Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
mnkk
mám pocit, že som už tento článok čítal. Deja Vu? :-!
jj,ten koniec to prezradil.... ten si pamatam.vtedy som si pomyslel,ze miesto carrery by som bral boxster s :yes: >:D
Ani to nestojí za zmínku. Běžná praxe.
NEjste (nejen vy) NEskutečně "nekritičtí" - to je přece (naprosto jednoznačně) :no:
Nebo v česku ne? (vím že tam je "tolerance" k levárnám místy NEskutečná..) Je to opravdu "normální", tedy "běžná praxe"??? ;-\
Nebo v česku ne? (vím že tam je "tolerance" k levárnám místy NEskutečná..) Je to opravdu "normální", tedy "běžná praxe"??? ;-\
Co si o tom myslím, jsem napsal, když se s tím začalo. Nebudu se pořád opakovat, hrát si na kašpárka mne moc nebaví. Dříve také byla prodleva snad několik měsíců, jestli si dobře pamatuji. Člověk mezitím zapomněl, test četl znovu a měl pocit perpetuálního déjŕ vu. No a v diskuzi se mu to potvrdilo, byl to recyklát.
(Kdy už konečně zvládne tahle jednička v ČR alespoň UTF8? Ani diakritiku tu člověk nemůže psát pořádně.)
(Kdy už konečně zvládne tahle jednička v ČR alespoň UTF8? Ani diakritiku tu člověk nemůže psát pořádně.)
Ok
PS: Když to je ten "problém" s těmi "jedničkami" - ono dost záleží v ČEM je ta "jednička" ;-)
PS: Když to je ten "problém" s těmi "jedničkami" - ono dost záleží v ČEM je ta "jednička" ;-)
Hammunasakra
..reakce diskutujících jsou jedna věc, těžká NEprofesionalita či dokonce ÚMYSLNÉ lhaní redaktora druhá - chování/reakce do diskuze p. JUNGMANNa třetí (a nedávné "pokusy" Mig_35 o "cosi" za všechno tohle dohromady) = tohle mne nejen NEbaví, ale občas opravdu uráží, takže
SBOHEM a šáteček ;-)
SBOHEM a šáteček ;-)
ak bolo toto - to "SBOHEM" - myslené vážne, tak sa vážne asi 4.x v živote ožerem a ešte pošlem riadnu flašu dobrého šampusu redaktorovi, Whitovi, Hamovi, ... a vobec, usporiadame na auto.cz taku párty, že silvester na Václaváku je oproti tomu slabá oslava menín... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Jasný jako facka, čtivý...díky Aleši :-)
Otázka znie tak, či niekto reálne čakal, že Cayenne V8 TDI bude inde ako na špici triedy. Ak by som mal v obľube SUV (čo nemám) a mal na to i dineros (čo nemám ;-) ), volil by som práve Cayenne s V8 TDI: Caenne ako najlepšie jazdiace SUV a V8 TDI ako nesmierne silný, pritom dostatočne kultivovaný motor, ktorý nezožerie pri jazde cisternu paliva. Ale ako už napísal Aleš, späť do reality k lopate. >:D
[odkaz]
Ale dej si přímo slovo crosoover (ve spojení s automobily) do jiných jazykových mutací wikipedie a mezi jeho příklady bude téměř vždy i Audi Allroad. Dalším naprosto jasným (bez diskuse) důkazem je existence Volva XC 70 se stejnou filosofií (odvozená cross verze od kombi V70) , který má slovo "cross" dokonce přímo v označení (cross country). [odkaz]
Samozřejmě, že se většina crossoverů dá šoupnout i pod/k SUV, o Audi Allroad se u nás (zejména dříve) také hovořilo jako o jakémsi "lehkém SUV", nebo dokonce i "sportovním SUV", ale označení crossover je v jeho případě výstižnější/přesnější. Navíc Audi svá SUV značí jasně písmenem Q_ a ve vyšší střední už jedno SUV má (Q7), proto ani samo Audi od uvedení Q7 nehovoří logicky o Allroadu jako o SUV.
A že bych dokonce tvrdil, že "cross country" = "crossover", kde to tam vidíš?. :-)
A snad mne nebudeš ani tahat za nohu kvůli "nic společného", protože mají jasně společný řetězec písmen "cross". :-!
Pokud argumentuješ tím, že existence Volva XC70 nějak dokazuje příslušnost allroadu ke crossoverům, a dodáš, že má "cross" přímo v označení, tak implikuješ souvislost mezi těmito skutečnostmi, které jsou samy o sobě spíš náhodné.
A nepsala si náhodou něco ve smyslu "sbohem a šáteček"? Pokud máš nějakou hrdost, měla bys to dodržet, a pokud máš aspoň nějaký smysl pro čest, měla by ses za své prokazatelně mylné tvrzení/nařčení omluvit.
PS: Ehm, omluvit se za CO - že pan Jungmann napsal NEsmysly (jeho smutně NEprofesionální komentáře zde v diskuzi snad raději komentovat nebudu.. :-)), ke kterým se raději SÁM NEhlásí? ;-)
Ano to TVRDÍM a (narozdíl od vás) nemusím se k tomu "skrývat" v anonymitě, "no problem" tento OVĚŘITELNÝ FAKT podepisuji svým jménem.
PPS: Nicméně počet "naléhajících" že CHCETE jen mezi sebou (povětšinou) VW "blahořečit" a NIC jiného NEslyšet je vámi "završen" = VÁŠ "sen" VAŠE "přání" (DRSNĚji opakované i v SZ), abych sem již NEpsala splním = ok SBOHEM a šáteček :-)
A A6 Allroad má (na rozdíl od Avantu) sériově! nejen quattro a oplastováním rozšíření karoserie, ale i vzduchový podvozek s výrazně vyšší základní, ale hlavně možnou světlou výškou (v režimu allroad a lift) a k tomu i větší průměr/obvod pneumatik.
Q7 je na tom s komfortem o poznání lépe, než I. g. Touaregu, ale i u ní platí podmínka rozumné volby rozměrů disků/pneumatik.
Kamarát na moje odporúčanie kúpil pred 3 rokmi 2.gen Allroada, leto-BBS 19",zima origo 17", - v lete je to taký - "športovejší" allroad, v zime úplne super komfortný kočár!
A presne to som mu hovoril, že on - pán-čerstvý 50tnik, už tie zátačky toľko rezať nepotrebuje, nech tie 19"-síce Audi BBS dizajn, ale nech ich vymení za iné 18" - Audi má predsa pekné 18" v ponuke - že mu to bude viac vyhovovať.
Lenže on - jeho jazdný štýl, sa od presadnutia do tohoto allroadu trošku zmenil, je taký...veselší - častejšie využíva výkon, a aj do zátačiek jazdí tak... - veselšie, proste sa mu páči ako to sedí ;-)
vysvetloval som mu, že nie je to auto na okruh - a to on bere, lenže zároveň dodáva, že podvozkovo a aj celkovo je to najlepšie auto aké mal. A sám som v *** z toho aké sedačky sa mu tam podarilo dostať - tie isté, ktoré má napríklad S5 - proste v kuse s hlavovou opierkou, tie si nemôže vynachváliť. V našich cenníkoch-konfigurátoroch neboli ani za príplatok. ono auto je z nemecka...
..názor PROFESIONÁLů je maličko JINÝ (nežli VWáš ;-)
[odkaz]
PS: Že já se (jako "obvykle") SHODUJi s názory profíků NEmusím zdůrazňovat, že? :-)
PPS: Do Porsche patří BENZÍN! ;-)
(i když tady naftá alespoň DÁVÁ/má smysl.. :-)
Například: Někdy si v něm připadáte jako v bárce na rozbouřeném moři a mizerné řízení tento dojem jen posiluje. >:D
No a PROFESIONÁLOVÉ (o C5) také říkají že má MIMOŘÁDNÉ brzdy (kotouče 340 mm jsou v běžné střední třídě skoro ZÁZRAKem), luxusní masážní sedadla jak z VYŠŠí střední (nejlepší ve třídě), vrstvená protihluková skla přispívají k MIMOŘÁDNÉMU akustickému komfortu atd.
Tolik k CITROËNu C5 (o kterém jsem "jako obvykle" NEzačala já :-)
PS: Myslíš zase profesionály zde na auto.cz, pro které je Superb lepším vozem, než Cé pět? >:D
Jsou "taképrofesionálové" kteří třeba napíší že s C5 V6 na ně čeká SMYK za každým patníkem (nebo jak to bylo :-) ) a přitom se VŠEMI auty za CELÝ život mají najeto MÉNĚ než já jen s těmi C5 s motory V6 ;-)
Chce to holt (umět) trochu "selektovat" (mozeček používat.. :-)
Hlavně je nutno selektovat vždy a jen chválu a jen chválu a chválu... Na ty svý koně a naopak vypichovat a uvádět jen kritiku na ty špatný značky.
Teprve potom člověk zíká ten pravý (rozuměji Kyliin) pohled na věc. >:D :yes:
Ten PRAVÝ (rozuměj asi možná opravdu NEJ"lepší") pohled na auta má (dle mne) Martin Vaculík (a máte "problém", neb s NÍM se já vpodstatě na VŠEM shodnu Shodnu SHODNU ;-)
PS: Že vy NE... je čistě VÁŠ (soukromý) "pVWoblém" :-)
Já totiž nepotřebuju nic selektovat, ani složitě vyhledávat či vypichovat věty z kontextu. >:D :-!
PS: Nicméně ROZDÍLy prostě EXISTUJÍ - když jsem u "tohoto" autora, tak "klasicky" podvozek DS3 Racing popsal jako "takový horší" než má (běžná) Fabia a na "tom 2hém webu" tentýž podvozek Miro Mihálik jako "magický" = jeden evidentně "kecal" :-)
(nebo opravdu NE"umí" využít schopnosti toho podvozku a ta Fabia je pro něj OPRAVDU "čitelnější"? NEvím, ale "vychází" mi z toho = ona "selekce" prostě JE "nutná" ;-)
PPS: JAK to vlastně "děláte" vy (když NEselektujete) v takovýchto případech (když se dá věřit jen jednomu)? :-)
Tak jednoduše, auta, které mne zajímají, mají testy napříč periodiky vždy s výbornými výsledky. Já nemám potřebu vypichovat, zdlouhavě vyhledávat či jinak obhajovat špatné výsledky svýho kulhavýho koně. ;-)
ROZDÍLné názory "závěry" najdete skoro na VŠECHNA vozidla..
..nebo se vám jen NE"chtělo" (NEvěděl jste JAK) reagovat na REALITU (kdy autor TOHOTO textu měl ZCELA "obrácený" názor než jeho přece jen "renomovanější" kolega? ;-)
Jsi zoufalá co?
..jen s tím ROZDÍL že u mne NE"musí" vždy VWítězit jen jeden výrobce :-)
PS: a mezi profesionály (jak jsem již párkrát psala) jsou docela BIG ROZDÍLy - s čímž asi i vy SOUHLASíte, nebo? ;-)
Samozřejmě, že kdo chce velkou, pro někoho sympatickou, tradičně konzervativní a komfortní "krabici" (bohužel aktuálně s rozteklými světly ala Focus III) s terénními schopnostmi blížící se offroadu, nebude zřejmě o PCSD uvažovat jako o alternativě k tomuto RR. Kde naopak jasně nebude tento RR na PCSD stačit je nasnadě. A kde se dnes v naprosté většině případů pohybují SUV nejčastěji je také dostatečně známo a terén to není určitě. ;-)
Teď jde o to na KOHO dáte - vy asi na toho co na něj v C5 V6 smyk čeká za každým patníkem, že? (že by byl o TOLIK horší řidič než já? ;-)
Jak se v MNOHA (dokonce i českých) testech magazínech (a to dokonce i ZDE na auto.cz!!!) můžete (opakovaně) dočíst - JE to tak (proč myslíte že do něj TAK "tlačím" Buřtíka? :-)
..tam je to 4x4 (i motor vpředu) "ok" :-)
PS: Jinak ale Cayenne je (jezdila jsem tedy jen s minulou generací) "zvednutá" 911 = ten benzín jí "pasuje" asi přece jen "lépe" :yes:
Nicméně tady naftu "promíjím" (tady určitý smysl MÁ), ale "šílet" z ní - to fakt může jen.. ;-)
Já bych ocenil spíš cenově dostupnější čtyřválcový sporťáček s motorem vzadu ve stylu starých Rapidů... Takový Porsche bych si možná mohl i časem dovolit >:D
..a do RaRo se docela "hodí" - skoro NEuvěřitelně se k novému R(a)R(o) objevují testy které jako "nej" motorizaci doporučují VŠECHNY tři verze, rsp. i OBĚ naftové!
PS: Mně do tohoto vozu NEJlépe "pasuje" asi opravdu NAFTOVÝ V8 (nic proti V8 5.0 kompressor :-)
PS: A pokud vím Rolls Royce i Ferrari prosperují VELMI dobře.. ;-)
PS: A že NEumíte "rozlišovat/citit" ty rozdíly kam který motor "pasuje", rsp. do kterého vozu je který motor "optimální" mne opravdu MRZÍ ;-)
(zkusím to "stručně" - pojetí Porsche Cayenne a Range Rover je docela HODNĚ jiné, zatímco ten první vůz je opravdu spíš "zvednutá 911" = hodí se tam silný BENZÍNový motor, ten druhý vůz je spíš taková zvláštní kombinace Mercedes S-Klasse traktoru a autobusu = tam se víc hodí NAFTOVÝ 8miválec - i když V8 5.0 kompressor vůbec není k zahození...
..už ROZUMÍTE? "Cítíte" ten ROZDÍL (proč kam co)? :-)
Cayenne je v prvé řadě SUV (navíc "dvojče" od Touaregu) a zvlášť v Evropě chtějí zákazníci (logicky) do SUV diesel, stačí se podívat kolik se prodává Cayennů s V6 TDI.
Navíc nikdo nikomu nebrání vzít benzínový Cayenne S, nebo rovnou třeba Cayenne Turbo S, což ja zase pro změnu NEJ benzínové SUV. ;-)
PS: Stačilo napsat: "NEcítím" ;-)
PPS: Představte si že VÍM že Cayenne a Touareg vycházejí ze STEJNÉHO technického základu (stejně jako Q5 a Macan :-)
SHRNU to - jak jsem JIŽ PSALA, u vozu typu Cayenne mi V8 v naftě NEvadí (zde DÁVÁ smysl), ale to auto je "pojaté" (myšleno "naladěné") tak, že k němu prostě patří (pasuje) benzín (a narozdíl od vás jsem s ním JEZDILA a NE chvilku s nějakou "předváděčkou" ;-)
A prosím NEargumentujte "zákazníci chtějí" - to je FAKT stejné jako s tou hudbou (kterou "zákazníci chtějí") + navíc do toho "pletete" LOGIKU :-)
PPPS: Vaše věta že Porsche Cayenne Turbo S je NEJ benzínové SUV dává MNOHEM větší smysl než ta o naftě a Porsche ;-)
Zkus zase nějakou konzultaci s psychologem, začíná to být s tebou opět k nevydržení... :*) >:D
PS: Vy jste někde našel něco o D-I-K-T-O-V-Á-N-í? Že se mne na to ptáte? :-)
PPS: Všiml jste si že to (zase) "nemůžete vydržet" když se dostaneme někam "hlouběji" či "k podstatě" (snad k věcem kde "nevíte"? TO je to (pak) "k nevydržení"? ;-)
Teta by nejraději diktovala všem, výrobcům, ekonomům, kupujícím, redaktorům, diskutérům...
Buřtíkovi asi doma tak moc diktovat nemůže, tak se chodí vydiktovat aspoň sem... >:-[]
(a) Dobrou noc :-)
K 2hé - tady sice nafta DÁVÁ smysl, nicméně asi je načase vyzkoušet nějaké to ML AMG (nebo X6 M, nebo klidně i BENZÍNové Porsche Cayenne :-)
K té 3tí - tady NEvím, jako že "lopaty" jediny naftu, neco CO to znamená? ;-)
Podle mě (právě sem den strávil s Tuaregem V8 TDI, mimochodem fanstastické auto za ty prachy) je to utopie.... já sem s tím jezdil mezi 11-12 litry a to sem to nehonil. Ráno jsem byl v Č.Brodě, kolem poledne nějaká ta Praha a odpoledne sem to jel vrátit, dálnice do 140km/h a na kolony sem měl štěstí.
2.4 tuny jsou furt 2,4 tuny a když lehčí za tuhle spotřebu jezdit neumí viz FL X5/X6 kde se taky píšou pohádky u 30 i 35d tak tady se mi fakt nechce věřit...
Nechtělo se mi zakládat nové vlákno, tak jsem to vlepil kde řešíte naftu či benzín..
..tak FAJN, jestli se (za ten - dle mne - VELKÝ NEsmysl) NE"stydíte" řekněte to PŘESNĚ ;-)
PS: Já bych tedy napsala spíš "DOST NEfér", ale "hezký pokus" :-)
TAKŽE: NEmám ráda lidi co NEjsou schopni se postavit ke svým vlastním slovům čelem (nebo se omluvit/uznat že "plácli bubost"
A vy jste OPRAVDU "ujel" minimálně ve 2 testech vozů Citroën. Takže si VYBERTE - buď jste o DS3 Racing napsal totální kvavinu vy (ať už ÚMYSLně ne proč) nebo "konkurenční" Miro Mihálik - oba pravdu mít nemůžete, když jste o voze (podvozku) napsali PRAVÝ OPAK = takže KDO (má pravdu/kecá? ;-)
A to o "patníku a smyku a CITROËNu C5 V6 jste také napsal - stejně jako já že JEN s C5kami s V6kami mám (možná) naježděno VÍC než vy se všemi vozy za celý život ... takže mne váš "závěr" slušně řečeno VSKUTKU HODNĚ "překvapil" :-)
PS: A závěrem - MÉNĚ "profesionální" reakci redaktora jsem ještě NIKDY NIKDE NEčetla - tak alespoň v něčem jste NEJ :yes: ;-)
Jen tu ustavičně lžeš.
PS: A teď se SOUSTŘEĎTE a zkuste být "zcela NEzávislý" - (ještě jednou) si přečtěte co napsal redaktor auto.cz a PAK ... se postavte "za/proti"
:-)
PPS: Zvládnete (tak jako já panu Jungmannovi) napsat jednu dvě tři (jako)mé "lži"? Nebo alespoň to čemu říkáte "LEŽ"? ;-)
Na odpověď se VELMI těšící a zvědavá "fanynka" autíček (která si v případě odpovědi "ANO" ráda sama dohledá PŘESNÁ znění.. :-)
PS: Ach a GRATULUJI k "recyklaci" textu - jen tak dál :yes: ;-)
8-s
Tohle je už FAKT PŘÍLIŠ (vaše neustále hloupé urážky snáším, ale teď jste mne OPRAVDU NAMÍCHL
Jenom dítě v dětské sedačce. >:D >:D >:D
Jestli nakonec nebude Kylie sestřička od našeho malého marianka... >:-[]
..no to už se asi NEzmění
Sbohem :no: :-|
(myslíc na NEsmysly p. JUNGMANNa napsala jsem NEsmysl - tak to "chodí", tak to "osud" holt DĚLÁ ;-)
PS: Ale jinak (kdyby to bylo o někom ÚPLNĚ "jiném") :yes: :-)
1) já jí do diskuze NE"zavedla"
2) tady jí bylo NUTNÉ jmenovat - když autor TOHOTO textu tu (nesmyslnou) větu napsal PRÁVĚ o Citroën C5 V6 ;-)
PS: RÁDA si poslechnu vámi navrhované "lepší" alternativy k C5 V6 3.0 HDi Biturbo v kůži Criollo - já čekám... :-)
PS: No kvalita materiálů v interiéru a na palubce pár procent v hodnocení auta také má - a komplet interiér (včetně palubky) v kvalitní kůži ve stření třídě věru NENí běžný (porovnejte si třeba s v česku nejrpodávanější škodu Superb Laurin & Klement - nebo s ČÍMKOLI jiným..
..a naopak poté s jakýmkoli opravdu DRAHÝM vozem vyšších tříd - TO jsem zmínkou o kůži měla na mysli :-)
Ano, Renault sport auta opravdu "umí" (kdysi jsme měla Clio 1.8 16V - skoro NEskutečné autíčko :yes: :-)
Váš názor vám NEberu (alespoň ten na mot. osobnost - ehm, máme STEJNOU :-)
Na me osobne navic A6 allroad pusobi tak ze SUV neni potreba. Vsude tam kam se dostane SUV se dostane i A6 (limitem budou stejne pneu) jen s tim ze se chova vic jako auto.
Neco podobne bych rad videl od Porsche, ne cistokrevne SUV ala Cayenne, ale prave podobny cross (jen uz proboha tam nasilu necpat designove prvky 911).
S tou spotrebou bych to jako zanedbatelne nedaval, pripocte se to k cene a pri moralni zivotnosti toho auta treba 200tis km se i jen jeden litr spotreby navic promeni v 80tis Kc. Neni to nic z ceho by si nekdo kdo dava za auto 2 mil. sednul na zadek, ale prodeje dieslu v teto tride (95%?) dokazuji, ze lide kteri maji na takto drahe auto se do toho stavu "za vodou" nedostali proto ze by penize vyhazovali ven oknem a i u auta za 2 miliony si hledi naklady (ikdyz tomu osobne moc nerozumim).
[odkaz]
[odkaz]