Ekonomika
Pripadas mi tak trochu jako fanda (ne-li fanatitk) teto standardni znacky bmw. Mezi nami je rozdil ten, ze ja se na auta divam pragmaticky a objektivne a ty se tady fanaticky snazis obhajovat fakt, ze bmw na svych oveckach vydelava neskutecne prachy. Pokud bmw zacne prodavat premiova a luxusni auta, tak budu i dale jejich zakaznikem. Ma nova petka stala 1,1 mega, vic bych asi stejne nedal.
Hm, aktivní sedadla, no, ano ta jsou stejná v sedmičce jako v pětce, šestce nebo X5ce, jenže tím co dělají, ne rozměry, každý model má svá. Úplně stejně to je i u audi, v áosmičce nekoupíš z hlediska toho, co umí, lepší sedačky než v ášestce.
Ostatní jsou už úplné nesmysly, viz. neantireflexní překryt přístrojů, rozsypané LCD atd., jestli jsi byl na předváděčce fl 7er, viděl jsi nutně i nový lcd pro přístroje, který má už i pětka, do šestky přibude od 2013, a to co se nabízelo dosud, byla rozhodně špička, jestli nutně a účelově musíš jmenovat M6, doporučuju se podívat na přístroje XKRS nebo granturisma za podobné peníze.
Ostatní jsou už úplné nesmysly, viz. neantireflexní překryt přístrojů, rozsypané LCD atd., jestli jsi byl na předváděčce fl 7er, viděl jsi nutně i nový lcd pro přístroje, který má už i pětka, do šestky přibude od 2013, a to co se nabízelo dosud, byla rozhodně špička, jestli nutně a účelově musíš jmenovat M6, doporučuju se podívat na přístroje XKRS nebo granturisma za podobné peníze.
..jojo "suprový atmo V8" - který už v nabídce NENÍ.. 😉
..a "suprový osmiválcové TDi" s výkonem nižším než R6 3.0 :yes: 😄
PS: 8miválcová nafta JEDINĚ do vozů typu Range Rover - do limuzíny je to "bubost"!!! 😉
PPS: Podívejte se na nabídku V8 a V12 od Mercedes - TAM jsou slova o "suprových motorizacích" na místě :yes: 😄
..a "suprový osmiválcové TDi" s výkonem nižším než R6 3.0 :yes: 😄
PS: 8miválcová nafta JEDINĚ do vozů typu Range Rover - do limuzíny je to "bubost"!!! 😉
PPS: Podívejte se na nabídku V8 a V12 od Mercedes - TAM jsou slova o "suprových motorizacích" na místě :yes: 😄
Že jsou v pětce a sedmičce stejná komfortní sedadla, to mi potvrdil autorizovaný prodejce značky (jen úryvek z archivního mailu ohledně mých dotazů k prodejci😒br />
D, Aktivní sedadla jsou stejná jako u sedmičky, tedy včetně masážní funkce, takže objedávám.).
V čem se liší "materiálově" pětka a sedmička? Dej mi nějaký příklad, ať to není z Tvé strany "jen věta". Já jsem v sedmičce seděl po posledním faceliftu na předváděcí akci, na kterou mě pozvali z Autobase Praha. Asi je tam o stupeň kvalitnější dřevo (které ale lze do pětky objednat přes BMW Individual) a kůži potažená horní část dveří.
Ten divný přístup BMW ale platí i u M6. Do háje co tam dělá stále stejná kaplička přístrojů, stále stejné blinkry atd.? Tam už si musí se zákazníků BMW dělat fakt drsnou srandu. V autě za 3,6 milionu musí přece být blinkry z carbonu nebo hliníku, kapličku přístrojů musí tvořit ve spodní části minimálně AMULED display z naprosto špičkovým kontrastem a ne rozsypané LCD se standardním rozlišením. Přístroje pak musí být zakryty sklem s dvojitým antireflexem a ne plastem, který se škrábe a leskne proti přímému slunci. Ve vodách M6 se už totiž pohybuje Porsche s Panamerou Turbo (GTS) a rozdíl dojmu hodnoty je tady dvě generace.
Ještě krátce k A6 a 5er. Já jsem koupil 5er kvůli ZF Electronics, kvůli extrémně příjemné ceně, lepší spotřebě a menší hlučnosti a designu. U A6 mně vadil (jak sám píšeš) variátor, nižší výkon a menší dynamika, příliš vysoká cena, hluk od oken v rychlostech 150-180 a možná i takové drobnosti jako "digitální" ukazatele paliva a teploty vody.
A poslední drobnost k výběru motoru. S tím autem jezdí v 95% žena a děti, kdyby to bylo auto jen pro mě, koupil bych si rozhodně 530i (a to minimálně, spíše bych pokukoval po famózní 550i). Proto taky zvažuju reálně nákup R8, které bude čistě pro mé potěšení.
D, Aktivní sedadla jsou stejná jako u sedmičky, tedy včetně masážní funkce, takže objedávám.).
V čem se liší "materiálově" pětka a sedmička? Dej mi nějaký příklad, ať to není z Tvé strany "jen věta". Já jsem v sedmičce seděl po posledním faceliftu na předváděcí akci, na kterou mě pozvali z Autobase Praha. Asi je tam o stupeň kvalitnější dřevo (které ale lze do pětky objednat přes BMW Individual) a kůži potažená horní část dveří.
Ten divný přístup BMW ale platí i u M6. Do háje co tam dělá stále stejná kaplička přístrojů, stále stejné blinkry atd.? Tam už si musí se zákazníků BMW dělat fakt drsnou srandu. V autě za 3,6 milionu musí přece být blinkry z carbonu nebo hliníku, kapličku přístrojů musí tvořit ve spodní části minimálně AMULED display z naprosto špičkovým kontrastem a ne rozsypané LCD se standardním rozlišením. Přístroje pak musí být zakryty sklem s dvojitým antireflexem a ne plastem, který se škrábe a leskne proti přímému slunci. Ve vodách M6 se už totiž pohybuje Porsche s Panamerou Turbo (GTS) a rozdíl dojmu hodnoty je tady dvě generace.
Ještě krátce k A6 a 5er. Já jsem koupil 5er kvůli ZF Electronics, kvůli extrémně příjemné ceně, lepší spotřebě a menší hlučnosti a designu. U A6 mně vadil (jak sám píšeš) variátor, nižší výkon a menší dynamika, příliš vysoká cena, hluk od oken v rychlostech 150-180 a možná i takové drobnosti jako "digitální" ukazatele paliva a teploty vody.
A poslední drobnost k výběru motoru. S tím autem jezdí v 95% žena a děti, kdyby to bylo auto jen pro mě, koupil bych si rozhodně 530i (a to minimálně, spíše bych pokukoval po famózní 550i). Proto taky zvažuju reálně nákup R8, které bude čistě pro mé potěšení.
Já tě jako analfabeta neberu, ale co si mám myslet např. o větě, "Co by me asi tak melo primet koupit sestivalec? Nevim, ve stotriceti nebo stopadesati neslysis motor ani v 530 ani v 520"... jistě, on nebude v té rychlosti slyšet ani tříválec. Znova opakuju, čtyřválec v této třídě zásadně ovlivňuje dojem z auta, stačí nastartovat.
Co se sedmičky týká, snažil jsem se ti naznačit, aby ses při srovnávání čísel prodejů 7er vs. A8 spíše ptal, čím je A8 NEatraktivní, než čím je atraktivní 7er. Svůj pohled jsem napsal, o jízdních vlastnostech nepadlo z mé strany ani slovo. A jestli z toho, že má sedmička stejné budíky jako pětka, usuzuješ, že jsou v ní také stejné materiály nebo sedadla, pak těžko věřit, že jsi v ní seděl, a po fl tím tuplem.
Co se sedmičky týká, snažil jsem se ti naznačit, aby ses při srovnávání čísel prodejů 7er vs. A8 spíše ptal, čím je A8 NEatraktivní, než čím je atraktivní 7er. Svůj pohled jsem napsal, o jízdních vlastnostech nepadlo z mé strany ani slovo. A jestli z toho, že má sedmička stejné budíky jako pětka, usuzuješ, že jsou v ní také stejné materiály nebo sedadla, pak těžko věřit, že jsi v ní seděl, a po fl tím tuplem.
Tak pozor. Zase to neber tak, ze jsem autoanalfabet ktery se zamiloval do A8 protoze v ni utery seďel. Ja znam 7er az moc dobre a tvrdim, ze kupujici v teto tride zajima dojem kvality a společenske prestize a ne typ nahonu a nebo motoru. Tady stejne neslapnes vedle (teddy pokud neporidis sklass se ctyrvalcem). Kupujici bude v teto tride hledat mobilni a tichou kancelar na ceste za obchodnim partnerem a klidny masazni salon kdyz pojede z obchodniho jednani zpet. To ze me nebo tebe vzrusuje zvuk skvele dvanactivalcove symfonie jeste neznamena, ze je to smerodatne pro skupinu lidi, kteri s porizuji tyto vozy.
Muj prispevek nebyl pokus o flame. Ja se ptam cim je 7er tak moc atraktivni ze se pro ni rozhoduje tolik kupujicich. Nerikej, ze jsou to jizdni vlastnosti. To je prece temto lidem uplne jedno. Jak se auto chova na limitu je dulezite v pripade, ze se rozhodujes mezi evo a sti, tady bude hrat roli spise kvalitni pripojeni k internetu a jak takove auto bude polykat dlouhe a nudne dalnicni kilometry.
A k petce se zakladni motorizaci. Co by me asi tak melo primet koupit sestivalec? Nevim, ve stotriceti nebo stopadesati neslysis motor ani v 530 ani v 520. Akcelerace ctyrvalce je slusna a spotreba famozni. Ono to bude asi tim, ze pro me je to naprosto normalni rodinne kombi jakesi naprosto normalni znacky bmw. Anebo ty beres petku jako spickove auto? S temi razy od kol, s tou kvalitou zpracovani (prahove listy se hybou o pet centimetru sem a tam, klicek od auta jako z lega, packy blinkru - svarene dva plasty ktere zespodu rezou do prstu)? Ja petku beru jako nadherne auto, ktere me bavi ridit (i kdyz kvalita rizeni je taky sporna, kdyz na podelnych nerovnostech taha volant nekam do strany).
Ptam se, cim je sedmicka premiova? Stejnou kaplickou pristroju, stejnymi sedadly, stejnymi materialy jake jsou v petce?
Muj prispevek nebyl pokus o flame. Ja se ptam cim je 7er tak moc atraktivni ze se pro ni rozhoduje tolik kupujicich. Nerikej, ze jsou to jizdni vlastnosti. To je prece temto lidem uplne jedno. Jak se auto chova na limitu je dulezite v pripade, ze se rozhodujes mezi evo a sti, tady bude hrat roli spise kvalitni pripojeni k internetu a jak takove auto bude polykat dlouhe a nudne dalnicni kilometry.
A k petce se zakladni motorizaci. Co by me asi tak melo primet koupit sestivalec? Nevim, ve stotriceti nebo stopadesati neslysis motor ani v 530 ani v 520. Akcelerace ctyrvalce je slusna a spotreba famozni. Ono to bude asi tim, ze pro me je to naprosto normalni rodinne kombi jakesi naprosto normalni znacky bmw. Anebo ty beres petku jako spickove auto? S temi razy od kol, s tou kvalitou zpracovani (prahove listy se hybou o pet centimetru sem a tam, klicek od auta jako z lega, packy blinkru - svarene dva plasty ktere zespodu rezou do prstu)? Ja petku beru jako nadherne auto, ktere me bavi ridit (i kdyz kvalita rizeni je taky sporna, kdyz na podelnych nerovnostech taha volant nekam do strany).
Ptam se, cim je sedmicka premiova? Stejnou kaplickou pristroju, stejnymi sedadly, stejnymi materialy jake jsou v petce?
Tvoje pětka vydává takové rány, protože má vzadu vzduchové pérování, jako všechny kombi od BMW. Svez se v Audi s pneumatickým podvozkem a zjistíš, že BMW není jediný výrobce, který s tím bojuje. Tohle u pneumatického podvozku prostě je "v ceně"😄
U audi bys v té motorizaci, co máš v pětce, dostal místo špičkového ZF multitronic. To mi přijde jako podstatně důležitější věc, nemluvě o zadním náhonu. Nemusí to být zásadní pro tebe ani pro mě, ale z hlediska obecně vnímaných kvalit aut vyšší střední to podstatné je, tady prostě pětka stojí nad ášestkou. A nevím jestli jsi viděl materiál vnitřních lišt A6 v základu, to je stříbřenkou nastříkaný plast, proti tomu je ten pokus o klavírlak, co má v základu pětka, luxusní. Jinými slovy, s těmi jednoznačnými soudy typu "to u audi prostě neexistuje", opatrně.
Líčíš to, jakoby v sedmičce byly čudlíky z gumy. >😁 Když jsi v úterý seděl v A8, sedni si ve středu do 7er, ve zpracování a kvalitě materiálů je to plichta. Ale nutno dodat, že na to sedmička potřebovala facelift, protože A8 je z hlediska vnímané kvality opravdu top.
Nechám stranou tvou nasranost na bmw, pro mě je nepochopitelné, jak někdo s tvým vnímáním kvalit auta, tak jak ho tady prezentuješ, pořídí pětku se základní motorizací, jakkoliv je to mezi zákl. motorizacemi to nejlepší, degradace dojmu z této třídy je v případě dýzlového čtyřválce naprosto základní vjem.
Tedy A8 vs. 7er z hlediska prodejů, já to chápu jako vysvědčení za neatraktivnost exterieru A8. Já jsem velký fanoušek předchozí A8 z hlediska designu, to auto je poslední "letadlo" v této třídě, ideově nástupce E38 zatímco E65 šla cestou obrněného vozu. Ale tato poslední generace A8 je už moc fádní, jakkoliv osobně velmi oceňuju přístup audi k designu jako protíváhu většího dramatu u bmw, A8 už je za hranou, je to velká hromada plechu bez výrazu, a obvyklý cit pro detail, např. optika, to nezachraňuje. Uvnitř paráda, ale dle mého je to pro kupce málo, proto ty nízké prodeje, jiný důvod si představit neumím technicky nemá slabinu.
P.S. Ještě k tomu joysticku u bmw, mmch. v 7er není lakován stříbrným plastem, roky říkám, že je to geniální záležitost, jakkoliv se na to téma dalo od novinářů dočíst spoustu výhrad, jenže se ukázalo, že je to skutečně budoucnost a nesměle na toto řešení přecházejí i ostatní premianti, viz. MB s joysticky u lepších verzí nebo teď nově jaguar v efku. Třeba pro mě je z hlediska vnímané kvality páka v A8 s mechanickým trddd při řazení něco jako držet za ocas dinosaura.
Nechám stranou tvou nasranost na bmw, pro mě je nepochopitelné, jak někdo s tvým vnímáním kvalit auta, tak jak ho tady prezentuješ, pořídí pětku se základní motorizací, jakkoliv je to mezi zákl. motorizacemi to nejlepší, degradace dojmu z této třídy je v případě dýzlového čtyřválce naprosto základní vjem.
Tedy A8 vs. 7er z hlediska prodejů, já to chápu jako vysvědčení za neatraktivnost exterieru A8. Já jsem velký fanoušek předchozí A8 z hlediska designu, to auto je poslední "letadlo" v této třídě, ideově nástupce E38 zatímco E65 šla cestou obrněného vozu. Ale tato poslední generace A8 je už moc fádní, jakkoliv osobně velmi oceňuju přístup audi k designu jako protíváhu většího dramatu u bmw, A8 už je za hranou, je to velká hromada plechu bez výrazu, a obvyklý cit pro detail, např. optika, to nezachraňuje. Uvnitř paráda, ale dle mého je to pro kupce málo, proto ty nízké prodeje, jiný důvod si představit neumím technicky nemá slabinu.
P.S. Ještě k tomu joysticku u bmw, mmch. v 7er není lakován stříbrným plastem, roky říkám, že je to geniální záležitost, jakkoliv se na to téma dalo od novinářů dočíst spoustu výhrad, jenže se ukázalo, že je to skutečně budoucnost a nesměle na toto řešení přecházejí i ostatní premianti, viz. MB s joysticky u lepších verzí nebo teď nově jaguar v efku. Třeba pro mě je z hlediska vnímané kvality páka v A8 s mechanickým trddd při řazení něco jako držet za ocas dinosaura.
BMW konkurenta S8 má v podobě Alpiny B7, ta by měla být výkonově nastejno a má také dopovaný osmiválec který je o dost lehčí než dvanáctiválec. Porovnání je zde😒br />
[odkaz]
Vysvětlení převahy S8 i nad dvanáctiválci dávají údaje z brzdy, 575hp (429kW) je trochu víc než Audi deklaruje v papírech (382kW).
Vysvětlení převahy S8 i nad dvanáctiválci dávají údaje z brzdy, 575hp (429kW) je trochu víc než Audi deklaruje v papírech (382kW).
Presne tak, ako píšeš.
Ja som nerozporoval diskusiu ako takú, lebo aj výkonové zrovnávanie týchto aut je samozrejme namieste.
Skôr som chcel podotknúť, že výkon je - samozrejme pri vyšších motorizáciách - dostatočný, ale nehrá až takú úlohu, ako pri inom segmente automobilov.
Ja som nerozporoval diskusiu ako takú, lebo aj výkonové zrovnávanie týchto aut je samozrejme namieste.
Skôr som chcel podotknúť, že výkon je - samozrejme pri vyšších motorizáciách - dostatočný, ale nehrá až takú úlohu, ako pri inom segmente automobilov.
Souhlas. Hlavně za ten diesel, to je panečku motůrek! :yes😒br />
P.S.: Dle mě je V12 dnes už zbytečný motor.
P.S.: Dle mě je V12 dnes už zbytečný motor.
U Panamery se hodně dbalo na prostor vzadu. Jen je příliš zaměřená na řidiče na poměry téhle třídy. A není tak pohodlná, jak by člověk v téhle třídě očekával. Také spíš strkám limuzíny zaměřené na řidiče o třídu níž (udělal jsem to v minulosti například s Quattroporte), nicméně v rámci nabídky Porsche je tohle skutečně zástupce luxusní třídy a jeho odlišnosti podle mne plynou z velké části z toho, že je to Porsche. Je to dost svébytný model, který bez problémů nepasuje nikam.
S není obdoba M, tou je RS. V tomhle případě je to "sportovnější" alternativa k W12, tedy 760i v řeči BMW. Takže možná něco jako M750i, pokud se to někdy dostane do výroby.
Jasně, nikdo normální by nejezdil s těmito vozy nadřeň. Jen takové teoretické srovnání výkonů a zrychlení je čistě pro zajímavost - přece jenom jsme na webu o autech. A máš naprostou pravdu ohledně výběru toho nebo onoho vozu podle symptatii a osobních preferencí k dané značce (sám jsem něco podobného napsal o kousek výš). Snad nikdo si nekoupí V12 jen aby byl o těch pár desetinek rychlejší, ale aby si užil ten dokonalý kus techniky a výjímečnosti. A o tom to je.
Mimochodem abys me nenarkl z nejakeho nadrzovani audi. Ja jsem jezdil v minule generaci A6 a pak taky v minule generaci A4 a nebylo to dvakrat prijemne svezeni. Naopak sestka a osmicka posledni generace jsou spickove vozy, az na to ze A6 se mi designem nelibi jako perla bmw5
A ty v normalnich rychlostech (rekneme do dvoustovky) poznas, ze ridis audi bmw nebo mercedes? Neverim tomu, ze by jejich majitele zkouseli bocni pretizeni na okreskach.
Ale ja vubec nejsem nastvany na sve auto. V petce funguje skoro vse tak jak ma a jak jsem si to predstavoval. Materialy a zpracovani by mohly byt lepsi, ale jak jsem psal v jinem prispevku tak svou petku miluju, protoze to nejkrasnejsi kombi planety (opravdu si s designem vyhrali).
Nerozumim ale vecnym neagacim na stranu audi. Je to naprosto spickova znacka a naopak nerozumim vyzdvihovani bmw nekam do nadpozemskych vysin.
Treba jizdni vlastnosti mohly byt u meho auta lepsi (mluvim o pricnych nerovnostech na standardnim podvozku a sedmnactkach). Kdyby to auto melo byt tak famozni, urcite by nevydavalo tak hlucne a tupe rany. Naopak v zatackach se chova skvele. Ale to je uz jina diskuze.
Fanatici budou vzdy a ve vsech oblastech. A prehnana laska k zajimave, ale docela standardni znacce bmw je tady vice nez patrna. Kdyz nekdo ale napise neco pozitivniho (byt to muze pravda treba stokrat) o audi, tak je to koncernovy fanatik a nejlepe taky metro homo sexual. Nemam nic proti bmw az na to, ze si z lidi delaji srandu, kdyz prodavaji vozy nejvyssi tridy a v interieru Ti daji plast misto kovu. To u audi proste neexistuje.
Nerozumim ale vecnym neagacim na stranu audi. Je to naprosto spickova znacka a naopak nerozumim vyzdvihovani bmw nekam do nadpozemskych vysin.
Treba jizdni vlastnosti mohly byt u meho auta lepsi (mluvim o pricnych nerovnostech na standardnim podvozku a sedmnactkach). Kdyby to auto melo byt tak famozni, urcite by nevydavalo tak hlucne a tupe rany. Naopak v zatackach se chova skvele. Ale to je uz jina diskuze.
Fanatici budou vzdy a ve vsech oblastech. A prehnana laska k zajimave, ale docela standardni znacce bmw je tady vice nez patrna. Kdyz nekdo ale napise neco pozitivniho (byt to muze pravda treba stokrat) o audi, tak je to koncernovy fanatik a nejlepe taky metro homo sexual. Nemam nic proti bmw az na to, ze si z lidi delaji srandu, kdyz prodavaji vozy nejvyssi tridy a v interieru Ti daji plast misto kovu. To u audi proste neexistuje.
Já jsem napsal, že A8 má lepší - tj. atmosférické motorizace. Rolls taky nepoužívá přeplňování. Pro plynulou jízdu je atmosféra nenahraditelná a podle mého do luxusní limuzíny patří víc než přeplňované motory.
Neřešil jsem, kdo koho předjede...
Neřešil jsem, kdo koho předjede...
Nenech se vysmát...to, že jsi naštvanej na vlastní auto neznamená, že je vše špatný...chéváš se jako zhrzená milenka.
Já jezdil 6 let Audi a do jejich šourůmu mě v nejbližší době nikdo nedostane, takže se musím smát až dětským útokům na BMW...
A v příplatcích, aby bylo tak já má vše být si ani jeden z nich, nebo třeba M-B si nemají co vyčítat
Já jezdil 6 let Audi a do jejich šourůmu mě v nejbližší době nikdo nedostane, takže se musím smát až dětským útokům na BMW...
A v příplatcích, aby bylo tak já má vše být si ani jeden z nich, nebo třeba M-B si nemají co vyčítat
Keď dostaneš vodičák, prevez sa na SUV a v luxusnej limuzíne (nie z roku 1976).
Potom uvidíš o čom je každý z týchto segmentov a prečo nikdy nevyhynie ani jeden ani druhý 😉
A prosím Ťa, nepleť sem malé Volvá. Ako Burago alebo MatchBox je to jedno, či je to Ferrari, Volvo, BMW, Mini, VW a ešte neviem čo. Ale v reále je tam ROZDIEL 😄
Potom uvidíš o čom je každý z týchto segmentov a prečo nikdy nevyhynie ani jeden ani druhý 😉
A prosím Ťa, nepleť sem malé Volvá. Ako Burago alebo MatchBox je to jedno, či je to Ferrari, Volvo, BMW, Mini, VW a ešte neviem čo. Ale v reále je tam ROZDIEL 😄
Chlapi riešite to z nadhľadom, ale dovolím si povedať svoj názor..
V tejto triede výkon a desatinky v akcelerácii sú pre takých, čo chcú takéto auto, trochu autám rozumejú a to výkonnejšie si kúpia kvoli vlastnému uspokojeniu, že majú výkonovú rezervu (ako príklad 740i vs 750i vs 760) alebo sa chcú trochu odlíšiť (ako príklad A8 vs S😄. Tieto autá sa kupujú na základe osobných sympatií k značke a tiež na základe toho ako konkrétny model vyhovuje naturelu a estetickému cíteniu jeho majiteľa. Majitelia týchto autíčiek sa maximálne rešpektujú a neriešia, prečo kúpil ten to alebo iný niečo iné. Máme v meste jednu S8, nejaké A8 a tiež S-classse a viete, že nás ešte nenapadlo si to ísť rozdať ? 😄 maximálne tak cigaro a café (volant viac nepovolí) - Pokiaľ chceme niečo riešiť - tak odstaviť autá a riešime to na Weekend Whisky Storm . 😄
V tejto triede výkon a desatinky v akcelerácii sú pre takých, čo chcú takéto auto, trochu autám rozumejú a to výkonnejšie si kúpia kvoli vlastnému uspokojeniu, že majú výkonovú rezervu (ako príklad 740i vs 750i vs 760) alebo sa chcú trochu odlíšiť (ako príklad A8 vs S😄. Tieto autá sa kupujú na základe osobných sympatií k značke a tiež na základe toho ako konkrétny model vyhovuje naturelu a estetickému cíteniu jeho majiteľa. Majitelia týchto autíčiek sa maximálne rešpektujú a neriešia, prečo kúpil ten to alebo iný niečo iné. Máme v meste jednu S8, nejaké A8 a tiež S-classse a viete, že nás ešte nenapadlo si to ísť rozdať ? 😄 maximálne tak cigaro a café (volant viac nepovolí) - Pokiaľ chceme niečo riešiť - tak odstaviť autá a riešime to na Weekend Whisky Storm . 😄
Opět ukázka tvé pomatené mysli.
Rok od roku se nabídka luxusních vozidel rozšiřuje a diverzifikuje.
Prodává se jich globálně více, než kdy jindy.
Zkus aspoň někdy používat to kulatý, co nošíš na krku, nejspíše jen kvůli tomu, aby ti do něho nepršelo. :-!
Rok od roku se nabídka luxusních vozidel rozšiřuje a diverzifikuje.
Prodává se jich globálně více, než kdy jindy.
Zkus aspoň někdy používat to kulatý, co nošíš na krku, nejspíše jen kvůli tomu, aby ti do něho nepršelo. :-!
4 sedadla, čtyři kola, jsou to auta... Testy. Hmmm. Já myslím, že kdo se do těch aut aspoň posadil, ví která bije. Bohužel, ty to nejsi. 😉
Souhlas, je to o preferenci a o koncepci kterou zakazník vyznává. Nebo je tu druhá čistě pragmatická možnost a to, že už jste zavedený zákazník dané značky a daný model vám nabídnou s mnohem lákavější cenou nebo výbavou.
Myslím, že Ham. chtěl ukázat spíš srovnání ve zrychlení 0-100km/h a 0-200km/h. Pravě ve zrychlení na 200km/h jsem myslel, že se 760i chytne...V tom případě klobouk dolů před Audi. A souhlasím, že i v zatáčkách by to dopadlo stejně. Chtělo by to M7 s točivým osmiválcem aby bylo srovnatelné s S8. Třeba takový 4.4l twin turbo z M5 by byl adekvátní pohon.
Jako, že 250od BMW a 250od Audi je jiné? K tomuto učelu opravdu tyto auta slouží....To jed dosti směšné..
Jo a v čem??? Že A8 múže mít 4 sedadla... Když si pročteš řadu zahraničních testů, tak si o tom uděláš obrázek taky. Když nikdo neví, zda jezdíš A8neboA6, tak každý raději ušetří a koupí levnější řešení, když už musí mít Audi...
Ja obcas jezdim v A8,7er i panamere a mezi A8,7er a MB rozhoduji jen preference zakazniku. Kazdej z modelu v necem vynika nad zbylejma. Ano,ta A8 ve zpracovani a materialech... Panamera je v techto parametrech stejne na vysi,ale jinak je jeji konkurence spis MB CLS atd...
V přímce je to vyzkoušené a easy
[odkaz]
[odkaz]
750i se vůbec nechytá.
V zatáčkách (souhlas, kdo by bral velké luxusní sedany třeba na okruh) by 760i měla dost velký problém s nadváhou.
[odkaz]
[odkaz]
750i se vůbec nechytá.
V zatáčkách (souhlas, kdo by bral velké luxusní sedany třeba na okruh) by 760i měla dost velký problém s nadváhou.
Pokud bych si měl své auto řídit, taky bych spíše tíhl k vyšší střední. Pokud se ale můžeš vozit vzadu a potřebuješ trošku reprezentace, skončíš nejspíš tady. Vždycky se najde pár těch, kdo budou chtít vyčnívat z té záplavy A6 a 5.
Já ti nerozumím... chceš to auto řídit, nebo se vozit vzadu? Pokud řídit, pak tě jízdní vlastnosti samozřejmě zajímají. Pokud se vozit vzadu, nemusí tě trápit provedení řadící páky (a koupíš si nejspíš Mercedes).
tato trieda pomaly ale isto zanika.... uz minule som o tom pisal.... tieto velke luxusne limuziny coskoro chtiat nechtiac zaniknu..... ludia presedlaju na velke crossovery a SUVecka... alebo si vystacia uz s vyssou strednou triedou ktora ponuka uz rovnaku technicku vyspelost a luxus ako luxusna trieda... navyse su tieto velke 5,2 metrove limuziny uz maximalne neprakticke lebo su velke tazke drahe nemotorne a dnesne mensie auta su uz tak technicky a elektronicky vyspele ze rovnaky a mozno aj vacsi luxus a vacsie frajerinky mi ponukne kdejake mensie volvo alebo ine auto.... tato trieda zanika..... ale nikomu chybat nebude...
To je otestování hodná otázka. Bohužel BMW nemá zatím M7 jako přímou konkurenci S8 a S63 AMG. Nedokážu odhadnout kdo by byl rychlejší v přímce, jestli lehčí S8 nebo výkonnější 760i. Na dráze(i když kdo by je tam bral) bych asi vsadil na S8, přece jen byla navržena trochu víc ultimativněji. Takže i kdyby 7er neujela, tak by se určitě nedala tak snadno, spíš by to záleželo na odvaze řidičů. 😉
Nevím, proč tleskat sedmičce. Vlastně nevím, čím je pro kupující tak atraktivní. Já jsem v úterý seděl v A8 a ta neskutečná kvalita a hodnota je cítit na každém detailu. Ovladač: dole leštěný hliník, přechází do vroubkovaného kovu v matu a nahoře je "čepička" vyvedená v klavírním laku. Sednete si do sedmičky a můžete tak leda vzít do ruky řadící "joystick" vyvedený v plastu a nastříkáný stříbřenkou, aby to jako vypadalo kovově.
O jízdní vlastnosti se nikdo v této třídě nestará, podmínkou je tady vzduchový podvozek (mimochodem nabízí ho sedmička)? Motory neřeším, protože zákazník dostane u obou značek vrchol inženýrství. Jak už jsem psal jinde. BMW na zákazníka vyplazuje jazyk a dělá dlouhý nos, kdežto AUDI to myslí s luxusní třídou naprosto seriózně.
Jen tak na okraj, příští jaro si budu možná pořizovat R8 a když mi řekli, jak se starají o majitele A8/R8 (například na letišti auto převezmou, vy někam letíte a oni ho mezitím kompletně vyšistí a vyleští), tak s naprostou vážností říkám, že luxusní třída je AUDI A8.
O jízdní vlastnosti se nikdo v této třídě nestará, podmínkou je tady vzduchový podvozek (mimochodem nabízí ho sedmička)? Motory neřeším, protože zákazník dostane u obou značek vrchol inženýrství. Jak už jsem psal jinde. BMW na zákazníka vyplazuje jazyk a dělá dlouhý nos, kdežto AUDI to myslí s luxusní třídou naprosto seriózně.
Jen tak na okraj, příští jaro si budu možná pořizovat R8 a když mi řekli, jak se starají o majitele A8/R8 (například na letišti auto převezmou, vy někam letíte a oni ho mezitím kompletně vyšistí a vyleští), tak s naprostou vážností říkám, že luxusní třída je AUDI A8.
I když jsem fanda BMW, tak musím říct, že nová A8 je velmi povedená i když trpí, na první pohled, nevýraznou evolucí, což je škoda. Měl jsem možnost se s ní svést a drží si svůj standard a to je dobře.
Myslím, že těmito čísly zahýbalo hlavně představení faceliftu 7er. I když mi přijde, že v tomto segmentu nemají prodejní údaje za jeden měsíc velkou vypovídající hodnotu.
PS: Motorizace BMW v 750i a 760i jsou o poznání lepší než v AUDI, nejen v papírech. Nemluvě o tom, že když chcete mužete se v 7er náramně bavit.
Myslím, že těmito čísly zahýbalo hlavně představení faceliftu 7er. I když mi přijde, že v tomto segmentu nemají prodejní údaje za jeden měsíc velkou vypovídající hodnotu.
PS: Motorizace BMW v 750i a 760i jsou o poznání lepší než v AUDI, nejen v papírech. Nemluvě o tom, že když chcete mužete se v 7er náramně bavit.
Povznesu se nad "nevivedla" a musím říct, že A8 je krásné a nenápadné auto, se suprovýma motorizacema, jako je atmo V8+V12 a osmiválcové TDi... o tomhle si může nechat konkurence jenom zdát.
>😒] Jo poslední verze se Audi moc nevivedla, vypadá příšerně a téměř ve všem ji zastíní A6..
panamera je podla mna dost luxusny automobil, aspon teda pre mna je ovela luxusnejsia ako bmw7 alebo a8.
...ne, že bych o tom autě pochyboval, ale je to asi stejné, jako řadit Octavii do statistik střední třídy :no😒br />
Mercedes čeká na novou generaci a jinak nezbývá,než zatleskat BMW :yes:
Mercedes čeká na novou generaci a jinak nezbývá,než zatleskat BMW :yes:
To už trochu přeháníš, ne? Nechám stranou, do jaké míry můžeš "objektivně" hodnotit sám sebe v této diskusi, ale dej k dobru nějakou citaci, kde se Dinar snaží to co popisuješ, dokonce "fanaticky", obhajovat?
Jinak ještě minule (za 1-😄 u nás vedla třídní prodeje A8 nad 7er (o 3 kusy), za 1-9 vede naopak 7er nad A8 (o 5 kusů), takže na našem malém, téměř bezvýznamném trhu, je to v tomto ohledu velmi vyrovnané, proto nějaké hlubší debaty na téma, proč se u nás letos prodává tolik 7er a tak málo A8 jsou liché. Stačila např. v září jedna menší flotila 7er a bylo to. V říjnu to zase může být naopak, kdo ví.
Jo, kdybys řešil evropské (nebo aspoň německé) celoroční prodeje, pak to jako diskuzní argument lze brát nepoměrně vážněji.