Ekonomika
ale převzetí Chrysleru (téměř zadarmo) se mi jeví jako majstrštyk.
kdyby to neudělal (a mnozí z něj kvůli té akci dělali blbce a já osobně jsem nad tím taky pochyboval), tak se teď není o čem bavit.... Fiat by byl v insolvenci a Alfa u VW.... 😉
Kdyby nevedl Fiat od 10ti k 5ti, nemusel ho zachraňovat před insolvencí koupí jiného zkrachovalého podniku. Fiat řídí, pokud vím, od roku 2003 a za téměř deset let ve vedení nebyl schopnej odvrátit klesající prodeje Fiatu v Evropě ani vyměnit marketingové oddělení, které má Fiat snad nejhorší ze všech. Nad jejich "uměním" neprodat i opravdu dobrý auto občas fakt jen žasnu...
Přesně tak. Skutečně nepochopitelné. Mám spoustu kamarádů, kteří mají více či méně povědomí o autech a udivilo mě kolik z nich třeba vůbec neví, že existovala Croma II.
Tak to je zase extrém. Pochopím, pokud někdo, kdo se o auta vyloženě nezajímá, nezná třeba Proton, Saturn nebo japonské modely pro tamní trh. Ale jestli neznají Cromu II, kterou potkám na silnici několikrát denně, tak to jejich povědomí o autech nejspíš začíná u Citiga a končí u Superbu. :-!
.... no uvidíme.... Trhy se asi budou potácet dál, nicméně ten největší propad Fiatu snad zastavili nová Panda a F500L.... Útržkové zprávy za poslední měsíc z Německa a UK vypadají celkem slušně (Itálii netřeba řešit, tam si auta ze skupiny Fiat drží stabilní tržní podíl kolem 30😖.
UK: [odkaz]
DE: [odkaz]
Tak snad se Fiat nějak zmátoří.... :yes:
UK: [odkaz]
DE: [odkaz]
Tak snad se Fiat nějak zmátoří.... :yes:
úplně přesně jako Berlusconi. Takových keců z úst jednoho člověka, na to maj fakt italský hlavouni snad patent.
Neřekl nic světoborného. Tohle se dočteš od nejednoho analytika. V USA doufá v lepší zítřek, Evropa ještě nedosáhla dna.
Prepacte, ze sa opakujem😒br />
Na auto.cz ani tyzden bez Marchionneho chrabrych kydov. Kde na to stale auto.cz chodi? Napr. taka Kia/Hyundai mlci, avsak maka, chrli nove modely a predava. Tlčhuba Marchionne stale keca zo svojej CEO kazatelnice a nic. Fakt ma ten SERgio uz SER.ie!
ty si ten článok vôbec čítal? či asi len nadpis? tentokrát sú to suché ekonomické fakty, žiadne plány, žiadne vízie 😉 poniektorí si tu prečítajú len nadpis "FIAT" a vlietnu do diskusie...ja sa tiež pýtam, kde auto.cz chodí na niektoré jeho výroky, keďže na talianskych oficiálnych serveroch sú uplne iné informácie...ale asi viem...bulvár auto.cz preberá bulvárne informácie zo zahraničia a potom to tu naozaj vyzerá, že si se...e niekto du huby 😉
pokud chrysler neuvede nové modely je tento nárůst zcela nereálný.
V říjnu už měl meziroční pokles oproti říjnu 2011 i dosud úspěšný model 200, Durango je proti lonsku vůbec neúśpěšné, výroba Liberty byla ukončena, Jeep měl meziroční pokles jako celá značka a 5 klíčových modelů (RAM pickup, Grand Caravan, 200 , Town and country a Grand-cherokee je trošku málo na severoamerický kontinent.)
Chybí dodávky kteríé už měly dávno být, chybí nějaký další crossover krom Journey, chybí nástupce patriotu a compassu, chybí malý chrysler pod modelem 200, chybí menší pickup pod velkými rami, chybí toho prostě moc.
Chtělo by to masivní investici na kteoru fiat ale nemá.
V říjnu už měl meziroční pokles oproti říjnu 2011 i dosud úspěšný model 200, Durango je proti lonsku vůbec neúśpěšné, výroba Liberty byla ukončena, Jeep měl meziroční pokles jako celá značka a 5 klíčových modelů (RAM pickup, Grand Caravan, 200 , Town and country a Grand-cherokee je trošku málo na severoamerický kontinent.)
Chybí dodávky kteríé už měly dávno být, chybí nějaký další crossover krom Journey, chybí nástupce patriotu a compassu, chybí malý chrysler pod modelem 200, chybí menší pickup pod velkými rami, chybí toho prostě moc.
Chtělo by to masivní investici na kteoru fiat ale nemá.
chrysler 100 už je prý skoro hotový a výroba začne zkraje roku 2013, ted preliča, vůz se bude v evropě prodávat jako Lancia Delta.
Během příštího roku by se měl objevit i nástupcemodelů 200/Avenger (prý).
No a to je tak nějak vše >😁 zatím
Během příštího roku by se měl objevit i nástupcemodelů 200/Avenger (prý).
No a to je tak nějak vše >😁 zatím
Že se bude Evropa pořád plácat u dna, to je téměř jistota.