Ono to platí obecně, že si lidi raději koupí originál než přelep. Stejný je to tady v Evropě - třeb Opel Combo je to same co Fiat Doblo, taky se Comba prodá desetina toho, co Dobla. Nebo Suzuki SX4 a Fiat "jak se to vlastně jmenuje" :-)
je asi zřejmé proč se to nepovedlo. Oni ti američtí zákazníci asi nejsou takové ovce, jak si někdo myslel. Prodávat stejný model pod třemi nebo čtyřmi značkami je fakt hloupost. Kdybych byl amiričan, tak si také koupím Chrysler nebo Dodge. Tedy nic proti VW. To samé platí i o Lancii Voyager. A to mám Lancii rád.
(majiteľ si ho asi individuálne doviezol z USA), a je to nádherné auto. Oveľa krajšie ako súčasný Sharan. Američanom vôbec neprekáža jeho dizajn - veď jeho súrodenci sa predávajú dobre. Ale skôr nedostatok vlastnej osobnosti. Amík si povie: prečo by som si mal kupovať nemecké auto, keď rovnaké auto vyrába aj americká firma? A to, že sa vyrába v USA, bežného zákazníka moc nezaujíma.
se ani nedivím...takovou nevzhlednou obludu kdo by to taky kupoval, jednou jsem to zahlédl i u nás(to jsem ještě nevěděl že VW něco takového dělá) a myslel jsem si že si někdo koupil Chryslera a podomácku si to přebouchal na VW >:D >:D tak obludně a nepřirozeně to vypadalo... :no::no:
za to VW :no: >:D
No situace v Evrope je trochu jina, je tady hodne statu i automobilek. Pokud bychom vzali USA jako 50 trhu, tak to vychazi na 180 Routanu pro kazdy stat a to uz tak super cislo neni.
europske automobilky by si tu v Europe (a to nehovorim o SR/SR) dali vrtat koleno aby predali 9000 ks jednej modelovej rady na jednom trhu, najma typu auta MPV. Je vidno aky je europsky trh smiesne maly a je este smiesnejsie ak sa tu jedinci na fore biju ako sa ich europlecky dobre predavaju