Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2012: Nejprodávanější automobily vyšší střední třídy

Top 5 vyšší střední třídy je až na švédské Volvo čistě německou záležitostí. Zmizel z ní Jaguar XF.
Zpět na článek
24. 11. 2012 19:08
24. 11. 2012 19:20
24. 11. 2012 19:22
24. 11. 2012 19:43
24. 11. 2012 20:01
24. 11. 2012 20:16
24. 11. 2012 20:20
24. 11. 2012 20:37
24. 11. 2012 20:40
26. 11. 2012 00:46
26. 11. 2012 00:45
26. 11. 2012 00:37
24. 11. 2012 20:20
24. 11. 2012 20:22
24. 11. 2012 20:23
24. 11. 2012 20:46
24. 11. 2012 20:23
24. 11. 2012 20:45
24. 11. 2012 21:54
24. 11. 2012 22:54
24. 11. 2012 23:00
24. 11. 2012 20:56
24. 11. 2012 21:53
25. 11. 2012 06:20
25. 11. 2012 11:19
25. 11. 2012 12:55
26. 11. 2012 08:38
26. 11. 2012 19:17
25. 11. 2012 12:56
25. 11. 2012 17:15
25. 11. 2012 22:31
26. 11. 2012 00:32
26. 11. 2012 00:40
26. 11. 2012 01:15
26. 11. 2012 07:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 11. 2012 08:40
26. 11. 2012 07:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2012 18:58
Já BYCH si nevybral,
počkal BYCH na CLS SB ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2012 19:04
Re: Já BYCH si nevybral,
.... proč nechceš Rapid????!!!!!!!! >:D
Avatar - white label
24. 11. 2012 20:19
Re: Já BYCH si nevybral,
Třeba já bych se Rapidu nebránil:
[odkaz]
;-)
24. 11. 2012 20:29
Re: Já BYCH si nevybral,
Ale jen pokud přibalí i slečny, jinak radši Quattroporte.
Jak tak na ně ale koukám, náklady na provoz Astona budou zcela zanedbatelný... >:-[]
24. 11. 2012 20:43
Re: Já BYCH si nevybral,
Toho Astona i bez těch slečen. QP naopak.

P.S. Poměřovat Rapida s QP, to jeko poměřovat QP s... Rapidem. Jestli mi tedy jako dobře rozumíš... ;-)
24. 11. 2012 20:59
Re: Já BYCH si nevybral,
Každej z nás to jinak má, tenhle spí, ten pospíchá, někdo QP, někdo Astona :-)
Já bych se spokojil i s chabým osmiválcem, přece jen, nerad poutám pozornost. >:D

PS: Jasně, rozumím, ale jsem skromnej. ;-)
24. 11. 2012 21:04
Re: Já BYCH si nevybral,
Rozumím ti, mně také osmilampa na "starý kolena" už stačí. :-)
25. 11. 2012 00:02
Re: Já BYCH si nevybral,
Presne tak. To ja jsem teprve na zacatku...rikam si, ve dvaadvaceti V12, co budu delat ve ctyriactyriceti? Litat v M.C. 72?
Takze radeji neco mensiho. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
24. 11. 2012 23:20
Re: Já BYCH si nevybral,
No v porovnání s doslouživším QP bych si také vybral u AM. Nové QP má aspoň lepší interiér, takže už by to bylo těžší rozhodování.
Avatar - white label
24. 11. 2012 20:15
Re: Já BYCH si nevybral,
Na CLS SB už přece čekat nemusíš...
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2012 20:53
Re: Já BYCH si nevybral,
Bohužel musím čekat :'-(
Avatar - white label
24. 11. 2012 21:27
Re: Já BYCH si nevybral,
Pokud jen čekáš, než ti ho vyrobí, tak to už nějak vydržíš, ale pokud čekáš, až na něj našetříš, tak to se možná nějakou tu chvilku zdržet může... >:-[] ;-)
Avatar - HitmanPB
24. 11. 2012 21:34
Re: Já BYCH si nevybral,
Niekedy je lepšie počkať, ako robiť kompromisy.
24. 11. 2012 19:08
PĚT
Tabulka pravdy aut, tabulka pravdy života. Historky o tom, co by kdo by a že máš jiný priority jsou než zádušním pláčem nad vlastní chudokrevnou výplatní páskou. Nahoře máš to nejlepší, co ti tehle svět ve velkosérii nabízí - nepodskočená velikost, nepodskočený výkon, jízdní vlastnosti referenční, zážitek ze spolužití dokonalý.

Zaslouženě, důvodně a oprávněně je jedničkou nyní BMW 5. Absolutní auto, a to jak v sedanu tak v kombi. Model má takovou razanci, že aby čísla byla v korespondenčních poměrech, měl by tu BMW dělat dnes pětinásobné prodeje. Nikdo se mu nemůže postavit.

Neznamená to ovšem, že uděláš chybku, pořídíš-li ášestku, něco od volva nebo od mercedesu. Jaguar strádá, a to i v době, kdy řozšířil karosářkou variantu na kombík. Tohle ať mi vysvětlí kolega, já na to nemám srdce...

Číslem měsíce je číslo... 112. BMW 5. Cti vítěze, klop svý voči, poklekni do prachu pangejtu a pokorně uhýbej v dlouhém táhlém. A... přivři si švihadlem postranní okénko, aby ti vítr od BMW nepocuchal při předjíždění nervy a číro.

BRAVO BMW :yes: :-!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2012 19:20
Re: PĚT
Já pořád nemám jasno, jestli to píšeš s obrovským nadhledem nebo ty kecy jsou hlavní náplní života. Třeba u BI turbo KYLII jeto jasné.
24. 11. 2012 19:22
Re: PĚT
Ty přece nemáš jasno i v jiných věcech, tímhle se netrap.
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2012 19:43
Re: PĚT
Náhodou v něčem mám i jasno.
Avatar - KANKUNEN
24. 11. 2012 20:16
Re: PĚT
Třeba vím, že C5 BI TURBO HDI CITROEN je prémie, Bravek je lepší než Golf, HK šlape a CC je každého vlhký sen. ;-)
24. 11. 2012 20:20
Re: PĚT
Něco z toho jsem zase nevěděl já, člověk se učí celý život ;-) No vidíš, CC... kdo by to řekl? Souhlas. :-! U toho ostatního bych tě zatím nechal v blažené nevědomosti, ono je to někdy vnitřně výhodnější, žít v bludu :-)
24. 11. 2012 20:37
Re: PĚT
jj,žít v bludu... Lidé sami sebe rádi obelhávají. Je jich většina! A já jim upřímně závidím,že to dokáží...
24. 11. 2012 20:40
Re: PĚT
Na tom je mimochodem postavena spokojenost těch... druhých ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2012 00:45
Re: PĚT
No C5 V6 má OPRAVDU "prémiové" materiály na palubce a v interieru... (byť tom tu někomu stále "hlava NEbere" ;-)
No a CC opravdu (asi) nejHORŠÍ trakci ve třídfě (hlava dtto :-)
To další NEvím.. ;-)
PS: To já jen aby (o něčem) NEbyly (nějaké) "pochybnosti" :-)
Avatar - charon03
24. 11. 2012 20:20
Re: PĚT
to kde chodiš na tie kraviny?BLABLABLABLABLABLA. ja by som bral A6 :yes:
Avatar - white label
24. 11. 2012 20:22
Re: PĚT
A6 sedan, avant, nebo allroad?
24. 11. 2012 20:23
Re: PĚT
Co myslíš těmi kravinami, napsal jsem nahoře více vět, a například ať o tom, že BMW 5 je velmi vydařený model, přemýšlím z jakékoliv strany, tu kravinu tam nespatřuji. Když tak mě prosím podrobněji seznam se svým rozborem těch kravin. Díky.

P.S. Když čtu to tvé - bla bla... tak mě napadá, jestli netrpíš samomluvou... to by ty kraviny poměrně uspokojivě vysvětlovalo.
Avatar - charon03
24. 11. 2012 20:45
Re: PĚT
neboj bratu netrpim som zdravy >:D .napr. tabulka pravdy tabulka života vysvetli mi tie pojmy, a neber život tak važne. pekny večer
24. 11. 2012 21:54
Re: PĚT
Jestli potřebuješ vysvětlit základní životní pravdy, tak to sis asi nyní spletl dveře, ordinace je vedle... >:D
Avatar - JDM
24. 11. 2012 22:54
Re: PĚT
nejlepší energydring je redbull, nejlepší fastfood na světě je MCdonald, nejlepší telefon na světě je iphone , nejlepší tenisky na světě jsou nike , nejlepší televize jsou sony , nejlepší je facebook, nejlepší je MTV nejlepší je ....... dodržuj pravidla !!! dodržuj tabulky pravdy dodržuj tabulky života!!! pro nic jinýho tady není místo jak máš žít najdeš v právě těhle tabulkách které tady někteří tak uctívají a podle nich hodnotí kvality ,kvality života 8-s
24. 11. 2012 23:00
Re: PĚT
Proti tabulkám prostestují ponejvíce ti, jejichž život je dokonale zarámován právě tabulkovou životní... mříží. Je to známý syndrom kanálové vpusti... 8-s ;-)
24. 11. 2012 20:56
Re: PĚT
A zase špatně. Laxní přístup. O Passatu pomalu básnická sbírka a k BMW 5 jen ubohé čtyři podvyživené odstavečky ? Kde to, sakra, jsme ? Už se nad sebou zamysli.

Takhle se k Pulitzerovi neprokoušeš. :-) >:D :-!
Avatar - escorpion
25. 11. 2012 06:20
Re: PĚT
Súhlas, BMW 5 je fajne auto, ale zákazník v tejto triede neurobí chybu ani pri ostatných modeloch okrem latitude.
25. 11. 2012 11:19
Re: PĚT
Jistě, i o tom píši.
25. 11. 2012 12:55
Re: PĚT
Vidim ze dalsia tlchuba co v latitude vela najazdil....
26. 11. 2012 08:38
Re: PĚT
Na některý věci není potřeba srdce...jen rozum ;-)
Avatar - boost.
26. 11. 2012 19:17
Re: PĚT
Dal jsem přes tisícovku km v F11 sice jen jako pasažér a ne řidič, ale to auto mě uchvátilo. Kombinace Alpinweiß, M Paketu a kombíku je prostě dechberoucí. A vevnitř? Alcantara tomu sluší určitě víc než černá kůže, super sedačky a vzadu místa habaděj. Tuším, že nemělo adaptivní podvozek a ani M podvozek vzhledem k tomu, že ten se pro xDrive nenabízí. Bylo to tuhé, tankodrom byl cítit, ale rozhodně to nebylo tvrdé a poskakující jak E90 na RFT.
Jediná věc, která mi k autu neseděla, byl motor. Čtyrválec 25d byl hlučný a troufám si říct, že pod plynem duněl víc než 20d v E90. 6 válců je optimum. :-!
25. 11. 2012 12:56
Jaguar
To ze vypadol jaguar len svedci o retardovanosti CZ/SK vodicov. Hlavami su este stale daleko v socializme...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - guze
25. 11. 2012 17:15
Re: Jaguar
"Hlavami su v socializme" a proto kupují BMW, AUDI, MB...dej si facku ať si dáš hlavou o stůl ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2012 22:31
Re: Jaguar
O "něčí" retardovanosti tvůj příspěvek svědčí rozhodně... 8-s :*) ;-)
26. 11. 2012 00:32
Re: Jaguar
Jsem si tak říkal, že máš dvojdomek s místní Kylie, ale vy se spíš střídáte o spacák
Avatar - Hammunasakra
26. 11. 2012 00:40
Re: Jaguar
Tak to POZOR! NEjsem "místní", o dvojdomek zájem NEmám a slovo "spacák" NEmám (ani) ve slovníku.. ;-)
26. 11. 2012 01:15
Re: Jaguar
Místní "ikona" jsi a ten spacák beru zpět, ty se tady tak odkopáváš, že by ses ve spacáku udusila. Pa!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 11. 2012 07:47
Bohuzel...
V oktobri sa v Cesku naslo len 6 inteligentnych jedincov. Na financnu elitu naroda je to trochu malo.

Na Slovensku je obraz rovnaky...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 11. 2012 07:47
Bohuzel
V oktobri sa v Cesku naslo len 6 inteligentnych jedincov. Na financnu elitu naroda je to trochu malo.

Na Slovensku je obraz rovnaky...
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2012 08:36
Ti kdo nekupují, rozhazují...
...a tak se tu dočítáme o neinteligentech, který si dovolí koupit naftu, pokud nemá Audi jue trouba, nebo naopak s BMW a podobně.
Zcela nezaujatě je potřeba napsat, že BMW boduje nádherně a klasicky tvarovanou pětkou, ať v sedanu nebo kombi, podpořenou výtečnou motorovou paletou a inteligentně sestavenými packy výbav. Prostě perfektní nabídka.
Audi možná nenabídne zadokolku, ale od šestiválce výš zase defaultně Quattro (předokolka s mulťákem asi moc prodejů netvoří) a mít v portfoliu levnější alternativu R4TDI Quattro s automatem, nebyl by problém BMW překonat. Koneckonců i ceny po prvotním nasazení spadly na velmi rozumnou úroveň.
M-B se plácá od začátku s nepříliš atraktivním designem, který ve srovnání s předchůdcem jednoznačně zaostává. Velmi dlouho také váhal s nasazením 7° automatu, technicky alespoň na dostřel vynikající ZF a S-Tronicu. Facelift přijde na jaře a ačkoliv je to až nepochopitelně dlouho, stávající generace v rámci šetření zřejmě vydrží déle než třeba BMW.
Ostatní až na Volvo (obdivuhodně se držící s ne právě nejnovější řadou 70/80 a ještě bez šestiválců v naftě) jen paběrkují.
O Lexusu vyjma hybridu se vlastně nedá uvažovat a ačkoliv jezdí s baterkama v kufru překvapivě výborně a má opravdu povedenej interiér, jezdil bych v něm pouze v případě získání role Robina v novém Batmanovi...samozřejmě v černé.
Jaguar sice představil kombíka, mě naživo lahodícího, ale reálně se vlastně pořádně neprodává. 2,2d bych si do něj asi nepořídil a čekat na něj měsíce bych úplně nechtěl. Pohon 4x4 jde kombinovat pouze s přeplňovaným benzínem a počty čtyřkolek budou tím pádem jen o málo vyšší než počet dealerů značky v ČR. U sedanu pak zarazí nemožnost vyhřívat zadky dětem a možnost zavřít víko kufru sofistikovaněji než rukou (servodovírání tam ale je...zajímavý), pár fičur na německou trojku samozřejmě chybí.
A7 beru stejně jako GC a CLS jako módní záležitost, která vyletí prodejně po představení a následně se v ČR kupuje jen kusově.
Infiniti je...alternativa...dnes hodně levná. Chceš-li sedan vyšší střední, nevadí ti tvary jako po ataku včelího roje a máš rád spoustu čudlíků, navíc v plný polní běž do něj. Auto ničím nezklame, na dálky se s ním jezdí příjemně, tiše a komfortně, ale není to zrovna můj šálek kafe.
Latitude beru jako zvětšenou Lagunu, tedy la pardon magická koule, jinak ho neumím (tím neříkám, že je to špatně). Řadím ho tedy někam k Optimě a i40...
Rozbalit vlákno
0