Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v říjnu 2012: Nejprodávanější automobily vyšší střední třídy

51 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
počkal BYCH na CLS SB 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.... proč nechceš Rapid????!!!!!!!! >😁
Avatar - white label
white label
Třeba já bych se Rapidu nebránil😒br /> [odkaz]
😉
Ondris
Ale jen pokud přibalí i slečny, jinak radši Quattroporte.
Jak tak na ně ale koukám, náklady na provoz Astona budou zcela zanedbatelný... >😒]
GTI
Toho Astona i bez těch slečen. QP naopak.

P.S. Poměřovat Rapida s QP, to jeko poměřovat QP s... Rapidem. Jestli mi tedy jako dobře rozumíš... 😉
Ondris
Každej z nás to jinak má, tenhle spí, ten pospíchá, někdo QP, někdo Astona 😄
Já bych se spokojil i s chabým osmiválcem, přece jen, nerad poutám pozornost. >😁

PS: Jasně, rozumím, ale jsem skromnej. 😉
gil54
Rozumím ti, mně také osmilampa na "starý kolena" už stačí. 😄
Ondris
Presne tak. To ja jsem teprve na zacatku...rikam si, ve dvaadvaceti V12, co budu delat ve ctyriactyriceti? Litat v M.C. 72?
Takze radeji neco mensiho. >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No v porovnání s doslouživším QP bych si také vybral u AM. Nové QP má aspoň lepší interiér, takže už by to bylo těžší rozhodování.
Avatar - white label
white label
Na CLS SB už přece čekat nemusíš...
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Bohužel musím čekat 😢
Avatar - white label
white label
Pokud jen čekáš, než ti ho vyrobí, tak to už nějak vydržíš, ale pokud čekáš, až na něj našetříš, tak to se možná nějakou tu chvilku zdržet může... >😒] 😉
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Niekedy je lepšie počkať, ako robiť kompromisy.
GTI
Tabulka pravdy aut, tabulka pravdy života. Historky o tom, co by kdo by a že máš jiný priority jsou než zádušním pláčem nad vlastní chudokrevnou výplatní páskou. Nahoře máš to nejlepší, co ti tehle svět ve velkosérii nabízí - nepodskočená velikost, nepodskočený výkon, jízdní vlastnosti referenční, zážitek ze spolužití dokonalý.

Zaslouženě, důvodně a oprávněně je jedničkou nyní BMW 5. Absolutní auto, a to jak v sedanu tak v kombi. Model má takovou razanci, že aby čísla byla v korespondenčních poměrech, měl by tu BMW dělat dnes pětinásobné prodeje. Nikdo se mu nemůže postavit.

Neznamená to ovšem, že uděláš chybku, pořídíš-li ášestku, něco od volva nebo od mercedesu. Jaguar strádá, a to i v době, kdy řozšířil karosářkou variantu na kombík. Tohle ať mi vysvětlí kolega, já na to nemám srdce...

Číslem měsíce je číslo... 112. BMW 5. Cti vítěze, klop svý voči, poklekni do prachu pangejtu a pokorně uhýbej v dlouhém táhlém. A... přivři si švihadlem postranní okénko, aby ti vítr od BMW nepocuchal při předjíždění nervy a číro.

BRAVO BMW :yes: :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já pořád nemám jasno, jestli to píšeš s obrovským nadhledem nebo ty kecy jsou hlavní náplní života. Třeba u BI turbo KYLII jeto jasné.
GTI
Ty přece nemáš jasno i v jiných věcech, tímhle se netrap.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Náhodou v něčem mám i jasno.
GTI
Jo? 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Třeba vím, že C5 BI TURBO HDI CITROEN je prémie, Bravek je lepší než Golf, HK šlape a CC je každého vlhký sen. 😉
GTI
Něco z toho jsem zase nevěděl já, člověk se učí celý život 😉 No vidíš, CC... kdo by to řekl? Souhlas. :-! U toho ostatního bych tě zatím nechal v blažené nevědomosti, ono je to někdy vnitřně výhodnější, žít v bludu 😄
Xawier
jj,žít v bludu... Lidé sami sebe rádi obelhávají. Je jich většina! A já jim upřímně závidím,že to dokáží...
GTI
Na tom je mimochodem postavena spokojenost těch... druhých 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No C5 V6 má OPRAVDU "prémiové" materiály na palubce a v interieru... (byť tom tu někomu stále "hlava NEbere" 😉
No a CC opravdu (asi) nejHORŠÍ trakci ve třídfě (hlava dtto 😄
To další NEvím.. 😉
PS: To já jen aby (o něčem) NEbyly (nějaké) "pochybnosti" 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄
Avatar - charon03
charon03
to kde chodiš na tie kraviny?BLABLABLABLABLABLA. ja by som bral A6 :yes:
Avatar - white label
white label
A6 sedan, avant, nebo allroad?
GTI
Všechny... >😁
Avatar - charon03
charon03
sedan
GTI
Co myslíš těmi kravinami, napsal jsem nahoře více vět, a například ať o tom, že BMW 5 je velmi vydařený model, přemýšlím z jakékoliv strany, tu kravinu tam nespatřuji. Když tak mě prosím podrobněji seznam se svým rozborem těch kravin. Díky.

P.S. Když čtu to tvé - bla bla... tak mě napadá, jestli netrpíš samomluvou... to by ty kraviny poměrně uspokojivě vysvětlovalo.
Avatar - charon03
charon03
neboj bratu netrpim som zdravy >😁 .napr. tabulka pravdy tabulka života vysvetli mi tie pojmy, a neber život tak važne. pekny večer
GTI
Jestli potřebuješ vysvětlit základní životní pravdy, tak to sis asi nyní spletl dveře, ordinace je vedle... >😁
Avatar - JDM
JDM
nejlepší energydring je redbull, nejlepší fastfood na světě je MCdonald, nejlepší telefon na světě je iphone , nejlepší tenisky na světě jsou nike , nejlepší televize jsou sony , nejlepší je facebook, nejlepší je MTV nejlepší je ....... dodržuj pravidla !!! dodržuj tabulky pravdy dodržuj tabulky života!!! pro nic jinýho tady není místo jak máš žít najdeš v právě těhle tabulkách které tady někteří tak uctívají a podle nich hodnotí kvality ,kvality života 8-s
GTI
Proti tabulkám prostestují ponejvíce ti, jejichž život je dokonale zarámován právě tabulkovou životní... mříží. Je to známý syndrom kanálové vpusti... 8-s 😉
gil54
A zase špatně. Laxní přístup. O Passatu pomalu básnická sbírka a k BMW 5 jen ubohé čtyři podvyživené odstavečky ? Kde to, sakra, jsme ? Už se nad sebou zamysli.

Takhle se k Pulitzerovi neprokoušeš. 😄 >😁 :-!
GTI
>😁
Avatar - escorpion
escorpion
Súhlas, BMW 5 je fajne auto, ale zákazník v tejto triede neurobí chybu ani pri ostatných modeloch okrem latitude.
GTI
Jistě, i o tom píši.
Lio
Vidim ze dalsia tlchuba co v latitude vela najazdil....
webpaja
Na některý věci není potřeba srdce...jen rozum 😉
Avatar - boost.
boost.
Dal jsem přes tisícovku km v F11 sice jen jako pasažér a ne řidič, ale to auto mě uchvátilo. Kombinace Alpinweiß, M Paketu a kombíku je prostě dechberoucí. A vevnitř? Alcantara tomu sluší určitě víc než černá kůže, super sedačky a vzadu místa habaděj. Tuším, že nemělo adaptivní podvozek a ani M podvozek vzhledem k tomu, že ten se pro 😁rive nenabízí. Bylo to tuhé, tankodrom byl cítit, ale rozhodně to nebylo tvrdé a poskakující jak E90 na RFT.
Jediná věc, která mi k autu neseděla, byl motor. Čtyrválec 25d byl hlučný a troufám si říct, že pod plynem duněl víc než 20d v E90. 6 válců je optimum. :-!
Lio
To ze vypadol jaguar len svedci o retardovanosti CZ/SK vodicov. Hlavami su este stale daleko v socializme...
Avatar - guze
guze
"Hlavami su v socializme" a proto kupují BMW, AUDI, MB...dej si facku ať si dáš hlavou o stůl 😉
Avatar - white label
white label
O "něčí" retardovanosti tvůj příspěvek svědčí rozhodně... 8-s :😉 😉
Navtech
Jsem si tak říkal, že máš dvojdomek s místní Kylie, ale vy se spíš střídáte o spacák
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to POZOR! NEjsem "místní", o dvojdomek zájem NEmám a slovo "spacák" NEmám (ani) ve slovníku.. 😉
Navtech
Místní "ikona" jsi a ten spacák beru zpět, ty se tady tak odkopáváš, že by ses ve spacáku udusila. Pa!
V oktobri sa v Cesku naslo len 6 inteligentnych jedincov. Na financnu elitu naroda je to trochu malo.

Na Slovensku je obraz rovnaky...
webpaja
Co 6?
V oktobri sa v Cesku naslo len 6 inteligentnych jedincov. Na financnu elitu naroda je to trochu malo.

Na Slovensku je obraz rovnaky...
webpaja
...a tak se tu dočítáme o neinteligentech, který si dovolí koupit naftu, pokud nemá Audi jue trouba, nebo naopak s BMW a podobně.
Zcela nezaujatě je potřeba napsat, že BMW boduje nádherně a klasicky tvarovanou pětkou, ať v sedanu nebo kombi, podpořenou výtečnou motorovou paletou a inteligentně sestavenými packy výbav. Prostě perfektní nabídka.
Audi možná nenabídne zadokolku, ale od šestiválce výš zase defaultně Quattro (předokolka s mulťákem asi moc prodejů netvoří) a mít v portfoliu levnější alternativu R4TDI Quattro s automatem, nebyl by problém BMW překonat. Koneckonců i ceny po prvotním nasazení spadly na velmi rozumnou úroveň.
M-B se plácá od začátku s nepříliš atraktivním designem, který ve srovnání s předchůdcem jednoznačně zaostává. Velmi dlouho také váhal s nasazením 7° automatu, technicky alespoň na dostřel vynikající ZF a S-Tronicu. Facelift přijde na jaře a ačkoliv je to až nepochopitelně dlouho, stávající generace v rámci šetření zřejmě vydrží déle než třeba BMW.
Ostatní až na Volvo (obdivuhodně se držící s ne právě nejnovější řadou 70/80 a ještě bez šestiválců v naftě) jen paběrkují.
O Lexusu vyjma hybridu se vlastně nedá uvažovat a ačkoliv jezdí s baterkama v kufru překvapivě výborně a má opravdu povedenej interiér, jezdil bych v něm pouze v případě získání role Robina v novém Batmanovi...samozřejmě v černé.
Jaguar sice představil kombíka, mě naživo lahodícího, ale reálně se vlastně pořádně neprodává. 2,2d bych si do něj asi nepořídil a čekat na něj měsíce bych úplně nechtěl. Pohon 4x4 jde kombinovat pouze s přeplňovaným benzínem a počty čtyřkolek budou tím pádem jen o málo vyšší než počet dealerů značky v ČR. U sedanu pak zarazí nemožnost vyhřívat zadky dětem a možnost zavřít víko kufru sofistikovaněji než rukou (servodovírání tam ale je...zajímavý), pár fičur na německou trojku samozřejmě chybí.
A7 beru stejně jako GC a CLS jako módní záležitost, která vyletí prodejně po představení a následně se v ČR kupuje jen kusově.
Infiniti je...alternativa...dnes hodně levná. Chceš-li sedan vyšší střední, nevadí ti tvary jako po ataku včelího roje a máš rád spoustu čudlíků, navíc v plný polní běž do něj. Auto ničím nezklame, na dálky se s ním jezdí příjemně, tiše a komfortně, ale není to zrovna můj šálek kafe.
Latitude beru jako zvětšenou Lagunu, tedy la pardon magická koule, jinak ho neumím (tím neříkám, že je to špatně). Řadím ho tedy někam k Optimě a i40...