Renault Trafic se na konci svého životního cyklu podrobil nárazovým testům Euro NCAP a především díky ochraně chodců a asistenčním systémů dosáhl jen na dvě hvězdy.
Ale to mi mali povedať keď to bola novinka. Ono je strašné umenie vymyslieť novú metodiku a potom ju aplikovať na autá, ktoré vznikli desať rokov pred ňou a ukazovať prstom, že nevyhoveli... 8-s
podla tej diery v stredovom panely to je uplne zakladna vybava.
vzhladom na to, ze renault (ale aj PSA) dava na dodavky neuveritelne zlavy, ale to iba na tie vyssie vybavy, tak sa velmi oplati kupit dodavku v skoro alebo uplne plnej vybave.
Robim v logistickej firme a kupujeme dodavky od PSA, v podstate plna vybava za cenu zakladnej, pricom zo zakladnej by nam dali dole len par eur.
A zopakujem tu istu vetu ako pri crash testoch s PSA dodavkami, radsej sediet v tejto dodavke pri celnej zrazke s najnovsimi golf7, clio4, ci rapid, ktore maju 5*
celé hodnocení EURO NCAP začíná postrádat význam. Neznalý člověk by z tohodle výsledku usoudil, že když tento Renault dostal jen 2 hvězdy a Citigo 5 tak je v případě nehody mnohem bezpečnější v Citigo, což samozřejmě není pravda.
jsou to 2 hvezdy s 3 hvezdickama pod carou, celni a bocni naraz dopadli na 80 a 100%, ochrana deti vpodstate taky 100%, jen diky tomu ze chyby par diodek a piskadel to je 79%, a zbytek testu jsou jen schazejici piskadla a diodky nebo ochrana chodcu, a priznejme si, koho pri nehode zajima kolik jeho auto napacha skody na kolemjdoucich co sami skacou pred haubnu?
v ochrane posadky (a ta zajima vetsinu lidi) Trafic nesklamal a dopadl vzhledem ke svemu stari velice velice dobre
Podívej... nikdo ti nebrání si tam tu bezpečnostní výbavu dokoupit. Pokud ovšem jezdíš s dodávkou třeba pro DHL, pak asi airbag spolujezdce nepotřebuješ.
Dvě hvězdy vypadají hrozivě, obzvlášť u Renaultu s jeho důrazem na bezpečnost, ale reálné výsledky zase tak špatné nejsou (v kontextu doby vzniku toho auta)
No já vidím přesný opak, Renault Trafic se testu podrobil jen pro doplnění výsledků před koncem výroby a jde o konstrukci z roku 2000! 100% ochrana dětí, stejně dobré výsledky ochrany řidiče a spolujezdce... holt k chodcům není tak milostivý.
To H1 dopadla vzhledem k roku uvedení na trh 2008 docela špatně. 8-s