Prave proto jsem ti dal odkaz na tento clanek - "...průběžným procentním skokanem v malých vozech vyhlašujeme jednoznačně Rio od Kie. Od začátku roku si našlo 1.294 klientů (+117,8 %). Před třinácti měsíci mělo na kontě přitom pouze 594 aut druhé i třetí generace. Stoprocentní a větší zisk už nikdo další nemá."
Ono se prodava a vyrazne lepe nez pred rokem - roste nejrychleji v cele tride.
Topper at jindy blaboli co chce, rozumny clovek na nej vubec nebude reagovat, ale tady ma pravdu. ;-)
Líbí se mě, jakej máš stále z GTIho těžkej mindrák. Ať ti pod tím stromečkem nelupne v tý tvojí bedně, i když se z mojí rady budeš snažit vykrucovat stále stejnejma oduševnělejma pindama ;-) Papa
Člověče (nelichotím ti tím až moc, doufám), ta tvoje tupost je skutečně až fascinující, seš tak neuvěřitelně blbej, nebo to jenom hraješ?
Pokud to hraješ, seš setsakra nevyužitej talent (máš šanci - Viewegovi praskla céva...), pokud ne, doporučuji odejít na WC, vlízt do mísy a spláchnout. Svět bude zase o krapáček lepší.
V kategórii Rapidu je na prvom mieste cena a to už žiadny škrabky neovplyvnia ....
Ak Peugeot začína na 8 500 eúrách, tak každý "sociálny" zákazník by musel byť padnutý na hlavu, keby čo i len išiel pozrieť Rapid s cenovkou od 11 100 eúr ....
>:D >:D >:D No vzdyt jo, ty trumpeto - o dve pozdeji, cili v 18:16 si nepamatujes, co jsi psal v te prvni v 17:13.
O tom cely cas pisu. Ty neumis napocitat do dvou, nebo jsou pro tebe moc slozite ty casy?
Teda vidim 350k a s novýma "extra" paketama je to auto sevšim co bych od auta chtěl. Je to moc? Není to málo ale je vidět, že rači přidaj výbavu než jít cenou dolu. Ale co spíš mě bude zajímat, cena budoucího sportbacku nebo jak se to píše >:D
Jinak počet prodanejch kusů bude zajímavý asi za prosinec, protože objednané vozy se začali předávat nedávno.
Nemá cenu se tímhle koktalem dohadovat. Soudnej člověk si udělá obrázek, jestli mně něco nechává klidným nebo mně to dokonce nezajímá, tak o tom nenapráskám řadu nesmyslných příspěvků.....
Jinak si myslím, že Rapid stojí kolik stojí, aby se vyprodaly skladovky. Jakmile budou pryč, bude tady cena nové Oktávky, která bude výš, navíc se tak nějak pořád "naznačuje", že bude větší, vybavenější a tedy i - dražší. Cena Rapida se srovná, až na trhu nebudou OII a až se (z opačné strany) začne čekat na novou Fábii.
Jinak je docela pozoruhodný fakt, že příchod zimy se hlásí zvýšenými nákupy SUVéček- ty nárusty Yetiho, ale předevšímTiguanu mně začínají poněkud připomínat Rakousko :-)
Re: Je to s podivem, ale chybný to tah Boleslavy....
Vnitřní levnost je záměr, tak to mělo být. Někdo raděj oželí měkčené plasty a vezme výbornou bezpečnost. Jak už tu zaznělo mnohokrát, problém pro Rapida jsou podobně drahá auta od konkurence i z vlastní stáje, Octavie ztrácí snad pouze v již zmiňované bezpečnosti.
Nesrovnávej to s těmi novými frantíky, ti akorát použili skoro dumpingové ceny, protože jsou na huntě. Ale čekal jsem nějaké číslo..... A nezapomeň, kde začíná Fábie.
Podivej se na konkurenci, tak presne tam musi. Tady jsme ve vodach low-endu, ani u nas si nemuze dovolit byt drazsi o vic nez 10-15 tis. nez srovnatelne modely jinych vyrobcu.
No, to ukáže čas. Teď ovšem fakt nemá šanci, dokud je tu stará oktávka tak je volba jasná. Otázka ovšem je, kam by měl Rapid s cenou jít. Máš nějakou ideu?
dnešní článek na iDnes vyvrací i tuto variantu, že by OIII musela být nutně o tolik dražší... [odkaz]
Zatím to může být jen novinářská kachna a spekulace, třeba to ovšem bude pravda a Rapid bude muset s cenou něco udělat :-)
Pitrysi, za soucasne ceny urcite ne, na to muzes vsadit boty. Zeptej se nejakeho prodejce, treba Xawiera, lepe vsak fyzicky v nejakem autosalonu. Ceny Rapida jsou k smichu.
Fanatiku do Skody tady zase tolik neni a vetsina tech co neumi pocitat, nema na nove auto....
Tak u Rapidu je potřeba počkat, ale už teď je nad slunce jasné, že ta vnitřní "levnost" se prostě nepovedla.To byl chybný tah....ceny půjdou dolů, tedy budou muset.Ono se s tím asi i počitá, ale tak či onak, ta levnost vnitřku bude Rapid ZBYTEČNĚ limitovat.Velká chyba z Boleslavy, což se moc často nestává, imho to nestálo za tu úpravu.Nuž já si myslím že s tím něco v budoucnu provedou.Taky beru v potaz, že chtějí doprodat O2 na pohodu.Také je zarážející, kolik aut rok starých z MB mají delaeři na dvorku a za jaké ceny.To může koupit je totální blázen...přesto drží cenu.Tož uvidíme...GTIho chvalozpěv bude muset ještě vyčkat, ale ono to přijde. ;-)
Nehnal bych to do krajnosti jako ty, auto si člověk koupí jaké sám nejlíp uzná. Když na to dotyční mají, tak proč je nenechat. Ale v listopadu se naplno projevil zde mnohokrát poznamenaný fakt, že Škodovka s ceníkem Rapidu šlápl opravdu mimo.... mimo možnosti běžného českého zákazníka, který plánuje pořízení Škody. Pro větší konkurenční boj doufejme, že se Škoda brzo probudí. :-|
Svatá pravda, teď sem si pro * udělal ten jejich online konfigurátor a s motorem 1,2 TSI 77KW a druhým stupňem výbavy byla cena 375.000,- a to je teda mazec, to bych musel být asi hodně mimo ....... ;-\
Za to si teď kamarád koupil hodně slušný Nissan Qashqai třeba ......
Nebo takové I30 kombi za 345.000,-
Nevím, s takovou cenou to asi díru do světa neudělá, stejně jako Citigo
Samozřejmě, dokud dobíhá současná Octavia II, nebude Rapid mít zrovna veselou pozici. S třetí generací ovšem půjde cena Octavie nahoru a Rapid si už svůj prostor najde.
Co mám já informace od dealerů, tak předváděcí vozy si prodejci pořizovali už v říjnu, teď už jde skutečně o běžně prodaná auta a těch opravdu moc není. Mluvil jsem celkem se třemi známými dealery a všichni mluvili stejně - cena Rapidu je pro běžné lidi naprosto šokující a zcela nepřijatelná. Prý typická situace - potenciální zákazník se sveze s předváděcím Rapidem 1.2 TSI a říká prodejci: "tak toto je ta verze za 290 000 Kč, to je tedy dost drahé a ten interiér přitom vypadá hrozně lacině!" A rozpačitá odpověď prodejce - nikoliv pane, to auto, co jste řídil stojí s příplatky 410 000 Kč, ale mohu vám slevit na 390 000 Kč" "Cože?! Vy jste se asi zbláznil, víte kolik stojí (a následuje odkaz na akční cenu Octavie či konkurenční model s bohatou standardní výbavou)! Cituji tak, jak jsem slyšel...
Tos zrejme spatne zaradil. Rapid me nechava naprosto klidnym. Kazdopdane uz od predstaveni ceniku je jeasne, ze za soucasnych podminek to koupi jen fanaticky fanda znacky nebo nekdo, kdo neumi pocitat.
Teď to nekupují obyčejní lidi ale pouze dealeři aby měli předváděčky a skladovky do zásoby. A pokud nevezmeš skladovku tak je na to celkem slušná čekačka, takže první objednáne vozy budou lidem dodány tak ůnor - březen.
také nevím, co vadí uživateli Paulie88.. i30 a Ceed už je úplně jiná liga než byla.. a pouze někdo kdo to moc nesleduje a zamrzl v době před 5-6 lety může toto tvrdit.
je pekne videt ze aspon sporadicky se MB dokaze v CR dostat pred BMW a Audi. Skoda (za me) nepovedeneho Ecka. Byt E tim cim ma byt a sice spolu s C tahounem prodeju, urcite by MB zavital na prvni pricku casteji.
Tak výsledky z prvního měsíce prodeje Rapidu bez podílu "povinných" odběrů dealerů hovoří jasnou řečí - 146 prodaných kusů v celé ČR a 20. místo v hitparádě modelů asi nesplnilo očekávání výrobce. Třeba si teď konečně uvědomí, že Češi nejsou žádní automobiloví negramoti, ba blbci :-! Při současných, naprosto absurdních cenách Rapidu to ani jinak dopadnout nemohlo :no:
Koukám, že to jsou celkem slušný poklesy až na výjimky.
Rapidu se zatím moc nedaří, ale jak už jsem dneska jednou psal v jiné diskuzi, když Octavia CZ edition s 1,2TSI 77KW včetně klimy byla za 334900, tak je nesmysl ve stejné konfiguraci kupovat Rapida za 324900. Ale CZ edition už do výroby zadat nejde, jen skladovky, tak uvidíme, co se s prodeji Rapida stane v následujících měsících.
JistÉ je to, že by měl jít s cenou o něco níže. V poslední době se vyskytlo hodně aut s hodně lákavou cenovkou a to i auta, která nejsou lowend. Takže rapid se najednou zase tak lákavý nezdá.