Dal jsem přes tisícovku km v F11 sice jen jako pasažér a ne řidič, ale to auto mě uchvátilo. Kombinace Alpinweiß, M Paketu a kombíku je prostě dechberoucí. A vevnitř? Alcantara tomu sluší určitě víc než černá kůže, super sedačky a vzadu místa habaděj. Tuším, že nemělo adaptivní podvozek a ani M podvozek vzhledem k tomu, že ten se pro xDrive nenabízí. Bylo to tuhé, tankodrom byl cítit, ale rozhodně to nebylo tvrdé a poskakující jak E90 na RFT.
Jediná věc, která mi k autu neseděla, byl motor. Čtyrválec 25d byl hlučný a troufám si říct, že pod plynem duněl víc než 20d v E90. 6 válců je optimum. :-!
...a tak se tu dočítáme o neinteligentech, který si dovolí koupit naftu, pokud nemá Audi jue trouba, nebo naopak s BMW a podobně.
Zcela nezaujatě je potřeba napsat, že BMW boduje nádherně a klasicky tvarovanou pětkou, ať v sedanu nebo kombi, podpořenou výtečnou motorovou paletou a inteligentně sestavenými packy výbav. Prostě perfektní nabídka.
Audi možná nenabídne zadokolku, ale od šestiválce výš zase defaultně Quattro (předokolka s mulťákem asi moc prodejů netvoří) a mít v portfoliu levnější alternativu R4TDI Quattro s automatem, nebyl by problém BMW překonat. Koneckonců i ceny po prvotním nasazení spadly na velmi rozumnou úroveň.
M-B se plácá od začátku s nepříliš atraktivním designem, který ve srovnání s předchůdcem jednoznačně zaostává. Velmi dlouho také váhal s nasazením 7° automatu, technicky alespoň na dostřel vynikající ZF a S-Tronicu. Facelift přijde na jaře a ačkoliv je to až nepochopitelně dlouho, stávající generace v rámci šetření zřejmě vydrží déle než třeba BMW.
Ostatní až na Volvo (obdivuhodně se držící s ne právě nejnovější řadou 70/80 a ještě bez šestiválců v naftě) jen paběrkují.
O Lexusu vyjma hybridu se vlastně nedá uvažovat a ačkoliv jezdí s baterkama v kufru překvapivě výborně a má opravdu povedenej interiér, jezdil bych v něm pouze v případě získání role Robina v novém Batmanovi...samozřejmě v černé.
Jaguar sice představil kombíka, mě naživo lahodícího, ale reálně se vlastně pořádně neprodává. 2,2d bych si do něj asi nepořídil a čekat na něj měsíce bych úplně nechtěl. Pohon 4x4 jde kombinovat pouze s přeplňovaným benzínem a počty čtyřkolek budou tím pádem jen o málo vyšší než počet dealerů značky v ČR. U sedanu pak zarazí nemožnost vyhřívat zadky dětem a možnost zavřít víko kufru sofistikovaněji než rukou (servodovírání tam ale je...zajímavý), pár fičur na německou trojku samozřejmě chybí.
A7 beru stejně jako GC a CLS jako módní záležitost, která vyletí prodejně po představení a následně se v ČR kupuje jen kusově.
Infiniti je...alternativa...dnes hodně levná. Chceš-li sedan vyšší střední, nevadí ti tvary jako po ataku včelího roje a máš rád spoustu čudlíků, navíc v plný polní běž do něj. Auto ničím nezklame, na dálky se s ním jezdí příjemně, tiše a komfortně, ale není to zrovna můj šálek kafe.
Latitude beru jako zvětšenou Lagunu, tedy la pardon magická koule, jinak ho neumím (tím neříkám, že je to špatně). Řadím ho tedy někam k Optimě a i40...
No C5 V6 má OPRAVDU "prémiové" materiály na palubce a v interieru... (byť tom tu někomu stále "hlava NEbere" ;-)
No a CC opravdu (asi) nejHORŠÍ trakci ve třídfě (hlava dtto :-)
To další NEvím.. ;-)
PS: To já jen aby (o něčem) NEbyly (nějaké) "pochybnosti" :-)
Presne tak. To ja jsem teprve na zacatku...rikam si, ve dvaadvaceti V12, co budu delat ve ctyriactyriceti? Litat v M.C. 72?
Takze radeji neco mensiho. >:-[]
Proti tabulkám prostestují ponejvíce ti, jejichž život je dokonale zarámován právě tabulkovou životní... mříží. Je to známý syndrom kanálové vpusti... 8-s;-)
nejlepší energydring je redbull, nejlepší fastfood na světě je MCdonald, nejlepší telefon na světě je iphone , nejlepší tenisky na světě jsou nike , nejlepší televize jsou sony , nejlepší je facebook, nejlepší je MTV nejlepší je ....... dodržuj pravidla !!! dodržuj tabulky pravdy dodržuj tabulky života!!! pro nic jinýho tady není místo jak máš žít najdeš v právě těhle tabulkách které tady někteří tak uctívají a podle nich hodnotí kvality ,kvality života 8-s
Pokud jen čekáš, než ti ho vyrobí, tak to už nějak vydržíš, ale pokud čekáš, až na něj našetříš, tak to se možná nějakou tu chvilku zdržet může... >:-[];-)
Každej z nás to jinak má, tenhle spí, ten pospíchá, někdo QP, někdo Astona :-)
Já bych se spokojil i s chabým osmiválcem, přece jen, nerad poutám pozornost. >:D
A zase špatně. Laxní přístup. O Passatu pomalu básnická sbírka a k BMW 5 jen ubohé čtyři podvyživené odstavečky ? Kde to, sakra, jsme ? Už se nad sebou zamysli.
Co myslíš těmi kravinami, napsal jsem nahoře více vět, a například ať o tom, že BMW 5 je velmi vydařený model, přemýšlím z jakékoliv strany, tu kravinu tam nespatřuji. Když tak mě prosím podrobněji seznam se svým rozborem těch kravin. Díky.
P.S. Když čtu to tvé - bla bla... tak mě napadá, jestli netrpíš samomluvou... to by ty kraviny poměrně uspokojivě vysvětlovalo.
Něco z toho jsem zase nevěděl já, člověk se učí celý život ;-) No vidíš, CC... kdo by to řekl? Souhlas. :-! U toho ostatního bych tě zatím nechal v blažené nevědomosti, ono je to někdy vnitřně výhodnější, žít v bludu :-)
Tabulka pravdy aut, tabulka pravdy života. Historky o tom, co by kdo by a že máš jiný priority jsou než zádušním pláčem nad vlastní chudokrevnou výplatní páskou. Nahoře máš to nejlepší, co ti tehle svět ve velkosérii nabízí - nepodskočená velikost, nepodskočený výkon, jízdní vlastnosti referenční, zážitek ze spolužití dokonalý.
Zaslouženě, důvodně a oprávněně je jedničkou nyní BMW 5. Absolutní auto, a to jak v sedanu tak v kombi. Model má takovou razanci, že aby čísla byla v korespondenčních poměrech, měl by tu BMW dělat dnes pětinásobné prodeje. Nikdo se mu nemůže postavit.
Neznamená to ovšem, že uděláš chybku, pořídíš-li ášestku, něco od volva nebo od mercedesu. Jaguar strádá, a to i v době, kdy řozšířil karosářkou variantu na kombík. Tohle ať mi vysvětlí kolega, já na to nemám srdce...
Číslem měsíce je číslo... 112. BMW 5. Cti vítěze, klop svý voči, poklekni do prachu pangejtu a pokorně uhýbej v dlouhém táhlém. A... přivři si švihadlem postranní okénko, aby ti vítr od BMW nepocuchal při předjíždění nervy a číro.