Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: S Fordem v Brands Hatch: Shelby GT500 a tříválcový Caterham

Pozvání na legendární okruh Brands Hatch se neodmítá. Zvlášť, když bude možnost osedlat zadokolku o výkonu 671 koní.
Zpět na článek
2. 11. 2012 10:25
3. 11. 2012 08:30
3. 11. 2012 11:00
3. 11. 2012 17:30
4. 11. 2012 09:00
3. 11. 2012 22:17
3. 11. 2012 17:25
Avatar - Destract
2. 11. 2012 10:25
Van
No... já bych se se vší upřímností nejvíce těšil na svezení v Transitu a pak v, odvážně, čím dál tím hezčímu Focusu ST, mustang ani ty tři válce mě nějak neoslovily ;-\
Rozbalit vlákno
5
3. 11. 2012 08:30
Re: Van
Mně zas přijde zajímavé, že se tu nejvíc diskutuje o Rapidu, Golfu a podobných nezajímavých autech a u takové super reportáže je jeden. Člověk by řekl, že automobilový nadšenec z tohodle musí být na větvi a ono ne, zde se zřejmě hraje na něco jiného. >:D Jen se hádat o tom, jestli je lepší i30 nebo Golf a jestli je Rapid megapropadák, nebo megasuperauto. >:D
Avatar - Destract
3. 11. 2012 11:00
Re: Van
to víte, dnes už se pomlouvá než chválí...
Avatar - iudex
3. 11. 2012 17:30
Re: Van
Čo objektívne skritizuješ na vyše 600koňovom muscle care, alebo 250 koňovom hothatchi? Na dizajn Focusu si tu zanadával každý niekoľkokrát a objektívne technike moc vytýkať nemožno. Skrátka Ford nie je taký polarizátor ako Škoda (možno preto tu je len jedna súhrnná reportáž; pri Škode/VW by boli tri články, o každom aute, na ktorom sa redaktor viezol, jeden). >:-[]
4. 11. 2012 09:00
Re: Van
Tak ono se toho kritizovat dá dost, ale na tom nezáleží. Jen mě udivuje, že u reportáže, kterou by (naivně jsem si myslel) každý z nás chtěl zažít, není nic. Jak říkáš, není to polarizátor, zdejší diskutéři nemají na co nadávat a tím pádem je to v ústraní. Hlavně že Rapid HTP má 500 komentářů, hlava mi to nebere. Zdejší web skutečně není pro nadšence aut, tady to připomíná spíš fotbalové rvačky, kdy se jen potřebuju pohádat s fanouškem jiného týmu a hra mě vůbec nezajímá.
3. 11. 2012 22:17
Re: Van
Ford sa moze aj pretrhnut, je mimo zaber vacsiny.
Co na tom, ze Focus ma tuhu karoseriu, ked ma maly vstupny otvor a Rapid ma vacsi.
Co na tom, ze Focus ma zadny multilink, ked ma maly kufor a Rapid ma vacsi.
Konstrukteri z Boleslavi musia byt genialni, na tych vo Forde jednoducho nemaju. Ani skrabku ne su schopny dodat, iba nejake blbe rozmrazovanie celneho okna. Vo Fordne nie su schopni ani poriadne rozsirit priplatkovu vybavu a vacsinu davaju v zakladne vybave...
Avatar - iudex
3. 11. 2012 17:25
Mr. STeroid
Keby mi takto inštruktor šermoval rukami pred hlavou, resp. chytal volant, asi ho vysadím pri najbližšom strome. >:D
Každopádne ST znie prekvapivo dobre v interiéri, pod plynom sa ani nejaví ako štvorvalec, evidentne sa s tým ladením (rezonátorom?) pekne pohrali a výsledok sa mojim ušiam veľmi pozdával. Vo verzii ST by som Focusu odpustil aj ten kaproidný kukuč, zvezenie sa to javí byť slušné a myslím, že v pohode akceptujem "iba" štvorvalec v ST namiesto doterajšieho R5, ak Ecoboost ponúka (skoro) rovnaký zvuk a lepší výkon.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud