Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Kia nemohla najat vacsieho machra... Peter je genius a Kia vyraba pod jeho rukopisom velmi pekne auta a dovolim si tvrdit ze aj niektori premianti jej mozu zavidiet :yes😒br />
Nazorna ukazka ako sa aj z lowendovej znacky moze stat znacka z ktorej maju strach aj premianti, dnes je KIA spicka v automobilovom priemysle :yes: , chysta sa novy silny pro ceed, novy carens, novy soul, v USA bude po Optime urcite uspesny aj velky luxusny Quoris... Kia to ma dobre naslapnute za dalsimi rekordami a zlepsovanim si imidzu :yes:
Nazorna ukazka ako sa aj z lowendovej znacky moze stat znacka z ktorej maju strach aj premianti, dnes je KIA spicka v automobilovom priemysle :yes: , chysta sa novy silny pro ceed, novy carens, novy soul, v USA bude po Optime urcite uspesny aj velky luxusny Quoris... Kia to ma dobre naslapnute za dalsimi rekordami a zlepsovanim si imidzu :yes:
tak zase do spicky ma daleko, v spicke si predstavujem autmobilku s kapanek inymi technologiami a nie taku, co ledva prisla na trh so 6st automatom.
Ich motory taktiez nie su nijako specialne pokrokove. Su niekde na urovni Opla/Chevroletu.
To uz aj taky Renault, Volvo, ci PSA disponuju modernejsimi technologiami.
Ich motory taktiez nie su nijako specialne pokrokove. Su niekde na urovni Opla/Chevroletu.
To uz aj taky Renault, Volvo, ci PSA disponuju modernejsimi technologiami.
Nissan GT-r ma 6-stupnovy automat a je vseobecne pokladany za jedno ztechnologicky najvyspelejsich aut na trhu, okrem toho drzi rekord v Zelenom pekle....
5-kvalt najdes aj v Mercedesoch.
Posudzovat vyspelost automobilku podla poctu prevodovych stupnov je naivne.
5-kvalt najdes aj v Mercedesoch.
Posudzovat vyspelost automobilku podla poctu prevodovych stupnov je naivne.
to bolo ako jeden z prikladov. Napis mi, co ma H/K progresivne? Ci mi chces povedat, ze 5kvalt u mercedesu je top prevodovka tejto znacky?
Ty si nejaký odborník...prevez sa s 1.6 GDI a potom mi vysvetli, aký je málo pokrokový...
co ma spolocne vyspela technika a prevezenie sa v aute? To ze ma kvalitne materialy a spracovanie, neposuva znacku na spicku automobiloveho priemyslu.
To 1,6gdi ma nejaku zazracnu spotrebu, ci rozsah vyuzitelnych otacok, ktore nemusia hasit kratkymi prevodmi? Je nejaky lahky, ma startovanie alternatorom, ci znizene trenie, chladny EGR, rekuperaciu, ci co vlastne ma take, co by tento motor, ci ine od h/k posunulo na spicku? Jazdne je hocijaky turbomotor lepsi. Ved vykon ma do cca 4500rpm, (kde ma mimochodom najvyssi krutiaci moment-obe verzie ho maju rovnaky)rovnaky ako jeho 81kw kolega cvvt !
Takze ked sarkasticky narazas na moju odbornost, tak dokaz tu svoju, presvedc ma o tom, preco H/K patri medzi spicku, tj preco tento koncern mozno porovnavat napr s takym BMW ?
To 1,6gdi ma nejaku zazracnu spotrebu, ci rozsah vyuzitelnych otacok, ktore nemusia hasit kratkymi prevodmi? Je nejaky lahky, ma startovanie alternatorom, ci znizene trenie, chladny EGR, rekuperaciu, ci co vlastne ma take, co by tento motor, ci ine od h/k posunulo na spicku? Jazdne je hocijaky turbomotor lepsi. Ved vykon ma do cca 4500rpm, (kde ma mimochodom najvyssi krutiaci moment-obe verzie ho maju rovnaky)rovnaky ako jeho 81kw kolega cvvt !
Takze ked sarkasticky narazas na moju odbornost, tak dokaz tu svoju, presvedc ma o tom, preco H/K patri medzi spicku, tj preco tento koncern mozno porovnavat napr s takym BMW ?
GTI
Detail odchodu Petera Schreyera by byl jistě velmi zajímavý, leč popravdě si musíme říci, jestli někomu, pak schreyer zkomplikoval situaci nejen Volkswagenu, nýbrž všem klasickým evropským mainstreamovým automobilkám. Samotný Volkswagen ukazuje ve svých "poschreyerovských" modelech samozřejmě neutuchající designovou invenci a hlavně vědomí toho, jak mají auta vypadat. V širším kontextu je samozřejmě problémek s tím, že korejci se Schreyerem přeskočili designově rovnou dvě tři generace, a v jejich autech se tak již dnes nemusí bát majitel otázek, kolik měl při sjednávání kupní smlouvy nakoupeno.
Avšak, nalijme si čistého... fridexu. Postav si vedle sebe nového Golfa a cee´da. Myslím, že "schreyer neschreyer" vrcholná estetika je stále na straně Golfu.
Co se týká automobilky ALVWA ROMEO, odtušuji, že tohle je jen otázkou času. Z lancie se stala fabrika na přelepování log, Alfa boduje hlavně v informačních komiksech, osobně jim dávám dva maximálně tři roky...
A, pánové, berte na to jed, alfa pod křídlem VW, no to by byl evropský sportovní majstrštyk. Cenou pod AUDI, kvalitou na jeho úrovni, se stylem obohaceným jasnou modelovou politikou, no, těšme se na to.
Avšak, nalijme si čistého... fridexu. Postav si vedle sebe nového Golfa a cee´da. Myslím, že "schreyer neschreyer" vrcholná estetika je stále na straně Golfu.
Co se týká automobilky ALVWA ROMEO, odtušuji, že tohle je jen otázkou času. Z lancie se stala fabrika na přelepování log, Alfa boduje hlavně v informačních komiksech, osobně jim dávám dva maximálně tři roky...
A, pánové, berte na to jed, alfa pod křídlem VW, no to by byl evropský sportovní majstrštyk. Cenou pod AUDI, kvalitou na jeho úrovni, se stylem obohaceným jasnou modelovou politikou, no, těšme se na to.
Ak VW kupi Alfu, tak pojde z trhu prec Seat. Dve "sportove znacky" od VW sa neuzivia. Ale mozno ani pre Alfu by to nebolo zachrana, lebo pravi "Alfaci" si Alfu od VW uz nikdy v zivote nekupia. Staci sa pozriet na ich klubove stranky a kazdy pochopi, ze by to bola smrt Alfy!!!
Smrt Alfy jsou především oni fandové.
Je jich zatraceně málo a drtivá většina z nich si Alfu koupí leda z bazaru. Alfa má mířit na solventní zákazníky, má li přežít. :-!
Je jich zatraceně málo a drtivá většina z nich si Alfu koupí leda z bazaru. Alfa má mířit na solventní zákazníky, má li přežít. :-!
Fandov Alfy je naozaj malo ale ak ju kupi VW, bude ich este menej. Kto to potom kupi? Taliani asi moc nie a naopak nemci >😁 . Ked nejakemu nemcovi poviem dva slova: auto a talianske, tak vidi vsetkych certov. Talianom (z hladiska nemcov) nepomaha ani postupne zlepsovana kvalita, povest je povest.
Ty si to určitě nedovedeš představit, čemuž se ani nedivím, ale po světě běhá opravdu dost lidí, co by si "německou" Alfu klidně a rádi koupili.
Kolik (nejen) Němců by si koupilo třeba Škodovku před jejím převzetím VW a kolik si ji koupilo potom až do dneška. AR po křídly VW by mělo podstaně jinou image kvality.
A podívej se třeba kolika zákazníkům Lamba vadí, že patří pod Audi, potažmo koncern. Máš pocit, že se Lambo prodává pod křídly Audi méně, než před tím?
A podívej se třeba kolika zákazníkům Lamba vadí, že patří pod Audi, potažmo koncern. Máš pocit, že se Lambo prodává pod křídly Audi méně, než před tím?
tak tak, rozumne napisane.. ALfe uz iba popriat co najskorsi bankrot nech si ju konecne vw kupi.
Ako to uz len mozes napisat???? Nic proti VW, ale chces mat na trhu uz pomaly len jednu znacku? Dnes je Alfa, zajtra bude co??? VW nikdy neskonci so snahou, priviest dalsiu znacky pod kridla VW! Nepodarilo sa to so Suzuki, podari sa inde, penazi maju dost. Ako ekonom to chapem, ako fanusik aut nie!
a co? Dnes je na koni VW, o 20 rokov to mzoe byt renault, ekonomika je premenliva, nikdy nevies... Ale aspon keby nieco pre tu alfu uz niekto spravil...
A co ti to tak vadí? Ty sis taky mohl vybrat Alfu a šel sis pro korejce.
Ja nie som nejaky zarity fanusik alfy, ja som rad, ked je na trhu znacka, ktora ma este co povedat a ktora je "svoja". Zajtra moze viest Fiat niekto iny a Alfa tam moze mat uplne ine postavenie ako ho ma teraz. Bez tej talianskej alfy by bol automobilovy svet chudobnejsi, tak ako by bol chudobnejsi, keby tu chybal koncern PSA alebo Seat.
Kia som si kupil po predchadzajucich skusenostiach, ktore mali rodicia a kamosi a ja ani po 115000 km nemozem (az na opravu laku) povedat ani len krive slovo. Som otvoreny pre vsetky znacky a prajem si, aby tu vsetky i zostali.
Kia som si kupil po predchadzajucich skusenostiach, ktore mali rodicia a kamosi a ja ani po 115000 km nemozem (az na opravu laku) povedat ani len krive slovo. Som otvoreny pre vsetky znacky a prajem si, aby tu vsetky i zostali.
Proč mají nejvíc řečí ti, co si vždy jen myslí, a nikdy nekonají?
Fiat nemá na nic prachy, ani na vývoj vlastních modelů, které potřebuje jako sůl. Za rok se situace nedá změnit, ještě, když je tu opět hluboká recese právě v zemích, které jsou pro značky koncernu Fiat stěžejním trhem. Chce se to dívat kritickým okem, zázraky, ty se totiž v těchto sférách nedějí.
Fiat nemá na nic prachy, ani na vývoj vlastních modelů, které potřebuje jako sůl. Za rok se situace nedá změnit, ještě, když je tu opět hluboká recese právě v zemích, které jsou pro značky koncernu Fiat stěžejním trhem. Chce se to dívat kritickým okem, zázraky, ty se totiž v těchto sférách nedějí.
Pozri, boli časy, keď Borgward šlapal na päty prémiovým značkám. Dnes už málokto vie, že vôbec taká značka niekedy existovala...
Keď Alfa padne, zabudne sa na ňu. Už dnes je hodne v úzadí. Za dve desaťročia po nej neostane ani smrad... A riziko, že padne, je v talianskych rukách mimoriadne vysoké.
Nemám rád VW.
Nemám rád dizajn vozidiel VW.
Nemám rád ich nemecký pragmatizmus.
Nemám rád koncernový konzervatizmus.
Nemám rád ich obchodnú filozofiu.
Nemám rád ich reklamy.
A Alfa s VW príde o horúcu južanskú krv.
Alfa niečo stratí zo svojich emćií.
Možno bude poskladaná z dielov VW a stratí úplne všetko.
Ale VW môže udržať Alfu nažive, ba čo viac, môže ju priviesť k prosperite.
A čo je lepšie - s hrdosťou a pýchou na vlastnú históriu a tradície padnúť, alebo prijať kompromis a žiť a existovať ďalej?
VW nepotrebuje talianske fabriky.
VW nepotrebuje taliankych inžinierov.
VW nepotrebuje robotníkov od Alfy...
VW chce len jej meno. A Taliani ho raz ešte radi predajú...
Keď Alfa padne, zabudne sa na ňu. Už dnes je hodne v úzadí. Za dve desaťročia po nej neostane ani smrad... A riziko, že padne, je v talianskych rukách mimoriadne vysoké.
Nemám rád VW.
Nemám rád dizajn vozidiel VW.
Nemám rád ich nemecký pragmatizmus.
Nemám rád koncernový konzervatizmus.
Nemám rád ich obchodnú filozofiu.
Nemám rád ich reklamy.
A Alfa s VW príde o horúcu južanskú krv.
Alfa niečo stratí zo svojich emćií.
Možno bude poskladaná z dielov VW a stratí úplne všetko.
Ale VW môže udržať Alfu nažive, ba čo viac, môže ju priviesť k prosperite.
A čo je lepšie - s hrdosťou a pýchou na vlastnú históriu a tradície padnúť, alebo prijať kompromis a žiť a existovať ďalej?
VW nepotrebuje talianske fabriky.
VW nepotrebuje taliankych inžinierov.
VW nepotrebuje robotníkov od Alfy...
VW chce len jej meno. A Taliani ho raz ešte radi predajú...
Myslim si, ze ceske ruky maju v zahranici daleko lepsiu povest ako tie talianske...ked uz o tej skodovke 😉 . Uvidime, prial by som si, aby Alfa prezila a aby zostala Alfou. Moc jej to prajem a verim, ze nie je nas takych malo.
dej do toho nejvýkonnější motory VW group, dobře nastavený podvozek, dej prostor na "hraní" Italdesignu? Kdo by to nechtěl za solidní prachy
Seat nebyl, není a nebude nikdy sportovní značkou. Emoce nefungují, zákazníci na lep nesedli.
Presne tak a to isté KIA. Zato že niekto zhora tvrdí, že je to športová značka, to ešte skutočnosti nemusí odpovedať. 😉
Praví alfisté budou VW dokonale zobat z ruky, neboť jim konečně nabídne volkswagenovsky spolehlivé, krásné auto se stylem, který alfa dnes má víceméně jen v našich srdcích. Realita alfy romeo je totiž míťa a giulietta, a jestli tohle je pro pravověrné alfisty to festovní erbovní náčiní, tak je musíme politovat.
P.S. Musíš rozlišovat mezi alfisty - veteránisty, a alfisty, co by chtěli novou, moderní, dechberoucí sportovní alfu. Ta není.
P.S. Musíš rozlišovat mezi alfisty - veteránisty, a alfisty, co by chtěli novou, moderní, dechberoucí sportovní alfu. Ta není.
S tím srovnáním Golfa a Cee´da to je zajímavý nápad. Golf se drží evoluční cesty, zatímco Cee´d prodělal obrovskou revoluci a z toho plynou závěry- Golf provádí drobné úpravy, takže jeho design je sterilnější a Cee´d útočí více na city. Nicméně jako vždy jsou peníze až na prvním místě. Osobně mám rozporuplné pocity z celého koncernu VW (hlavně teda z dostupnějších značek- Škoda, VW a Seat). Sám mám i30 a jsem s tím hodně spokojen. Zároveň je mezi potenciálními kandidáty na příští auto třídveřová i30. Zároveň musím smeknout před Corsou, se kterou teď každodenně jezdím (a tuším, že Astra by nemusela být o nic horší 😄 ).
A s Alfou je to asi na dlouhé lokte. Sám nevím, jak je na tom automobilka finančně, ale MiTo i Giulietta si myslím jsou vydařená auta..
A s Alfou je to asi na dlouhé lokte. Sám nevím, jak je na tom automobilka finančně, ale MiTo i Giulietta si myslím jsou vydařená auta..
Astra je dost těžká, tohle si vyzkoušej. Corsa je milý vůz, no dnes je nutno vyčkat nové generace. Golf je designová ikona, o tom nemá význam diskutovat.
No, míťa a Giu jsou dobá auta. Ale pravověrní alfisté by si snad zasloužili jiný náklad, nemyslíš?
No, míťa a Giu jsou dobá auta. Ale pravověrní alfisté by si snad zasloužili jiný náklad, nemyslíš?
Jj, jak říkáš, Astra je těžká, ale ještě jsem s ní nejel, takže nevím, jak je to v reálu.. Pokud bych volil Corsu, tak by musela ještě trochu vyrůst, což při novém modelu v portfoliu značky (Adam) by se mohlo naplnit, případně jestli projde Astra odtučňovací kúrou, tak by se stala velmi žhavým kandidátem..
Abych řekl pravdu, tak trochu nechápu proč nejsou oba modely populárnější. Jako odrazový můstek mi příjdou oba ideální. Nějak nevím, kde se stala chyba..? Trochu se bojím říct, že Alfě chybí SUV, protožýe pokud automobilka nemá "sportovní" SUV v nabídce, tak nevykazuje zisky..
Abych řekl pravdu, tak trochu nechápu proč nejsou oba modely populárnější. Jako odrazový můstek mi příjdou oba ideální. Nějak nevím, kde se stala chyba..? Trochu se bojím říct, že Alfě chybí SUV, protožýe pokud automobilka nemá "sportovní" SUV v nabídce, tak nevykazuje zisky..
Rozhodne následující dvouletka. Marchioneho vzdušné zámky budou buď finálním esem nebo definitivním pohřbem. Vzhledem k tomu, že mají skoro vše hotovo, doufejme v to první. Jestli Guilia, SUV a 4C nevyjde, Piëch otevře peněženku a bude VWystaráno. Těžko soudit, který scénář je lepší...
4C dobré auto, ale prodej nezachrání, bude stát hrubo přes milion a to je moc.
Giulia, mohla by být trefou, ale špatné načasování jí nedovolí udělat výrazný prodej. Stejně jako to SUV. Na zavedené značky to stačit prodejními čísly určitě nebude.
Giulia, mohla by být trefou, ale špatné načasování jí nedovolí udělat výrazný prodej. Stejně jako to SUV. Na zavedené značky to stačit prodejními čísly určitě nebude.
Bohužel celkový stav italské společnosti nahrává spíše tomu dramatičtějšímu scénáři. VW to pak ustojí, držme tomu palce.
Bolo by zaujímavé vedieť, do akej miery sa na rukopise nového Golfa podieľali chlapci z Italdesignu. A tiež by bolo zaujímavé vedieť, aký typ kalkulačky spolu s Jossalitom používate, zhodné 2-3 roky pre Alfu, to nemôže byť náhoda 😉 >😁
Ono se stačí trochu oreintovat v automotive, pak to to začne vycházet samo.
Wau, tak toto ma zaujíma, mohol by si uviesť viacej detailov? By ma zaujímali len také drobnosti, že aký je momentálny cashflow v Alfe, ako sú na tom s aktívami, pasívami, čo výnosy, náklady (stačí sumár, nemusíš po modeloch), aký majú teraz výsledok hospodárenia, koľko si vyhradili na krížové dotácie, ale ak máš aj ďalšie KPIs, tak sem s nimi radi sa dozvieme niečo viacej.
Tohle je záležitost účetních, ti počítají "mrtvoly", ale netvoří výhledy. :-!
Aha, tak kto počíta "výhledy"? Vôbec sa nestyď a napíš nám nevzdelaným viacej ako jeden riadok, môžeš aj komplikovanejšie súvetia, snáď v okolí nájdem niekoho, kto mi vysvetlí Tvoj bezpochyby hodne náročný výpočet.
Proč se mám já osobně bavit s někým, jako jsi ty? O problému víš prd, dokázal si to výš a já přednášky z matematické statistiky nedělám. :-!
Som vedel, že Ťa nie som hodný, ó veľký všemohúci... A to vlastne vysvetľuje aj pozadie Tvojich názorov o autách, tak dík, už Ťa chápem.
Dovzdělej se a pak se spolu budem klidně bavit.
Já taky nelezu do diskuzí o kvantové fyzice. :-!
Já taky nelezu do diskuzí o kvantové fyzice. :-!
Je mi to jasné - nehrozí, aby si priznal, že varíš z vody, vlastne ani z tej nie, to by bol výsledok lepší. Životnosť firmy počítaš štatistikou, potom ako argument skočíš do "tvorby výhledov", aby sme nakoniec skončili pri kvantovej fyzike >😒] Mal si radšej rozvíjať teóriu konca sveta, tam sa aspoň dá zabaviť. ALVWA ROMEO je Tvoje zbožné želanie a údaje, či skôr domnienky cucáš z prsta, skús byť aspoň raz v živote priamy chlap :-!
Hele, blba si tu už ze sebe udělal, proč to ženeš do extrému? Já vím, co jsi zač, znalosti nemáš a tím to hasne. Ty velkej chlapáku. :-!
Extrém? Slušne som Ťa požiadal o ekonomické údaje AR a následne o vzorček, ktorým si to vypočítal.. OK, tak to skúsme odznova - ako si to vypočítal?
A já ti říkám, že k tomu výpočtu jsou ti tyto hodnoty k ničemu. Chápeš?
To je jednoduchý.
Počet modelů x den v měsíci x trollí konstanta. Dneska ti vyjde ti 2, zítra 3.
Hele, záběr na kolegu z webkamery😒br /> [odkaz]
No, konec vtipů.
Nebudu zakládat další vlákno, napíšu to sem.
Myslím si, že Alfa se jen tak nepoloží. Na lopatě je totiž už minimálně 30 let a nevidím důvod, proč by se měla pokládat zrovna nyní. Ano, portfolio je omezené, ale FIAT má technologie opravdu na úrovni a i kdyby měla být příští generace jen překarosované Bravo (pokud vyjede), nevidím důvod, proč Alfu prodávat.
A pokud už, nebylo by to VW, ale šikmookejm.
Počet modelů x den v měsíci x trollí konstanta. Dneska ti vyjde ti 2, zítra 3.
Hele, záběr na kolegu z webkamery😒br /> [odkaz]
No, konec vtipů.
Nebudu zakládat další vlákno, napíšu to sem.
Myslím si, že Alfa se jen tak nepoloží. Na lopatě je totiž už minimálně 30 let a nevidím důvod, proč by se měla pokládat zrovna nyní. Ano, portfolio je omezené, ale FIAT má technologie opravdu na úrovni a i kdyby měla být příští generace jen překarosované Bravo (pokud vyjede), nevidím důvod, proč Alfu prodávat.
A pokud už, nebylo by to VW, ale šikmookejm.
Se svými úvahami jsi tradičně - mimo.
Předně, Alfa je na tom dnes tak bídně (s prodeji), jak na tom byla někdy před 40 lety. Že za posledních x let nevygeneroval žádný zisk a stále jen prohlubuje ztrátu, to je taky dostatečně známo.
S jednou půlmyšlenkou jsi ale aspoň trochu trefil. Když se člověk šprajcne, prodat či neprodat skomírající podnik, či ho stále dotovat, je jen jeho rozhodnutí.
A prodat Alfu do Asie, to je snad ta nejhorší varianta.
Předně, Alfa je na tom dnes tak bídně (s prodeji), jak na tom byla někdy před 40 lety. Že za posledních x let nevygeneroval žádný zisk a stále jen prohlubuje ztrátu, to je taky dostatečně známo.
S jednou půlmyšlenkou jsi ale aspoň trochu trefil. Když se člověk šprajcne, prodat či neprodat skomírající podnik, či ho stále dotovat, je jen jeho rozhodnutí.
A prodat Alfu do Asie, to je snad ta nejhorší varianta.
Proč nejhorší varianta? Ubralo to něco Volvu, LR nebo Jaguaru? Ne.
Se zbytkem se uvidí, já říkám, že prodej rozhodně není na pořadu dne.
Navážu ještě na horní "regresní analýzu"...už ses doučil teorii benzínových spalovacích motorů? 😁 Tam jsem taky byl tradičně mimo.
Se zbytkem se uvidí, já říkám, že prodej rozhodně není na pořadu dne.
Navážu ještě na horní "regresní analýzu"...už ses doučil teorii benzínových spalovacích motorů? 😁 Tam jsem taky byl tradičně mimo.
Že prodej není na pořadu dne, to účetní opakuje pořád dokolečka, to si nevymyslel nic nového.
Jaguar a LR není v rukou "šikmookejch" ale Indů. Prodej technologií mimo Evropu, když je v Evropě solventní zájemce, nemá co dělat s rozumným rozhodnutím, ale s hloupým naschválem, který by nepřinesl Evropě nic dobrého. Nebo máš snad dojem, že s Čínou kopeme za stejnej mančaft? A mimochodem, o Volvo nikdo jiný zájem neměl.
Jaguar a LR není v rukou "šikmookejch" ale Indů. Prodej technologií mimo Evropu, když je v Evropě solventní zájemce, nemá co dělat s rozumným rozhodnutím, ale s hloupým naschválem, který by nepřinesl Evropě nic dobrého. Nebo máš snad dojem, že s Čínou kopeme za stejnej mančaft? A mimochodem, o Volvo nikdo jiný zájem neměl.
Psal jsi o Asii, tak jsem reagoval na Asii. Je úplně jedno, komu to připadne, Indové jsou pochopitelně nejlepší (hned po Japoncích).
To ovšem nijak nerozporuje moje tvrzení, že to těm značkám neublížilo, naopak...Alfa moc technologií nemá, všechny MultiAiry a MultiJety patří Fiatu, zbytek není nijak výjimečný. Má jen jméno, stejně jako LR a Jag.
Předokolku s hezkým designem umí udělat každý, AR by měla stát trochu jinde. Ne nad, ale vedle běžné produkce, tak jako tomu bylo na přelomu 80. a 90. let - 33, 75, 164...auta, která měla tolik do sebe, že dodnes z nich je kult. Dnes?
To ovšem nijak nerozporuje moje tvrzení, že to těm značkám neublížilo, naopak...Alfa moc technologií nemá, všechny MultiAiry a MultiJety patří Fiatu, zbytek není nijak výjimečný. Má jen jméno, stejně jako LR a Jag.
Předokolku s hezkým designem umí udělat každý, AR by měla stát trochu jinde. Ne nad, ale vedle běžné produkce, tak jako tomu bylo na přelomu 80. a 90. let - 33, 75, 164...auta, která měla tolik do sebe, že dodnes z nich je kult. Dnes?
Alfa moc technologií nemá, jo?
No, z tebe by neměl bazalka klub radost.
Opět, čím méně člověk ví, tím má víc jasno, co?
Jdu spát, nebo se tu dneska ještě dozvím "myšlének".
No, z tebe by neměl bazalka klub radost.
Opět, čím méně člověk ví, tím má víc jasno, co?
Jdu spát, nebo se tu dneska ještě dozvím "myšlének".
A copak má AR za extra techniku, pouč mě. (Ne technologie, upsal jsem se).
Všechno, podvozky počínaje a motory konče je to jen upgrade 10-20 let starých věcí. Zjisti si, odkud je blok pro TBI nebo podvozek pro Giu a 159.
Koukám mluvíš z vlastní zkušenosti, viď?
Taky to balím, tisící příspěvek, pro letošek je splněno. Byee.
Všechno, podvozky počínaje a motory konče je to jen upgrade 10-20 let starých věcí. Zjisti si, odkud je blok pro TBI nebo podvozek pro Giu a 159.
Koukám mluvíš z vlastní zkušenosti, viď?
Taky to balím, tisící příspěvek, pro letošek je splněno. Byee.
>😁 Všiml jsem si. Možná máme shodné zdroje... 😉
Presnosti by som sa nebál, pretože podľa rovnakej kalkulačky bolo vypočítané, že 21.12.2012 nastane koniec sveta, akurát mi chlapci povedzte, či to má byť o desiatej, alebo už o siedmej ráno, nech to nezmeškám 😉
Dozvíme se to všichni najednou z... AUTO.CZ 😄 Jedno ráno otevřeme stránky a tam bude hlavní článek - BRAVWO ALVWA ROMEO >😁 😉
Už som myslel, že píšeš o tom konci sveta, lebo výsledok ALVWA ROMEO je uvarený z rovnakých údajov 😉
Netvrdím, že by chlapcom z Alfy viselo na zdi portfólio 5-tich nových modelov, ktoré súčasnú situáciu spasia, ale možno majú iné plány, Chrysler fakt frčí, ktovie, čo tam chlapci varia, aj keď nám v Európe to asi chutiť nebude...
Netvrdím, že by chlapcom z Alfy viselo na zdi portfólio 5-tich nových modelov, ktoré súčasnú situáciu spasia, ale možno majú iné plány, Chrysler fakt frčí, ktovie, čo tam chlapci varia, aj keď nám v Európe to asi chutiť nebude...
Ne ne, má to být 20.12.2012 a loni to mělo být 20.11.2011, předloni 20.10.2010, před tím 20.09.2009 atd., naštěstí už nás to příští rok mine, protože 20.13.2013 už bude dost těžko.
😉
😉
Ano, velmi přesný výpočet, šejdrem tak o 100 let. Nemluvě o výkladu této události. Mayský kalendář byl možná nenávratně ztracen v minulosti.
Jen pro zajímavost, 10 vybraných a známých odhadů konce Mayského kalendáře😒br /> Bowditch 26. 4. 1493
Willson 11.12. 1614
Spinden 23. 2. 1753
GMT 21.12. 2012
Böhm & Böhm 14.12. 2116
Kreichgauer 23. 9. 2129
Wells & Fuls 6.11. 2220
Hochleitner 3. 5. 2259
Verbelen 4. 4. 2438
Vollemaere 14. 8. 2532
Jen pro zajímavost, 10 vybraných a známých odhadů konce Mayského kalendáře😒br /> Bowditch 26. 4. 1493
Willson 11.12. 1614
Spinden 23. 2. 1753
GMT 21.12. 2012
Böhm & Böhm 14.12. 2116
Kreichgauer 23. 9. 2129
Wells & Fuls 6.11. 2220
Hochleitner 3. 5. 2259
Verbelen 4. 4. 2438
Vollemaere 14. 8. 2532
za tři roky bude končit MiTo a ke konci života se bude blíčit Julča. A s finanční situací Fiatu a hlavně Alfy žádné nástupce nedostanou, jen další facelift = předpokládaný pokles prodejů a z toho vyplývající konec značky
odchod Shreyera bol naozaj sprostý nápad. Odišiel nie dizajnér, ale niekto, kto poznal systém, ako sa to má robiť a riadiť. Čo by ich stála špionáž a takto 8-s . Ten, kto ho neudržal, je pre VW gruppe zbytočný a mal by dostať padáka. V Škodovke nemôžu mať mobily aby nefotili a nejaký ober manager urobí takúto chybu :no:
Osobně si myslím, že Schreyer odešel kvůli tvůrčí svobodě.
Co si budeme povídat, už dělat design pro Audi je pro většinu lidí v designu nedostižná meta.
Někdo, kdo se v tom ale etabluje na tolik, že je povolán k šéfování designu..... se může cítit být po čase svázán.
Ať už třeba Piechem, který si rezolutní NE prosadit umí...nebo třeba uniformitou vycházející z principů filosofie značky, či koncernu.
Když pak někdo s potenciálem a hladem po jeho umění ukáže, tak se třeba Schreyerovi jevila příležitost jako čistý papír, se kterým si bude moct dělat v podstatě co chce...
Pro umělce silný magnet😊
Co si budeme povídat, už dělat design pro Audi je pro většinu lidí v designu nedostižná meta.
Někdo, kdo se v tom ale etabluje na tolik, že je povolán k šéfování designu..... se může cítit být po čase svázán.
Ať už třeba Piechem, který si rezolutní NE prosadit umí...nebo třeba uniformitou vycházející z principů filosofie značky, či koncernu.
Když pak někdo s potenciálem a hladem po jeho umění ukáže, tak se třeba Schreyerovi jevila příležitost jako čistý papír, se kterým si bude moct dělat v podstatě co chce...
Pro umělce silný magnet😊
Může být, akorát bych ze strany managementu KIA viděl jako logické zadání, jestliže chtěli člověka od Audi, právě to, aby jim ta auta maloval jako Audi, akorát aby to bylo míň náročné na výrobu, materiály atd. Z toho, co vidíme na aktuálních modelech KIA se mi jeví, že přesně to Schreyer dělá. 😉
shark11
Technicky dnes už žiadny výrobca revolúciu neurobí (pre bežných zákazníkov) a tak je najefektívnejšie presvedčiť ľudí dizajnom .....
Nestojí to až tak veľa a mnoho ľudí neštuduje až tak technické detaily, ako vzhľad svojho nového auta. A často zaplatí len za to aby mal to čo sa mu páči ....
Poznám prípady, kedy zákazník prišiel do showroomu s tým, že chce nejaké vozidlo a pri tom technicky o ňom nevedel absolútne nič .... a samozrejme o cene nejednal .... takých zázazníkov samozrejme nie je veľa, ale to sú tí najlepší ....
Nestojí to až tak veľa a mnoho ľudí neštuduje až tak technické detaily, ako vzhľad svojho nového auta. A často zaplatí len za to aby mal to čo sa mu páči ....
Poznám prípady, kedy zákazník prišiel do showroomu s tým, že chce nejaké vozidlo a pri tom technicky o ňom nevedel absolútne nič .... a samozrejme o cene nejednal .... takých zázazníkov samozrejme nie je veľa, ale to sú tí najlepší ....
To ještě "nic" není...😊
Já zažil, že se pravidelně měnila garáž Mercedesů (S, C kombi, CLK - dnes E kupe a GL) jen kvůli roku na značce (v Irsku nezačíná značka městem, ale rokem registrace)
Já zažil, že se pravidelně měnila garáž Mercedesů (S, C kombi, CLK - dnes E kupe a GL) jen kvůli roku na značce (v Irsku nezačíná značka městem, ale rokem registrace)
Ham.
Piech v Bild am Sonntag doslova uvedl😒br />
"VW právě převzal plnou kontrolu nad výrobcem sportovních vozů Porsche a výrobcem motorek Ducati a má prostor pro další značku která potřebuje restrukturalizaci."
O Alfě nepadlo ani slovo. To je jen spekulace nikoliv slova Piecha.
A ohledně Schreyera na otázku zda lituje odchodu některého z šéfů v minulosti v rámci koncernu VW řekl doslova😒br />
"Nelituji žádného z těchto odchodů vyjma ztráty Petera Schreyera který opustil Audi aby se stal designovým šéfem Kia. Neměli jsme ho nechat odejít."
Takže určitě nemluvil o tom, že by VW měl obavy z Korejců, ale prostě přiznal, že odchodu konkrétního člověka lituje. Tečka.
"VW právě převzal plnou kontrolu nad výrobcem sportovních vozů Porsche a výrobcem motorek Ducati a má prostor pro další značku která potřebuje restrukturalizaci."
O Alfě nepadlo ani slovo. To je jen spekulace nikoliv slova Piecha.
A ohledně Schreyera na otázku zda lituje odchodu některého z šéfů v minulosti v rámci koncernu VW řekl doslova😒br />
"Nelituji žádného z těchto odchodů vyjma ztráty Petera Schreyera který opustil Audi aby se stal designovým šéfem Kia. Neměli jsme ho nechat odejít."
Takže určitě nemluvil o tom, že by VW měl obavy z Korejců, ale prostě přiznal, že odchodu konkrétního člověka lituje. Tečka.
Magnetofon
Schreyer je zradca Zapadu a mal byt odsudeny pred ludovym tribunalom za vlastizradu Europy.
:no:
:no:
Tak nám vzala Korea,
zradcu Petra Schreyera,
nik ho za to nehoní,
KIA je s ním "na koni"...
😉
zradcu Petra Schreyera,
nik ho za to nehoní,
KIA je s ním "na koni"...
😉
A ty si zmätený, pretože kritizuješ všetko z východu, ale ako profilovku máš nastavenú vlajku Európskej únia, ktorá kórejskú inváziu umožnila. 😉
>😁
Ten byl dobrej. Včera to o nekalých importech, dneska tohle. Prosím, piš častěji, v krizi aby člověk pobavení pohledal. 😄
Ten byl dobrej. Včera to o nekalých importech, dneska tohle. Prosím, piš častěji, v krizi aby člověk pobavení pohledal. 😄
Peugeot zamestnava na slovensku Rumunov a ukraincov! Zradcovia >😁
Slovensko, Rumunsko a Ukrajina snad nejsou v Evropě? V tomto ohledu (viz původní příspěvek o vlastizradě Evropy) srovnáváš nesrovnatelné... 😲 :😉 😉
tak to by som rad vedel kolko tych kvalifikovanych ukrajincov a rumunov pracuje u nas v pezote..... ked ich naratame na prstoch jednej ruky tak vela... ale hlavne ze hned sa z toho robi velke halo... 😉
Well-being
ti známí "odborníci" na korejské vozy? Nějak jim zamrzla klávesnice ... 😉
Myslíš odborníky toppera a Incesta? To nevím kde jsou, ale ten první se vedle [odkaz] právě přiznal, že okukoval nové Clio v Prešově >😒]
klidek...
nemozem byt vsade..... ja nie som odbornik na korejske vozy a ani nikdy nebudem.... a to ze im fandim je moja osobna vec..... dakujem za pochopenie... 😉 :yes😒br />
PS: zaujimam sa o sirsi automobilovy trh... to znamena ze eu a kia su len spicky ladovca.. v USA a Azii je tiez zaujimavy trh a aj zaujimave modely roznych znaciek... keby som sa mal zaujimat len o europske auta tak to by som bol velmi prizemny a keby len o korejske tak to by som bol uplne slahnuty na hlavu.....
nemozem byt vsade..... ja nie som odbornik na korejske vozy a ani nikdy nebudem.... a to ze im fandim je moja osobna vec..... dakujem za pochopenie... 😉 :yes😒br />
PS: zaujimam sa o sirsi automobilovy trh... to znamena ze eu a kia su len spicky ladovca.. v USA a Azii je tiez zaujimavy trh a aj zaujimave modely roznych znaciek... keby som sa mal zaujimat len o europske auta tak to by som bol velmi prizemny a keby len o korejske tak to by som bol uplne slahnuty na hlavu.....
Yazaman
A jakým způsobem by pana Schreyera chtěli nepustit do Kie? Zamknout ho někde ve sklepě? Já vím, dá se nabídnout třeba více peněz, ale možná pan Schreyer chtěl prostě pro svou práci více volnost. A tu by asi u Audi nedostal. Vždyť všechna jejich auta za posledních deset let při běžném pohledu vypadají, jakoby místo designerského oddělení používali v podstatě jen kopírku.
Inak petra uz muselo pekelne nudit robit tie prisne tvarovane koncernove vozy, az sa divim ze taky talent ako on to tam tak dlho vydrzal.... urcite sa mu odchodom riadne ulavilo... a je to aj vidiet na modeloch kie... konecne sa moze peter rozvijat a robi to spickovo :yes😒br />
Presne tak... potreboval volnost....
Aj hamilton chcel viac volnosti tak siel do mercedesu pritom v mclarene sa nemal zle a mal tam aj spickove auto.... clovek niekedy zatuzi po zmene a citi ze zmena mu prospeje :yes:
Presne tak... potreboval volnost....
Aj hamilton chcel viac volnosti tak siel do mercedesu pritom v mclarene sa nemal zle a mal tam aj spickove auto.... clovek niekedy zatuzi po zmene a citi ze zmena mu prospeje :yes:
wolff
"Praví alfisté budou VW dokonale zobat z ruky, neboť jim konečně nabídne volkswagenovsky spolehlivé, krásné auto se stylem..."
Tak takhle dobře sem se už dlouho nenasmál. Teda.. je pravda, že pokud bych chtěl být v servise jako doma, tak si i ten volkswágen snad i koupím, když je dnes tak levný. Ale... jak praví klasik..., nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci (předpokládám, že takto to mají všichni ti, co si Alfu koupí a popravdě, na to, že prodává momentálně 2 modely těch 100 000 ve finále není málo), tak pochybuji, že si ten lidovůz někdy koupím a stejně tak pochybuji, že by někdo, kdo má na Alfu uvažoval o něčem tak "kvalitním" jako je koncernové vozidlo...
Můžeme se tady hádat jak chceme, každý máme nějaké zkušenosti... někdo širší někdo užší... a u toho bych zůstal. Relevantní statistiku spolehlivosti nemáme, tu mají jen výrobci, to, že má Fiat pověst pošramocenou je pravda (stejně tak jako, že s tím třeba u nás nic moc nedělá a já celkem i vím proč...nemá prostě cenu bojovat s větrnými mlýny, on ty své stálé zákazníky tady taky má..., bohužel ztrácí na fleetech s čímž bez kombi v nižší stední těžko něco nadělá), před tím hlavu do písku nikdo asi nedává, na druhou stranu, přiznejme si, že je to poslední zaklínadlo koncernu po tom, co jim v nižší střední vzali multilink, který má Fiat už i ve třídě dodávek... Já bych tedy porosil, že každý, kdo si potřebuje odplivnout (že jossalito), aby si tedy prvně zjisil, jak ten Fiat na tom celosvětově je (že s těma investicema?... ona ta nová fabrika v Srbsku, Rusku, Číně, jižní americe se postavila sama) a pak můžeme debatovat... Takhle je to házení hnoje od zdejší redakce a od diskutujících u kterých to tak nějak každý čeká tam, kam opravdu nepatří...
Mimochodem... Auto jako je F 500 l se koncernu ještě vyrobit nepodařilo a F 500 je na trhu od roku 2007 a taky se koncernu za tu dobu nepodařilo přijít s konkurentem... >😒]
A GTIho prognózy jen připomenu, že podle jeho prvootních odhadů měla být AR už v náruči VW dávno... A připomenu jen Fiat 500 vejbuch století... >😒] >😒]
A úplně poslední poznámka Lambo v rukách VW... No při vší úctě... Ano VW Lambo povznesl, o tom není pochyb..., ale image ferrari, kterou kdysi auta ze Svaté Agáty měly, nemá právě díky VW ani náhodou, stejně tak jako prodejní čísla... což VW vede ke křeči alá SUV... (anis tím se na čísla VW nedostane, konkurence je veliká).
Tak takhle dobře sem se už dlouho nenasmál. Teda.. je pravda, že pokud bych chtěl být v servise jako doma, tak si i ten volkswágen snad i koupím, když je dnes tak levný. Ale... jak praví klasik..., nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci (předpokládám, že takto to mají všichni ti, co si Alfu koupí a popravdě, na to, že prodává momentálně 2 modely těch 100 000 ve finále není málo), tak pochybuji, že si ten lidovůz někdy koupím a stejně tak pochybuji, že by někdo, kdo má na Alfu uvažoval o něčem tak "kvalitním" jako je koncernové vozidlo...
Můžeme se tady hádat jak chceme, každý máme nějaké zkušenosti... někdo širší někdo užší... a u toho bych zůstal. Relevantní statistiku spolehlivosti nemáme, tu mají jen výrobci, to, že má Fiat pověst pošramocenou je pravda (stejně tak jako, že s tím třeba u nás nic moc nedělá a já celkem i vím proč...nemá prostě cenu bojovat s větrnými mlýny, on ty své stálé zákazníky tady taky má..., bohužel ztrácí na fleetech s čímž bez kombi v nižší stední těžko něco nadělá), před tím hlavu do písku nikdo asi nedává, na druhou stranu, přiznejme si, že je to poslední zaklínadlo koncernu po tom, co jim v nižší střední vzali multilink, který má Fiat už i ve třídě dodávek... Já bych tedy porosil, že každý, kdo si potřebuje odplivnout (že jossalito), aby si tedy prvně zjisil, jak ten Fiat na tom celosvětově je (že s těma investicema?... ona ta nová fabrika v Srbsku, Rusku, Číně, jižní americe se postavila sama) a pak můžeme debatovat... Takhle je to házení hnoje od zdejší redakce a od diskutujících u kterých to tak nějak každý čeká tam, kam opravdu nepatří...
Mimochodem... Auto jako je F 500 l se koncernu ještě vyrobit nepodařilo a F 500 je na trhu od roku 2007 a taky se koncernu za tu dobu nepodařilo přijít s konkurentem... >😒]
A GTIho prognózy jen připomenu, že podle jeho prvootních odhadů měla být AR už v náruči VW dávno... A připomenu jen Fiat 500 vejbuch století... >😒] >😒]
A úplně poslední poznámka Lambo v rukách VW... No při vší úctě... Ano VW Lambo povznesl, o tom není pochyb..., ale image ferrari, kterou kdysi auta ze Svaté Agáty měly, nemá právě díky VW ani náhodou, stejně tak jako prodejní čísla... což VW vede ke křeči alá SUV... (anis tím se na čísla VW nedostane, konkurence je veliká).
howg :yes:
Souhlas. Koukám že GTI a jeho falanga se probrala z letargie a pěkně tady nablinkala.A pár dalších vymatlanců taky. :yes:
Máš to tradičně v hlavičce pomotaný.
Za prvé, sám Fiat přiznává, že je na tom velmi bídně, nebýt Chrysleru, píšeme tu o bankrotu. Takže ona, italská větev koncernu, je na tom bez debat mizerně. Ví to všichni, zpochybňovat, či zlehčovat tento fakt, ukazuje na mdlou mysl.
Co se těch investic týče, tak jsou oproti třeba právě koncernu naprosto nicotné. Ale chápu, když ty nevíš, tak i to málo od Fiatu se ti zdá jako moooc.
VW nemá v úmyslu stavět konkurenta pro F500, nikdy to neprohlásil, nikdy nikde nepadlo, že se do toho snad má pustit. A ty by sis to přát taky neměl, protože by to akorát znamenalo, že už tak chřadnoucímu Fiatu bude někdo další ubírat zákazníky. Stejně jako si se smál NSF, předpokládal si prodeje v řádu procent a už teď jsou na tom koncernoví prckové násobně lépe. Takže ty tvoje vejbuchy, ty jsou naprosto legendární a co víc, pravidelné.
Lambo nikdy, a to zdůrazňuji, nikdy nemělo image Ferrari. Nikdy neprodávalo víc, nikdy neprodávalo ani srovnatelně. Vždy tam byly rozdíly v řádech. Vždy to byla pouze alternativa, která oslovovala velmi malý okruh zákazníků. Jen abych tě uvedl do obrazu, před převzetím vyrábělo Lamborghini cca 200 ks vozidel ročně. Jaké jsou čísla teď, to snad někde v koutku svého mozečku vyštracháš.
Sám nevím, proč jsi sem tuto blbost napsal. Nevědomost?
Za prvé, sám Fiat přiznává, že je na tom velmi bídně, nebýt Chrysleru, píšeme tu o bankrotu. Takže ona, italská větev koncernu, je na tom bez debat mizerně. Ví to všichni, zpochybňovat, či zlehčovat tento fakt, ukazuje na mdlou mysl.
Co se těch investic týče, tak jsou oproti třeba právě koncernu naprosto nicotné. Ale chápu, když ty nevíš, tak i to málo od Fiatu se ti zdá jako moooc.
VW nemá v úmyslu stavět konkurenta pro F500, nikdy to neprohlásil, nikdy nikde nepadlo, že se do toho snad má pustit. A ty by sis to přát taky neměl, protože by to akorát znamenalo, že už tak chřadnoucímu Fiatu bude někdo další ubírat zákazníky. Stejně jako si se smál NSF, předpokládal si prodeje v řádu procent a už teď jsou na tom koncernoví prckové násobně lépe. Takže ty tvoje vejbuchy, ty jsou naprosto legendární a co víc, pravidelné.
Lambo nikdy, a to zdůrazňuji, nikdy nemělo image Ferrari. Nikdy neprodávalo víc, nikdy neprodávalo ani srovnatelně. Vždy tam byly rozdíly v řádech. Vždy to byla pouze alternativa, která oslovovala velmi malý okruh zákazníků. Jen abych tě uvedl do obrazu, před převzetím vyrábělo Lamborghini cca 200 ks vozidel ročně. Jaké jsou čísla teď, to snad někde v koutku svého mozečku vyštracháš.
Sám nevím, proč jsi sem tuto blbost napsal. Nevědomost?
Lidi mají pořád něco proti Fiatu. Kolega teď objednal nový auto - vzal Kiu Rio. Prostě prej všichni tvrdili, že je to kvalitní auto, tak ho bral. Jsem se ho zeptal, proč nešel třeba do Punta. A on Punto ani neznal, Fiat vůbec nebral při výběru v úvahu. Sice se mu v oranžové barvě Punto hodně líbilo, ale on prostě má nevím proč zafixováno, že Fiaty jsou nespolehlivé hnijící vraky. Jo, v budování pověsti Fiat prohrál na plné čáře a teď na to pravděpodobně dojede...
Teda tady to vážně upadá, redakce tíhne k bulváru a někteří diskutující už mají tak silnou schizofrenii, že i jako majitelé Brava tvrdí, že nejsou tak bohatí, aby si kupovali levné věci. >😁
Určitě máš na mysli image Aventadoru a jeho katastrofální prodejní výsledky, kdy 2,5 násobně překonává prodeje předešlého Murcielaga jako vrcholného modelu a v Agatě museli zvyšovat objem výroby.
ad.
"Praví alfisté budou VW dokonale zobat z ruky, neboť jim konečně nabídne volkswagenovsky spolehlivé, krásné auto se stylem..."
Na téhle GTIho větě je ovšem smutné to, že i když z ní vyškrtáš veškerý vw-filní balast, tak ti zbude ryze pravdivé tvrzení😒br />
"Praví alfisté budou VW dokonale zobat z ruky, neboť jim konečně nabídne auto..."
Fiat nedovede ani to.
"Praví alfisté budou VW dokonale zobat z ruky, neboť jim konečně nabídne volkswagenovsky spolehlivé, krásné auto se stylem..."
Na téhle GTIho větě je ovšem smutné to, že i když z ní vyškrtáš veškerý vw-filní balast, tak ti zbude ryze pravdivé tvrzení😒br />
"Praví alfisté budou VW dokonale zobat z ruky, neboť jim konečně nabídne auto..."
Fiat nedovede ani to.
King of rain
Tak ona je otázka, zda trh v současné podobě, chce Alfu takovou, jaká byla, t.j auta stavěná v "modu" Alfa.Jestli je to vůbec v nějakém větším počtu prodejné, za kolik a počty kusů.Trochu se obávám, že ne a že se trh kapku posunul někam jinam.Takže "možná" bude problém v tomto a není jednoduché se vymezit a prodat.Trh se hodně změnil.
On ti ale každý pravověrný Alfista řekne, že když skončila Alfa pod Fiatem, tak ji totálně zničil. Udělal z ní překapotovaný Fiaty a tento trend úspěšně drží doteď. Sám bych řekl, že to dovádí do zrůdných rozměrů modelové politiky, kterou Alfa nikdy neměla. Mód Alfa už je jen dávná historie, která by v dnešním světě neměla ani malou šanci na úspěch.
Obecně říkám, je to trend, nelze jim to vyčítat, dělají to všichni. Ale někteří to umí lépe a někteří to neumí vůbec.
Obecně říkám, je to trend, nelze jim to vyčítat, dělají to všichni. Ale někteří to umí lépe a někteří to neumí vůbec.
sargis
Ked si pre VW kedysi uberdolezity a teraz nemenej strategicky Piech povie toto...pozrime sa na dizajn VW. Su to predavane auta, maju image, kvalitu, drzia si tym hodnotu atd... Toto nie je o kvalite TSI ani makcenych plastoch...VW si hadam konecne uvedomi, ze aj obal predava. A hlavne tie nastokrat otocene L pismena s bodkou = zadne svetla by vedelo vyriesit elegantnejsie. Fandim inej znacke, ale keby sa na vyvazenost VW dal lepsi dizajn, bol by uspech zaruceny. Zatial nuda. Kvalita, ale bez napadu.
Takže tobě se zdá, že VW se díky designu mizerně prodává? Bože, bože... 8-s
Kde som to napisal? Nepopieram predajnost VW. Keby si mal VW Golf a Sci, rovnaka motorizacia a cena, ktore by si bral? Idea bola, ze VW do buducna musi viac pocitat s lepsim dizajnom, inak mu konkurencia ovplyvni predaje iba na zaklade vizaze...
Nemysli si, že zákaznici Golfu, kteří si chodí pro Golf, mají zájem na nějakém ulítlém designu. Oni chtějí konzervativní vzhled. Golf je již několik let nejprodávanějším vozem v Evropě. Jednoduché poučky říkají, neměň to, co funguje.
Konkurence tady opravdu nestíhá.
Jinak bych si z těch dvou jako jediné auto vybral Golfa. Je podstatně praktičtější. A designově se mi líbí.
Konkurence tady opravdu nestíhá.
Jinak bych si z těch dvou jako jediné auto vybral Golfa. Je podstatně praktičtější. A designově se mi líbí.
_patrik
Pro připomenutí sem dávám rekapitulaci😒br />
Není tajemství, že po asi 25 letech u Audi, potažmo VWAG už Schreyer prostě chtěl odejít. Ke konci k tomu zřejmě nejvíc přispěly rozpory s tehdejším šéfem designu Muratem Günakem ( [odkaz] ), i to, že ho na kariérním žebříčku přeskočil jiný nadaný, leč služebně mladší kolega - jistý Thomas Ingenlath. Ani ten už ale ve VW není, v Postupimi ho v r. 2011 vystřídal dřívější Audi Mann - Sielaff ( [odkaz] ). Jestli teď Piech lituje, že odešel Schreyer, může rovnou zamáčknout slzu i nad zlobivým klukem Ingenlathem, který nahradil Horburyho v čele designu Volva ([odkaz] ). Horbury se posunul na šéfa designu celé Geely Group. Je to všechno mnohem osobnější, než to vypadá oknem zvenčí.
Ještě Schreyerovo CV u Audi-VWAG: [odkaz]
Ještě Schreyerovo CV u Audi-VWAG: [odkaz]
Jasne ze to je osobnejsi, tito lide jsou takova esa, ze je nelze jen tak necim "uplatit" a pak jim kakat na hlavy.
Kia dala moznost se realizovat a relativne volne ruce, takova sance muze byt jen jednou za zivot.
U VW je vsecko nalajnovany, vyvoj znamena jeden opatrny krok vpred a pak tri vzad.
Piech muze litovat ceho chce ale kdyby to nebyl Schreyer, mohl by to byt klidne nekdo jiny. Sehnat designera neni az takovy problem, problem je dat mu odpovidajici podminky a zazemi pro tvurci praci.
Kia dala moznost se realizovat a relativne volne ruce, takova sance muze byt jen jednou za zivot.
U VW je vsecko nalajnovany, vyvoj znamena jeden opatrny krok vpred a pak tri vzad.
Piech muze litovat ceho chce ale kdyby to nebyl Schreyer, mohl by to byt klidne nekdo jiny. Sehnat designera neni az takovy problem, problem je dat mu odpovidajici podminky a zazemi pro tvurci praci.
...já se nemůžu zbavit dojmu, že všechny koncernový auta vypadaj, jakoby je v poslední fázi přepadl jakýsi speciální sliz, který všem jejich autům dá takovej podivně homogenní aerodynamickej patvar...jakoby všechny designérem navržený originální libůstky jsou v poslední fázi naprosto zažehleny...(podle mě to sou nějaký matematický modely na závěr, ale použitý už bez designérů). Kdo trošku vzdoruje je Seat, Porsche..a Lambo...civilní auta maj osud nalinkovanej..a úplně nejvíc mi to přijde u Škodovky...
jj, tohle je o katovani kostu. Designeri klidne neco navrhnou, ale pak prijde ekonom a rekne: drahe, drahe, tezko vyrobitelne, drahe... mala utilizace uz vyvinutych dilu... a cela studie jde do kopru a vznikne neco jako Roomster a spol.
Bohuzel je to videt i u Audi, kde ale prevlada druhy aspekt.. unifikovany vzhled cele modelove rady.
To je podle me "druhy" zavazny zdroj vyse zmineneho "slizu".
Bohuzel je to videt i u Audi, kde ale prevlada druhy aspekt.. unifikovany vzhled cele modelove rady.
To je podle me "druhy" zavazny zdroj vyse zmineneho "slizu".
SergioL
...zdravím, osobně si myslím, že spíše než o Alfu Romeo, bych se na místě manažerů VW zajímal spíše o jinou italskou značku...Lancii..ta by mi seděla v koncernovém portfoliu daleko lépe, než agresivnější Alfa...tu si taloši nějak daj dohromady sami...a co se týká designérů u VW..resp. u Škody..jaký vám přijde design od Kabaně...? Mám takovej dojem, že mu u nás vytvořili teplý místečko..on není žádnej lumen (udělal Veyrona, vím)..ale co dalšího..? Viděl od něj někdo něco dalšího..? jak dlouho toho Rapida vyvíjeli..? Ano, je na něm několik zajimavých detailů...ale ty studie MissioneL..ty se mohly přeci z fleku vyrábět (vyjma interieru)..alespoň u Kie by to tak jistě udělali...to co dělá Škodovka se svým designem...to už nemá nic společnýho ani s konzervativismem..podívejte se např. na Lande Rovery...takhle si v designu představuju konzervativní přístup...je z toho znát historie...ale i přítomnost...slovy Clarksona..."Záškrt..? děkuji...nemám zájem.." Zdravím 😄
Sudiac podla tvarov aut koncernu VW, Piech prepustil vsetkych dizajnerov....
Pokud tomu tak je, tak je to jedině dobře. Dnešní nagelovaní designoví ***íci umí kreslit jen totálně kreaturní tvary s obludnými koly o rozměru nejméně 30 palců, vlnami, prolisy, vypuklinami a šílenými palubkami. Takový hnůj najdeš v každém korejském, francouzském a italském showroomu.
Bubáq
My, potenciální kupci, máme alspoň více na výběr. Design prodává a proto více designově dobrých značek dělá výběr rozsáhlejší a zajímavější.
skodov-kar
VW kupit alfu?
To by sa stoho stala dalsia unisex znacka ako cele VW.
Okrem audi (len dizajn) a porsche je to vsetko jedno a to iste. Predpokladam,ze by to tak aj pokracovalo dalej a dockali by sme sa modelov v podani Alfa Rapid,golf, atd.. len s mierne odlisnym dizajnom cim by sa mohla "zabit" alfa aj ked alfa by na tom mohla byt financne lepsie.
len ako zart! 😒br /> To je nieco ako napriklad Kraft foods. Vsetko co kupili pokazili a EU vyrobky vyrabaju kade tade po europe a kupite si Figaro made in SK,ale vyrobene v RO a vsetko to chuti rovnako a to za hofno 😄
To by sa stoho stala dalsia unisex znacka ako cele VW.
Okrem audi (len dizajn) a porsche je to vsetko jedno a to iste. Predpokladam,ze by to tak aj pokracovalo dalej a dockali by sme sa modelov v podani Alfa Rapid,golf, atd.. len s mierne odlisnym dizajnom cim by sa mohla "zabit" alfa aj ked alfa by na tom mohla byt financne lepsie.
len ako zart! 😒br /> To je nieco ako napriklad Kraft foods. Vsetko co kupili pokazili a EU vyrobky vyrabaju kade tade po europe a kupite si Figaro made in SK,ale vyrobene v RO a vsetko to chuti rovnako a to za hofno 😄
turbine
Němci teď cítí tlak Korejců a tuší, že musí hodně rychle začít něco dělat, aby si udrželi byznys i v budoucnu. TSI jim navíc ještě udělalo čáru přes rozpočet. A když benzínovej c´eed v nejvyšší výbavě s pár drobnostma navíc nepřekročí cenovku 400 tisíc, kdežto nejnovější Golf s těma samýma drobnostma atakuje půlmilionovou hranici... je nějaká vrcholná estetika lidem úplně ukradená. Na druhou stranu, zájemci o vyšší třídu, kteří 100 tisíc vydělají za 1-2 měsíce, jdou k prémiovým značkám typu BMW, MB, Lexus, atd. Ti opravdu nemají zájem ani čas číst srovnávací recenze.
Co to tu na mě zkoušíš? Dělat ze sebe blbce?
Fakt je ten, že celý Fiat teraz stojí na Chryslerovi a úprimne, ak by som vlastnil podobný holding, tiež by som sa snažil podporovať automobilku a trhy, ktoré vynášajú aj za cenu dočasného prepadu iného (európskeho) trhu. Chápem, že tunajší chvwapci majú jasno už teraz, tak ma zaujímalo, kam sa dopracujeme 😉
Ale klidně ještě použij google, možná tam najdeš něco, i když tomu nebudeš opět rozumnět, co by ti zachránilo aspoň zbytek diskuzní osobnosti.
- Revenues at €20.4bn (€62.2bn Sep YTD)
- Trading profit €951mn (€2,827mn Sep YTD)
- EBIT of €880mn (€2,770mn Sep YTD)
- Net profit at €286mn or €362mn ex-unusuals (€1,023mn Sep YTD or €1,155mn ex-unusuals)
- Net industrial debt at €6.7bn
- Total available liquidity at €20.0bn, including €3.0bn in undrawn credit lines
Neviem, vidím slušné kladné výsledky, asi sa v tom nevyznám tak dobre ako Ty, ale mal som inú predstavu o mŕtvom podniku, pokojne rozpíš a skús sa vrátiť do vecnej roviny.
Nic jiného, než se dobře bavit nad sám sebou a svými myšlénkami, ti dneska už opravdu nezbyde. Já jsem tě prokoukl už o půl devátý. :-!
A je jasné, že se Fiat jako celek soustředí na trhy kde má úspěch tj. Amerika. Je to bohužel tak, že Evropa je v současné době na druhé koleji.