Dalo by se možná i souhlasit. Teď jen všichni čekají, s čím se Obama vytasí. Šance na lepší výsledky tu je.
Že se bude Evropa pořád plácat u dna, to je téměř jistota.
kdyby to neudělal (a mnozí z něj kvůli té akci dělali blbce a já osobně jsem nad tím taky pochyboval), tak se teď není o čem bavit.... Fiat by byl v insolvenci a Alfa u VW.... ;-)
Kdyby nevedl Fiat od 10ti k 5ti, nemusel ho zachraňovat před insolvencí koupí jiného zkrachovalého podniku. Fiat řídí, pokud vím, od roku 2003 a za téměř deset let ve vedení nebyl schopnej odvrátit klesající prodeje Fiatu v Evropě ani vyměnit marketingové oddělení, které má Fiat snad nejhorší ze všech. Nad jejich "uměním" neprodat i opravdu dobrý auto občas fakt jen žasnu...
Přesně tak. Skutečně nepochopitelné. Mám spoustu kamarádů, kteří mají více či méně povědomí o autech a udivilo mě kolik z nich třeba vůbec neví, že existovala Croma II.
Tak to je zase extrém. Pochopím, pokud někdo, kdo se o auta vyloženě nezajímá, nezná třeba Proton, Saturn nebo japonské modely pro tamní trh. Ale jestli neznají Cromu II, kterou potkám na silnici několikrát denně, tak to jejich povědomí o autech nejspíš začíná u Citiga a končí u Superbu. :-!
.... no uvidíme.... Trhy se asi budou potácet dál, nicméně ten největší propad Fiatu snad zastavili nová Panda a F500L.... Útržkové zprávy za poslední měsíc z Německa a UK vypadají celkem slušně (Itálii netřeba řešit, tam si auta ze skupiny Fiat drží stabilní tržní podíl kolem 30%).
Prepacte, ze sa opakujem:
Na auto.cz ani tyzden bez Marchionneho chrabrych kydov. Kde na to stale auto.cz chodi? Napr. taka Kia/Hyundai mlci, avsak maka, chrli nove modely a predava. Tlčhuba Marchionne stale keca zo svojej CEO kazatelnice a nic. Fakt ma ten SERgio uz SER.ie!
ty si ten článok vôbec čítal? či asi len nadpis? tentokrát sú to suché ekonomické fakty, žiadne plány, žiadne vízie ;-) poniektorí si tu prečítajú len nadpis "FIAT" a vlietnu do diskusie...ja sa tiež pýtam, kde auto.cz chodí na niektoré jeho výroky, keďže na talianskych oficiálnych serveroch sú uplne iné informácie...ale asi viem...bulvár auto.cz preberá bulvárne informácie zo zahraničia a potom to tu naozaj vyzerá, že si se...e niekto du huby ;-)
pokud chrysler neuvede nové modely je tento nárůst zcela nereálný.
V říjnu už měl meziroční pokles oproti říjnu 2011 i dosud úspěšný model 200, Durango je proti lonsku vůbec neúśpěšné, výroba Liberty byla ukončena, Jeep měl meziroční pokles jako celá značka a 5 klíčových modelů (RAM pickup, Grand Caravan, 200 , Town and country a Grand-cherokee je trošku málo na severoamerický kontinent.)
Chybí dodávky kteríé už měly dávno být, chybí nějaký další crossover krom Journey, chybí nástupce patriotu a compassu, chybí malý chrysler pod modelem 200, chybí menší pickup pod velkými rami, chybí toho prostě moc.
Chtělo by to masivní investici na kteoru fiat ale nemá.