Design
Blue Sun
0
Že by?
Vhodnější by mi přišlo spíš něco jako mojevirtualni.auto.cz; prostě si tam každej prskne svůj výtvor(y), a vy z nich budete podle vlastního uvážení vybírat.
Např. někdo může mít leta rozdělanej/nedodělanej model třeba jenom ve wireframu (můj případ), a chtěl by znát názor lidí na ten polotovar, jejich reakce v průběhu prací...
Přínos pro nadšence je jasnej, drawbacks pro vás nulový.
Např. někdo může mít leta rozdělanej/nedodělanej model třeba jenom ve wireframu (můj případ), a chtěl by znát názor lidí na ten polotovar, jejich reakce v průběhu prací...
Přínos pro nadšence je jasnej, drawbacks pro vás nulový.
suhlasim.ja som napriklad dobry v modelingu,ale rendering uz nie je moc moja silna stranka.
Take souhlasim...malokdo, kdo si dela modely jen pro vlastni poteseni je ochoten psat zpravu o 1500 znacich (behem ktere by si tak jako tak musel udaje cucat z prstu). Sice chapu snahu redakce minimalizovat mnozstvi "spamu", ale tahle cesta ma k idealu daleko. Jiste, nejake povidani o inspiracich, motivech a proc vlastne...ci pripadnych predstavach a navrzich na tech. parametry by bylo jen prinosem, ale was ist zu viel, das ist zu viel.
Ja mam kuprikladu par renderu "noveho" Lamba Espada - a z technickych udaji muzu rict jen to, ze je motorovy prostor tak velky, aby se tam vesel motor z Gallarda (podle blueprintu Lamborgnini z netu) a prevodovka systemem Transaxle. Ale co vic??? Jiste, muzu si vytahnout z prstu presne rozmery (coz jsem udelal 😄, ale spojitost s realitou nic moc (jako referenci bych mohl brat treba Audi A6...ale ta ma motor pred predni napravou a primarne predni pohon, takze pouzitelnost platformy veskera zadna)...takze jsem vzal zakladni rozmery Maserati QP, coz ma pouzitelnou koncepci...ale zas nema s Lambem nic spolecneho.
Ja mam kuprikladu par renderu "noveho" Lamba Espada - a z technickych udaji muzu rict jen to, ze je motorovy prostor tak velky, aby se tam vesel motor z Gallarda (podle blueprintu Lamborgnini z netu) a prevodovka systemem Transaxle. Ale co vic??? Jiste, muzu si vytahnout z prstu presne rozmery (coz jsem udelal 😄, ale spojitost s realitou nic moc (jako referenci bych mohl brat treba Audi A6...ale ta ma motor pred predni napravou a primarne predni pohon, takze pouzitelnost platformy veskera zadna)...takze jsem vzal zakladni rozmery Maserati QP, coz ma pouzitelnou koncepci...ale zas nema s Lambem nic spolecneho.
zkus G jako G-bod Golfa >😒] >😒]
ne, ted vazne, nevim jestli audi by mohlo mit neco podobnyho k dispozici pripravene pro TransAxle, ale treba na R8 dokazali, ze jim zmena koncepce neni cizi, takze se da hodne spekulovat a vymyslet nova reseni 😉
ne, ted vazne, nevim jestli audi by mohlo mit neco podobnyho k dispozici pripravene pro TransAxle, ale treba na R8 dokazali, ze jim zmena koncepce neni cizi, takze se da hodne spekulovat a vymyslet nova reseni 😉
JJ, ale kdo by se delal v 3Dcku s cimkoliv na bazi golfa 8-s Prece jen je to dost prace... takze za zaklad by to chtelo auto. A pokud uz delat design, tak jedine po italskym vzoru...a jediny zadokolky jsou lamba, ferrari, maserati...a to je tak asi vsechno - Jo, jeste Alfa 8c. Takze vyber je zuzenej. Uz se tesim, az Alfa zplodi platformu se zadnim nahonem...tu si treba Lancie v ramci grupo fiat jiste nenecha ujit 😄
Doprovodný text od autora návhru je opravdu nezbytný.
Vždyť právě v něm může popsat jak celý návrh vznikl, proč zvolil dané řešení, jde o ideální prostor pro upozornění na zajímavé detaily nebo popis přístupu k problému, který jeho návrh novým způsobem řeší. Je to cesta jak eliminovat "nepochopení" třeba průkopnického řešení publikem.
Takový text bychom se určitě mohli pokusit vymýšlet sami, ale to by jistě nikdy nebylo v naprostém souladu se záměrem a myšlením autora a proto jej musí autor sepsat sám.
Vždyť právě v něm může popsat jak celý návrh vznikl, proč zvolil dané řešení, jde o ideální prostor pro upozornění na zajímavé detaily nebo popis přístupu k problému, který jeho návrh novým způsobem řeší. Je to cesta jak eliminovat "nepochopení" třeba průkopnického řešení publikem.
Takový text bychom se určitě mohli pokusit vymýšlet sami, ale to by jistě nikdy nebylo v naprostém souladu se záměrem a myšlením autora a proto jej musí autor sepsat sám.
Já jsem tuhle vymodeloval z drátu obalenýho černým plastem hezkej retro nárazník, ještě ho mám možná někde na stole >😁
Ale teď vážně - Yaroukhu :yes: :yes:
Ale teď vážně - Yaroukhu :yes: :yes:
Díky za podporu, chlupy! Já sám nevim, jestli se "osmělím"; ten můj nejprogresivnější výtvor je značně zaprášenej - idea je stará dobrejch 15 let ("leč pochopitelně nestárnoucí"), 3d-model pak skoro 10. Už jsem na nic v Rhinu nešáhl roky. (Poslední měsíc to začalo hlodat znovu, ale zatim se nedostavila "prvotní jiskra".)
Takže jsem se použil toliko jako příklad; ale jsem rád, že jsem pár lidem promluvil z duše. 😄
S renderem jsem to měl podobně jako A.M.DB9_ozojik.
A "v měřítku" jsem neudělal nikdy nic, je to tak nějak vod voka, takže bych se v reálu těm proporcím možná hodně divil. 😄
Ale byl bych překvapenej, kdyby to pro účely Auto.cz mělo hrát roli. Ambice směrem k realizaci nějakýho díla Auto.cz asi nemá (?), a oko potěšej i ty hrubě "komiksoidní" 2d-sketches s náhledama konceptů.
Každopádně bych rád vytahal nějaký rozumy z lidí, který v tom jedou aktivně (byť amatérsky)... Těšim se, že se na pár věcí zeptám v diskusi pod nějakym modelem. Pár dotazů už bych měl teď.
Takže jsem se použil toliko jako příklad; ale jsem rád, že jsem pár lidem promluvil z duše. 😄
S renderem jsem to měl podobně jako A.M.DB9_ozojik.
A "v měřítku" jsem neudělal nikdy nic, je to tak nějak vod voka, takže bych se v reálu těm proporcím možná hodně divil. 😄
Ale byl bych překvapenej, kdyby to pro účely Auto.cz mělo hrát roli. Ambice směrem k realizaci nějakýho díla Auto.cz asi nemá (?), a oko potěšej i ty hrubě "komiksoidní" 2d-sketches s náhledama konceptů.
Každopádně bych rád vytahal nějaký rozumy z lidí, který v tom jedou aktivně (byť amatérsky)... Těšim se, že se na pár věcí zeptám v diskusi pod nějakym modelem. Pár dotazů už bych měl teď.
K ty prvotni jiskre ti poradim. Teda aspon u me to funguje. Zkus Fernet, to docela zabira. A nenech se odradit prvotnim zdanim, ze se nic moc nedeje a lej to tam pod tlakem, ono se to dostavi 😉 Ale jinak souhlas s tvoji myslenkou. I jen skicy a nahledy mohou byt lecky dost zajimave a kolikrat mozna i lepsi nez super-hyper nerealizovatelny, byt propracovany, koncept :yes: :yes:
...neviem, či je to váš nápad alebo nie, každopádne je výborný. Veľká pochvala. Dúfam, že aj potencionálni autori si nájdu čas niečo zosmoliť a ukázať. Mimochodom, pri výbere prác by som nebol príliš prísny, niekto má možno predstavu, len nie až také excelentné schopnosti svoje myšlienky reprodukovať.
P.S. Na sľub napísať nejaké témy na články ohľadne elektromobilov som nezabudol, len čas zatiaľ nedovolí. 😉
P.S. Na sľub napísať nejaké témy na články ohľadne elektromobilov som nezabudol, len čas zatiaľ nedovolí. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím jak ty, ale jak jsem ještě skicoval a propracovával detaily, tak sem to vždy dělal v měřítku.. ááále dětské kresby jsou asi o něčem jiném
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo, potřeboval jsem to. Tak jsem to byl naučen od mého milovaného dědy. A měl recht, jak si to dáš do měřítka - rozchod, rozvor, kola etc., je to o něčem jiném!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
I to je právě důvod, proč chce p. Láník znát parametry jako rozvor, rozchod, hnací ústrojí... Pokud má být skica k něčemu, ne jen dětská omalovánka, musíš dodržovat proporce. Pro tebe je to možná překvapení, ale kdo se alespoň trochu zajímá o design a jeho návrh, bere to jako samozřejmost.
Jen si vzpomeň na Krále konstruktéra-designéra a jeho průhledy, kde bylo do detailu prokresleno i zavěšení či hnací ústrojí.
Jen si vzpomeň na Krále konstruktéra-designéra a jeho průhledy, kde bylo do detailu prokresleno i zavěšení či hnací ústrojí.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
T613 už to za mne trochu vysvětlil, ale pro jistotu doplňuji vysvětlení "zadavatele".
Nápad, tvary a originalita návrhu jsou jistě v první fázi návrhu důležité, ale rádi bychom dali čtenáři představu o tom, zda se má dílo stát zástupcem malého auta, malého kupé nebo sedanu nižší střední, střední nebo luxusní třídy. To přeci jen ze skic příliš není poznat. Nakonec se stejně všechny nápady musí postavit na kola a reálný podvozek, takže mi příjde logické uvažovat o takových parametrech už v této chvíli, ve chvíli, kdy chcete dílo prezentovat celkem širokému publiku.
Nápad, tvary a originalita návrhu jsou jistě v první fázi návrhu důležité, ale rádi bychom dali čtenáři představu o tom, zda se má dílo stát zástupcem malého auta, malého kupé nebo sedanu nižší střední, střední nebo luxusní třídy. To přeci jen ze skic příliš není poznat. Nakonec se stejně všechny nápady musí postavit na kola a reálný podvozek, takže mi příjde logické uvažovat o takových parametrech už v této chvíli, ve chvíli, kdy chcete dílo prezentovat celkem širokému publiku.
Veď od začiatku musíš vedieť, či robíš 5-metrovú limuzínu, alebo 3,5 metrové mini, nie? Či to bude stáť na 14 alebo 17" palcových kolesách? Či to má byť konkurent pre Mercedes S alebo C? To sú zásadné veci.
Pokud nemluvíš o profesionálovi, kterej dělá na konkrétním zadání (je tu někdo takovej?), pak tyhle věci vůbec vědět nemusíš; prostě to vyplyne z momentální inspirace.
Omyl - buď viem, čo kreslím, alebo neviem. Ale že ma niečo napadne, a čakám, čo z toho vyjde...to je trochu z cesty, nie? Zadanie si vopred spraví každý v hlave sám. Ja som amatér. Ale keď idem kresliť model, rozvrhnem si v prvom rade priestor. Prvý bočný pohľad, určím si polohu sediacich pasažierov, výšku podlahy nad zemou, aspoň približne rázvor, veľkosť kolies, celkovú výšku, dĺžku, veľkosť previsov. Alebo začnem aspoň na štvorcovej sieti, aby som mal od začiatku predstavu o rozmeroch a proporciách. Ale "dizajnérov", ktorí najprv niečo nakreslia, a potom uvažujú, či sa tam vôbec niekam vlezú ľudia, či je kam dať motor a aké veľké to auto nakoniec bude, tiež poznám dosť. A niektorí vyštudovali VŠVU. Problém je v tom, že majú síce umeleckú predstavu, ale nemajú šajn o technike. Automobilový dizajn má svoje špecifiká, nemôžeš ho navrhovať ako šaty alebo ako tvar cestoviny alebo fľaše. Pretože výsledok potom bude hodne nereálny a bolo by to len umenie pre umenie.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vieš vôbec, čo to je, tie technické údaje?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A sme doma...rozmery podľa teba nepatria medzi technické údaje...rázvor, rozchod, rozmer kolies...
Predpokladám, že uvažovaný motor HTP nebudeš radšj uvádzať, veď podľa troch koncoviek výfuku každý zbadá o čo ide... >😁
Predpokladám, že uvažovaný motor HTP nebudeš radšj uvádzať, veď podľa troch koncoviek výfuku každý zbadá o čo ide... >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Omyl? Z cesty? Mrkni se např. na [odkaz]
Myslíš, že takové návrhy musí nutně vznikat postupem, který jsi tak nesmlouvavě popsal? Že se tyhle kousky řídí polohou sedících pasažérů?
Ve světle těch modelů či skic (a tisíců dalších, které se po světe potulují) mi tvoje autoritativní tvrzení o tom "jak to jedině správně funguje" vyznívá, když se budu krotit, dost odvážně. 😄
Troufnu si odhadnout, že _základní_ myšlenka nového modelu vzniká právě opačně, než jak jsi to popsal ty. (Už jenom pro zvýraznění budoucích typických rysů modelu.)
Myslíš, že takové návrhy musí nutně vznikat postupem, který jsi tak nesmlouvavě popsal? Že se tyhle kousky řídí polohou sedících pasažérů?
Ve světle těch modelů či skic (a tisíců dalších, které se po světe potulují) mi tvoje autoritativní tvrzení o tom "jak to jedině správně funguje" vyznívá, když se budu krotit, dost odvážně. 😄
Troufnu si odhadnout, že _základní_ myšlenka nového modelu vzniká právě opačně, než jak jsi to popsal ty. (Už jenom pro zvýraznění budoucích typických rysů modelu.)
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
> Preboha, to je čo?
To je osobní web profi-designéra.
> Yaroukh, keď robíš Breru, je jasné, že ide o dizajn.
> Keď robíš Fabiu, je jasné, že ide o spomínaný priestor.
LOL, díky za lekci Danieli. Jen si nejsem jist, že jsem ji zcela vstřebal; nechápu, co nového se mi tím pokoušíš sdělit. Možná by sis měl znovu přečíst, co jsem psal.
To je osobní web profi-designéra.
> Yaroukh, keď robíš Breru, je jasné, že ide o dizajn.
> Keď robíš Fabiu, je jasné, že ide o spomínaný priestor.
LOL, díky za lekci Danieli. Jen si nejsem jist, že jsem ji zcela vstřebal; nechápu, co nového se mi tím pokoušíš sdělit. Možná by sis měl znovu přečíst, co jsem psal.
Základná myšlienka áno. Ale tiež nezačneš navrhovať miniauto, a keď ti z toho vyjde limuzína vyššej strednej, tak budeš spokojný...
Konečný model má svoj tvar, proporcie, rozmery a určenie. Hľadanie tvaru prebieha bez mierky, ale o tom snáď nemá cenu ani písať...
Stránka ktorú ukazuješ, je stránkou umelca, ktorý o technike možno niečo vie, ale nie vždy na to prihliada. Väčšina výtvorov, ktoré prezentuje, nemá s realitou nič spoločné.
Konečný model má svoj tvar, proporcie, rozmery a určenie. Hľadanie tvaru prebieha bez mierky, ale o tom snáď nemá cenu ani písať...
Stránka ktorú ukazuješ, je stránkou umelca, ktorý o technike možno niečo vie, ale nie vždy na to prihliada. Väčšina výtvorov, ktoré prezentuje, nemá s realitou nič spoločné.
> Ale tiež nezačneš navrhovať miniauto, a keď ti
> z toho vyjde limuzína vyššej strednej, tak
> budeš spokojný...
Kvalitní návrh může vzniknout i tak, že o tom, co z toho nakonec bude, "rozhodne ruka" až během prvních pár tahů.
Tvrdit (navíc tak autoritativně a přitom také z pozice amatéra), že všechno vzniká podle předem daného konceptu, je... no, nechci to nějak hrotit. 😄
> Stránka ktorú ukazuješ, je stránkou umelca,
> ktorý o technike možno niečo vie, ale nie
> vždy na to prihliada. Väčšina výtvorov,
> ktoré prezentuje, nemá s realitou nič spoločné.
1) Je to profi designér.
2) A kdo rozhodl, že takové návrhy sem nepatří?
> z toho vyjde limuzína vyššej strednej, tak
> budeš spokojný...
Kvalitní návrh může vzniknout i tak, že o tom, co z toho nakonec bude, "rozhodne ruka" až během prvních pár tahů.
Tvrdit (navíc tak autoritativně a přitom také z pozice amatéra), že všechno vzniká podle předem daného konceptu, je... no, nechci to nějak hrotit. 😄
> Stránka ktorú ukazuješ, je stránkou umelca,
> ktorý o technike možno niečo vie, ale nie
> vždy na to prihliada. Väčšina výtvorov,
> ktoré prezentuje, nemá s realitou nič spoločné.
1) Je to profi designér.
2) A kdo rozhodl, že takové návrhy sem nepatří?
Zaujímavý prvok, "čakajúci" v hlave na použitie môže čakať a čakať, to máš pravdu. A nevieš, na akom modeli sa nakoniec uplatní. Ale povieš si, robím auto strednej triedy, a práve sa Ti nejaký starší nápad môže hodiť. Nevezmeš nápad a nejdeš skúšať, čo z toho ide spraviť...Alebo áno?
1.Profi dizajnér automaticky neznamená, že to robí dobre. To označenie pre mňa nič neznamená. Dizajn na umeleckej úrovni môže byť pekný, ale chýba mu zmysel, ak nemá reálny základ.
2. Kto rozhodol? Redakcia auto.cz. Požiadavka rozmerov a technického popisu určuje istý rozmer reality.
Nikde som nenapísal, že nápad na dizajn auta, idea, nemôže vzniknúť bez predchádzajúceho určenia proporcií, či rozmerov. Ale pre konečný výstup sú tieto parametre už dosť dôležité, teda ak nejde naozaj len o prezentáciu myšlienky alebo idey, ale o predstavu reálneho auta, o ktorej sa tu bavíme. 😄
1.Profi dizajnér automaticky neznamená, že to robí dobre. To označenie pre mňa nič neznamená. Dizajn na umeleckej úrovni môže byť pekný, ale chýba mu zmysel, ak nemá reálny základ.
2. Kto rozhodol? Redakcia auto.cz. Požiadavka rozmerov a technického popisu určuje istý rozmer reality.
Nikde som nenapísal, že nápad na dizajn auta, idea, nemôže vzniknúť bez predchádzajúceho určenia proporcií, či rozmerov. Ale pre konečný výstup sú tieto parametre už dosť dôležité, teda ak nejde naozaj len o prezentáciu myšlienky alebo idey, ale o predstavu reálneho auta, o ktorej sa tu bavíme. 😄
1) Hu... 8-s Člověče neproporcionální skicy nejsou trademarkem Jelínka, to je naprosto běžná forma vyjadřování. S ne-kvalitním designem to přece ABSOLUTNĚ nesouvisí. 8-s
2) Dle mého názoru požadavek na rozměry neurčuje nic. Dodáš skicy a k tomu dopíšeš "od oka" rozměry, "omáčku", příběh - hotovo; stejně jde v první řadě o "vizuál". A chci vidět, jak ti tu skicu někdo hodí na hlavu jenom proto, že uvedené rozměry "přesně neodpovídají tomu, co vidíme na skice". Řekl bych, že nic takového od redakce nehrozí. Nepředpokládám, že redakce plánuje podle návrhů vyrábět formy; takže bych řekl, že tomu realismu příkládáš větší váhu než redakce. (Třeba mě opraví.) Myslím, že cílem je (kromě návštěvnosti) předvést nějaké zajímavé návrhy, návrhy (pokud možno) kvalitní jak formou tak obsahem - a to lze samozřejmě i pomocí neproporcionálních skic.
[odkaz]
2) Dle mého názoru požadavek na rozměry neurčuje nic. Dodáš skicy a k tomu dopíšeš "od oka" rozměry, "omáčku", příběh - hotovo; stejně jde v první řadě o "vizuál". A chci vidět, jak ti tu skicu někdo hodí na hlavu jenom proto, že uvedené rozměry "přesně neodpovídají tomu, co vidíme na skice". Řekl bych, že nic takového od redakce nehrozí. Nepředpokládám, že redakce plánuje podle návrhů vyrábět formy; takže bych řekl, že tomu realismu příkládáš větší váhu než redakce. (Třeba mě opraví.) Myslím, že cílem je (kromě návštěvnosti) předvést nějaké zajímavé návrhy, návrhy (pokud možno) kvalitní jak formou tak obsahem - a to lze samozřejmě i pomocí neproporcionálních skic.
[odkaz]
Navíc bych řekl, že to, co jsi popsal v poslední větě rozhodně nekoliduje s tím, co (alespoň já osobně) od navrhované rubriky očekávám. Spíš ji to popisuje.
Já jen, že když vezmu tužku a papír tak tam máznu jednu rychlou čáru a Pininfarina se už začíná vrtět na židli?! Nějaká motivace by se hodila, třeba vítězný práce by se mohly zůčastnit nějaký putovní výstavy s autory po nočních klubech, nebo tak nějak. Taky záruky, že se návrhy nedostanou do nepovolaných rukou a za pár let tady máme novou Fábii a autor utře...
To víte, svět je dneska šílená džungle! Támhle frajer namaloval jednu oteklou obludu na gauči a hele...34 mega v US!
To víte, svět je dneska šílená džungle! Támhle frajer namaloval jednu oteklou obludu na gauči a hele...34 mega v US!
Velice dobrý nápad od redakce, nevím sice k čemu údaje o rozchodu a rozvoru kol v této fázi (na druhou stranu není to problém), totiž, zřejmě se bude jednat většinou o amatérské projekty, a hlavně, jde přece o nápad, ten je nejdůležitější, dneska jsou v podstatě všechna auta identická, prodává jen nápad,design jeho ztvárnění.. Pro některé jedince naopak jen značka, ať auto vypadá jakkoliv..
Ajejeeeej...žeby som vybral kostlivca zo skrine a oprášil stará školske skice a rendre. No neviem. Uvidím ako na tom budem v danej chvíli s vlastným úsudkom. >😒]
Nepiš, tvoje jediná šance je fixka... kreslit, kreslit, kreslit. Tohle už snad někdo kdysi řekl, ale platí to pořád. Jo, je to vynikající nápad redakce. Evropský design se sice nejspíše nebude otřásat v základech, leč... nikdo neví...
BRAVO :yes:
BRAVO :yes:
Stará výzva je tu opäť.
Že by sa hlásilo málo autorov? No jednoznačne. Škoda, že už nie som študent, mohol by som viac času venovať koníčkom.
Jeden model chystám ävlastne viac, ale jeden má prioritu. Vzniká pomaly, ale iste. Sem-tam po večeroch. A ešte nejaké tie týždne vznikať bude. Holt plné pracovné vyťaženie a rodina veľa priestoru na sebarealizáciu nenechávajú.
Škoda, že sa tak málo angažujú mladšie ročníky. Zaujímavejšie sú možno diskotéky, PC hry...ktovie?
Čo keby prispel nejakým výtvorom 507? Aspoň by dal svojim názorom a náhľadom nejaká reálny podklad a mohol by tým presvedčiť, že v ňom predsa len niečo je. A hodnotné, nie k smiechu. 😉
Že by sa hlásilo málo autorov? No jednoznačne. Škoda, že už nie som študent, mohol by som viac času venovať koníčkom.
Jeden model chystám ävlastne viac, ale jeden má prioritu. Vzniká pomaly, ale iste. Sem-tam po večeroch. A ešte nejaké tie týždne vznikať bude. Holt plné pracovné vyťaženie a rodina veľa priestoru na sebarealizáciu nenechávajú.
Škoda, že sa tak málo angažujú mladšie ročníky. Zaujímavejšie sú možno diskotéky, PC hry...ktovie?
Čo keby prispel nejakým výtvorom 507? Aspoň by dal svojim názorom a náhľadom nejaká reálny podklad a mohol by tým presvedčiť, že v ňom predsa len niečo je. A hodnotné, nie k smiechu. 😉
Mimochodom, neviem ako môžem byť tak hlúpy človek, ktorý nemá v hlave ani piliny pracovne vyťažený. 😲 😲
cao,
ako sa dozviem či som uspel a či už si moje výtvori niekto pozrel? Ako dlho sa realizuje výber resp. hodnotenie (je tam týžzdenná, mesačná periodicita?)
predpokladám, že po odoslaní mi príde info-email.
diky
ako sa dozviem či som uspel a či už si moje výtvori niekto pozrel? Ako dlho sa realizuje výber resp. hodnotenie (je tam týžzdenná, mesačná periodicita?)
predpokladám, že po odoslaní mi príde info-email.
diky
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Správně se říká "Prezentujte své výtvory..." a ne "vaše výtvory". To je strašnej anglicismus a už to píšou i redaktoři, nejen gramaticky nevzdělaní lidé...