Novinky
ludeco
0
...zdá se mi to, nebo má zadek auta rysy až nápadně podobné některým starším Alfám? Jako bych v tom viděl nějaký mix 166, 156 a GT...
Přejít do diskuze
Nevím, koho vůbec napadlo tam třetí pás dávat. CLS ho nemá a ani A7 ho při uvedení neměla (pro zájem zákazníků je teď za příplatek). Tím spíš vzhledem k tvarování sedadel. Striktně čtyřmístné vozy se mi prostě líbí mnohem víc.
To máš pravdu. Už jen kvůli tomu, že by tomu nebohému cestujícímu vzadu po zapnutí klimatizace nastydly genitálie. >😁 >😁 >😁
Vyhrát jackpot, tak vím co s výhrou. Tohle je prostě AUTO , takže šup s tím do profilu!
...v "eMku" si mohli odpustiť stredový bezpečnostný pás… 8-s
[odkaz]
Tam nikto nebude sedieť ani náhodou. Iba ak v showroome, aby vyskúšal to "luxusné" sedenie v strede >😁
[odkaz]
Tam nikto nebude sedieť ani náhodou. Iba ak v showroome, aby vyskúšal to "luxusné" sedenie v strede >😁
Lenze bmw si tu cenu moze dovolit, vzhladom na poziciu znacky, hlavne teda so znakom M na zadku. A ludia stale radsej daju, ako ty pises "premrstenu" cenu za bmw ako za audi.
Samozrejme, v DE to bude lacnejšie. Odhadoval som to z cien original diskov BMW pre 7-er na SVK.
U nás a asi aj u vás holt dealerkovia nevedia, čo za niektoré veci pýtať... 8-s
U nás a asi aj u vás holt dealerkovia nevedia, čo za niektoré veci pýtať... 8-s
Jenom blázen kupuje disky od dealera za plnou cenu a k tomu v ČR.... běžně je sháním o 30-40% levněji.
Brabus monoblock F v 19" na CLS u Hoška (českého dealera Brabusu) cca 100 000 s DPH. Lusknutím prstu 2400 euro vč. 19% DPH dealer Brabus v Německu Kunzmann.
Brabus monoblock F v 19" na CLS u Hoška (českého dealera Brabusu) cca 100 000 s DPH. Lusknutím prstu 2400 euro vč. 19% DPH dealer Brabus v Německu Kunzmann.
zaujímavé, hneď ako sa pozriete na rozdiel v pohotovostnej hmotnosti = 5 kg! - teda nič...
aerodynamiku do 100 km.h-1 riešiť nebudeme...
takže tam ostáva jediné - buď lepší software na prevodovke + iné sprevodovanie, lepší lounch control...
alebo taký "audiňácky" prístup : napíšeme výkon rovnaký, ale prišteglíme to o 20,30 PS - nech to frčí >😒]
celkovo k autu: slušná konkurencia k nasledujúcej RS7, a obávam sa že elegantnejšia... :yes:
Nie, nezbláznil som sa, stále som audi-pozitývny, ale...čo načúraš proti vetru : A7 kontra Bawo 6 grancoupe - tam je to až kruto jasné bohužial v prospech Bawa....
Ak po vzore AMG divízie Meďaku, začnú dávať čo i len na požiadanie zákazníka X-drive do takýchto klasických M-kových modelov...bude v Ingolstadte trošku horúco... 8-s
Ale verím "našim", že to nejako zvládnu: priaznivcov značky je stále viac a viac, bodaj by nie, keď okrem vždy lepšej kvality celkového spracovania auta / špeciálne interiéru / stojí v priamom porovnaní A7 a 6 GranCoupe na strane Audi aj cena: Tá je u BMW momentálne dosť premrštená... :-!
aerodynamiku do 100 km.h-1 riešiť nebudeme...
takže tam ostáva jediné - buď lepší software na prevodovke + iné sprevodovanie, lepší lounch control...
alebo taký "audiňácky" prístup : napíšeme výkon rovnaký, ale prišteglíme to o 20,30 PS - nech to frčí >😒]
celkovo k autu: slušná konkurencia k nasledujúcej RS7, a obávam sa že elegantnejšia... :yes:
Nie, nezbláznil som sa, stále som audi-pozitývny, ale...čo načúraš proti vetru : A7 kontra Bawo 6 grancoupe - tam je to až kruto jasné bohužial v prospech Bawa....
Ak po vzore AMG divízie Meďaku, začnú dávať čo i len na požiadanie zákazníka X-drive do takýchto klasických M-kových modelov...bude v Ingolstadte trošku horúco... 8-s
Ale verím "našim", že to nejako zvládnu: priaznivcov značky je stále viac a viac, bodaj by nie, keď okrem vždy lepšej kvality celkového spracovania auta / špeciálne interiéru / stojí v priamom porovnaní A7 a 6 GranCoupe na strane Audi aj cena: Tá je u BMW momentálne dosť premrštená... :-!
Zkus někdy otevřít oči a nazírat na svět reálnou optikou...uvidíš barvy a poznáš netušený...takhle jsi jen nekritickým fandou něčeho, čím ani nejezdíš.
M-B E jsem nejen kvůli interiéru vyřadil z výběru auta...
M-B E jsem nejen kvůli interiéru vyřadil z výběru auta...
1. Interier je u BMW skveli a hlavne nerozptiluje!!! Neodvadza pozornost!!! A vies preco? Aby si si plnymy duskami vyhutnal radost z jazdy a to je BMW a to je to co ty nikdy nepochopis pokial si nesadnes a nezacnes nasavat ten skveli zazitok co ti dava skveli podvozok ZADNY nahon a skvele posadenie za volantom. Ale to taky buran ako ty nepochopi a bude len dristat a dristat.
Priestor pre vodica? Co tam potrebujes tancovat? Vodic sa pohodlne usadi a tym to hasne, neviem co si tam ty predstavujes... Toto nie je kategoria SUV ani nic podobne.
Mne sa pacia oba interiery.
Mne sa pacia oba interiery.
Ak budú za príplatok, tak cca 6000 - 7000 ... - samozrejme EUR 😄
Ak by si ich mal dokupovať za plnú cenu, tak máš na výber - Rapid ako druhé auto alebo tieto disky + pneu. 😉
Ak by si ich mal dokupovať za plnú cenu, tak máš na výber - Rapid ako druhé auto alebo tieto disky + pneu. 😉
:yes: :yes: :yes: souhlasím je to pecka 😄 až tohle potkají střelci s dieselovým pseudo emkem hanbou se budou propadat >😁 😉
vyzera vedla MB Ecka ako nejaky nepodarok - cista zlatanina - v strede pinball jak kdesi na hracom automate.... stredova konzola sirsia jak chrbat kravy a priestor pre vodica na urovni chevyho sparka... vedla medaku vyzera interier bmw skutocne ako nejaky nepodareny nemiestny zart 8-s
na tento interier [odkaz] ten baworacky maglajz s hracim automatom v strede nema ani nahodou.....
na tento interier [odkaz] ten baworacky maglajz s hracim automatom v strede nema ani nahodou.....