Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Češi v bazarech už tolik nekupují staré ojetiny, zájem je o zánovní auta

Pozornost zájemců o ojeté automobily se stále více přesouvá k novějším modelům, jejichž ceny navíc neustále klesají.
Zpět na článek
13. 12. 2012 13:43
13. 12. 2012 14:04
13. 12. 2012 14:27
13. 12. 2012 14:46
15. 12. 2012 14:17
13. 12. 2012 16:23
13. 12. 2012 18:30
13. 12. 2012 18:49
14. 12. 2012 10:30
14. 12. 2012 20:49
13. 12. 2012 14:34
13. 12. 2012 16:29
13. 12. 2012 16:30
13. 12. 2012 16:55
13. 12. 2012 16:38
13. 12. 2012 15:55
13. 12. 2012 20:09
13. 12. 2012 15:57
13. 12. 2012 16:45
17. 12. 2012 22:13
18. 12. 2012 12:55
Avatar - Choochoo
13. 12. 2012 13:43
AAA
Skoda slov
Rozbalit vlákno
9
Avatar - šmoula nešika
13. 12. 2012 14:04
Re: AAA
No jó, tři Áčka aneb Dennyho auťáci (teď už ne). Co je ovšem hlavní, prodávají se i stará auta, ale v AAA ne (se stodvacítkou se tam většina lidí ani neodváží jít), takže tvrzení, že ,,stará auta už tolik netáhnou" je úplně mimo.
Avatar - cerrbion
13. 12. 2012 14:27
Re: AAA
Stačí tento promo článek na AAA ignorovat
Avatar - šmoula nešika
13. 12. 2012 14:46
Re: AAA
To by redakce neměla takovou radost, že vymyslela skvělý „klikací“ článek se spoustou diskuse, jak to dělá s oblibou.
15. 12. 2012 14:17
Re: AAA
Pravda je vsak kruta. Poznam mrte chrabrych mudrlantov, co isli do Nemecka kupovat VW. A prisli so starym Fordom. No nekup to, ked je to za take fasa prachy?!
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 16:23
Re: AAA
Zato ale v Áčkách maji všechny stodvacítku km na tacháči >:D
13. 12. 2012 18:49
Re: AAA
ESA nejsou o nic leší ;-\
Avatar - Johny.Rico
14. 12. 2012 10:30
Re: AAA
Zkušenosti? Myslím to dobře, popiš pls.
14. 12. 2012 20:49
Re: AAA
Zákazník si koupil Chevrolet Captiva 2,0D 4WD. Najeto cca 135600 po třech měsících a najetých cca 1200 km přijel s motorem komplet od oleje. Druhý den jsme začli sdiagnostikou odkud olej teče. Přišli jsme na to že jsou volné vstřiky. Tlaky z válců 1,3, a 4 kolem vstřiku vahazovaly olej na ventilové víko. Po utažení vstřiků se tlak cpal klikovkou nahoru pod víko, po otevření hrdla oleje zněl motor jak parní lokomotiva. První reakce reklamačního technika byla ta že servis kam si zákazník auto dal má provést opravu a že se budou podílet 50% ;-\ Proč by měl proboha platit byť 10,- ? Po neakceptování opravy napůl si nechali auto přistavit že jej opraví na své náklady v plné výši. Na nabádku na vrácení vozidla reagoval technik s tím že pán má smůlu, přesně tak jak to píši.

Druhý případ.

Renault Clio rok 2002 volali z ES na inzerát že se tohle auto prodává a že by o něj měi zájem s cenou souhlasili 42000,- , po přistavení vozidla a rohlídce výkupčí řekl že víc jak 15 000,- nedají že auto nemá vyšší cenu. Clio z toho samého roku chudší výbavou přitom prodávali na place za 49 900,-. Půl hodiny po tom jsme s autem odjeli volali že můžou dát maximálně 20 000,- víc bohužel ne ;-\

Třetí.

Na internetu si v ESECH známý vyhlídl Octavii combi rok 99. 1,6 74 KW. S fotek moc vidět nebylo a po telefonu zdělili že auto je v TOP tsavu a tomu také odpovídá cena 69 000,- "už v tu chvíli notně přestřelená". Přijeli jsme tedy na Černý most v Praze už z dálky se mi auto nějak nepzdávalo, levé světlo bylo na straně u blinkru cca 3 cm zaražený pod kapotu, přední dveře P i L byli poškrábané až na plech a značně zrezlé. Po otevření kapoty se na nás smál nový chladič nacpaný dokladivem rovnaná chladičové stěny. JEdiný díl na autě nebyl zdravý ani střecha Na otázku co je na autě tak TOP za 69 000,- mi s úsměvem na tváři zdělil že má najeto pouze 135 tkm. V tu chvíli jsem myslel že si půjdu sednout za těžké ublížení na zdraví. Řekl jsem mu že auto má cenu max 20 000,- v tu chvíli se otočil na patě a ze slovy že nemá smysl se dál bavit odešel....

Tři zkušenosti pokaždé průser ze strany AUTO ESA.
13. 12. 2012 14:34
priemerny vek
ci je to 14 alebo 17 rokov, stale je to katastrofalne. Ja ked si uvedomom, ze jazdim uz 5 rokov tym istym autom a uz je hrozivo okukane, niekomu ho predam a on s tym bude jazdit este dalsich 7 rokov.. uff... a to bude to auto priemerne stare. Myslim si obecne ze posadit sa do niecoho starsieho ako 12 rokov a nebyt to veteran na pohodove nedelne kochanie sa prirodou je velky risk :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - begbeee
13. 12. 2012 15:39
Re: priemerny vek
To je síce pekné, ale ekonomickú situáciu neoklameš. Keby si mal každý kúpiť nové auto a po 5 rokoch sa ho vzdať, tak má auto asi 10% obyvateľstva, ak vôbec.
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 16:29
Re: priemerny vek
17 roků jsou všechna vozidla, vč autobusů, motorek, nákladáků. 13,7 (2010) byla pouze osobní auta. Bohužel jak píšou i v článku, data nejsou uplne směrodatná. Jedině z Eurostatu, kde je však stáří vozidel rozděleno po 5tiletých inervalech.
13. 12. 2012 16:30
Re: priemerny vek
To si asi kupujes spatna auta. Po peti letech maji lide k autu citovy vztah a okoukanost resi treba novymi koly. Prodej takoveho auta, ktere se stalo clenem rodiny potom neprichazi v uvahu. A proc bys nesedl do 12 let stareho auta?
13. 12. 2012 17:32
Re: priemerny vek
pretoze pri mojom najazde by malo najazdenych asi 350 000km, co je na nasich cestach hrozivy stav vacsiny aut. A tym nemyslim moju rejzu, ktorou jazdim teraz

chapem ze mat napr 20 rocne auto s ktorym idem raz rocne na dofcu, raz na dusicky na cintoriny. Osobne u mna citovy vztah rokmi upada, sposobene najma ostatnymi motoristami ktori pravidelne otlkaju moje auto

kamarat teraz kupil Mondeo z 1999 s najazdom 166 000km a vyzera to slusne, najazd asi ako u mojho 5 rocneho auta. Bohuzial bezpecnostna vybava neexistuje, komfort je tiez relativny. Ak teda nejde o nejaky zaujimavy kusok (co vacsina aut u nas 10-12+ fakt nie je) nevidim dovod si nechavat auto tak dlho
13. 12. 2012 16:38
Re: priemerny vek
dobré vědět ,aspoň kdybych tě znal ,tak by sis nesedl do mého punta má totiž 17 let(v rodině je asi 6 let) a furt vypadá dobře a ten design je neokoukatelný ,prostě kdysi dělal fiat super auta >:D
13. 12. 2012 18:51
Re: priemerny vek
Bude li mít auto poctivou údržbu může být i po 30 letech ve skvělé kondici i to Vaše. Nejde o stáří vozu, pouze o jeho majitele...
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2012 15:36
v bazaroch kupovat auta
moze fakt len ...... radsej pomlcim ;-)
Rozbalit vlákno
10
13. 12. 2012 15:52
Re: v bazaroch kupovat auta
topper?
13. 12. 2012 15:54
Re: v bazaroch kupovat auta
No třeba Xylo koupil ;-) a vůbec se za to nestydí ...
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 16:22
Re: v bazaroch kupovat auta
Já taky:) a ne jednou :-) jen "bohužel" ne v AAA >:D
13. 12. 2012 16:47
Re: v bazaroch kupovat auta
Tak to já taky ne. 2 x Mitsubishi v AutoPalace .... první super a na druhé je trochu brzo hodnotit (mám ho už 2 dny) ;-)
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 16:59
Re: v bazaroch kupovat auta
Já už ani nevim kde, ale v rámci možností dobrý.. >:D Měl sem problemy i s novými auty.. takže tam rozdíl nevidim:D
14. 12. 2012 14:33
Re: v bazaroch kupovat auta
Někdo tam ten problém holt vidí.
Avatar - šmoula nešika
13. 12. 2012 15:54
Re: v bazaroch kupovat auta
>:D >:-[] :yes:
14. 12. 2012 14:33
Re: v bazaroch kupovat auta
Ten ne ten o nákupech auta jen mele.
Avatar - white label
13. 12. 2012 15:59
Re: v bazaroch kupovat auta
No tak se nestyď a přiznej se, dá se přece pochopit, že bazarová cena H/K může být neodolatelná... >:D ;-)
13. 12. 2012 16:40
Re: v bazaroch kupovat auta
je fakt ,že lepší je auto koupit od soukromých majitelů ,ale je jich málo
Avatar - white label
13. 12. 2012 15:55
Konečně...
...Češi dostávají rozum.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
13. 12. 2012 20:09
Re: Konečně...
no rozum.. prostě spadly ceny, a tak se dá koupit mladší auto, než kdysi (při stejném balíku peněz)
Avatar - white label
14. 12. 2012 12:55
Re: Konečně...
Jo, to taky.., jedno s druhým. ;-)
14. 12. 2012 14:35
Re: Konečně...
Naprosto správně. Když si šel se 150 tisícema pro auto před 10 lety koupil si za to podstatně starší auto než koupíš za stejný prachy dneska. To je celý.
Avatar - das_autos
13. 12. 2012 15:57
Reklama AAA
Největšího vrakoviště ve Střední Evropě.Poslední perlička jeden chlápek co u nás dělal a už je v důchodu koupil ojetou fabii a na technický.Pane máte přeražený číslo karoserie a je to čórka.Hlavně prověřěno Cebia.Jsem zvědav jak se k tomu postaví.
Rozbalit vlákno
1
13. 12. 2012 18:55
Re: Reklama AAA
CEBIA je pouze vyhazování peněz nic víc. Jejich technici ví o autech kulový, hlavní je mít maturitu projít školením a jsou z nich mistři v oboru :no: Když už se frajírek od Cebie diví že Prius je hybrid tak to sorry :no:
13. 12. 2012 16:45
stopro
v AAA bych si asi taky starsi auto nekoupil, vlastne ja bych tam nekoupil radsi zadny auto, ale jinde s tim problem neni, staci zajet k dealerovi nejake znacky a obcihnout auta z 5-6 letych leasingu (nemecko, Rakousko, v CR urcite ne), vyber dostatecnej, auta solidni a za prijemne ceny :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 16:57
Je to jen o české mentalitě
Nemůžu se zbavit dojmu, že tady je to vykonstruováno jen a jen společností. Všude se říká jak auta z německa ( koncernu) jsou nej a in. Tak většina lidí místo, aby si koupila za 150-300 tisic nové/ zánovní auto ( třeba Francouzské produkce), tak si radši jde pro vylítanou Oktávku/Passata a jim podobné. "Protože Karel v hospodě řikal, že to sou držáky a ti frantíci se rozpadaj a nejezdej" . Tak přeci nebudu za blbce mezi lidma a nekoupim si lowendový nový auto, ale radsi něco z Německa... Abych se nestyděl jezdit... Takhle to dělá bohužel hodně lidí... Nemyslím teď ty, kteří potřebují auto vyšší třídy, protože něco potřebují vozit, nebo k určitým účelům ( velké MPV, Kombi, 4x4). Dost lidí kolem mě takhle uvažuje a je jedno jestli to jsou 18-25 nebo 45-60 letí :(.
Rozbalit vlákno
11
13. 12. 2012 17:25
Re: Je to jen o české mentalitě
Bohužel, hloupým lidem slouží auto jako prostředek, kterým si naboostují ego. Někomu k tomu stačí stará Okta TDI, někdo potřebuje něco většího. Ti ostatní se na názory ostatních neohlížejí.
Teď si trochu střílím do vlastních řad...
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 17:30
Re: Je to jen o české mentalitě
Spíše povrchním lidem.. :-(
13. 12. 2012 20:32
Re: Je to jen o české mentalitě
Povrchnost, ubohost... buh vi proc si majitele olitanych jebek mysli, ze jim BMW a nebo Skodlivka pomuze zakotvit ve vyssich mistech socialniho zebricku 8-s

Ale jo, taky jsem si "jednou" koupil olitanou jebku... za sve prvni prachy. O rok a pul pozdeji jsem ji strelil do AAA s odhadovanou investici na opravy cca 75000Kc a ztratou vice jak 85tis.

A pak jsem si sel pro svuj prvni "novy" lowend :-)

Dnes uz mam svuj druhy "novy" lowend a jakmile tuknu 150tis pujdu si pro treti :-)

Jj, za tech 380 bych mohl mit nadherne olitane BMW, nebo treba tu Octavku v RS >:-[], ale ja radsi nove... i kdyz lowendove :-)
13. 12. 2012 23:17
Re: Je to jen o české mentalitě
:yes: Nápodobně.
15. 12. 2012 14:13
Re: Je to jen o české mentalitě
Tak, ako pises. Kupia si v Nemecku, v bazari od balkancov, dialnicami vyslahanu 1,2 a este do toho naprcaju chip tuning! Bravo sedliacky/selskej rozum!!!
13. 12. 2012 21:23
Re: Je to jen o české mentalitě
hele ale ja si taky radsi koupim stare olitane auto z mnohem vyssi tridy, nez zanovniho prcka, a ze jsem presedl z Clia 2 generace (po faceliftu MTV) do Audi A6 2 generace (C5) a dokonce si pri te vymene o 2 roky pohorsil ve stari auta

ale ne proto ze by me vadili Francouzska auta, naopak, mel jsem 2 jejich auta a s obouma spokojenost
13. 12. 2012 22:33
Re: Je to jen o české mentalitě
to ti nikto neberie, ale existuje kopa ludi, ktori uprednostnia nove mensie proti starsiemu lepsie vybavenemu a lepsiemu ;-)
Avatar - Ozzman
13. 12. 2012 23:15
Re: Je to jen o české mentalitě
Však to je trochu jiný případ, než o jakém mluvím:D Taky sem kdysi vyměnil Seat Cordobu co sem měl od nova (respektive v rodině od nova) a 40 tisic najeto ( je fakt že se tam začlo pár věcí * a investice byla cca 20-30 tisic) za o rok starší R. Lagunu Kombi, ale z důvodu potřeby velkého auta s touhle karoserií :). Přesně jak píše Kryshna.. kdo nepotřebuje, nebo moc nenajezdí, tak mu nový Lowend udělá spolehlivou službu a pak ho zase vymění za nový :-)
14. 12. 2012 14:38
Re: Je to jen o české mentalitě
Hele za 3 kila tu Oktávku už seženeš i novou nevylítanou.
Avatar - Ozzman
14. 12. 2012 16:16
Re: Je to jen o české mentalitě
To jo, ale v ty plastový verzi s Tsi.. ne f tdi >:D
14. 12. 2012 21:59
Re: Je to jen o české mentalitě
To máš pravdu f TDI to vyjde krapet dráž. >:D
15. 12. 2012 14:05
Dalsi PR clanok od vagabundov z AAAAA
Ano, ludia kupuju ich zanovne 3 az 5-rocne auta. To, ze maju stoceny tachometer na polovicu, tak to je co?!
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2012 14:27
Je mi na vracanie/bliti, ...
... ze PR clanky od AAA sa tu vobec uverejnuju.
Pani z Axel Springert AG to vobec vedia?
Tato sprofanovana a skandalozna fa. ma tu drzost, ze sustavne balamuti ludi!
Ibaze tak, ako povedal Klaus: "Ja neznam spinavy penize".
Pritom Financial Times tento "terminus technicus" pouziva odjakziva!
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2012 22:13
Bezpečnost
O víkendu jsem ležel v nemocnici na ortopedii a po té ledovce co v praze byla vozili lidi z autonehod.. hrůza děs.. je dobře že lidi kupují bezpečnější auta, je dobře, že takovýto postřeh někdo zveřejní..nekoukejte jenom na cenu a zvažte v čem jezdíte.. nehodu nemusíte zavinit sami. Radši si připlatit za kvalitnější vůz než ležet polámanej a sešroubovanej na kapačkách..dokud se Vám nic nestane tak si to neuvědomíte! já mám auto z áček a airbagy byly vpořádku, což kolega s autem od Trotiny neměl...
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2012 12:55
přesně
Já volím vždycky radši prověřené auto než bych koupil kárku z nějaké komise. Asi nejsem sám, když v listopadu měli nárůst prodejů o 18 procent. Bezpečnost je hlavní, v tom souhlas..nekupujte šroty.. německá auta jsou nej.
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2013 16:59
zánovní auta
Je dobře, že češi dávají přednost novějším autům, třeba i z bazaru, před staršími modely. Novější auta mají lepší vybavení, které v případě nehody skýtá i větší bezpečnost.
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2013 17:06
staré ojetiny
Kup auta z bazaru určitě ano, ale je dobré, z hlediska bezpečnosti, dát přednost novějším modelům, které skýtají větší komfort a vybavení pro případ nehody. Ne všichni si můžeme dovolit nové auto, bazar je proto dobrou alternativou. Ale i v tomto případě je důležité mít "šťastnou" ruku při výběru. Možností a nabídek je opravdu hodně.
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2013 11:35
Stočené km, havarovené vozy, nejasný původ
Sháněl jsem Fábii 1,4 v naftě s turbem (skvělý motor) a hledal jsem skutečně dlouho. Jednu jsem pro ženu i koupil, ale během týdne jsme auto vraceli a to nebylo lehké, navíc nás to pár tisíc stálo. Chci říct, jedná se o skvělé auto, ale bazary jsou plné bouranejch, přetočenejch a jinak nekvalitních aut tohoto typu až mi z toho šla hlava kolem. Bezproblémové auto bych asi neměl do dnes, kdyby mi nepomohli odborníci z Kontroly vozu. Vřele doporučuji www.kontrolavozu.cz
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2013 17:34
Re: Stočené km, havarovené vozy, nejasný původ
Skvělý motor? >:-[] >:-[] >:-[]