Ano - "styl" autoprůmyslu opravdu OVLIVNIL - bohužel ;-)
PS: Možná byste si VY měl přečíst CO všechno "napáchal" (NEbude to úplně "přesné" přirovnání - ale je to podobné jako byste chtěl "oslavovat" doktora Železného (kdysi) z TV Nova. Evidentně schopný inteligentní člověk, který "zbloudil"/se dal na scestí. Kdysi (jasně NADprůměrný, velmi nadějný) poté VELMI úspěšný, ale...
..tak ca to samé je Ferdinand Piëch - dnes ho (články jeho "nečestností" z běžného tisku = tedy ty "odhalené" by se vám NEvešly na stěnu pokojíčku ;-) ) "oslaVWovat" je "smutně tragické" :-|
Pěkný den přeji (a Boha "pustá" snad doufám NEjsem /zato F.P. tak na 99,999% ano/ - a "tlachání" /písničku Jive Talkin"/ mám docela RÁDA :-)
Re: Přeji zdravý rozum do dalšího funkčního období
Pamatuji si (bohužel) i to co se mi NE"hodí" (a nejen od VÁS ;-)
PS: Nojo, já vlastně ještě ani nemám řidičák.. :-)
PPS: A že NEdovedete "rozpoznat" KOLIK tam má Lukas K. chyb a CHYBek - to vám vizitku moc NEzlepšuje.. ;-)
Re: Přeji zdravý rozum do dalšího funkčního období
Je mi jasné, že s tím musíš mít praktické zkušennosti velmi bohaté, na rozdíl od praktických zkušenností s auty o kterých jen čteš a z toho čtení si pamatuješ jen to, co se ti zrovna hodí... ;-)
:-O:*) >:D >:D Prosím, už dost, vždyť ty jsi úplně mimo, "...více zaslouží lidé co mají OPRAVDOVÝ "vztah" k autům (konstruktéři apod.) - F.P. je JEN (velmi) drsný manažer..."
Tohle jsem opravdu nečekal, ty o Piechovi vůbec nic nevíš, prosím, něco si o tomto konkstruktérovi s vizemi, který svými konsktrukrétskými počiny výrazně ovlivnil úspěch značek Porsche nebo Audi přečti... tímto komentem ses skutečně odkopala, bohapustá tlachalka. :-!
Re: Přeji zdravý rozum do dalšího funkčního období
Něco konstruktivního a nejlépe konkrétního na čem by se dala navázat diskuze? Nezastírám že jsem prozatím nevyléčený optimista, ale na druhou stranu převracení a útočení ve smyslu: když nevím co, tak z toho udělám létání pod stropem, mi přijde jako zahořklost.
Na začátek bych chtěl uvést, že nejsem příznivcem většiny produktu koncernu VW, Škoda, Seat (lidi ze Španělska jsem potkla byli velice přátelští a příjemní, Gaudí byl Španěl, tak proč jediné co si vybavím v souvislosti s Seatem je pochvalný sloupek Chrise Harrise ohledně osvětlení palubní desky Ibizy před lety v Autocaru). I když respektuji "Koncern" za to co udělal např. s Lamborghini, tato jediná extrémní individualita v masovém měřítku mě tolik nepřitahuje, pořád projevil více srdce k automobilismu a nezbytného obchodního talentu, než následovníci Ferruccia Lamborghiniho kteří dnes dělají do kávy. Stále se modlím za impulz do Alfy Romeo (ne nezbytně právě od VW přejí stálou kontrolu minimálně Fiatu, lépe její samostatnost, ale obávám se že doby kdy její entusiasmus dal vzniknout Ferrari je bohužel pryč!). Jsem příznivcem Alfy i když jsem zatím jen plul v zatáčkách v dieselové 166 a utvrdil jsem se v tom, že milovat pomatené Italy je krásné (doporučuji dřevěný volant, ale opravdu dřevo!).
Zpět k Piechovi myslím, že v jeho letech nemá potřebu zastávat pozici předsedy dozorčí rady z motivů běžných a zažitých pro země české (peníze za post, pocit z funkce a její vysokost), proto chci vnímat jeho vliv z globálního pohledu. Mnohým automobilkám -> továrnám -> lidem -> rodinám dal práci a nové cíle, záchranu před krachem, propouštěním. Vnímám spíše jeho stařeckou modrost a naprostou jistotu pravdy v tom, když lidem radí a přikazuje! Vládne statistika proto je třeba vnímat předsedu čehokoli, jako právo veta vůči všem procentům zastoupených dalšími hlasy představenstva. Děkuji za odhodlání v podobě Bugatti Veyron. Budu věřit, že zaznělo "prodávejte masám prkna v podobě Golfu, Octavii a Leonu ale peníze na 1000 koní najdete! A my automobiloví nadšenci se potom pět let bavili senzací techniky Veyronu a tomu jak nefungovalo všechno v rychlosti 400 km/h. Pravda je ta, že mluvíme o romantické představě. Ve skutečnosti Piëch kontroloval na 99,9% Golf, Octavii a Leon jen, proto aby si Veyron mohl dovolit.
Proto dál doufejme v silné soupeře, dnes v podobě Hyundai a Kia a věřme ve vítězství abychom oslavovali legendy, které umí návrat a soupeře k návratu inspirující... Fanděme člověku, který jde za svým cílem a boří při tom pravidla, management, reklamu a modní hodnoty. A věřme v návrat rodu v něco co potomci neprodají pro zbytky co zbyly, ve vůlí dál vyhrávat a především budovat jméno, i za cenu podpory masy.
VWáš problém.. :-)
PS: Já ŽÁDNÉ štěstí z toho že NEseriozní člověk co podrazil i mraky svých nejbližších, co celý žívot hlásá že jeho HLAVNÍM cílem je kvantita bude mít moc až do 80ti let sice NEvidím, ale vy asi ano.. ;-)
PPS: Co si tak o něm nejdříve něco PŘEČÍST a PAK (po "vychutnání si" PEREL z jeho profesního života) se "vyjádřit" - možná ho už TAK "jednoznačně" hájit NEbudete.. :-)
ad 2 odst. - máte v tom CHYBU - já i ostaní na něm "oceňujeme" to samé (je to velmi schopný inteligentní člověk jdoucí za svým..). ROZDÍLné je to v "tisíci" článcích co kdy kde zas "provedl", koho podfoukl atp (ani všichni šéfové ostatní automobilek dohromady toho "nenapáchali" jako on) - no a na to vy "kašlete" - to je celé.. ;-)
PS: A pomník si (dle mne) VÝRAZNĚ více zaslouží lidé co mají OPRAVDOVÝ "vztah" k autům (konstruktéři apod.) - F.P. je JEN (velmi) drsný manažer jehož slovu se nedá věřit (sice SCHOPNÝ - o tom žádná, ale... "nic víc" = takže v pořadí na pomník je někde... :-)
keby sa vw nebal tak by skoncil ako fiat. Nastastie sa VW boji a urobi preto snad racionalne kroky aby bol v EU nadalej lidrom. Bolo by hanbou celej eu keby tu korejci boli najlepsi.
Když napíšeš takovýhle obvinění, pak zároveň přidej odůvodnění. Jinak se zařazuješ do hojných řad plácalů do vody... Ptám-li se sám sebe, zda jsi schopná zvůj žblebt obhájit...pak jsem přesvědčenej, že ani promile ;-)
Za ty první dvě věty, které jsou v kontextu toho, o čem je zde řeč, jen ryzí demagogií, bys zasloužila nafackovat. ;-\
Co tobě vadí na Piechovi, je tvá věc, co na něm oceňují druzí, zas jejich. Pokud se ty, jako člověk v dané věci (a tou je zvolení Piecha do čela dozorčí rady VW) naprosto nezainteresovaný rozčiluješ a píšeš o křivácích, pravdoláskuješ atd., pak ano, nic jiného než trefení šlakem si nezasloužíš, protože ať je či není to "svaté rozhořčení" z tvé strany pouhou komedií, je to v každém případě směšné. :-!
Nešlo ani tak o to, kde je aktuálně H/K (ve svém oboru), šlo hlavně o to, kde je aktuálně (ve svém oboru) Samsung/LG a o tom se ještě pořád H/K může jen zdát... ;-)
Ano máme jiné hodnoty. Silně mi to připomíná jak umělec ohrnuje nos nad kýmkoliv, kdo není dostatečně sečtělý. Ve skutečnosti je ale právě ten umělec nevýznamný.
"Hezky" vyjádřené (životní) "hodnoty" :yes:;-)
..aneb VŠE je mi "jedno" a "že tě to prudí" je jasně NADřazeno nad "ostatní" :-)
PS: Nu, každý máme nějaké (životní) "priority" a "žebříček" - ten můj je (holt) JINÝ ;-)
(já to při výběru "1ní vs 2hý český polistopadový prezident" mám SNADNÉ ... a myslím 2ho člověka, ne 2hé období.. :-)
PPS: Kdo bude asi 3tí? Bude to (zase komunista? ;-)
(k nim mám ca "stejný vztah" jako k F.VW.PIËCHovi :-)
Ale já vím že většině lidí je (skoro)všechno "šumák" ;-)
..proto to také vypadá jak vypadá :-|
PS: NEvadí mi pomník PIËCHovi jako velmi (všeho)schopnému člověku (to bylo s trochou ironie, ale on si ho částečně OPRAVDU zaslouží), vadilo mi a vadí že to byl a je "křivák" první kategorie (takový pravý OPAK té "pravda a láska..."
..a NEpřekvapuje mne že se najdou tací co píší "TEBE (z oslavování opravdu ŠPATNÉHO člověka) trefí šlak" apod. :-)
SMUTNÉ, ale NE"překvapivé" (tak to prostě "chodí"
Nezainteresovaným lidem je logicky celkem šumák, koho si ta která firma zvolí do svého vedení, potažmo nejde-li přímo o manažersko-výkonnou funkci. Faktem zůstává, že zásluhy Piecha o to, kde VW koncern dneska je, jsou takové, že mu u VW zcela jistě postaví pomník... tebe pak trefí šlak, a my budeme mít pokoj. :-);-)
Podle mě zas tak mizivá není, je to hlavně o penězích a koupi těch správnejch lidí o čemž mluví nebývalá úspěšná expanze do Evropy, dravost se korejcům upřít rozhodně nedá.
Smutný byl měl být každý slušný člověk - když "pravda a láska" TAKhle dostávají na pu..., takže ANO - já v tom (že starobní důchoce bude dál VWládnout) žádné "štěstí" NEvidím..
VW má hold strach a nemůže pomalu ani uvěřit, jak korejské automobilky se vytáhly. :-) Hold korejci dokážou nabídnout kvalitu za velice dobré peníze v elektronice je to např. LG a SAMSUNG. :-)