely se sportovním duchem, aspoň na pohled... to je blýskání na lepší časy. Ostatně, třeba ta Alfa je na tom s Mitem a Giuliettou podobně. A Toledo + Mii mají svůj díl originality.
Úplně nechápu, proč by se k e😜anzi do Asie hodil SEAT - pokud by byl pozicovaný jako lowend, pak to SEATu nijak nepomůže (spíše naopak) a na trhu bude jedno, jestli budeš od nuly budovat image SEATu nebo něčeho nového.
Úplně nechápu, proč by se k e😜anzi do Asie hodil SEAT - pokud by byl pozicovaný jako lowend, pak to SEATu nijak nepomůže (spíše naopak) a na trhu bude jedno, jestli budeš od nuly budovat image SEATu nebo něčeho nového.
to si dal koncern úkol soupeřit s dacii v sotěži kdo udělá odpornější auto ??? >😒]
Reakce jako že Lodgy je hezčí než ta obluda nahoře jsou scestné, protože je to výplod-rychlokvaška z hlav grafiků Auto Bildu. Prostě Auto Bild jak vyšitej. :-!
Dobrá zpráva je, že to nejspíš koncern myslí vážně a za to je potřeba ho ocenit 😉 Špatný je, že pokud by to vypadalo jako tyto spatlaniny z AutoTipu (btw opravdu jsou i otištěny v časopisu), tak to asi hit nebude 😉
Takže si v klidu počkáme na reálnější koncepty a hodnotit budeme až to bude na světě. Jen jsem zvědav na značku, pod kterou tato lowendová řada vyjede... DKW? Wartburg? Nebo že by nakonec přecejen Seat? No uvidíme... 😉
Takže si v klidu počkáme na reálnější koncepty a hodnotit budeme až to bude na světě. Jen jsem zvědav na značku, pod kterou tato lowendová řada vyjede... DKW? Wartburg? Nebo že by nakonec přecejen Seat? No uvidíme... 😉
Aspoň tak mi to přijde, když jsem si prohlížel bakelitový interiér Škody Trapid a chybějící zakrytování některých částí interiéru.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trapid = trapný rapid. Viděl si a hlavně sahal sis na díly interiéru trapidu? Zřejmě ne, protože ten materiál je tak vhodný do zemědělských strojů, ale ne do škodovky, která s první fábií začala éru s prémiovými materiály uvnitř, aby se s trapidem vrátila do dob Š 120.
Aby bylo jasno - trapid (rapid) považuji za auto, které má smysl. Mě osobně se jeho design hóóódně líbí a prostorný interiér s mega kufrem (navíc liftback) považuji za bezkonkurenční, ale.
Ale PROBOHA koho napadlo použít uvnitř ty hnusné lowcost materiály a celé to prodávat za téměř prémiovou sumu ???
Aby bylo jasno - trapid (rapid) považuji za auto, které má smysl. Mě osobně se jeho design hóóódně líbí a prostorný interiér s mega kufrem (navíc liftback) považuji za bezkonkurenční, ale.
Ale PROBOHA koho napadlo použít uvnitř ty hnusné lowcost materiály a celé to prodávat za téměř prémiovou sumu ???
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zkus si sáhnout na palubku Fusionu alá Felicia, Mondea III kde se skládá horní díl ze dvou různých struktur. Peugeot 208 kde se interiér upatlá po 10 km jízdy. O rámčcích kolem rádia, výdechu topení u Focusu ani nemluvím. Je to můj subjektivní názor. Někomu to může vyhovovat a dokonce se to může i líbit ;-\ . Pokud chceš řešit trapnost tak začni u sebe 😉
No nevím, jak si Vw představuje levné vozy, podle všeho takovým vozem měl být např. Rapid, myslel jsem si, že ve slušné výbavě se slušným starším ale osvědčeným motorem bude stát 300 tisíc a nakonec se Rapid prodává těsně pod 300 tisíc ale s tříválcem a nic moc výbavou. Auto má sice moderní motory, ale jinak se jedná o mix současných modelů. Opravdu nevím, kde chce koncern ještě více ušetřit, aby srazil cenu auta dolů.
Nebudou to mít vůbec lehké, protože Dacia už má své zákazníky a stále rozšiřuje nabídku svých vozů. A podle všeho základní výbava modernizovaného Sandera a Logana nebude tak chudá, budou mít lepší bezpečnostní výbavu, lepší design a dokonce přeplňované motory, zkrátka Dacia zraje jako víno, je stále lepší a lepší za stejnou nebo dokonce nižší cenu. A tento úspěch nedá koncernu spát, taky chce vyrábět a prodávat taková auta.
Nebudou to mít vůbec lehké, protože Dacia už má své zákazníky a stále rozšiřuje nabídku svých vozů. A podle všeho základní výbava modernizovaného Sandera a Logana nebude tak chudá, budou mít lepší bezpečnostní výbavu, lepší design a dokonce přeplňované motory, zkrátka Dacia zraje jako víno, je stále lepší a lepší za stejnou nebo dokonce nižší cenu. A tento úspěch nedá koncernu spát, taky chce vyrábět a prodávat taková auta.
Žeby takhle vypadal VW je jen zbožné přání rendlíkovců, od kterých si ten jejich novinář půjčil kusy francouzských kreatur, ve Photoshopu to slepil dohromady a dal na ten rendlikovský předek nálepku VW. :no: :no: :no:
Právě, že VW tak vypadat bude. Tímto si ušetřili celou fázi návrhu tvaru. Teď to jen hodí konstruktérům a ti to postaví na nějaký podvozek. 😄
kdo mohl navrhnout takove schody na horni a dolni hrane oken.. to vypada, ze VW cerpal ze svych bohatych skladovych komponentu take proskleni a proste tam flakl co mu pod ruku prislo aniz by se namahal navrhnout nove skla.
Jako sorry, jestli tohle je proti Dacii, tak se VW musi jeste hodne ucit. I Logan prvni generace a Thalia prvni generace vypadaly o poznani lepe.
Tohle ma sanci sesadit z top10 nejserednejsich aut Multiplu. Proti soucasnym Daciim se to nechyta ani omylem.