Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Fiat 500L míří do Čech, ceník začíná na 269.900 Kč

63 komentářů

Avatar - DawQa
DawQa
V konfigurátoru jsem ho ani dnes nenašel... 8-s
Nicco
B&M bol nepodarok, ale nezavisle na tom MS nemam v priazni z viacerych dovodov a ako nemam pocitac ani mobil s ich SW, tak si ani nekupim auto s ich nastastie iba multimedialnym systemom. V lietadlach je Linux, do aut staci Windows. Asi tak.
Makovnik
Co ten smutok? ze MS? To nie je windows.
O.i., ani len netusis, co vsetko bezi na serverovych platformach MS a kolko sluzieb na tom frci bez problemov. Tragedia je len Win, od 95 po Vistu.
Dixik2
Bude.Mimo ČR stojí 250 Euro.
pedro603
Kde je slibovany kavovar...? jakto ze neni v ceniku...? kdy bude...? nebo nebude...?
Avatar - avatas
avatas
Styl,vytříbenost a zaměření na ženy-to je tah na branku.
Jedním slovem:paradisimo Fiat. :yes:
Arese
Ceník 500L je milým překvapením, ale nabídka benzinových motorů mohla být lepší - kde jsou čtyřválce 1.4 T-Jet, ať již klasické, nebo Multi Air? Proč tento motor zmizel z nabídky Liney? Vždyť teď tento poměrně dlouhý sedan teď nemá v nabídce jediný použitelný benzinový motor! A proč čtyřválec 1.4 16V/95 k nenabízí na českém trhu v Puntu? Osmiventilová 1.2 a 1.4 jsou pro náročnější zájemce příliš slabé, 1.4 T M-Jet zase nehorázně předražená. 1.4 16V by tedy mohla být vhodným řešením.
Já Fiatu moc fadím, takže doslova trpím, když vidím, jak si takto úplně zbytečně škodí... :-(
megacruiser
Ohromná masa plechu nad koly je problémem většiny nových MPV. Tady alespoň nevede linka oken vzhůru, takže lidi vzadu nekoukají ven jako z ponorky. Chybou je dvojitý A sloupek, ten nesnáším - vadí ve výhledu, velký mrtvý úhel. Vzhled je celkově rozpačitý - je tady jasná snaha parazitovat na úspěchu klasické 500. Skoro mi připadá, že to auto mělo mít původně nějaký úplně jiný předek a tento tam implantovali na poslední chvíli.
Asi raději vzít Lodgy v dieselu - je sice trochu delší, ale zase mnohem prostornější, za lepší cenu.
chytrak1
POdle mne se toto fakt nepovedlo. Krabice s vykulenejma očima co neví jestli je retro nebo moderní, co to jako má být? Navíc ty kola (tipuju alesponˇ16¨) vypadají v tý mase plechu jako jako nějaký 12. Fakt hrůza. A jak někdo nahoře píše že za 320 tisíc dobře vybavený auto - to si radši přece každej davcku přidá a koupí většího modernějšího prostornějšího golfa nebo jiný auto z toho segmentu. Moderní dospělý auto a ne deset let starou platformu punto.

Ještě k tomu designu - to multipla byla aspoň progresivní ale toto? To i rooomster je proti tomu krasavec.
pavkin
než jezdit s tupou atmosférou, tak radši risknu tu "nižší životnost" s turbo motory jezdím od roku 2003 a ještě se nestalo že by mi odešlo a auta měla najeto přes 200 000km.
JardaK.
Máš pravdu! Jezdím novým Bravem od dubna 2010 (najeto 87 tis. km) a ještě jsem neměnil žárovku v předních světlech (v zadních jednu hned první den užívání, ale od té doby nic), motor je absolutně suchý, elektronika si nežije vlastním životem, dá se říct, že mi stačí vědět, kde je díra na naftu. Přes všechny odsuzující řeči o Fiatu můžu říct - buď mám mimořádné štěstí na dobrý kus nebo jsou kritici této značky idi.oti, proto bych se ani 500L nebál!
ericn
To nevím, Fiat jsem nikdy nevlastnil, ale že bych do něj kopal, to nevím ;-) Třeba zrovna 500L se mi líbí a neměl bych s ním problém. Mě na Fiatu štve to, jak se sám ničí a to včetně Alfy a Lacie :no: Rapidně ustupuje ustupuje z pozice na trhu. Za svou špatnou pověst si může sám a to díky podprůměrné kvalitě modelů konce 80 a během 90 let a hlavně úrovní zdejších servisů :-(
Avatar - Plautus
Plautus
Na Slovensku vychádza v CZK cez 290tis. (11 750 EUR v základe). Český importér je šikovnejší...
Avatar - autista
autista
ne léty prověřený fakt >:D
ericn
Ty si zas vyplodil blbost >:D
Avatar - autista
autista
Ještě mě zajímají ceny v SR. v Polsku je přes 300tis. nejlevnější model FRESH
Avatar - autista
autista
FIATa nesnáší Ti, kteří ho nikdy nevlastnili a závidí, ten vzhled, jízdu, a spolehlivost jeho majitelům. >:D
Avatar - autista
autista
tak tak, je to bomba cena ve srovnání s Itálií, ale je trapné, jak tady píšou už v nadpise, že je to ve slevě, hlavně že ostatní auta této třídy jsou vždy při uvedení za plnou cenu
Avatar - Sonny Crockett
Sonny Crockett
Jak tu mnozí psali předemnou, tak hlavně cenově dost překvapil. Obával jsem se, že se budou chtít ve Fiatu ještě chvíli vozit na stylu F500 a zase všechno pohřběj šílenejma cenama, ale zdá se že krom povedeného auta se jim konečně povedly i ceny. :yes:
ericn
Jo, 500L se mi líbí taky, ani bych nečekal, že to kdy napíšu ;-) Nicméně právě tebou zmiňované motory 1.4 MAir a 1.6 MJet oba 105k mi přijdou jako ideální motorizace, zvlášť ten MJet :yes:
Milenius
Uf, škoda, že nebyl dříve, bych do něj asi šel. A navíc má 6-kvalt. Mám tu základní 1.4 a je to trochu líný, i když mi to nakonec stačí. Tam by se ta šestá rychlost hodila, protože je to zpřevodovaný dost do pomala.

A píšou u něj Euro 5, ono se již ani nic jinýho prodávat nemůže. Ve spojení s LPG ideální volba.
Nicco
je to MS :'-(
Avatar - euro89
euro89
Auto jako takový se mi líbí, výhrady mám jen k nabídce motorů. Místo 1,4 16V 95k bych tam dal výborný 1,4 MultiAir 105k, který Fiat nevím proč nabízel jen chvíli do Punta. Dál by to chtělo 1,4 T-Jet (ideálně taky MultiAir 140k) a když už tam budou dávat 1,6 M-Jet, tak proč ne ve verzi se 120k? Konkrétně tenhle motor by se mi tam líbil hodně, protože 500L bych si rád vybral jako příští služebák a v práci máme bohužel auta v dehtu povinný. Jinak parádní auto a ceny taky mile překvapily. :yes:
Avatar - sendador
sendador
O Doblu jsem hodne premyslel, byl ho omrknout, za slusne prachy je to dobre auto. Akorat jsem nakonec neprekousnul ten jeho vzhled. Musel to navrhnout nejakej silenec ;-\
Nove Milla Giri
:yes:
Uwe Filter
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já z něj zas tak nadšený nejsem. Je to zkrátka taková retrokrabice, mně to nijak zvlášť nezaujalo. Mokka mi připadá pohlednější, i když patří mezi rádobyteréňáky.
wolff
Je to od nejake ober firmy... Docetl ses to správně. A myslím, že to bude furt Microsoft.
Dixik2
Za mnou tam bylo hodně místa,jak v RR,ale jsem kolem těch 180 cm by tam místo mělo zůstat.Prostor nad hlavou taky dobrý.Jinak mimo ISOFIX to má i ten druhý upevňovací systém.Tachometr je přehledný,je tam vyznačeno 50,90,130.
cuoresportivo
V MiTu je také jen TwinAir 63 kW. (Teď jsem pro jistotu koukal do Alfa Romeo Magazínu.)
Nove Milla Giri
Nenasiel som nikde samostatny clanok, ale zo tlacovych sprav o 500L ( [odkaz] ) som vycital, ze ma ist o system UConnect Multimedia, t.j. asi to iste, co pouziva Chrysler, Dodge a Jeep v USA. Neviem, ci je to od Microsoftu.
wolff
Myslím, že stejný motor je minimálně v Mitu. Ale nemám vlastní zkušenost. mimoto, v tomto autě bude mít úpně jiný projev. U F 500 je problé, že to auto má velmi velmi kraťoučký výfuk..., takže i normálně velmi tichý motor ma v F 500 drmlavější projev (viz naš 1,4 v F 500, když ji srovnám s tím stejným v jiným autě).
cuoresportivo
Co vím, tak premiéra.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
veru tak .. ten 62kw diesel len s 5st prevodovkou je na tak velke auticko uz slaby.... nejde ani tak o kroutak a maximalku... hlavne to zrychlenie na urovni 15tich sekund je tragicke a na urovni stareho htp z fabie.... no a na dialnici 6tka tiez bude chybat... aj ked chapem ze pri jeho maximalke je 6stupnov asi zbytocnych.....
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Toto bude premiera 105 konoveho Twinairu, alebo ho uz predtym niekde davali?
Mr.Murphy
jo vlastně, takže jakýpak copak, v pohodě se to dá v Evropě prodávat..... :yes:
F500L by ten motor mimořádně slušel....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlasim.... pre otca rodiny co rocne spravi maximalne 15 000km moze byt aj to zaujimave turbo vhodna volba.... ale na spotrebe stejne neusetri... jedine mu to da trosku vacsi vykon, ktory ale mozno ani nevyuzije kedze rozdiely vo vykone a v dynamike nie su oproti 1.4tke nejake velmi odlisne...... v clanku o malom turbe teda o f500ke s malym turbom ten motor jazdecky chvalia ale co je uz menej chvalihodne je jeho vrcanie trasenie zvuk a koniec koncov aj realna spotreba.... ktora je na urovni 6tich litrov a vo vacsom F500L to bude este viac zrat... turbo fakt nemusi byt zla volba pokial bude dobre utlemne odhlucnene a pokial to auto nebude sluzit ako taxik na denno denne jazdenie po meste........ ale spotreba stejne nizsia nebude ale zivotnost oproti 1.4ke bude nizsia urcite. Mne sa male turbo pozdava ale jedine v malej hravej 500ke ale vo vacsom 500L by som bral 1.4ku jendoznacne :yes: ktora je z hladiska zivotnosti, spotreby, kultury chodu, zvuku, utlmenia, vykonu aj ceny najlepsia volba
Mr.Murphy
jo jo, jestli ta polohovatelná zadní lavice umožní, aby se tam za někoho, kdo měří řekněme 180cm, dala pohodlně umístit dětská sedačka s dítětem (která dnes zabere stejně místa jako dospělý), tak to možná mladé koupím.... líbí se mi to.... :yes:
cuoresportivo
jj, 1,4 T-Jet 88 kW je i základní motorizací Giulietty.
cuoresportivo
Být zaměstnán v nějaké redakci jako pisálek novinář, není patentem na rozum a relevantní názory, natož být odborníkem.
Dixik2
Jsem ho ve středu prolezl a dobré. :yes: Místa vzadu hodně,mezipodlaha,rezerva.byl tam MF volant pro rádio a telefon,dotykáč,USB,tempomat atd.Výbava to byla buď EASY nebo POP STAR,bylo to z nulté série,tak složené všelico.Ale kvalita dobrá,dvojité těsnění dveří.Udělalo to na mě velmi dobrý dojem.
Mr.Murphy
zcela nenápadně se v ČR objevilo v ceníku Doblo s T-jetem 120k (čili asi je možné ho stále prodávat, ikdyž výše se píše něco o emisích).
Za 370 tyček je s výbavou My Life, která má defacto vše co je potřeba a člověk dostane mega-prostorné auto se spolehlivou technikou.... Dobrá nabídka pro ty, co s autem často jezdí krátké štreky a nechtějí naftu.... (mimochodem, na Slovensku stojí Doblo 1.4T v top výbavě Emotion jen 390.....).
Určitě zajímavá alternativa vůči kombíkům nižší střední třídy.... Jízdně to nebude o tolik horší a prostorově je to ráj.... (šířka vzadu větší než v Mondeu, kufr 750 litrů a přitom kompaktní vnější rozměry....)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas ta 1.4ka za 320t je rozumna volba :yes:

len je zvlastne ze prave diesel nema 6tku.... ale stejne je slaby :no:

v taliansku to bude bestselelr to je jasne tam taketo auta zeru... cista pravda :yes: ale myslim ze uspesne bude aj inde.... ma na to :yes:
wolff
Tak vycházejme ze skutečnosti. Neřiďmě se tím, co tady napíše špatný novinář.
Dále předpokládejme to, že v 500L bude projev toho motoru trošku jiný než byl v 500.

Řeknu to takhle... Do fleetu jasně vede blbuvzdorná 1,4, pro své rodinné účely bych zcela jistě teď volil tu 0,9 turbo. Nemám důvod nemít důvěru ve Fiatí turbomotory, najedu cca kolem 15 - 20 tis km/rok (soukromě), tedy pro mě je to jasná volba. Zejména s tím ohledem, že umím (narozdíl od novinářů co nemají peníze na nová auta) s turbomotorem jezdit, tedy umím v případě chtění jet i rel. úsporně. To je ale jen můj pohled na věc vycházející z mých zkušeností.
Pravdou je, že s tímto motorem v tomto autě zkušenost nemám, možná... svůj názr přehodnotím, až si to vyzkouším. Zatím nemám důvod k jinému názoru.
Mr.Murphy
když se podívám na ceník tady: [odkaz] tak je jasné, že základní výbava nemá moc cenu a bude potřeba vzít pop-star (aby to auto bylo na úrovni....). Za 320 tyček pak dostanu auto se 95k motorem, šestikvaltem, volantem a řadičkou v kůži, tempomatem, bluetooth + USB, ESP + hillholder, litýma kolama a rádiem s "dotykáčem".
Myslím že to je super nabídka :yes:
Teď nezbývá než si to prolézt, omrknout prostornot, variabilitu atd. atd.
Každopádně v Itálii tohle bude hit, v Evropě se uvidí.... (v ČR bez šance, tady vládne Růmstr.... ;-) )
Dobrý počin od Fiatu :yes:
wolff
myslím že přešli na jiný multimediální systém. Měl by být mnohem lepší. Někde je o tom samostatný článek.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no aspon co som tu cital v teste o malej f500ke tak prejav maleho turba bol dost rozpacity ale v miniaute to nebrali ako nevyhodu ale ako "radost" z jazdy ten vrciaci prejav.... lenze F500L ma ine zameranie ako mala 500ka... 500L uz nema byt modnou hrackou ale rodinnym autom..... a ked tomu malemu turbu sliapnes na krk tak to bude zrat viac ako 1.4ka... , spolahlivost turbba je tiez dalsie negativum.... ved si pozri test malej 500ky s turbom.. a pozri si aj jej realnu spotrebu a hlucnost o ktorej sa v clanku pise.... ziadna vyhra... oproti 1.4ke... prave naopak.... vto male turbo je jedno vrciace trasuce sa cudo co zerie viac jak bezny motor...
wolff
Za mě super. Je dobře, že se nenaplnily obavy z přemrštěné ceny. Tohle auto by se mohlo stát černým koněm i našeho trhu (evropského jistě).
Mně osobně tam chybí silnější motor (zatím), nicméně se přiznám, že pro ten účel rdinného klidného povozu stačí i současná motorová nabídka (s podobným motorem si musí vyjít v základu nejprodávanější verze všech aut nižší střední). Nícméně je mi jasné, že Fiatobijci mají aspoň jeden argument. ASPOŇ.
Nicco
Pozor, pozor, nikde tam nevidim Blue&Me. Zeby rozviazali zmluvu s Microsoftom? Ford sa zatial drzi zmluvy, uvidime, ci Sync bude stabilnejsi.
cuoresportivo
Ale houno... Hlučnost, kultura chodu a otřesy jsou na úrovni malého dýzlu. Nebo všemi milovaného 1,9 TDI...
cuoresportivo
To jako vlajková cenovka? >:D :no:
ross1
Za tuhle cenu paráda. Doporučuji testovací jízdu....jel jsem v tom 1,3 MJ v městském provozu a zkušenosti jsou velice dobré. Tohle auto s touto základní cenou je pro mě za poslední dobu jedno z největších překvapení.
Dixik2
To je těžko říct.Je to EURO 4.Ale silnější motor by to chtělo.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
fiat moze rovno uz vypustit z ponuky neuspesny veteran bravo... a v nizsej strednej triede ponukat rovno toto :yes: razvor aj kufor ma 500L na urovni nizsej strednej triedy.... celkova dlzka je tiez na spodnej hranici.... pohodlim bezpecnostou a komfortom to bude opat viac ako male auto.... :yes: :yes: :yes: ano viem viem 500L nie je klasicky hatch.... jeho konkurentami budu skor male MPVecka a crossovery ale treba povedat ze to auto je fakt pekne a podarene, na rodiel od mokky mi 500L dava zmysel.... mokka s tym nizkom predkom posobi ako SUV uplne smiesne... naopak tento cross v retro podani je nieco uplne ine :yes: a navyse velmi prakticke auto.... razvor kufor, vyska dveri... nastupovanie... vyska strechy.... vsetko su to velkoryse cisla.... ktore reprezentuju spominane pojmy..... Nemozem si pomoct ale skutone 500L sa mi velmi paci... a tkato nejak osi predstavujem retro .... nemecky beetle sa ma este co pri tvorbe retra ucit... jeho beetle je oproti 500ke alebo 500L len slaby odvar a slovo retro je v podani beetle dehonestovane a zosmiesnene.... no ale podme spat k fiatu.... 500L sa skutocne vydaril.... uz aj zakladny motor vyzera schopny a v zakladnej vybave je aj podstatne lacnejsi ako male turbo ktore je uz len s vyssou vybavou..... ja to vidim ze ta 1.4ka bude najpredavanejsia volba.... jednoznacne spolahlivy a uspesny a idealny motor.... na taketo auto.... turbo je sice silnejsie ale jeho hlucnost a kultura chodu a otrasy su citelne.... to uz aj v clankoch s malej F500ke pisu ze je to sice v miniaute fajn motorcek a ze dava autu istu mokokarovsku atmosferu ale myslim ze zakaznici 500L budu skor preferovat pohodlie a ticho ako nejaky vrciaci a trasuci sa motor.... s podivnym zvukom.... diesel je tiez fajn ale v tak malom aute pri tak malej spotrebe je benzin aj tak najidealnejsi.... :yes: :yes: :yes:
JayDeeSq
t-jet už by neprošel emisema ne? 1.4multiair turbo to je pro tohle auto ideální benzín pokud to má sloužit jako rodinný auto, 1.4 a 0.9t sice stačej ale po naložení to bude asi pěkná bída, jenže ten případ že to bude dostupný jen v nejvyšší výbavě je dost pravděpodobný, fiat se pořád nepoučí
Dixik2
On by stačil TJET 88 KW. :-)
Dixik2
V 1Q 2013.

Vybírat lze z ekonomických a ekologických pohonných jednotek: dvou zážehových (0.9 TwinAir 105 k a 1.4 95 k) a dvou přeplňovaných vznětových motorů 1.3 MultiJet II 85 k v kombinaci s manuální i robotizovanou převodovkou a 1.6 MultiJet II 105 k (motor 1.6 MJT 105k a 1.3 MJT MTA v 1Q 2013).
chrudoš
Jednoduché, najdi jinou...mladou >:-[] Je to škoda, automat by se hodil, já bych totiž ten 0,9 honil nejspíš jak nadmutou kozu, automat by s motorem zacházel pak určitě lépe než já :-)
ericn
Jj oba motory, co zmiňuješ by určitě byly fajn, ale jak znám Fiat, nasadí to s nejvyšší výbavou a cenou nad 450k Kč , což by bylo už na miniMPV docela dost. Takhle nějak FIAT zabil Punto s lepším motorem...
Avatar - sendador
sendador
Ta zakladni ctvrnactka mi moc slavna neprijde. Jako zaklad ok, ale jinak by to chtelo urcite co nejdrive 1,4 Multiair a 1,6 MultiJet.
Auticko je to ale hezke, jsem zvedav, jestli se prosadi na ceskem trhu, kde Fiat posledni dobou hodne ztraci.
Baxter
No cenovka je dle mého názoru nastavena velmi rozumně. Škoda, že nenabízí žádnou verzi s automatickou převodovkou. Mladá auto bez automatu odmítá a tenhle kousek by se mi velmi zamlouval.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Docela dobré ceny, a už i základní motor je (víc než) použitelný. :yes:
SkyDriver
Po půl roce to bude standartní cena. Což je moc dobře to je opravdu hozená rukavice
Bravo Fiat. Jen škoda té omezené modelové nabídky na tom musíte zapracovat.