No možná tak vypadat skutečně má.. Je to buranský auto, někomu to tak přesně vyhovuje. Avenger mi nějak nic neříká ani bez těhle divnejch úprav, ale Challenger a Charger můžu :yes:
Muscle car je vozidlo se silným motorem, za relativně nízkou cenu.
A nový muscle car je vozidlo vycházející z tradic, navazující na historie a slavné modely 60-70 let.
Pro radost z jízdy a záabavu, burnouty, drifty atd.
Tudíž je jasné že to jaksi nepůjde srovnávat s D3 v plný palbě za 2,5 mega. Mimo ty jízdní výkony.
No, nic proti tomu, ty to všude jen někomu "nandáváš". Nakonec máš recht, takovou lopatu, místo márazníku třeba u VW, nebo čemu se nejvíc posmíváš, nenajdeš.
Tohle je jen paket, můžeš si koupit normální verzi.
V tom je taky kouzlo: může si koupit novej Mustang co má 300 Hp za 850 tisíc a taky si můžeš koupit mustang co má 550-600 koní za 2 mega.
Vše od továrny nenbo firem spolupracujících přímo s továrnou a ty auta sou úplně jiný. A furt je to Mustang.
BTW na fotkách je pouze Avenger, což je konkurence oktávky, akorát že ta se nedělá s V6kou a v sedanu >:-[]
Aha, Mustang s 500 koňmi to je výhra. Auto, které nejde udržet na cestě. Super. Pro někoho to může být výhra, ale kdy konečně pochopíš, že tím tvým neustálým přeměřováním pinďourů tady nikoho neoslníš? HEMI za cenu V6 nebo dokonce nafty, hm super a na co mi ten krám bude, když to spase co může, nikdo mi to neopraví a interiér to má ze stejných materiálů jako Felicie. Fakt mi někdy připadáš jako malé děcko, viz. poslední odstavec 8-s
Tak Mustang za 2 mega má trošku jinej podvozek než ten za 850 tis. Ale to vám už stabilně uniká nekolik let, já vím no.
Spotřeba je skoro srovnatelná s EU produkcí o stejném výkonu a pokud někdo neumí opravit motor OHV tak b yměl vrátit výuční list a neříkat si automaechanik >:D
[odkaz]
Je to prostě muscle car z jiného světa, který ocení v USA nebo fandové v Evropě. Do Evropy se nehodí, tak to pochop a přestaň ho sem cpát, neřku-li srovnávat s Roccem jak je tvým zvykem.
Do evropy se nehodí, proto ho tu Ford bude od nové generace ofiko nabízet.
A proto tu GM ofiko prodává své Camaro, kterého se v naší pidi zemičce letos prodalo už 24 ks přes ofiko prodej. Patří mu 13 příčka mezi sporotvními vozy bez rozdílu značky.
Zajímavý.
TakovýhoAudi TT se prodalo za tu dobu 6 ks, Volva C70 11ks atd.
A čistě pro zajímavost, BMW 6 vč. kabrio se prodalo o 1 ks víc než Camara >:D
Ale opravdu se sem to Camaro nehodí, no evidetně má zákazník jiný názor.
Ano, v nové generaci. Tahle se tady nechytá.
O Camaru řeč nebyla. Je to novinka (V Evropě) a její retro svalnatý design se extrémně povedl, takže se vůbec nedivím jejímu úspěchu. Takže souhlas.
Audi TT co vím u nás nikdy úspěšné nebylo, natož Volvo C70 8-s
BMW 6 je spíš luxusní kupé, tudíž silně ztrácí podobně jako ostatní luxusní vozy typu 7er díky krizi. Ale hlavně, že ty z toho máš radost.
Tahle se tu nemůže chytat když se neprodává ofiko a prodejní čísla nejsou vůbec známá - všechny us fordy se skrývají v kolonce nezařazeno mezi evropskými fordy.
vzhledem k tomu kolik tu těch Mustangů jezdí a že třeba jednom Denker, což je jeden z mnoha dovozců aut z usa tu letos prodal už 10 nových mustangů bych to viděl skutečně na hotový neúspěch.
[odkaz]
Aby se jich v reálu neprodalo víc jako toho ofiko Camara >:D >:D >:D
BMW 7 silně ztrácí, kde prosím tě? U nás určitě ne, protože BMW 7 se prodalo v říjnu 10 ks, S-klasse 4 ; zatímco všeho ostatního se prodalo 2 ks - XJ od Jaguaru, Audi A8, VW Phaeton nebo méně - Lexus LS 1 ks.
MB R klasse bych mezi tyhle auta nepočítal, ačkoliv SDA má jinej názor.
Takže z BMW 7 můžeš mít velkouradost, aspon u nás v čr.
Komu naopak v poslední době mírně dochází dech je Audi A8.