Nevím, koho vůbec napadlo tam třetí pás dávat. CLS ho nemá a ani A7 ho při uvedení neměla (pro zájem zákazníků je teď za příplatek). Tím spíš vzhledem k tvarování sedadel. Striktně čtyřmístné vozy se mi prostě líbí mnohem víc.
...v "eMku" si mohli odpustiť stredový bezpečnostný pás… 8-s
[odkaz]
Tam nikto nebude sedieť ani náhodou. Iba ak v showroome, aby vyskúšal to "luxusné" sedenie v strede >:D
Lenze bmw si tu cenu moze dovolit, vzhladom na poziciu znacky, hlavne teda so znakom M na zadku. A ludia stale radsej daju, ako ty pises "premrstenu" cenu za bmw ako za audi.
Samozrejme, v DE to bude lacnejšie. Odhadoval som to z cien original diskov BMW pre 7-er na SVK.
U nás a asi aj u vás holt dealerkovia nevedia, čo za niektoré veci pýtať... 8-s
Jenom blázen kupuje disky od dealera za plnou cenu a k tomu v ČR.... běžně je sháním o 30-40% levněji.
Brabus monoblock F v 19" na CLS u Hoška (českého dealera Brabusu) cca 100 000 s DPH. Lusknutím prstu 2400 euro vč. 19% DPH dealer Brabus v Německu Kunzmann.
zaujímavé, hneď ako sa pozriete na rozdiel v pohotovostnej hmotnosti = 5 kg! - teda nič...
aerodynamiku do 100 km.h-1 riešiť nebudeme...
takže tam ostáva jediné - buď lepší software na prevodovke + iné sprevodovanie, lepší lounch control...
alebo taký "audiňácky" prístup : napíšeme výkon rovnaký, ale prišteglíme to o 20,30 PS - nech to frčí >:-[]
celkovo k autu: slušná konkurencia k nasledujúcej RS7, a obávam sa že elegantnejšia... :yes:
Nie, nezbláznil som sa, stále som audi-pozitývny, ale...čo načúraš proti vetru : A7 kontra Bawo 6 grancoupe - tam je to až kruto jasné bohužial v prospech Bawa....
Ak po vzore AMG divízie Meďaku, začnú dávať čo i len na požiadanie zákazníka X-drive do takýchto klasických M-kových modelov...bude v Ingolstadte trošku horúco... 8-s
Ale verím "našim", že to nejako zvládnu: priaznivcov značky je stále viac a viac, bodaj by nie, keď okrem vždy lepšej kvality celkového spracovania auta / špeciálne interiéru / stojí v priamom porovnaní A7 a 6 GranCoupe na strane Audi aj cena: Tá je u BMW momentálne dosť premrštená... :-!
Zkus někdy otevřít oči a nazírat na svět reálnou optikou...uvidíš barvy a poznáš netušený...takhle jsi jen nekritickým fandou něčeho, čím ani nejezdíš.
M-B E jsem nejen kvůli interiéru vyřadil z výběru auta...
1. Interier je u BMW skveli a hlavne nerozptiluje!!! Neodvadza pozornost!!! A vies preco? Aby si si plnymy duskami vyhutnal radost z jazdy a to je BMW a to je to co ty nikdy nepochopis pokial si nesadnes a nezacnes nasavat ten skveli zazitok co ti dava skveli podvozok ZADNY nahon a skvele posadenie za volantom. Ale to taky buran ako ty nepochopi a bude len dristat a dristat.
Priestor pre vodica? Co tam potrebujes tancovat? Vodic sa pohodlne usadi a tym to hasne, neviem co si tam ty predstavujes... Toto nie je kategoria SUV ani nic podobne.
Ak budú za príplatok, tak cca 6000 - 7000 ... - samozrejme EUR :-)
Ak by si ich mal dokupovať za plnú cenu, tak máš na výber - Rapid ako druhé auto alebo tieto disky + pneu. ;-)
vyzera vedla MB Ecka ako nejaky nepodarok - cista zlatanina - v strede pinball jak kdesi na hracom automate.... stredova konzola sirsia jak chrbat kravy a priestor pre vodica na urovni chevyho sparka... vedla medaku vyzera interier bmw skutocne ako nejaky nepodareny nemiestny zart 8-s
na tento interier [odkaz] ten baworacky maglajz s hracim automatom v strede nema ani nahodou.....