Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Porsche Cayenne S Diesel: První jízdní dojmy

Poprvé v historii si můžete koupit Porsche s osmiválcovým naftovým motorem. Jde o Cayenne S Diesel.
Zpět na článek
Avatar - white label
30. 11. 2012 22:44
Re: Moc pěknej text
Lhala si tady TY, a to si tu může každý jasně přečíst. Série tvých dětinsky vnucovaných SZ ve smyslu, abych konečně přiznal, že pravdu máš jen a jen TY (dupy dup nožičkama), byla nekonečně trapná, stejně jako tvoje hra na to, že vlastně netušíš, za co by ses měla "někomu" omlouvat.
Avatar - white label
30. 11. 2012 22:31
Re: Moc pěknej text
Moc se neraduj, už pár hodin po tomto svém dalším ohlášeném definitivním odchodu, na sebe "nenápadně" upozorňovala (pod prvními dojmy z RaRo), že bude (spolu)majitelkou RaRo... ;-)
Avatar - AUDIRS6
30. 11. 2012 21:08
Re: Moc pěknej text
ALELUJAAA, AALELUJAA, AALEELUUJAAA. >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 11. 2012 13:05
Re: Moc pěknej text
FUJ, že se NEstydíte takhle (na veřejnosti) LHÁT (fantasmagorie psát ;-)
PS: Ehm, omluvit se za CO - že pan Jungmann napsal NEsmysly (jeho smutně NEprofesionální komentáře zde v diskuzi snad raději komentovat nebudu.. :-)), ke kterým se raději SÁM NEhlásí? ;-)
Ano to TVRDÍM a (narozdíl od vás) nemusím se k tomu "skrývat" v anonymitě, "no problem" tento OVĚŘITELNÝ FAKT podepisuji svým jménem.
PPS: Nicméně počet "naléhajících" že CHCETE jen mezi sebou (povětšinou) VW "blahořečit" a NIC jiného NEslyšet je vámi "završen" = VÁŠ "sen" VAŠE "přání" (DRSNĚji opakované i v SZ), abych sem již NEpsala splním = ok SBOHEM a šáteček :-)
29. 11. 2012 21:37
Re: Moc pěknej text
Jen drobnost. Bral jsem to jako nešťastnou formulaci než co jiného. Ale šťouchnout jsem si hold musel. ;-)
29. 11. 2012 21:32
Re: Moc pěknej text
Tuhle jsem četl test brzd asi sta aut a C5 tam skončila hluboko za Superbem. Takže ono nebude vše tak jednoznačné.
Avatar - AUDIRS6
29. 11. 2012 12:04
Re: Moc pěknej text
tak, tak.
A presne to som mu hovoril, že on - pán-čerstvý 50tnik, už tie zátačky toľko rezať nepotrebuje, nech tie 19"-síce Audi BBS dizajn, ale nech ich vymení za iné 18" - Audi má predsa pekné 18" v ponuke - že mu to bude viac vyhovovať.
Lenže on - jeho jazdný štýl, sa od presadnutia do tohoto allroadu trošku zmenil, je taký...veselší - častejšie využíva výkon, a aj do zátačiek jazdí tak... - veselšie, proste sa mu páči ako to sedí ;-)
vysvetloval som mu, že nie je to auto na okruh - a to on bere, lenže zároveň dodáva, že podvozkovo a aj celkovo je to najlepšie auto aké mal. A sám som v *** z toho aké sedačky sa mu tam podarilo dostať - tie isté, ktoré má napríklad S5 - proste v kuse s hlavovou opierkou, tie si nemôže vynachváliť. V našich cenníkoch-konfigurátoroch neboli ani za príplatok. ono auto je z nemecka...
Avatar - white label
29. 11. 2012 11:42
Re: Moc pěknej text
Souhlas, pro tebe rozhodně velmi NE"obvyklá/-zvyklá" reakce, nikdy jsem tu totiž od tebe nic podobného nečetl. :*)
A nepsala si náhodou něco ve smyslu "sbohem a šáteček"? Pokud máš nějakou hrdost, měla bys to dodržet, a pokud máš aspoň nějaký smysl pro čest, měla by ses za své prokazatelně mylné tvrzení/nařčení omluvit.
Avatar - white label
29. 11. 2012 11:37
Re: Moc pěknej text
:yes: :yes:
Teta by nejraději diktovala všem, výrobcům, ekonomům, kupujícím, redaktorům, diskutérům...
Buřtíkovi asi doma tak moc diktovat nemůže, tak se chodí vydiktovat aspoň sem... >:-[]
Avatar - white label
29. 11. 2012 11:34
Re: Moc pěknej text
Na hranici 18"/19" se ten komfort hodně láme. Na 18" je to ještě pořád dostatečně komfortní, na 19" už je úbytek komfortu poznat dost. Takže pocitově je větší rozdíl mezi 18" a 19", než mezi 17" a 18". A 16" už se na dvojkový allroad nevleze k vůli průměru předních kotoučů , vlastně naštěstí, protože by stejně vypadaly hroooozně. ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 11. 2012 11:07
Re: Moc pěknej text
Až do príchodu aktuálnej A8, A6, bol práve Allroad 2.Gen. považovaný podvozkovo za najkomfortnejšie Audi z celého portfólia...a ako White píše - na rozumných kolách to len umocňoval.
Kamarát na moje odporúčanie kúpil pred 3 rokmi 2.gen Allroada, leto-BBS 19",zima origo 17", - v lete je to taký - "športovejší" allroad, v zime úplne super komfortný kočár!
Avatar - AUDIRS6
29. 11. 2012 11:00
Re: Vážení spoludiskutující..
Keby Teba Kylie toľko krát dourážala ako mňa...myslím, že by si reagoval podobne :-!
29. 11. 2012 08:36
Re: Vážení spoludiskutující..
Mne tvá forma diskuze a argumentování taktéž nebaví a taktéž uráží.
29. 11. 2012 08:32
Re: Moc pěknej text
Dost ? Ano, dost. Nesprávně jsi ocitovala test a redaktora nařkla ze lži, kterou tady sama předvádíš. Ubohé, teta, velmi ubohé. :no:
29. 11. 2012 08:30
Re: Moc pěknej text
Napsala jsi očividnou lež a ještě tady (opět) kličkuješ. Jsi opravdu zoufale hloupá :no: :no:
29. 11. 2012 08:24
Re: Moc pěknej text
Hlouběji se vždy dostaneme tam, že vlastní optikou, kterou ale prohlašuješ za obecnou pravdu absolutně přecházíš preference zákazníků. Čím jiným by se měli automobilky řídit, než přáním zákazníků ? Svatopravdou tety Kylie ? Děkuji, nechci. Na to, že se občas oháníš ekonomikou ti trochu uniká základní princip fungování volného trhu.
29. 11. 2012 08:02
Re: Vážení spoludiskutující..
někteří vypadají, že jsou mezi námi omylem, jinak si tvoji reakci vysvětlit neumím
Avatar - AUDIRS6
29. 11. 2012 02:31
Re: Vážení spoludiskutující..
ak bolo toto - to "SBOHEM" - myslené vážne, tak sa vážne asi 4.x v živote ožerem a ešte pošlem riadnu flašu dobrého šampusu redaktorovi, Whitovi, Hamovi, ... a vobec, usporiadame na auto.cz taku párty, že silvester na Václaváku je oproti tomu slabá oslava menín... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:47
Re: Moc pěknej text
NE"obvyklá/-zvyklá" reakce :-)
Avatar - white label
29. 11. 2012 01:46
Re: Moc pěknej text
V pohode. S posledním odstavcem mas v podstatě pravdu. Mel jsem to napsat přesněji.
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:42
Re: Moc pěknej text
Dojemná (ultra) NEkritika vůči redaktorovi :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:39
Re: Moc pěknej text
Nojo - to si "zasloužím" :-|
(myslíc na NEsmysly p. JUNGMANNa napsala jsem NEsmysl - tak to "chodí", tak to "osud" holt DĚLÁ ;-)
PS: Ale jinak (kdyby to bylo o někom ÚPLNĚ "jiném") :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:34
Re: Moc pěknej text
Ehm pardon, ale ono to ze strany whita bude (možná) spíš maličko... viz já 23:56 ;-)
29. 11. 2012 01:29
Re: Moc pěknej text
Asi mne špatně chápeš. Jestli jsi stihl verzi s "ekvivalent", tak to byl slušný přešlap na mé straně, ale rychle jsem ho opravil. ;-) Vzhledem k mému vzdělání bych si na tohle slovo měl dávat pozor, s ekvivalencí si člověk nemá zahrávat.

A snad mne nebudeš ani tahat za nohu kvůli "nic společného", protože mají jasně společný řetězec písmen "cross". :-!

Pokud argumentuješ tím, že existence Volva XC70 nějak dokazuje příslušnost allroadu ke crossoverům, a dodáš, že má "cross" přímo v označení, tak implikuješ souvislost mezi těmito skutečnostmi, které jsou samy o sobě spíš náhodné.
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:22
Re: Moc pěknej text
(ještě jednou) Ok ;-)
(a) Dobrou noc :-)
29. 11. 2012 01:21
Re: Moc pěknej text
Pro pochopení může pomoci podívat se, na koho a co reaguji. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:20
Re: Neviem prečo
Ok
PS: Když to je ten "problém" s těmi "jedničkami" - ono dost záleží v ČEM je ta "jednička" ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 01:19
Re: Moc pěknej text
Tentokrát vaše úroveň nedosahuje ani té Ham.ovy (to byl alespoň docela VTIPNÝ příspěvek - narozdíl od těch posledních vašich..
..no to už se asi NEzmění
Sbohem :no: :-|
29. 11. 2012 01:15
Re: Neviem prečo
Co si o tom myslím, jsem napsal, když se s tím začalo. Nebudu se pořád opakovat, hrát si na kašpárka mne moc nebaví. Dříve také byla prodleva snad několik měsíců, jestli si dobře pamatuji. Člověk mezitím zapomněl, test četl znovu a měl pocit perpetuálního déjŕ vu. No a v diskuzi se mu to potvrdilo, byl to recyklát.

(Kdy už konečně zvládne tahle jednička v ČR alespoň UTF8? Ani diakritiku tu člověk nemůže psát pořádně.)
Avatar - white label
29. 11. 2012 00:34
Re: Moc pěknej text
Je fakt, že ta následná reakce na mě, by umíněnému děcku odpovídala dokonale... >:D
Jestli nakonec nebude Kylie sestřička od našeho malého marianka... >:-[]
Avatar - Ham.
29. 11. 2012 00:20
Re: Moc pěknej text
Myslím, že to není pletení si přetáčivého a nedotáčivého smyku, naopak touto diskuzí se hodně věcí vyjasnilo. Je jasné, že když sedíš v C5 proti směru jízdy tak to může dělat dojem, že to auto je přetáčivé (vlastně ti ujíždí zadek). No a kdo může sedět v osobním autě proti směru jízdy?
Jenom dítě v dětské sedačce. >:D >:D >:D
Avatar - white label
29. 11. 2012 00:15
Re: Moc pěknej text
Tak to dneska asi vážně neusnu..., samozřejmě myslím smíchy. >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 11. 2012 00:04
Vážení spoludiskutující..
..reakce diskutujících jsou jedna věc, těžká NEprofesionalita či dokonce ÚMYSLNÉ lhaní redaktora druhá - chování/reakce do diskuze p. JUNGMANNa třetí (a nedávné "pokusy" Mig_35 o "cosi" za všechno tohle dohromady) = tohle mne nejen NEbaví, ale občas opravdu uráží, takže

SBOHEM a šáteček ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:59
Re: Moc pěknej text
Nu popravdě snad i VĚTŠINU slov ("závěrů" - či co to bylo :-|
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:58
Re: Neviem prečo
NEjste (nejen vy) NEskutečně "nekritičtí" - to je přece (naprosto jednoznačně) :no:
Nebo v česku ne? (vím že tam je "tolerance" k levárnám místy NEskutečná..) Je to opravdu "normální", tedy "běžná praxe"??? ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:57
Re: Moc pěknej text
NE to NEmusíme - a nejdo o "mé poměry" ale o to co píše redaktor - stejný NEsmysl (doufám že ne "ÚMYSLnou LEŽ"?) napsal i o DS3 Racing..
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:55
Re: Moc pěknej text
Tak a DOST - tady REDAKTOR udělal NĚKOLIK velmi hrubých chyb (ne-li úmyslných lží) včetně jeho ZCELA NEprofesionální reakce zde a VY budete "zkoušet" to otočit na MNE?! :no: 8-s :no:
Tohle je už FAKT PŘÍLIŠ (vaše neustále hloupé urážky snáším, ale teď jste mne OPRAVDU NAMÍCHL
Avatar - white label
28. 11. 2012 23:47
Re: Moc pěknej text
Ano, případné tvrzení, že jsem tam dokonce napsal něco ve smylsu: "cross country" = "crossover" se dá obhájit jedině pomocí konstrukce, protože přímo tam nic takového konkrétně netvrdím. :-)
28. 11. 2012 23:41
Re: Moc pěknej text
Jasně, ale daná konstrukce implikuje souvislost. ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 23:41
Re: Moc pěknej text
Za to od tebe je ta neschopnost citovat něco, o čem tvrdíš, že tam bylo naspáno, velmi "profesionální", pleteš si přetáčivý smyk s nedotáčivým, takže v lepším případě jsi k smíchu...
8-s
28. 11. 2012 23:40
Re: Moc pěknej text
Tak jsem si to dohledal a originální citace p. Jungmanna zněla "Ne že by auto mělo nějakou averzi vůči svižné jízdě, ale žádnou radost z ní nemáte, protože hrozba nedotáčivého smyku (zvlášť když trochu sprchne) se ukrývá za každým patníkem." Pane redaktore, chápu, že vás žere, že vám Kylie podsouvá přetáčivý smyk místo nedotáčivého. Jen tydýt by si mohl vážně myslet, že ta tlustá bachyně C5 s ingotem vepředu by mohla být přetáčivá. Ale nic si z toho nedělejte, na poměry Kylie je to ještě docela drobnost. Musíme s takovými věcmi žít.
28. 11. 2012 23:34
Re: Neviem prečo
Ani to nestojí za zmínku. Běžná praxe.
Avatar - white label
28. 11. 2012 23:31
Re: Moc pěknej text
Co na tom, prosím tě, zase nechápeš? ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 23:26
Re: Moc pěknej text
Napsal jsem doslova, že mají společné pouze slovo (které jsem dal jasně do uvozovek) "cross" (u slova crossover, se tedy přesněji jedná o první část složeného slova) , nikoli sousloví "cross country", to jsem dal pouze do závorky, aby bylo jasno kde jsem to slovo "cross" u XC 70 vzal.
A že bych dokonce tvrdil, že "cross country" = "crossover", kde to tam vidíš?. :-)
28. 11. 2012 23:16
Re: Moc pěknej text
Zatracuje osmiválec vpředu, ale dělá výjimku pro čtyřválce. >:D Auto, které si u Porsche původně objednal VW pro sebe (kvůli krizi dali přednost Sciroccu) a které pod kapotou vozilo čtyřválec od Audi/ VW. Přitom zapomene na 928, které si pod kapotou vozilo osmiválec a které mělo původně nahradit 911.
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:15
Re: Moc pěknej text
To opravdu je - škoda že (pomalu) končí..
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:14
Re: Moc pěknej text
Takže "do 3tice" zcela NEprofesionální chování a NENí to vše - ještě jsem chtěla dopsat: "Když se nechcete citovat sám, zkusím to jinak - Vy si za svými slovy o podvozku DS3 Racing a C5 V6 plně stojíte"? ;-)
Na odpověď se VELMI těšící a zvědavá "fanynka" autíček (která si v případě odpovědi "ANO" ráda sama dohledá PŘESNÁ znění.. :-)
PS: Ach a GRATULUJI k "recyklaci" textu - jen tak dál :yes: ;-)
28. 11. 2012 23:12
Re: Moc pěknej text
no jo.. clio je fajn vozítko na vyřádění a ukázat na okrskách záda silnějším vozům.. :-) Seb je z jiného světa :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:12
Re: Moc pěknej text
Opět NEskutečně NEprofesionální chování od redaktora 8-s
28. 11. 2012 23:09
Re: Moc pěknej text
OK, řekla jste si o to. Najděte mi v testu C5 Vaši citaci: "za každým patníkem hrozí přetáčivý smyk" a já se Vám pokorně omluvím. V opačném případě mi nestojíte teď ani nikdy příště za reakci. Děkuji, dobrou noc.
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:09
Re: Moc pěknej text
..a to jako "Z ČEHO"? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:08
Re: Moc pěknej text
Že se nějaká info "neztotožňuje" s VAŠEMI předstaVWami o autech NENí totéž co "lež" ;-)
PS: A teď se SOUSTŘEĎTE a zkuste být "zcela NEzávislý" - (ještě jednou) si přečtěte co napsal redaktor auto.cz a PAK ... se postavte "za/proti"
:-)
PPS: Zvládnete (tak jako já panu Jungmannovi) napsat jednu dvě tři (jako)mé "lži"? Nebo alespoň to čemu říkáte "LEŽ"? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 23:05
Re: Moc pěknej text
Ok - já v této diskuzi o C5 opravdu NEzačala (jak se dá celkem snadno "dohledat" ;-)
Ano, Renault sport auta opravdu "umí" (kdysi jsme měla Clio 1.8 16V - skoro NEskutečné autíčko :yes: :-)
Váš názor vám NEberu (alespoň ten na mot. osobnost - ehm, máme STEJNOU :-)
28. 11. 2012 23:03
Re: Moc pěknej text
:no:
Jen tu ustavičně lžeš.
28. 11. 2012 23:02
Re: Moc pěknej text
což o to.. o auta se zajímám a nemálo jsem jich i řídil,ale pokaždé,když Vás vidím v diskuzi,tak se řeší ta pos*aná C5, která mě vůbec nezajímá a jsem už na ni tady alergický.. :-) Jediné dobré francouzské auta jsou z oddělení renault sport :-) A hlavně se mi C5 prostě nelibí,takže i kdyby mohla být dobrá,jak chce,tak bych ji prostě nechtěl. Můj názor :-)
28. 11. 2012 22:55
Re: Moc pěknej text
Jen technická, označení cross country nemá nic společného s označením crossover. Nebo ti snad přespolní (což je asi nejbližší český výraz) a kříženec přijdou související? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 22:53
Re: Moc pěknej text
Pane Jungmann to jste ale (opravdu) HODNĚ PŘEHNAL :no: :no: :no: :no: :no: 8-s
TAKŽE: NEmám ráda lidi co NEjsou schopni se postavit ke svým vlastním slovům čelem (nebo se omluvit/uznat že "plácli bubost"
A vy jste OPRAVDU "ujel" minimálně ve 2 testech vozů Citroën. Takže si VYBERTE - buď jste o DS3 Racing napsal totální kvavinu vy (ať už ÚMYSLně ne proč) nebo "konkurenční" Miro Mihálik - oba pravdu mít nemůžete, když jste o voze (podvozku) napsali PRAVÝ OPAK = takže KDO (má pravdu/kecá? ;-)
A to o "patníku a smyku a CITROËNu C5 V6 jste také napsal - stejně jako já že JEN s C5kami s V6kami mám (možná) naježděno VÍC než vy se všemi vozy za celý život ... takže mne váš "závěr" slušně řečeno VSKUTKU HODNĚ "překvapil" :-)
PS: A závěrem - MÉNĚ "profesionální" reakci redaktora jsem ještě NIKDY NIKDE NEčetla - tak alespoň v něčem jste NEJ :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 22:53
Re: Moc pěknej text
To je (TOTALně) "o ničem" odpověď (leda tak napovídající že o autech a technice toho asi moc NEvíte) - nechcete "druhou šanci" ;-)
PS: No kvalita materiálů v interiéru a na palubce pár procent v hodnocení auta také má - a komplet interiér (včetně palubky) v kvalitní kůži ve stření třídě věru NENí běžný (porovnejte si třeba s v česku nejrpodávanější škodu Superb Laurin & Klement - nebo s ČÍMKOLI jiným..
..a naopak poté s jakýmkoli opravdu DRAHÝM vozem vyšších tříd - TO jsem zmínkou o kůži měla na mysli :-)
28. 11. 2012 22:50
Re: Moc pěknej text
Nebojte, až zase někam napíšete LEŽ, a já si toho všimnu, tak se zase ozvu. Pěkný večer, nemám na Vás dnes nervy.
28. 11. 2012 22:46
Re: Moc pěknej text
všechno je lepší než C5 :-))) btw. co mi je po nějaké kuži? :-)))
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 22:44
Re: Neviem prečo
On je ten článek "neoriginál"? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 22:43
Re: Moc pěknej text
C5ka je "vyblýskaná" venku i uvnitř a
1) já jí do diskuze NE"zavedla"
2) tady jí bylo NUTNÉ jmenovat - když autor TOHOTO textu tu (nesmyslnou) větu napsal PRÁVĚ o Citroën C5 V6 ;-)
PS: RÁDA si poslechnu vámi navrhované "lepší" alternativy k C5 V6 3.0 HDi Biturbo v kůži Criollo - já čekám... :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 22:40
Re: Moc pěknej text
..a (pro jednou) něco k AUTŮM byste (místo "tet" a "Angel" a "psychologů" atd. napsat NEmohl? Zrovna tady by mne vaše odpověď "zajímala" (jestli alespoň trochu "cítíte" co mám na mysli/o čem mluvím...
PS: Vy jste někde našel něco o D-I-K-T-O-V-Á-N-í? Že se mne na to ptáte? :-)
PPS: Všiml jste si že to (zase) "nemůžete vydržet" když se dostaneme někam "hlouběji" či "k podstatě" (snad k věcem kde "nevíte"? TO je to (pak) "k nevydržení"? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 22:34
Re: Moc pěknej text
..a HELE "potrefená... :-)
..tak FAJN, jestli se (za ten - dle mne - VELKÝ NEsmysl) NE"stydíte" řekněte to PŘESNĚ ;-)
PS: Já bych tedy napsala spíš "DOST NEfér", ale "hezký pokus" :-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 22:05
Re: Moc pěknej text
A nechceš tu už rovnou všem diktovat co tu mají konkrétně psát a jak mají používat CapsLock apod.? 8-s
Zkus zase nějakou konzultaci s psychologem, začíná to být s tebou opět k nevydržení... :*) >:D
28. 11. 2012 21:56
Re: Moc pěknej text
prosímtě jdi si umýt tu tvou C5 a už sem nepřidávej žádné komenty.. Vždy když tady čtu ty tvoje "moudra" tak jsem znechucen. Někdy se člověk dozví např. od majitelů ještě něco navíc v diskuzích, ale ty se tady jen dohaduješ. a btw. C5 byla,je a bude vrak.... :-!
Avatar - salamoon
28. 11. 2012 21:54
Re: Neviem prečo
jj,ten koniec to prezradil.... ten si pamatam.vtedy som si pomyslel,ze miesto carrery by som bral boxster s :yes: >:D
28. 11. 2012 21:34
Re: Moc pěknej text
Když už dámo citujete, tak citujte přesně. Jinak JE to "DOst" neFÉR. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 20:14
Re: Moc pěknej text
Nu jsou "testéři" kterým LZE věřit (snad i "každé slovo") a pak "ti druzí" (kterým třeba v C5 V6 "za každým patníkem hrozí přetáčivý smyk" - jako autorovi TOHOTO testu ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 20:10
Re: Moc pěknej text
Nu MNĚ se rozhodně (daleko) víc "líbí" přístup Ferrari či RoRo, kteří nad SUV a naftou "ohrnují nos" - než nad TDi v Bentley :-)
PS: A pokud vím Rolls Royce i Ferrari prosperují VELMI dobře.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 20:07
Re: Moc pěknej text
Hmmm :-|
PS: Stačilo napsat: "NEcítím" ;-)
PPS: Představte si že VÍM že Cayenne a Touareg vycházejí ze STEJNÉHO technického základu (stejně jako Q5 a Macan :-)
SHRNU to - jak jsem JIŽ PSALA, u vozu typu Cayenne mi V8 v naftě NEvadí (zde DÁVÁ smysl), ale to auto je "pojaté" (myšleno "naladěné") tak, že k němu prostě patří (pasuje) benzín (a narozdíl od vás jsem s ním JEZDILA a NE chvilku s nějakou "předváděčkou" ;-)
A prosím NEargumentujte "zákazníci chtějí" - to je FAKT stejné jako s tou hudbou (kterou "zákazníci chtějí") + navíc do toho "pletete" LOGIKU :-)
PPPS: Vaše věta že Porsche Cayenne Turbo S je NEJ benzínové SUV dává MNOHEM větší smysl než ta o naftě a Porsche ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 19:14
Re: Moc pěknej text
Čemu bys jako majitelka luxusní automobilky dala přednost, nesolventním inteligentům, nebo solventním "šíleným" zákazníkům? Na (diskusní) plačky bych to obecně viděl teprve v momentě, kdy přestane být možná volba/alternativa odpovídajícího benzínu a bude jediná možnost - diesel.
Avatar - white label
28. 11. 2012 19:00
Re: Moc pěknej text
Já hlavně tradičně primárně cítím ten rozdíl, kdy se ti zrovna něco hodí a kdy naopak ne.
Cayenne je v prvé řadě SUV (navíc "dvojče" od Touaregu) a zvlášť v Evropě chtějí zákazníci (logicky) do SUV diesel, stačí se podívat kolik se prodává Cayennů s V6 TDI.
Navíc nikdo nikomu nebrání vzít benzínový Cayenne S, nebo rovnou třeba Cayenne Turbo S, což ja zase pro změnu NEJ benzínové SUV. ;-)
Avatar - MarTin1
28. 11. 2012 18:59
Re: Moc pěknej text
K tomuto testu, kde "testér" píše, že s tím klidnout jízdou jezdí pod 9 litrů a "sportovně" za 12....

Nechtělo se mi zakládat nové vlákno, tak jsem to vlepil kde řešíte naftu či benzín..
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 18:45
Re: Moc pěknej text
Tak to se NEmusíte obávat - 4 válečky se znáčkem Porsche (spOOOOlečné s ještě nějakým jiným VWýrobce) tu již BRZY budou ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 18:44
Re: Moc pěknej text
Asi se NE zcela "chytám" (k čemu se vztahuje váš text :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 18:43
Re: Moc pěknej text
(vlastně) ANO :-)
PS: A že NEumíte "rozlišovat/citit" ty rozdíly kam který motor "pasuje", rsp. do kterého vozu je který motor "optimální" mne opravdu MRZÍ ;-)
(zkusím to "stručně" - pojetí Porsche Cayenne a Range Rover je docela HODNĚ jiné, zatímco ten první vůz je opravdu spíš "zvednutá 911" = hodí se tam silný BENZÍNový motor, ten druhý vůz je spíš taková zvláštní kombinace Mercedes S-Klasse traktoru a autobusu = tam se víc hodí NAFTOVÝ 8miválec - i když V8 5.0 kompressor vůbec není k zahození...
..už ROZUMÍTE? "Cítíte" ten ROZDÍL (proč kam co)? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 18:36
Re: Moc pěknej text
No "šílení" zákazníci Bentley (narozdíl od RoRo) prý naftu "chtějí" 8-s
..a do RaRo se docela "hodí" - skoro NEuvěřitelně se k novému R(a)R(o) objevují testy které jako "nej" motorizaci doporučují VŠECHNY tři verze, rsp. i OBĚ naftové!
PS: Mně do tohoto vozu NEJlépe "pasuje" asi opravdu NAFTOVÝ V8 (nic proti V8 5.0 kompressor :-)
Avatar - MarTin1
28. 11. 2012 18:36
Re: Moc pěknej text
Já tak furt nějak nemůžu věřit tomuto souvětí: "Při klidné jízdě si motor brumlá v nízkých otáčkách a spotřeba se pohybuje bezpečně pod devíti litry nafty. Sportovní jízda znamená nárůst k nějakým dvanácti litrům"

Podle mě (právě sem den strávil s Tuaregem V8 TDI, mimochodem fanstastické auto za ty prachy) je to utopie.... já sem s tím jezdil mezi 11-12 litry a to sem to nehonil. Ráno jsem byl v Č.Brodě, kolem poledne nějaká ta Praha a odpoledne sem to jel vrátit, dálnice do 140km/h a na kolony sem měl štěstí.
2.4 tuny jsou furt 2,4 tuny a když lehčí za tuhle spotřebu jezdit neumí viz FL X5/X6 kde se taky píšou pohádky u 30 i 35d tak tady se mi fakt nechce věřit...
Avatar - white label
28. 11. 2012 18:16
Re: Moc pěknej text
To ano, ale nebavíme se o RoRo, ale o RaRo... >:-[] ;-)
28. 11. 2012 18:15
Re: Moc pěknej text
Jo, naftový V8 u RR by bylo opravdu šílený >:D Tam opravdu nafta nepatří a ne kvůli přesvědčení...
Avatar - white label
28. 11. 2012 18:11
Re: Moc pěknej text
Ano, z vlastní zkušenosti...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - white label
28. 11. 2012 18:06
Re: Moc pěknej text
Jasně, z nafty (V8) se může "šílet" jen u RR, včetně "profíků" a tebe. :*) >:-[]
28. 11. 2012 17:27
Re: Moc pěknej text
U mě ne, SUV se mi hrubě nelíbí :-) Ani ne tak kvůli myšlence, spíš kvůli provedení, kdy se auta tohoto typu většinou prohánějí po městě s 30' disky... A cayenne, je mezi SUV ošklivé kačátko, ten design mohl být lepší...

Já bych ocenil spíš cenově dostupnější čtyřválcový sporťáček s motorem vzadu ve stylu starých Rapidů... Takový Porsche bych si možná mohl i časem dovolit >:D
Avatar - fOE
28. 11. 2012 16:34
Re: Moc pěknej text
Mluvis z vlastni skusenosti (resil si koupi auta teto ceny a posuzoval to jak to popisujes)? Me se to tezko soudi, nejsem v situaci kdy bych mohl uvazovat auto za castku kolem 2 milionu, ani castku kolem milionu...
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 16:22
Re: Moc pěknej text
No SUV mají "výjímku" ;-)
..tam je to 4x4 (i motor vpředu) "ok" :-)
PS: Jinak ale Cayenne je (jezdila jsem tedy jen s minulou generací) "zvednutá" 911 = ten benzín jí "pasuje" asi přece jen "lépe" :yes:
Nicméně tady naftu "promíjím" (tady určitý smysl MÁ), ale "šílet" z ní - to fakt může jen.. ;-)
28. 11. 2012 16:12
Re: Moc pěknej text
Zapomněla jste dodat že ten benzíňák patří za zadní nápravu >:D Nic jinýho si tu značku nezaslouží... Možná maximálně 924/944
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 15:35
Re: Moc pěknej text
Takže ZASE NEpochopil? :-)
ROZDÍLné názory "závěry" najdete skoro na VŠECHNA vozidla..
..nebo se vám jen NE"chtělo" (NEvěděl jste JAK) reagovat na REALITU (kdy autor TOHOTO textu měl ZCELA "obrácený" názor než jeho přece jen "renomovanější" kolega? ;-)
28. 11. 2012 15:21
Re: Moc pěknej text
Zase nerozumíš, co? >:D

Tak jednoduše, auta, které mne zajímají, mají testy napříč periodiky vždy s výbornými výsledky. Já nemám potřebu vypichovat, zdlouhavě vyhledávat či jinak obhajovat špatné výsledky svýho kulhavýho koně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 15:15
Re: Moc pěknej text
(jednoduše) Ano ;-)
Jak se v MNOHA (dokonce i českých) testech magazínech (a to dokonce i ZDE na auto.cz!!!) můžete (opakovaně) dočíst - JE to tak (proč myslíte že do něj TAK "tlačím" Buřtíka? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 15:13
Re: Moc pěknej text
Nojo, vlastně to máte takové "jednodušší" že? ;-)
PS: Nicméně ROZDÍLy prostě EXISTUJÍ - když jsem u "tohoto" autora, tak "klasicky" podvozek DS3 Racing popsal jako "takový horší" než má (běžná) Fabia a na "tom 2hém webu" tentýž podvozek Miro Mihálik jako "magický" = jeden evidentně "kecal" :-)
(nebo opravdu NE"umí" využít schopnosti toho podvozku a ta Fabia je pro něj OPRAVDU "čitelnější"? NEvím, ale "vychází" mi z toho = ona "selekce" prostě JE "nutná" ;-)
PPS: JAK to vlastně "děláte" vy (když NEselektujete) v takovýchto případech (když se dá věřit jen jednomu)? :-)
28. 11. 2012 14:46
Re: Moc pěknej text
Já a problém? Žádný nemám. >:D

Já totiž nepotřebuju nic selektovat, ani složitě vyhledávat či vypichovat věty z kontextu. >:D :-!
Avatar - white label
28. 11. 2012 14:39
Re: Moc pěknej text
Aha, takže už nejde jen o NEJ SUV planety, ale dokonce o NEJ AUTO vůbec! >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 14:36
Re: Moc pěknej text
K tématu "papírové parametry" je kráááásný (výborný) úvod místního testu právě Range Rover(u) TDV8 - i dle MÍSTNÍHO recenzenta asi NEJlepšího auta na světě.. :yes: :-)
Teď jde o to na KOHO dáte - vy asi na toho co na něj v C5 V6 smyk čeká za každým patníkem, že? (že by byl o TOLIK horší řidič než já? ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 14:32
Re: Moc pěknej text
Při stejném jízdním režimu to nebude ani celý litr (na 100km) navíc. Kdo chce tady šetřit provozní náklady dá přednost dieselu před benzínem, rozdíl těchto dvou dieselů se řeší především z pohledu pořizovacích nákladů, nikoli primárně z pohledu nákladů provozních...
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 14:32
Re: Moc pěknej text
Ještě jsem chtěla dopsat: (daleko) lepší materiály v interiéru (na palubní desce) a vy "takhle" :-)
Ten PRAVÝ (rozuměj asi možná opravdu NEJ"lepší") pohled na auta má (dle mne) Martin Vaculík (a máte "problém", neb s NÍM se já vpodstatě na VŠEM shodnu Shodnu SHODNU ;-)
PS: Že vy NE... je čistě VÁŠ (soukromý) "pVWoblém" :-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 14:28
Re: Moc pěknej text
Takže vážně nepomáhal... >:-[]
Avatar - white label
28. 11. 2012 14:26
Re: Moc pěknej text
Vidím, že ti tvoji profíci hned v úvodu raději zapomněli na existenci PCSD, ani se jim nedivím, už jen samotné srovnání papírových parametrů je hodně výmluvné (jejich nadpis by to mohlo dost nalomit), od výkonových parametrů přes spotřebu až (překvapivě) po zákl. objem zavazadl. prostoru.
Samozřejmě, že kdo chce velkou, pro někoho sympatickou, tradičně konzervativní a komfortní "krabici" (bohužel aktuálně s rozteklými světly ala Focus III) s terénními schopnostmi blížící se offroadu, nebude zřejmě o PCSD uvažovat jako o alternativě k tomuto RR. Kde naopak jasně nebude tento RR na PCSD stačit je nasnadě. A kde se dnes v naprosté většině případů pohybují SUV nejčastěji je také dostatečně známo a terén to není určitě. ;-)
28. 11. 2012 14:18
Re: Moc pěknej text
Tak určitěěěě.

Hlavně je nutno selektovat vždy a jen chválu a jen chválu a chválu... Na ty svý koně a naopak vypichovat a uvádět jen kritiku na ty špatný značky.

Teprve potom člověk zíká ten pravý (rozuměji Kyliin) pohled na věc. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 14:12
Re: Moc pěknej text
Ano, podobně jako vy.. ;-)
..jen s tím ROZDÍL že u mne NE"musí" vždy VWítězit jen jeden výrobce :-)
PS: a mezi profesionály (jak jsem již párkrát psala) jsou docela BIG ROZDÍLy - s čímž asi i vy SOUHLASíte, nebo? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 14:10
Re: Moc pěknej text
ad PS: Ten ZNÁM - "uznáme" že má horší zavěšení kol, horší brzdy, horší sedadla, horší akustický komfort, horší řízení, horší torzní tuhost, horší chování ve vysokých rychlostech, horší motor, ale jinak je to "lepší auto" :yes: :yes: :yes: ;-)
Jsou "taképrofesionálové" kteří třeba napíší že s C5 V6 na ně čeká SMYK za každým patníkem (nebo jak to bylo :-) ) a přitom se VŠEMI auty za CELÝ život mají najeto MÉNĚ než já jen s těmi C5 s motory V6 ;-)
Chce to holt (umět) trochu "selektovat" (mozeček používat.. :-)
Avatar - fOE
28. 11. 2012 14:00
Re: Moc pěknej text
O te prevodovce jsem prehled nemel, jen ta samotna by pro me byla duvodem priplatit, pravda. Na druhou stranu je smutne a jedna z mala chyb A6 allroad ze k jinym nez BiTDI motorum montuje dvouspojku.
S tou spotrebou bych to jako zanedbatelne nedaval, pripocte se to k cene a pri moralni zivotnosti toho auta treba 200tis km se i jen jeden litr spotreby navic promeni v 80tis Kc. Neni to nic z ceho by si nekdo kdo dava za auto 2 mil. sednul na zadek, ale prodeje dieslu v teto tride (95%?) dokazuji, ze lide kteri maji na takto drahe auto se do toho stavu "za vodou" nedostali proto ze by penize vyhazovali ven oknem a i u auta za 2 miliony si hledi naklady (ikdyz tomu osobne moc nerozumim).
Avatar - woody-alien
28. 11. 2012 13:56
Re: Moc pěknej text
Zmínku o tom, že nedostatkem testovaného naftového SUV je to, že je to SUV a ke všemu s naftou, jsem tam nenašel. Že bych se přehlédl ? ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 13:52
Re: Moc pěknej text
To je zajímavé, jednou zdejší profesionálové pravdu nemají, podruhé zase naopak ano, jestli to nebude opět tím, že si vybíráš to, co se ti zrovna hodí do krámu... :*) >:D
Avatar - white label
28. 11. 2012 13:50
Re: Moc pěknej text
Částečně souhlasím, "problém" ovšem je, že skvělý 8st. tipronic dostaneš pouze ke zmíněnému biTDI, 7st. S-tronic (dvojspojka) sice není rozhodně špatný, navíc je opravdu velmi rychlý (zejména směrem nahoru), ovšem celkové kultivovanosti 8st. tiptronicu (s klasickým hdm) prostě nedosahuje. Argument nižší spotřeby je v tomto případě prakticky zanedbatelný, při podobném jízdním režimu bude velmi podobná i spotřeba. Těch +100 tis. za podstatně lepší výkonové parametry, zmiňovanou převodovku a zajímavější "benzínovější" zvuk, za to (podle mě) stojí, zvlášť s přihlédnutím k cenám ve kterých se A6 Allroad pohybuje.
28. 11. 2012 13:46
Re: Moc pěknej text
Tohle byli ti samí profesionálové, na jejichž stránky si odkázala. To nebyly mé slova. ;-)

PS: Myslíš zase profesionály zde na auto.cz, pro které je Superb lepším vozem, než Cé pět? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 13:43
Re: Moc pěknej text
ZASE bubě - tady na auto.cz psali PŘESNĚ NAOPAK o asi NEJ řízení (chování i ovládání vozu v nad200kilometrových rychlostech je skoro "neuvěřitelně" brilantní :yes: ;-)
No a PROFESIONÁLOVÉ (o C5) také říkají že má MIMOŘÁDNÉ brzdy (kotouče 340 mm jsou v běžné střední třídě skoro ZÁZRAKem), luxusní masážní sedadla jak z VYŠŠí střední (nejlepší ve třídě), vrstvená protihluková skla přispívají k MIMOŘÁDNÉMU akustickému komfortu atd.
Tolik k CITROËNu C5 (o kterém jsem "jako obvykle" NEzačala já :-)
28. 11. 2012 13:34
Re: Moc pěknej text
A co říkají profesionálové na Cé pět?

Například: Někdy si v něm připadáte jako v bárce na rozbouřeném moři a mizerné řízení tento dojem jen posiluje. >:D
Avatar - boost.
28. 11. 2012 13:30
Re: Moc pěknej text
Anebo k nějaké historické stavbě >:D
28. 11. 2012 13:24
Re: Moc pěknej text
nic v zlom ale keby keby tu pomahal veverka, tak by tam bolo niekde prirovnanie k yetimu pripadne scoutu >:-[]
Avatar - fOE
28. 11. 2012 13:22
Re: Moc pěknej text
Ikdyz jsem zastance toho ze vykonu neni nikdy dost tak bych dal minimalne v pripade A6 allroad prednost obycejnemu 3L dieslu. Na sportovani to stejne neni, uspora paliva potesi, uspora pri porizeni je nezanedbatelna a 200km/hod za par korun to pojede taky a rozhodne se to k te 200 nepovlece.
Na me osobne navic A6 allroad pusobi tak ze SUV neni potreba. Vsude tam kam se dostane SUV se dostane i A6 (limitem budou stejne pneu) jen s tim ze se chova vic jako auto.
Neco podobne bych rad videl od Porsche, ne cistokrevne SUV ala Cayenne, ale prave podobny cross (jen uz proboha tam nasilu necpat designove prvky 911).
Avatar - white label
28. 11. 2012 13:20
Re: Moc pěknej text
Takže si vážně všichni myslíte, že mu s tím Lukáš Vaverka vůbec nepomáhal? :-O >:D ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 13:14
Re: Moc pěknej text
2. g. (mimochodem už sériově na vzduchu) nemá s komfortem problém (na rozdíl od běžných verzí A6/C6, zejména v S-linu), podmínkou je rozumný průměr disků kol, ideálně 18" léto/ 17" zima. Současná III. generace nemá problém ani s 20" koly (léto), a to nejen proto, že průměr/obvod pneumatik zase o něco mezigeneračně narostl.
Q7 je na tom s komfortem o poznání lépe, než I. g. Touaregu, ale i u ní platí podmínka rozumné volby rozměrů disků/pneumatik.
Avatar - boost.
28. 11. 2012 13:13
Re: Moc pěknej text
Yeah. Čtivý, pěkný test bez zbytečných Hradčan a Elysejských paláců. Tak jen aby nám ho nepřeřadili na sekci, kde se hledají videa na Youtube. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 13:13
Re: Moc pěknej text
Ne a ještě jednou NE (to bylo k vaší 1. větě ;-)
K 2hé - tady sice nafta DÁVÁ smysl, nicméně asi je načase vyzkoušet nějaké to ML AMG (nebo X6 M, nebo klidně i BENZÍNové Porsche Cayenne :-)
K té 3tí - tady NEvím, jako že "lopaty" jediny naftu, neco CO to znamená? ;-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 12:49
Re: Moc pěknej text
Na úvod cituji vaši/slovenskou (v tomto případě přesnou) wikipedii k Audi A6 Allroad: "Vyššia stredná trieda Crossover".
[odkaz]
Ale dej si přímo slovo crosoover (ve spojení s automobily) do jiných jazykových mutací wikipedie a mezi jeho příklady bude téměř vždy i Audi Allroad. Dalším naprosto jasným (bez diskuse) důkazem je existence Volva XC 70 se stejnou filosofií (odvozená cross verze od kombi V70) , který má slovo "cross" dokonce přímo v označení (cross country). [odkaz]
Samozřejmě, že se většina crossoverů dá šoupnout i pod/k SUV, o Audi Allroad se u nás (zejména dříve) také hovořilo jako o jakémsi "lehkém SUV", nebo dokonce i "sportovním SUV", ale označení crossover je v jeho případě výstižnější/přesnější. Navíc Audi svá SUV značí jasně písmenem Q_ a ve vyšší střední už jedno SUV má (Q7), proto ani samo Audi od uvedení Q7 nehovoří logicky o Allroadu jako o SUV.
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 12:40
Re: Moc pěknej text
Tak nejlepší dieselové stoprocentně, ale tím pádem asi nejlepší SUV obecně. Benzin do SUV mi nepasuje. Ta poslední věta testu to vystihuje zcela jednoznačně.
28. 11. 2012 12:27
Re: Moc pěknej text
jen jsem letmo koukl na test a 5 stran mi vyrazilo dech, jdu na to :yes:
Avatar - woody-alien
28. 11. 2012 12:26
Re: Moc pěknej text
No to teda... ;-) Vyloženej balzám na duši. Velká pochvala. :yes:
28. 11. 2012 12:25
Re: Moc pěknej text
máš recht, za crossover je dnes opravdu možné považovat cokoliv, zajímalo by mě, jak moc umí být ten vzduchovej podvozek a6 komfortní, jel jsem akorát allroad 1. generace a teď q7 a ta mě nějak komfortní nepřišla, asi jako touareg 1
Avatar - Hammunasakra
28. 11. 2012 12:16
Re: Moc pěknej text
:-)
..názor PROFESIONÁLů je maličko JINÝ (nežli VWáš ;-)

[odkaz]

PS: Že já se (jako "obvykle") SHODUJi s názory profíků NEmusím zdůrazňovat, že? :-)
PPS: Do Porsche patří BENZÍN! ;-)
(i když tady naftá alespoň DÁVÁ/má smysl.. :-)
Avatar - white label
28. 11. 2012 12:02
Re: Moc pěknej text
Proto co píšeš v úvodu trouba určitě nejsi, za troubu bys ovšem byl, kdybys zarputile tvrdil, že Audi Allroad není crossover. Kategorie crossover zahrnuje velmi široké spektrum a kombinovat může jak karosářské prvky, tak prvky jízdní, jako vyšší světlá výška nebo pohon všech kol.
A A6 Allroad má (na rozdíl od Avantu) sériově! nejen quattro a oplastováním rozšíření karoserie, ale i vzduchový podvozek s výrazně vyšší základní, ale hlavně možnou světlou výškou (v režimu allroad a lift) a k tomu i větší průměr/obvod pneumatik.
Avatar - iudex
28. 11. 2012 12:00
Re: Moc pěknej text
Tiež si myslím, že Allroad je SUV. Aj keď gramatický výklad spojenia "športovo-úžitkové vozidlo" môže byť sporným (hlavne pojem športový sa spája s úplne inými typmi áut), ale obvyklý výklad ako "akožeteréniak", alebo ako "drsnejšie sa tváriace cestné auto s karosériou kombi, ktoré okrem cesty zvládne aj menej náročný terén" jasne zahŕňa aj Allroada.
28. 11. 2012 11:31
Re: Moc pěknej text
a já trouba myslel, že význam slova crossover je typ automobilu s prvky více druhů karoserií, nic ve zlém, ale to oplastovaná audi a6 kombi není, ikdyž vlastně "crossoverem" může být označeno téměř všechno a nic, pro mě typický reprezentant je třeba fiat freemont
Avatar - white label
28. 11. 2012 11:19
Re: Moc pěknej text
Jj, PCSD je aktuálně nejlepší dieselové SUV na světě, za nejlepší dieselový crossover pak považuji aktuální Audi A6 Allroad V6 biTDI.
Avatar - iudex
28. 11. 2012 09:40
Re: Moc pěknej text
Presne tak, text obsahuje všetko podstatné, nie je zbytočne dlhý, ale informačne hodnotný, plus pár Alešových šplechov na odľahčenie.
Otázka znie tak, či niekto reálne čakal, že Cayenne V8 TDI bude inde ako na špici triedy. Ak by som mal v obľube SUV (čo nemám) a mal na to i dineros (čo nemám ;-) ), volil by som práve Cayenne s V8 TDI: Caenne ako najlepšie jazdiace SUV a V8 TDI ako nesmierne silný, pritom dostatočne kultivovaný motor, ktorý nezožerie pri jazde cisternu paliva. Ale ako už napísal Aleš, späť do reality k lopate. >:D
28. 11. 2012 09:23
Neviem prečo
mám pocit, že som už tento článok čítal. Deja Vu? :-!
28. 11. 2012 08:00
Moc pěknej text
:yes:
Jasný jako facka, čtivý...díky Aleši :-)