Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Blog.Auto.cz: GTI píše o osobě blízké

Fenomén „osoby blízké“ (připomeňme, že ve skutečnosti se jedná o právo nevypovídat) inspiroval jednoho z našich klíčových diskutérů k sepsání zajímavého komentáře. Souhlasíte s jeho názorem?
Zpět na článek
26. 10. 2012 06:33
26. 10. 2012 07:29
26. 10. 2012 08:04
26. 10. 2012 08:33
26. 10. 2012 08:39
26. 10. 2012 09:01
26. 10. 2012 09:50
26. 10. 2012 10:18
26. 10. 2012 10:28
26. 10. 2012 15:57
26. 10. 2012 17:57
26. 10. 2012 18:38
26. 10. 2012 20:12
25. 10. 2012 11:42
25. 10. 2012 12:40
25. 10. 2012 17:44
26. 10. 2012 17:30
26. 10. 2012 10:27
26. 10. 2012 10:30
26. 10. 2012 13:35
26. 10. 2012 13:46
26. 10. 2012 13:55
26. 10. 2012 17:16
25. 10. 2012 12:57
25. 10. 2012 11:59
25. 10. 2012 12:09
25. 10. 2012 12:13
25. 10. 2012 12:24
25. 10. 2012 12:40
25. 10. 2012 13:28
25. 10. 2012 18:58
25. 10. 2012 12:00
25. 10. 2012 12:23
25. 10. 2012 23:05
26. 10. 2012 08:38
25. 10. 2012 12:25
25. 10. 2012 13:31
25. 10. 2012 14:36
25. 10. 2012 21:00
25. 10. 2012 11:38
25. 10. 2012 19:54
25. 10. 2012 12:09
25. 10. 2012 12:12
25. 10. 2012 12:27
25. 10. 2012 13:01
25. 10. 2012 13:23
25. 10. 2012 14:14
25. 10. 2012 17:48
25. 10. 2012 13:04
25. 10. 2012 15:18
25. 10. 2012 20:21
25. 10. 2012 20:43
25. 10. 2012 21:09
26. 10. 2012 07:34
25. 10. 2012 15:35
25. 10. 2012 15:49
25. 10. 2012 16:06
25. 10. 2012 16:11
25. 10. 2012 16:15
25. 10. 2012 16:53
25. 10. 2012 16:14
25. 10. 2012 17:01
25. 10. 2012 17:18
25. 10. 2012 17:43
25. 10. 2012 18:06
25. 10. 2012 21:45
25. 10. 2012 16:43
25. 10. 2012 17:21
25. 10. 2012 17:59
25. 10. 2012 18:10
25. 10. 2012 18:29
25. 10. 2012 21:40
25. 10. 2012 21:47
25. 10. 2012 23:03
25. 10. 2012 23:02
26. 10. 2012 00:25
25. 10. 2012 16:21
25. 10. 2012 21:52
25. 10. 2012 23:20
25. 10. 2012 23:20
26. 10. 2012 14:51
26. 10. 2012 16:16
26. 10. 2012 16:22
25. 10. 2012 11:24
STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Redakcia, vy uz nemate co pisat? Fakt je pre vas GTI taky klucovy diskuter? A na com podkladate to, ze ma pravnicke vzdelanie? Vy uz nacisto stracate rozum.... :no:
Rozbalit vlákno
58
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 12:02
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Tak na ten konec pirátů jsem vážně zvědavej.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 13:55
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
A ty čekáš, že ti, kteří jezdí autem jako čuně, autem jako čuně jezdit přestanou?
Ty jsi se asi zbláznil... nebo jsi snad přesvědčen o tom, že 90% všech přestupků na silnicích je stornováno kvůli institutu osobě blízké?

Jediný dopad, který tohle bude mít, je, že opět hezky potečou příjmy do obecních pokladen. Takový radar se zaplatí co by dup ;)

Tahle prasárna "napráskej ho nebo to odneseš sám" je dobrej komunismus 8-s
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 14:38
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Radar na správném místě je dobrý, o tom žádná. Ale třeba to, že tě fotí i když jedeš předpisově už ne. Ale to je zase jiná otázka.

Pokud je tam kde má být (tedy např. u škol), je to OK. Pokud je tam, kde vybírá jenom prachy, už ne. Tohle je složitější téma než by jsi byl asi ochoten pochopit
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 16:44
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Protože neni ovce. Ovce.
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 17:20
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Když se to vezme kolem a kolem, tak jsou ovce skoro všichni tady. Ovce něco vykřikují na diskuzích ale v reálu k nápravě v podstatě už nic nepodniknou...občas se slovy že to není v jejich silách.
26. 10. 2012 12:32
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Přesně tak, tady by bylo dobré lidové veto, jako mají ve Švýcarsku, ale jediná strana, co to u nás prosazuje, jsou svobodní a ty nikdo nezvolí, protože je buď nezná a radši to hodí na protest komunistům, nebo jim vadí, že chtějí vystoupit z EU a nepostaví se pak spoustu šikovných věcí jak jsou rozhledny v údolí nebo cyklostezky za 100 miliónů.
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 17:06
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Taky jsem dřív zastával ten názor, že mi to nevadí... jde to s věkem, jednou na to taky přijdeš ;)
25. 10. 2012 21:56
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
A co je na tom špatně? Každý volá o postih, násilníka, zloděje, vraha atd. tak proč ne potenciálního vraha na silnicích??? Je jen na tobě komu půjčíš své auto, komu věříš a komu ne. Nemusíš nikoho napráskat jak píšeš, můžeš si to odskákat za něj ;-) .
Avatar - positivemind
26. 10. 2012 03:27
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Nelíbí se mi to už kvůli přirozenosti. Nechci donášet na své blízké, institut osoby blízké jsem nikdy ve svůj prospěch nevyužil a to, že to někdo dělá, je hloupost a neschopnost policejních orgánů. Přestupek musí dokázat, pokud tomu aktuální technika nevyhovuje, není to problém řidičů.

Co sem pleteš vrahy na silnicích? Nejsi ty ten typ, co hlásá, že rychlost zabíjí?
27. 10. 2012 22:31
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Nemusíš na nikoho donášet můžeš vzít přestupek na sebe ne? Hrdino >:D Ano rychlost a rádoby řidiči opravdu zabijí. Můžeš si vyzkoušet den práce dopravní policie a jsem zvědav kolik hříšníku chytíš za 24 hodin ty přímo na silnici. Blbě kecat umí každej víš ;-\ Kdyby měli lidé alespoň trochu rozumu místo sraček v hlavě nebylo by potřeba policie vůbec.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2012 11:27
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
To nevíš že GTI je právník z mostu a jezdím Volvem? to tom se psali nejen tady doslova legendy >:D >:D
25. 10. 2012 11:32
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
právník ex-offo hojně využívaný hnědými spoluobčany :-) :-) :-)
Avatar - Johny.Rico
25. 10. 2012 13:20
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
:yes:
26. 10. 2012 06:33
Re: BarriMig
Vrána k Migu sedá...ubohý...

Stejný práskání jako u Kylie, když na někoho nemám...tak mu aspoň za rohem uškodím...

8-s
26. 10. 2012 07:29
Re: BarriMig
jo, Barrichello uškodil GTImu tím, že o něm napsal, že je právník a že jezdí ve Volvu. To je opravdická ostuda :yes: a před ním to napsala ještě redakce, pozor na to!
26. 10. 2012 08:04
Re: BarriMig
Pánové...pro oba platí, že údaje, který kdo o sobě chce zveřejnit...zveřejní sám. Ostatní formy zveřejnění bez jeho vědomí, ať se zakládají na pravdě nebo ne, kvalifikuju jako podlost.
26. 10. 2012 08:33
Re: BarriMig
A odkud se ty informace Barrichello dozvěděl? Nenapsal je o sobě GTI sám?
26. 10. 2012 08:39
Re: BarriMig
Ne...tím jsem si jistej
Avatar - iudex
26. 10. 2012 09:01
Re: BarriMig
Plný súhlas. Na to máme nicky a nie plné mená, aby človek mal určitú ochranu súkromia a identity. Preto platí, že osobné údaje (ak ich viem napr. z osobného stretnutia) zverejňujem o inom len vtedy, ak to dotyčný sám už uviedol a nemá s tým problém.
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 09:50
Re: BarriMig
Je toho plnej web stačí si to dohledat. Co je veřejně prezentováno na několika místech není tajné.

O tom že jezdí volvem tu kdysi GTI sám psal. Stačí si to dohledat a kdo to četl ti potvrdí má slova.

A na tom že je právník není nic tajnýho, pokud se za to co dělá GTI stydí tak je to jeho problém.
26. 10. 2012 10:18
Re: BarriMig
A co je komu do toho, kdyby byl popelář, prezident, je to jedno. Nauč se ctít soukromí druhých, je to základní lidský právo!
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 10:28
Re: BarriMig
Já nechápu proč z toho děláš kovbojku, nemusím být ani kontrašpion, abych poznal že má právnické vzdělání - viz tento jeho poslední blog.

Stačí si dát dvě a dvě dohromady a je jasné že to psal někdo s pravním vzděláním. Pokud by to tedy daný jedinec neopsal, ale to není tenhle případ a šlo by to rovněž poznat.

GTI totiž pokud nepíše o autech a rolexkách psát umí. To mu nikdo nemůže upřít. Možná by se měl spíše zaměřit na články tohoto druhu.

Právo na soukromí je fajn věc, však já tu jeho adresu neuveřejnuju.
Avatar - Johny.Rico
26. 10. 2012 15:57
Re: BarriMig
Taky se mi zdá webpajo, že z mravence děláš velblouda...
26. 10. 2012 17:57
Re: BarriMig
Fajn, až tady někdo na tebe začne vytahovat nejdřív věci obecný a pak sem vloží data třeba firmy...budeš spokojenej? Co je Barikovi do toho čím se kdo živí a čím jezdí???
26. 10. 2012 18:38
Re: BarriMig
A že to napsali v záhlaví článku! To ti nevadí?
Avatar - Johny.Rico
26. 10. 2012 20:12
Re: BarriMig
Webpajo, jsme na netu, tady si nemůžeš být jistý ničeho. Krom toho, data tvé firmy a osoby, pokud za ní stojíš, zná teda nejspíš více lidí než na nějakém hloupém diskuzním serveru, nemyslíš? K tvé otázce - neměl bych radost, ale co naděláš? Jsou to veřejně dohledatelná data.
25. 10. 2012 11:42
Re: BarriMig
Tak k tomuto sa pridám. Vážení páno z auto.cz, vy ste fakt na hlavu. Páči sa vám kŕmiť nás odpadom? Týmto jasne a stručne oznamujem:

SERIEM NA VÁS!

Strčte si tento váš poondený server za klobúk! Zaobídem sa bez vás. Na internete je dosť zaujímavých serverov s hŕbou dobrého materiálu. Nie som odkázaný chodiť na smetisko s menom Auto.cz.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 17:44
Re: BarriMig
Klaudius, narozdíl od tebe, psal dost často k tématu. Ty tu pouze projevuješ svoji nerozvinutou pubertální inteligenci a píšeš jen masturbační bláboly k článkům o škodovce. Jooo a pak ještě nadávky do komunistů, rodiny atd.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
26. 10. 2012 10:27
Re: BarriMig
Práveže Klaudius chýbať bude; je to starý harcovník (pozri si počet jeho príspevkov), písal už v dobe, keď si Ty nemal ani vodičák, písal k veci a z vlastnej praxe (pracuje v automotive). Takže je škoda, ak odchádzajú takíto ľudia (a že nie je prvý) a zostáva agresívna mlaď bez skúseností, ale s o to väčšou hubou.
26. 10. 2012 10:30
Re: BarriMig
:yes:

Jen zrovna tento důvod je pro mě nepochopitelnej.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
26. 10. 2012 13:46
Re: BarriMig
Recenziu na auto mal (resp. na viaceré autá); vecnú a triezvu. A ako ho poznám, už sem naozaj nepríde. 8-s
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
26. 10. 2012 17:16
Re: BarriMig
Souhlas, Klaudius tu chybět bude...přesto zrovna tuhle "kauzu" vidím jen jako zástupný problém. Beru, že ho štvalo velké množství článků o ničem z poslední doby - nicméně tady bych jeho reakci připsal spíš podráždění a možná i alergii na GTI-ho. Celá ta věc s osobou blízkou by totiž měla zajímat všechny, kdo auta řídí, a zveřejnění fundovaného náhledu na celý problém od jednoho z uživatelů je podle mého opodstatněné. Ať už s jeho názorem souhlasíš nebo ne.
25. 10. 2012 11:59
Re: BarriMig
Ten blog som cital, a GTI sa v nom vyjadruje fundovane, a k veci (na rozdiel od niektorych kriklunov tuna). Tak nechapem co tu ziapete a dupete nozickami...
25. 10. 2012 12:09
Re: BarriMig
Přesně tak. Až Peet1980 dostaně někdy rozum (pokud bude mít to štěstí) a někdy tady napíše podobný věcný příspěvek nebo blog, tak o něm redakce taky jistě napíše článek :-)
25. 10. 2012 12:13
Re: BarriMig
Tak o té poslední větě pochybuji, zdá se že vztah redakce a GTI-ho je dost nadstandardní.
25. 10. 2012 12:24
Re: BarriMig
je to moj pohlad na vec, no ako pozeram diskusiu, nie som jediny. Ked mas iny pohlad, mozes ho vyjadrit a nemusis tu reagovat na mna ked nesuhlasis. Mna tvoje nazory nezaujimaju.
25. 10. 2012 12:40
Re: BarriMig
Mas pravdu, je vas tuna viac takych, ktori sa uz naucili pisat, ale este nenaucili premyslat. Ale ze si to ty, dam ti zadarmo jednu dobru radu, zakladne pravidlo pre diskusie k clankom:

Ak mas co povedat k teme, hovor (pis), ak nie, mlc! Na tvoje vyplakavanie tu tiez nie je kazdy zvedavy...
25. 10. 2012 13:28
Re: BarriMig
nie nie. Je nas tu (tuna vyraz nepoznam, myslel si tuniaka?) viac (viacej tiez nepoznam, nieco v zmysle viac hej?) co sme schopni napisat svoj nazor a nielen tliachat a udrzovat si svoje ego. Ak s mojim nazorom nesuhlasis, je to tvoj nazor ale urazat ma tu nemusis. To len vypoveda o tebe. :no:
25. 10. 2012 18:58
Re: BarriMig
Přesně tak. Ten blog jsem si přečetl a byl hodně zajímavý. Nemá prakticky nic společného s GTIho komentáři pod články.
Že je GTI klíčový diskutér, o tom není pochyb, přestože na jeho příspěvky moc často nereaguji (jednak nejsem moc fanoušek "masových" značek - nejen VW, a navíc GTIho příspěvky se většinou týkají designu, image atd, mě zajímají spíše tzv. exaktní veličiny). přesto jeho příspěvky čtu a docela se bavím - kdo jiný dokáže udělat z Golfa designovou ikonu ;-) . Mnohem častěji se ale pobavím reakcemi ... o čem jsou lidi schopní se pohádat, to jde rozum úplně stranou ....
25. 10. 2012 12:00
Re: BarriMig
Rozum stracas ty, pokuds ho kdy měl.
Redakce a GTI se s GTI zna docela dlouho, strihnul si s nimi i test jednoho auta - hledej, smudlo.
Klicovy diskuter to je, nebot, jeho komenty - minimalne ty ve vlakne prvni - miri na jadro veci, coz se o vsech ostatnich okolo rict neda.
25. 10. 2012 12:23
Re: BarriMig
" ..mirti na jadro veci".. hej hej, uz viem, z ktoreho tabora si, je to "oukej", ospravedlnuje ta to. No nemysli si, ze kritizujem GTIho, kritizujem redakciu.
25. 10. 2012 23:05
Re: BarriMig
a právo kritizovat redakci Ti dal Bůh viď?
víš co, takovejch klaunů jako jsi ty už tady byly desítky, kecy o redakci, kecy o GTIm, kecy o právu na názor - víš co, je to otrava

článek je v pohodě, příspěvěk v GTIho blogu taky, že urazilo Tvou ješitnost že GTI je klíčový diskutér? no a?
26. 10. 2012 08:38
Re: BarriMig
Ty nemas velku predstavu o e-biznise ze? Portal sa bez citatelov nezaobide a tak prave ja a ty sme ti PRVI co mozu a maju kritizovat redakciu. Vdaka navstevnosti tato stranka zije. Popremyslaj a potom pis nabuduce...
25. 10. 2012 12:25
Re: BarriMig
GTI na rozdiel od velkej vacsiny diskuterov dokaze napisat prispevok, ktory ma hlavu a patu. Len treba vediet citat a skusit chapat. Pre mnoho ludi nedosiahnutelne :-!
25. 10. 2012 13:31
Re: BarriMig
neviem ako dlho ho citas, ked ho povazujes za svojho idola ale skus si prejst diskusie na auto roka ked vyhral fiat 500 a rok potom nove polo. Som zvedavy co povies na tie protistranne nazory na tuto anketu. Tolko k tvojmu idolu. Na druhej strane, moze si tu pisat co chce, su to jeho nazory, ja hodnotim klesajucu uroven tohto servera, na ktory chodim bezmala 12 rokov. Tolko k tomu chapaniu reakcii.
25. 10. 2012 14:36
Re: BarriMig
mieris vedla, GTI-ho nikde neopisujem ako svoj idol ;-)
25. 10. 2012 21:00
Re: BarriMig
JJ taky mě to dostalo. Akorát mi za těma blitkama chybí BRAWO VW :yes:
25. 10. 2012 11:38
Exekuce
Já myslím že mnohem lepší téma by byli exekuce.To jakým způsobem si hošánci nastavily pravidla jak "dojit" je opravdu neskutečné.Jasně není to jen černo-bílé, ale jsou tam věci, které jsou fakt pro společnost špatně a úzká skupina si z toho udělala neskutečný bussines.Takže směle do toho.

Jak jsem přišel o Golfa.
Aby to bylo v rámci tohoto serveru,lze to nastavit asi takto.Měl jsem Golfa na výměně rozvodů, musel jsem jet městskou a nezplatil jsem jízdné,bó jsem si zapoměl v servisu v autě peněženku.Měla mi přijít pokuta, ale jak šel "time" zapoměl jsem na to a oni zřejmě také.Přišla až exekuce.... >:D ;-)
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2012 19:54
Re: Exekuce
Souhlasím, exekutoři jsou státem posvěcená mafie! Znám hned několik případů v mém okolí, kdy finančně srazili na kolena slušné lidi kvůli pár nezaplaceným stovkám.. A ty lidi ani nevěděli, že dluží..
Avatar - theolli
25. 10. 2012 12:09
no ty woe,
čeho se tady ještě nedočkám,GTi-ho slinty nečtu už hodně dlouho a brzy asi přestanu číst i auto.cz
Rozbalit vlákno
7
25. 10. 2012 12:12
Re: no ty woe,
Bez obav, v právu se GTI vyzná podstatně (!!!) lépe než v autech, takže tenhle jeho text dává docela smysl a zřejmě i odráží realitu.

Jiná věc je, jestli "odborný" (ehm...) server má zapotřebí dělat podobnou reklamu blogu jednoho z čtenářů, ale to už je věc názoru. Koneckonců GTI si s redakcí "notuje" v lecčems...
25. 10. 2012 12:27
Re: no ty woe,
Jen přemýšlím, v čem že se to vyznáš ty... :-!
25. 10. 2012 13:01
Re: no ty woe,
Nedivím se, že to nedokážeš poznat.
25. 10. 2012 13:23
Re: no ty woe,
No, zatím jsi tu o tom svém nikde nepsal. :-!
25. 10. 2012 17:48
Re: no ty woe,
Jako malý děcko... "však on taky..." 8-s :no:
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
25. 10. 2012 12:10
zákonodárci
Spravedlivé by bylo, kdyby nám sebrali osobu blízkou, a sobě imunitu.
Rozbalit vlákno
1
25. 10. 2012 12:14
Re: zákonodárci
To by se rovnalo menší revoluci.
Tudíž...asi víš, čeho by bylo třeba, aby se tak stalo:)
25. 10. 2012 12:47
OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
No tedy.... :-) jsem upřímně potěšen, a jistě nyní píši za všechny své blogerské kolegy - díky za to, že jsme byli takto mile vytaženi z diskusního blogerského přítmí na světlo garážových dní, vždyť zdejší blogy, třeba garážově amatérské, to je mnohdy svět aut takový, jako na zdejší profesionální hlavní straně - poctivý a čestný.

A svět přestupků? No to je vskutku témíčko života, témíčko každého šoféra, a jak vidíme i každého provozovatele, koneckonců i budoucí témíčko každého... plakáta. Ano ano, jak říká klasik, jdeme pozvolna "do plnejch", vždyť jen orientace v dokonale bující předmětné materii dává zabrat jistě nejednomu majiteli auta, co potom na silnici? Vždyť centrálním předpokladem přehledné jízdy jsou především přehledná... pravidla.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 16:54
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Ty jsi GTIho ani v naznaku nepochopil, ve vsech ostatnich prispevcich pises presny opak! Nevadi Ti, ze Te stat sleduje, nestaras se o to, co se s temi znalostmi dale deje. Nevidis navaznost na dalsi normy a zakony. Prvni navsteva exekutora a pochopis. No, Ty asi nepochopis, ale mozna uz nebudes tak naivni.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 13:42
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Gratuluju k publikaci na titulní straně, to je super. Na druhou stranu se teď trošku tříští diskuse, máme tu samotný článek a pak jakousi upoutávku na článek, pod kterou je ovšem více příspěvků než u článku samotného... no, já se zdržím (věcných) komentářů tady a zůstanu v našem blogerském přítmí :-) .
25. 10. 2012 14:15
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Tak nějak tápu... na jednu stranu proč ne, příspěvky z blogů publikuje na hlavní straně většina webů. Na druhou stranu už ten blog nemá takový ten nádech garážového undergroundu. Trochu škoda, že většina přečetla jen titulek a nikoliv samotný obsah článku. Jen doufám, že vidina publikování textu na homepage nedonutí blogery být tzv. politicky korektní a pořád to bude mít ten blogerský tah na bránu.
Souhlas s Emelem :yes:
25. 10. 2012 14:57
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Gratuluju k publicitě a naprosto souhlasím, že je to právní zmetek první kategorie.

Napadá mě otázka: Šel by si do obhajoby založené na ústavě a lidských právech? Soudy jsou sice v těchto otázách všehoschopné (viz ten rozsudek tuším že holandského řidiče), za pokus to ale myslím stojí. Nebo máš nějakou kuchařku jak se bránit? Díky ;-)
25. 10. 2012 15:13
No ještě zbývá
Koupit auto. Najít někoho ( rom, bezdomovec, člověk v celoživotním bankrotu atd.) komu bude stačit 1 000 kč, aby se stal provozovatelem auta. Pronajmout mu auto a případné přestupky ať si český stát vymáhá kde chce. Hotovo.

Btw: napsal jsi to dobře a souhlasím s tebou do puntíku ( ty jo ! :-O ) . Dodám jen, že nejezdím jako prase po vesnicích atd. Ale odmítám v 10 000 městě platit parkovné a odmítám policisty měřící u značky schovaní v keříku . Pokud mě fér změří a nebo cokoliv tak milerád ochotně zaplatím a ještě si nechám body. Osoba blízká pro mě proto není výmluva, ale nástroj v boji proti policejním ,,sviňárnám,, .
Rozbalit vlákno
0
25. 10. 2012 15:18
ODPAD AUTO.CZ
Zacal by som tym, ze auto.cz navstevujem velmi dlho resp. je to nejakych 8-9 rokov...
Automobily ma zaujimaju a rad vnimam co sa vokol nich deje__nehovoriac o tom, ze ma aj zivia...

Auto.cz bolo po mnohe roky vynikajucou web strankou, no co sa z nej stava za posledny rok je uplny HNUS a ODPAD...

Beriem na vedomie, ze auto,cz na to slo chytre, ked si zabezpecili svojich diskuterov, ktori tu maju robit horku krv v diskusiach, aby sa zabezpecilo co najlepsie skore kliknuti na stranku...
Beriem to__zvysuje sa hodnota stranky a tym padom aj cena za reklamu...Budis!

Ale co ma v poslednej dobe znepokojilo...
Napr. pristup pana Vaverku, ako napisal, ze auto.cz je jednickou__no ked si dovoli testovat auto a ani nevie, ako vlastne funguju jeho ovladace a da ich do minusu__to je na "jednicku"!!!
Absolutne neprofesionalne!

Je viac nez jasne, ze auto.cz podlahlo kvantite a kvalitu clankov dava bokom...

A tento akoze clanok o diskuterovi GTI, resp. o jeho nazore na zmenu v cestnom zakone___koho prosim vas zaujima nazor nejakeho GTI???
A ze je pravnik??? Je nejaky dokaz?

Z tejto stranky sa stal ODPAD, ktory nema zmysel uz navstevovat__je mi luto, ale AUTO.CZ u mna konci!!!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 15:49
Re: ODPAD AUTO.CZ
ked tu ostanu taki ako ty, v podstate sa content a kvalita auto.cz len vyrovna "kvalite" diskusii
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
25. 10. 2012 20:21
Re: ODPAD AUTO.CZ
8-9 roků, ale nick založen dnes, jediný příspěvek a to tento, no pěkná taškařice. Největší odpad na autoc.z jsou diskutéři kteří nic neznají a umí jen nadávat.
25. 10. 2012 20:43
Re: ODPAD AUTO.CZ
A? Nedavno auto.cz zverejnovalo pocty ctenaru respektive navstev - to automaticky znamena, ze jsou zaregistrovani a diskutuji v diskuzich? Asi ne, ze?
Avatar - Ham.
25. 10. 2012 21:09
Re: ODPAD AUTO.CZ
Pak nechápu, proč někdo, kdo jen pasivně čte a chce server opustit má potřebu se registrovat a zanadávat si v diskuzi, to zní přinejmenším hodně falešně a nedůvěryhodně.
Srdnatí bojovníci proti tzv. bulvárnímu odpadu sami vytváří největší část bulvárnosti zde na diskuzích, stačí se podívat na jejich přisprostlý jazyk, nulové znalosti a potřebu komentovat všechno nejméně padesátkrát a je jasné, že ten bulvár vlastně sami vytváří (někteří již také ostentativně vyhrožovali odchodem aby vzápětí zaplnili další diskuze, něco jako dvacátý čtvrtý odchod a návrat Ivety Bartošové). Normální člověk, který by měl pocit, že mu daný server z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, by prostě odešel a navštěvoval to co mu vyhovuje a nepořvával by po diskuzích právě tam, kde se mu nelíbí.
26. 10. 2012 07:34
Re: ODPAD AUTO.CZ
Já si třeba taky založil účet letos, a to čtu články a diskuze už několik let. Jinak Majkyho příspěvek je trochu úlet.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 15:35
...
Dovolim pridat muj pohled na tento problem. Predem upozornuju ze nejsem pirat a nedostal jsem ani jednu pokutu za rychlost, takze jsem "osoby blizke" nemusel nikdy vyuzit. A to jezdim rychle.

Hlavnim duvodem teto zmeny je prosta skutecnost ze nejcennejsi tekutinou na svete je kapka potu ceskeho cetnika. O nic jineho zde nejde. Proc by meli neco dokazovat? Dokaz to ty, jinak jsi vinen. Presmpce viny. Prece oni nebudou stat nekde venku, kdy muzou sedet v teple kancelare a smirovat lidi prez kamerovy system.

Resenim teto zmeny je "napraskani" kamarada. Ja mam dobreho kamarada v Bombaji. Tak jsem zvedav jak mu bude mestapo neco dorucovat a predvolavat ho k vyslechu.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 16:06
Re: ...
Tak tady nekdo asi nepochopil. Ja to pochopil tak, ze nahlasi CESKEHO kamarada, ktery zije v Bombaji, ze ridil / provozoval jeho auto.....pak by mely urady trosku ztizenou pozici...
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 16:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 16:15
Re: ...
tak ty jsi fakt i.d.i.o.t co ma IQ simpanze....

podle sebe soudim tebe? tva sexualni orientace asi nikoho nezajima... :no:
25. 10. 2012 16:53
Re: ...
Nebudeš to "hrát" na "osobu blízkou".
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 16:14
Re: ...
wow... 3600 prispevku a nejsi schopen pochopit psany text? Nebo nechces? Svete div se, pracuji pro nadnarodni spolecnost a Indove k nam do Prahy normalne jezdi a pujcuji si auta v pujcovnach... Myslis ze to je opravdu tak velky problem v dnesni dobe nekam prijet a pujcit si auto i kdyz jsi z jineho statu? Prekvapeni: NENI, staci mit kreditni kartu
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 17:01