Jako velký problém vidím u new Rav4 a Aurisu absenci teploty motoru - mají pouze kontrolku studeného motoru, která po zahřátí zhasne a ve chvíli kdy se rozsvítí - tak už je pozdě a víceméně oznamuje úmrtí motoru.
Proč mají pod předním nárazníkem všechy evropské verze SUV ten strašný pluh na sníh a na obrubníky, zatímco mimoevropské to nemají ? Viz. Toyota RAV, Honda CR-V, Ford Kuga,...
Je to designově příšerné, k SUV se nehodící a navíc to člověk urazí na první nerovnosti či jen vyšším obrubníku ve městě....
Najprv som mal pocit, že je to škaredé auto a bol som sklamaný... Podobne ako pri Aurise sa mi však prestala zdať taká zlá... Zadok je lepší ako pri Aurise, interiér rovnaký, ale ten ohodnotím až keď si doň sadnem. Osobne sa mi viac páči CX5 ale viem si predstaviť RAV4 v mojej garáži. Akurát škoda absencie Rezervy na zadku...
Ináč, pripomína mi Nissan Murano a nový Ford Kuga (línia okien je podobná). A interiér mi pripomína Škodu 105/120/130 - hranatými tvarmi a kruhovými výduchmi klimatízácie. :-)
design není ohromující, ale povedený. Ostře řezané rysy karoserie se mi líbí, celek působí opticky lehčí než třeba nové Santa Fe. Z praktického hlediska oceňuji dobrý přední nájezdový úhel [odkaz] , který je pro pohyb mimo asfalt podstatný. Opět srovnání se Santa Fe [odkaz] které považuji také za hodně povedené. Hyundai na silnici, Toyota do terénu :-)