Technika
Xawier
0
...V12...
pargi
0
:yes:
v aute bola frajerina tak pred 15 rokmi.... dnes nam rovnaky vykon da sestvalec s turbom :yes: ktory zerie o 5 litrov menej :yes😒br />
cas 12 valcov je zratany.... coskoro zmiznu
cas 12 valcov je zratany.... coskoro zmiznu
Ty trubko, kdy už jenom pochopíš že ne každýho bere nafouklej menší obsah i za cenu menšího papírovýho výkonu. Jenže to pochopěj lidi, který maj nějakej vztah a lásku k motorům a k technice, jsou trochu fajnšmekři a ne blb, co má ve znaku auto od Kia (nic proti Kia) a nikdy ničím nejel natož vlastnil kromě Škoda Felicia :no:
... až bude mít výročí turbovanej tříválec, to bude parády >😒]
I když se to může v dnešní době zdát jako překonaná konstrukce, dvanáctilampy patřily vždy na vrchol potravního řetězce. Automobilka, která se rozhodla takový motor vyrábět, musela být vždy silná, protože logicky se takový motor nemohl uplatnit v masové produkci. Je škoda, že ubývají, protože takové motory bývají jednak technickými lahůdkami, jednak téměř exotickým zpestřením silnic.
Výkon se dá získat všelijak. Ale V12 je, podle mě, šlechtic mezi motory od nepaměti.
Výkon se dá získat všelijak. Ale V12 je, podle mě, šlechtic mezi motory od nepaměti.
To, že je Topper slaboduchý blb už zde není nutné dokazovat. Kazí tenhle web svými důchodco-komunistickými názory bez jakýchkoliv technických znalostí. Slaboduchý/zapšklý/zamindrákovaný východňar co by pomlouval i archivní víno, protože krabicák je víc mainstreamový/stádní.
[odkaz]
Tomu říkám dokonalost. Čtyřválcový boxer je v tomhle taky celkem good, ale ten 3x větší počet válců udělá své.
[odkaz]
Tomu říkám dokonalost. Čtyřválcový boxer je v tomhle taky celkem good, ale ten 3x větší počet válců udělá své.
Šak ho číst nemusíš 😉 Já ho nečtu a nevadí mi tady... Na svůj názor má právo, ať je sebevíc dementní...
Jinak video pěkné 😉 Pamatuji si, jak před 15 lety takhle stavěl na světových autosalonech ředitel Jaguaru skleničky plné vody na jejich osmiválce. Pak to "tůroval" a voda se ani nehla 😄
Šestiválec je šestiválec,osmivál-osmivál a dvanáctiválec je prostě dvanáctiválec-kdo nepoznal,vůbec neví a jen tu tlachá nesmysly...
Jinak video pěkné 😉 Pamatuji si, jak před 15 lety takhle stavěl na světových autosalonech ředitel Jaguaru skleničky plné vody na jejich osmiválce. Pak to "tůroval" a voda se ani nehla 😄
Šestiválec je šestiválec,osmivál-osmivál a dvanáctiválec je prostě dvanáctiválec-kdo nepoznal,vůbec neví a jen tu tlachá nesmysly...
Je to TROLL. Jeho úkolem je provokovat. Zkus se do něho vžít, má problémy s erekcí a snaží se je kompenzovat těmihle slaboduchými výkřiky. Spíš se všichni pomodleme za to, aby mu ty problémy zmizely a on se věnoval tomu, čemu by se věnoval rád😄
Máš recht, taky jsem tomu nevěřil až jsem jeho přezdívku zadal do Google a jak ekceluje v diskusích o erekci či výplachu střev, to se jen tak nevidí. No raději zpět k autům, je mi z toho blba na blití. Viva V 12 !!! :yes: :yes:
VAŠI úroveň "provokování" tu ale zatím NE"trumfl" NIKDO 😉
No jo no, někdo musí být první a já měl s pusou vždycky problém, že jsem říkal pravdu a to co si myslím na plnou "hubu". Možná je to někdy lepší, jak nějaké cancy a plácání kolem. A prostě psát takovéhle debility ohledně technického skvostu a umu jako je V12, to už je vážně vrchol. Já osobně budu mít tedy raději V12 klidně i s menším výkonem než jakýkoliv jiný oturbený 6 válec. Proto ačkoliv mám třeba rád německá auta, tak mě vůbec nebere trend honění výkonu turby při zachování stejného obsahu. To dle mojeho názoru není žádná profi motorářská práce. Jako příklad uvedu něco z mojí motorkářské praxe a to, že raději jezdím na obsahu 1400ccm při nějakých 115HP než na vyhoněné šestistovce se 150HP. Ta jízda, kultivovanost je úplně o něčem jiném a ne nadarmo se říká "objem ničím nenahradíš". 😄
..čtvrt-století, škoda že další už NEbude.. 😐
PS: A díky MERCEDESu a BMW že stále ještě tyto motory v nabídce mají :yes: 😄
PS: A díky MERCEDESu a BMW že stále ještě tyto motory v nabídce mají :yes: 😄
Akurat ze sa rozbehnuta V12 E32 750iL skoro nedala ubrzdit.
😐
😐