Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli, bavorák dokonale, ale do-ko-na-le natrh´ žakety zdejší pubertě. Nemohu však nyní paušalizovat, neboť jsou zde i mladší kluci, kteří to mají v hlavě v pořádku a umí cenit mnichovskou tvrdě řezanou kvalitu.
Poučení je jasné - jakmile zaslechneš hlas těch jednodušších, těch co štěkají jak vyhublí psi, když kolem "kráčí" karavana bavoráků, nezapomeň na to, co ti jistě říkali doma - nikdy nevěř hladovému.
Co se týká auta samotného, tam těžko něco vytknout. Je to doladěné a odladěné k doslovné garážové dokonalosti. Člověk stojí proti bávu v úžasu a vzdává oslavný hold těm, kteří umí. Je málo aut na světě, která ti dopřejí tak komplexní službu, jako právě horní bavorák. Má to všechno ovšem několik zásadních háčků - model není v akci, navíc nestojí v základu dvě dvacet a pak... nemá smysl, kapiš, to auto prostě nemá žádný smysl...
P.S. Pubertální hadry se fasujou vlevo, hned vedle vrátnice. Studená voda je v kýblech na schodech. Čípky jsou u vrchní sestry v dostatečném množství.
Když tady tak pročítám ty zoufalé odsudky , evidentně z per dětí z Bullerbynu, napadá mi, že snad by se i ten bavorák dal uživat jako nástroj pro plnění bobříka odvahy. Jako že by se kluci mohli chodit dívat někde u delvity na parkovišti na bávo a vyhrál by ten, kdo by se mu dokázal dívat zpříma do vočí ze dvou metrů a alespoň deset sekund.
Naštěstí jsou tu i dospělí kolegové, kteří umí ocenit sílu, vizáž a styl toho vozu.
To víš, v ZOO, tam predátora džungle spatříš leda za mřížemi, tam jsi holt hrdina. Na silnicích, tam na tebe ovšem ten predátor vyštěkne zpoza kdejakého horizontu. Tak se netřes jak diskusní ratlík, utři nudli, zkontroluj jak ti šlape mobil a sleduj silniční cvrkot. Avšak pozor, jsou silniční draci, jimž z výfuků šlehají plameny, já jen aby ti při předjíždění nepodpálili číro...
Nejvic kecu maj ti, co jsou si moc dobre vedomi, ze "nikdy".
A je uplne fuk, ze na nejaky okresce nebo "dalnici se zatackama" ji to nanda neco s levnejsim rodokmenem, protoze v konecnem dusledku, s tim Focusem RS udelas stejne dojem leda pred diskoskou v Broumove a jinde budes vzdy za toho, co by chtel, ale nemuze.
Kdezto tohle je slechta, ktera ma sva vlastni pravidla... :yes:
Neber si to tolik k srdci. Musíš se prostě smířit s tím, že tu mohou diskutovat jak puberťáci tvého rozměru, tak dospělí lidé. Samozřejmě, že tvé proklamace o tom, že bavoráka na silnici nebereš vážně, vyvolávají u dospělých kolegů úsměv na tvářích. Zejména když znají tvé legendární slogany, například ten aktuální o tom, jak ti ručka zachránilla už hafo blatníků :-)
Nenech proto na diskuse prosakovat své příslovečné a zatím i logické neumětelství. Piš normálně jak ti zatím do těch cca šestnácti zobák narost´. Pak i postojová hloupost, že dáváš BMW právo na silniční bytí bude působit méně mudrlantsky a možná se nad tebou i mnozí zasmějí. Jako nad takovým garážovým Bilbo Pytlíkem...
P.S. Myslím to s tebou dobře, nezapomeň, že těmi tvými telecími roky jsme si my starší prošli též. Na rozdíl od tebe jsme ovšem své "myšlénky" mohli huhlat leda do uhláku >:-[]
Ten odznak mu "nadělili" prosťáčci, to jim je trnem v oku. V tom s tebou souhlasím, že tohle auto polarizuje společnost jako málokteré. Píši o tom přece nahoře... :-)
Tomu autu - [odkaz] :yes: [odkaz] :yes: se nadá vytknout jediná křivka. Absolutně přirozená karoserie, absolutní styl. Na prstech jedné ruky lze spočítat auta, které se vedle ixšestky mohou postavit a nepřipadat si jako nahý v garážovém trní.
Akorát... chce to chlapa, co? Možná že tohle je pramenem některých zdejších diskusních žalmů...
Ja ti to prece ale vubec neberu. Plno fanousku ma i Trabant, ktery mezi nimi vyvolava emoce. To ale nemeni nic na faktu, ze na houpave klikatici se projevi fyzikalni zakony, ktere jsou a nic je nezrusi.
Proste ti dam argument a ty sa len hras na debilka. A nerobim si srandu. Sam musis uznat, ze toto auto vyvolava mnoho emocii, ale co je hlavne naslo si svoje miesto a ma mnoho fanusikov!!!
Zas nekecaj o fyzike!!! Vravim, ze to auto je v zakrutach prekliato rychle a dokonca najrychlejsie SUV - nema proste konkurenciu a aj niektore supersporty budu mat problemi. Fyzikou sa ohaaju, len burani co zavieraju oci pred pokrokom v technologiach!!! Co bolo v minulosti nepredstavitelne a dnes sa vpohode pouziva. A tiez sa ohanalo, ze fyzikalne zakony neoklamu a vida eliminovali ich ucinky k minimu! Vydel som co X6 dokaze a viem, ze to je skvele auto. A tie keci o prakticnosti a ine hovadiny hladat u aut ako je toto je len chcanim proti vetru!!
Dokonalost je dost subjektivní pojetí nemyslíš? To co je a co není hezké nebo dokonalé nemůžeš ty ani nikdo jiný na světě ostatním vštěpovat. Každému se líbí něco jiného. Jiné holky, jiná muzika, jiná auta... Nemyslím si že každý v diskuzi, kdo ti odporuje závidí a proto na BMW plive ( až na vyjímky). Já, ač mi tvé občasně despotické chování a kategorizování v diskusích vždy nesedí, s tebou musím tentokráte souhlasit v případě tohoto BMW. Je to krásné auto, dle mého názoru.
Doteď si pamatuju jak jsem se na brigádě před pár lety setkal s tímto BMW. Byl to jeden z prvních kusů v ČR. Učarovalo mi, ale po usednutí dovnitř jsem byl trochu zklamán z vnitřního prostoru, pocitu stísněnosti a absence 3tího místa v zadu. I tak se doteď za X6 otočím. Nikdy bych si ho nekoupil, je neprkatické a stejně na to nemam:D
Jinak jak píšeš, nemá smyls, ale je vlhkým snem hodně lidí :D Mě se taky líbí :)
Luxusní SUV mají špatnou pověst hlavně díky jejich řidičům. BMW řady x do této kategorie patří velkou měrou.
Takže za mě Bravo BMW a hanba řidičům, kteží jim kazí image!
>:-[]
Hele, já to přece nevěděl. Vím sice, že ve vašich komunitách je termín - samec - zakázaná zóna, ale zde člověk sice třeba tuší, ale jistý s kým píše si být nemůže. Teď se mnohé (diskusně) vysvětlilo i u tebe. Díky, ctím mravy, nebylo to ode mne úmyslné, my chlapi se takhle prostě normálně špičkujem. :yes:
Nic proti, osobně proti vám nic nemám, jsem poměrně moderní člověk a ledaccos i chápu. A že jsem to trefil? No bóže no, tak je to venku... Nikdo není dokonalý...
trpíš opět paranoidními představami, koneckonců se ti nedivím - tolik příspěvků v duchu německé propagandy se musí někde projevit >:-[]
Já ale o samcích nikde nenapsal ani řádek, ani slovo 8-s já hovořil o jedinci, lidské bytosti.
Marihuanku, chovej se k dospělým slušně, nebo si promluvím s tvým (naopak) slušně vychovaným tatínkem, který mě vždy zdraví jako první..., evidentně bys potřeboval pevnější ruku. :*) >:D
Navtechu, ani si nedokazes predstavit, jak blizko pravde jsi v otazce te klavesnice. Ac nepouzivam diakritiku, je i tak text pro vetsinu citatelny. Namitky proti nepouzivani diakritiky muze mit pouze jedinec se snizenou hladinou chapavosti, popr. dyslektik.
Ne, když dítě jako ty píše nesmysly, a ještě k tomu bez diakritiky.
Ale to je určitě něčím extra zajímavým, co máš na světě jen a pouze ty - třeba ázerbajdžánskou klávesnicí, viď?
Musíš přitvrdit, Fučík, vrátný, pionýr, takhle tu ze mně diskusního Stalina neuděláš. Příště začni v restauraci u kaštanu >:-[]
Ty svá telecí léta zatím hustě prožíváš, a jen to omlouvá tvou bezbřehou nevědomost. Přesto se pokus příště smolit životnější postoje a názory. Strach z BMW X6 M máš přímo hmatatelný, teď už jde jenom o to, vědět proč.
velmi dobře jsi vystihl podstatu uvažování při koupi X6-M
- je mi vlastně jedno jak to jede
- hlavní je udělat dojem
velmi trefné :yes:
víš, vkus, ten si za peníze nekoupíš :-!
Keby ste neboli tak *, tak by ste vedeli, ze X6 je sakra rychla aj v zakrutach a to vdaka DPC systemu, ktory toto monstrum do zakrut posiela neuveritelne presne a z lahkostou!!! Tak verte vela vela aut by s nou prave vtych zakrutach problem malo.
Jednoduché. V Japonsku si ho spousta lidí upraví, má hlavně posloužit jako dobrý a dostupný základ. V USA to bude stejné. V tomhle ohledu je to úplně jiný svět. A vůbec odpovídá celkové filosofii vozu. Silnějších (a dražších) sportovních vozů je na trhu dostatek. Má všechno důležité, zbytek si můžeš dodělat sám. Rozhodně je snazší dát GT86 na vitamíny, než doladit silnější auto v podobné cenové relaci na podobnou úroveň.
Souhlasim, to vskutku nejsme. X6M v zatackach rychlym autem nebude. Vysoke teziste spolecne s vysokou hmotnosti + fyzikalni zakony... Ale jak jsem uz napsal...i x6 ma pravo na byti.
Jsi mi připomněl jednu z nejlepších písniček slovenského old-schoolu:
Zábavka, idol malých dětí,
teraz to letí,
o dva roky jsou to zvratky a smetí
Hlupákům vel'a netreba
stačí keď sa je na čo pozerať.
.
.
.
Zhora dole a zdola hore
ako šlapka, ktorá mi za drobné
robí dobre.
Svoju prácu obľubuje nadovšetko
v hube ma plno a v hlave riedko
zahrá divadielko
z ktorého ti praskne chobot
pracuje precízne
ako robot.
nemá zábrany
necíti bolesť
má to rada na tvrdo
sprevádza ju jej povesť
bezcitnej beštie
je to špina charakter!
Čo každú katastrofu prežije
lopuje
preberá
pozerá pornofilmy
aby vedela spraviť dojem silný
a ak ti nestačí jej otvor pilný
bere mikrofón do rúk a
vychutná si každý šluk.
ne, tady opravdu nehrajeme ligu místního okresního přeboru. Není pochyb, že X6 je dobrý vůz. Není pochyb, X6-M je i v zatáčkách víc než rychlá. Jde spíš o to, JAK se u toho cítí a JAK toho dosahuje.
Svého rekordu na 400 m lze také dosáhnout různými způsoby - buď pilně trénovat, vypracovat se a s výkonem samotným nabízet i samotnou hodnotu výkonu. Nebo to vzít přes aminokyseliny a steroidy... Nebo namířit AK47 a říct ... máš půl minuty :-!
Třeba na tvém odkazu nevypadá špatně, já ale onehdá kolem něj brouzdal a můžu říct, že z profilu to není žádná výhra [odkaz] 8-s můj problém je ale lehce řešitelný, já, bychař, bych bral X5M :-) no a teď zpátky na zem s úvahou..budu mít za 2 roky už dost na lehce ojetého S-Maxe? :-)
jako pouliční děva pod lampou. Zručná, chytlavá na první pohled. To, co dělá, umí dokonale. Kdo ale hledá opravdové zážitky, kdo touží po opravdovém prožitku... zajde domů, protože tam je to to pravé souznění...
eM ... jako Mistake :-!
Sice ne v M verzi, ale v x6 jsem se uz svezl. Nemam zajem o automobil, ktery nicim neni, chci auto, ktere naopak necim je a kdyz uz umi jet rychle, potom je tomu tak i po prvni zatacce.
Připomíná mi to diskusi odborníka s expertem, kdy odborník ví * o ničem a expert nic o *. Marianku nejenom tohle BMW bys měl na cestách brát vážně, až se v něčem podobném projedeš, tak pochopíš. GTI méně agresivní tón ti sluší víc, není nutné reagovat na kdejakou koninu.
Redakce, pokud někde splašíte Cayenne Turbo S, pokuste se jej porovnat s X6M.
Tváře umouněné od popela, ale kominík to není, klobouk s peřím, luk a kamizola, ale myslivec to není, šaty s vlečkou, stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane...
Popelka nebyla ani princezna, ani kominík, ani myslivec a stejně ji měl Trávníček radši než všechny ty princezny. Chápeš doufám ten příměr. ;-)
To auto je skvost, ale ten zadek :-((((( ty vejfuky jsou trapně malý a nudný... zezadu se mi to auto prostě moc nelíbí a nutno říct, že to bude z 90% pohled na kterej se vám ostatní řidiči budou dívat bohužel :-(
S STi ti s klidem napíši, že jakmile na silnici bude jeden povrch bez nerovností, nebude sem tam štěrk v zatáčkách, silnice se narovná a navíc to tam třeba ještě nebudeš znát, tak ti ego srazí celkem hodně aut. A pak také samozřejmě vyhrává ten největší bezmozek.
A sledujes se jo? Kvuli neshode v nazorech na auto prejdes k osobnimu utoku, aniz bys argumentoval. Na internetu ti to mozna projde, ale v beznem zivote asi uplne ne...
Na horní model je nutno nahlížet pohledem své třídy. Ty dole argumentuješ fotem GC, ale to je chybný postoj. Je svět SUV, a svět geteček. V každém z těch světů musí existovat současně jisté rozpětí. A tedy na SUV nahlížej pohledem SUV. Pokus se prostě představit, že jak jde věk, nastane chvíle, kdy by tě do GC nedostal nikdo ani tím příslověčným heverem, neboť toužíš po pohodlí, zvýšené pozici za volantem atd. No a tedy například jezdíš SUV. A třeba horní model, pokud zároveň chceš výkon. Nebo třeba XC90, preferuješ-li bezpečnost. A zrovna tak je to v těch getečkách.
Zde na diskusích (a nemyslím to nyní osobně na tebe) prosťáčci diskutují stylem - jedna třída jedno auto. Nejlepší je prostě tatínkovo magán a basta... Naštěstí život je mnohem barvitější. Ty bys to měl vědět.
No je to holt zvláštní auto. Ale když se podívám na jeho konkurenty jako je RR, X5M, MB - G , MB GL , Porsche Cayenne apod. Tak je oblíbenost X6 docela nepochopitelná. Tudíž, chci li splašený náklaďák, mám rád nenápadnost, mám vkus a chci od auta i nějaké teréní schopnosti beru jednoznačně RR - tam není jiná volba. Chci li splašený nákladák, chci image ruského mafiána a chci být společností označován za neekologické prase ( nic proti tomu - sám nemám ekologii zrovna v lásce ) tak mám jistotu MB - G AMG ... Chci li to co už zaznělo a k tomu německé auto nebo přímo dokonce BMW tak mi bmw nabízí X5M ( a nově i dizajnově podobný M6 GC ) . Prostě já i ostatní možná nerozumí takové popularitě X6. Je to kvalitní auto, ale v porovnání s X5 natož s RR nevidím důvod k jeho koupi. Nehledě na to, že někteří měli BMW za trochu jinou automobilku
přesně tak :yes: nemám nic proti X6 (i když se mi vůbec nelíbí a je to podle mě vůz pro lidi bez vkusu - ale OK, někomu se líbí...). Nemám NIC proti silným vozům. Ale vůz by měl dávat smysl, a ne být jen rozmařilou hračkou pro lidi bez mantinelů a vkusové vytříbenosti.
Ke společenskému obleku si taky do opery nenazuju cyklotretry 8-s
To, že tu ten bavorák zvedá prosťáčky ze židlí neházej k tíži bavoráka, vždy je nutno zakopaného psa hledat u autorů. A že je tu dnes nazvraceno až až...
ne, rozmařilost je cokoliv ZBYTEČNÉHO. X 6 je naprosto smysluplná třeba v 3.0 d. Dostatek síly, stylovka (OK, někomu se to líbí)... Ale nasypat do toho 408 valachů? TO je rozmařilost. TO je zbytečnost.
Tvoje řeči o Pandě jsou jak napouštění oceánu z veřejného vodovodu 8-s Samozřejmě že na okruh můžu vzít cokoliv. Ale když pojedu na okruh, tak tam ASI pojedu s něčím, co má smysl. Jistě že tam můžu dojet třeba s V3S...
Jistě můžeš namítnout, a kdo rozhodne, že 408 valachů je rozmařilost a 250 ideál... Ano, to by byla relevatní připomínka - a odpovím ti takto: ideální a smysluplné je to tehdy, když je vůz harmonický celek, když dokáže využít všechny svoje vlastnosti :-!
výborné ... zvláštní, že ti moji kamarádi ubírající se směrem na odvrácenou stranu síly považují X6 za dream car společně s Escaladem na 28´´ chromech.
P.S: Nelíbí se nám a tak závidíme ... píšu to za WL nebo GTI, aby si nemuseli unavovat již tak znavené diskuzní prstíky.
Vzhledem k tomu, jak hájí M5, bych neřekl, že uznává jen auta do velikosti a výkonu Pandy. Jen říká, že supersport na denní jezdění nedává smysl, čemuž podle mě nelze nic vytýkat.
Jinak já bych si s X6 připadal na okruhu taky dost nepatřičně a za tento jadrný způsob vyjádření této myšlenky bych úplně nekáral.
kdyby to vyrobil třeba opel ... nikoho by to ze židle nezvedalo, ale když to vyrábí BMW současně se zánikem řadových R6 tek z 3 kové řady a nástupem elektro-diesel supersportů, tak se z toho prostě chce blejt.
Podle této logiky je rozmařilost pro bohaté vše větší a silnější než třeba ta Panda.
Na okruh můžeš pro zábavu vzít cokoliv od Pandy po RR supercharged. Ona ani ta M5 není zrovna nářadí na okruh. Jakékoliv produkční auto při opravdu ostrém použití vydrží pár kol a pak se z něj zakouří. Za blba na okruhu není ten co si vezme X6M , ale ten co neumí jezdit.
Řeči o růžových oblečcích vedou nejčastěji hošani v kožených, černých, cvočkovaných overalech z baru od Modré ústřice. Kolik to tam za barem sype? Už máš na tu Pandu?
Samozřejmě, ale to je asi každému jasné. To auto vzniklo proto, že někteří takové chtějí a z prodejů je vidět, že jich není zrovna málo. A to jim nijak nevysvětlíš, je vlastnictví takového auta prostě uspokojuje.
Vzdyt je to naprosta zruda. Dvestepade na dalnici umi i mnohem slabsi auta a jinde ho srovna do late kdejaky strep za desetinu ceny. Auto je zvenku velke, uvnitr male, takze akorat zabira misto, pohodli na kolech s profilovym cislem 35 asi take nebude zadne terno a za tri mice je tady spousta rychlejsich, pohodlnejsich, prostornejsich, praktictejsich, hezcich a promyslenejsich aut.
Tak promiň, z věty, že by ti nebylo příjemné sedět ve sporťáku, který bude v přímce pomalejší než Octavia RS, jsem to tak pochopil.
Tohle auto racionálně uchopit nelze. Není sportovní, neumí nic v terénu, na svou velikost je nepraktické a taky nutně nekomfortní. Je to jen o tom, že jistým typům lidí se taková řekněme excentrická auta líbí a nutně je potřebují pro své uspokojení.
Já myslím, že něčí psaní se těžko předělá. Samozřejmě lze na tom stylu nějak zapracovat, ale nějaké umělé dosazování koření asi nebude mít nejlepší výsledek. Každý se přeci jen nemůže narodit jako Jeremy Clarkson a spol.
Jinak mně přijde logičtější svou návštěvností podporovat weby, které jsou podle člověka lepší a tím z nich udělat ty nejnavštěvovanější, než se snažit předělávat auto.cz, kde je většina jen ze setrvačnosti a kvůli diskuzím.
těžce nestíháš, ale nalep si na zeď další rudou hvězdu odvahy a do stranické knížky si poznač - hájil jsem naši pravdu hrdě a statečně, v diskusi o X6M >:-[]
jednou jsem X6M s brněnskou SPZ potkal na okrsce mezi žďárem a křižanovem (málo rovinek dost zatáček kde není ani moc vidět) respekt z toho auta šel ale jinak se tam spíš motal nejspíš se mu nechtělo po dálnici nebo nevím kde se tam vzal ale takovej kolos na úzký silnici navíc je to SUV ale gumy to má na ráfkách natřený takže každý díře se s tím vyhejbal , moc sem ho rači neprovokoval ale věřím že by mě neujel navíc to tam dost znám >:-[] ale na dálnici by to bylo jiný peklo kdyby to mohl zašlápnout na podlahu ...sejdeme se na vlachovce >:D
Ale mně to nerápí, já už stejně vyměnil sílu za prostor uvnitř, protože si to situace vyžádala. Ale sportovní káry mě pořád zajímají, přestože už žádnou nevlastním. Proto mě taky zaujal tenhle článek, protože se týká něčeho, co jaksi nemohu racionálně pochopit..... asi jsem moc old school, mno.....
víš, ono je to jako pořídit si supersportovní vůz pro denodenní dojíždění po ostrově Capri 8-s To taky nemá smysl, stejně jako X 6 M. Ten přebytek výkonu na daný typ vozu... je to prostě jen rozmařilost pro bohaté.
Třeba takovou M5 klidně vezmeš na okruh, zařádíš si... Ale X6M? Na okruhu s ní budeš vypadat jak gay v růžovém latexovém oblečku s dírami na dvě půlky hýždí na pódiu skinheadského koncertu >:-[]8-s
Ano, existují. Nadruhou stranu auto.cz je nejctenejsi web-auto-magazin a mel by tedy podle me byt i po srance obsahove na spici. Nerikam, ze clanky jsou spatne, jen, ze by mohli byt lepsi. A ja chci, aby byly lepsi. Co mi konkretne chybi jsem napsal.
Pokud tě tohle trápí, tak to očividně není auto pro tebe. Na tom není nic špatného, jsou tu jiné výkonnější možnosti. Stačí jen vědět, že jsou lidi, kterým o tuhle rychlost v přímce až tolik nejde a tím je odpovězeno na smysl těchto aut.
No, já netvrdím, že sportovní musí znamenat superrychlý, ale mně osobně by nebylo asi moc příjemný sedět ve sporťáku, kterýmu zamává i Golf (GTI) nebo Oktávka(RS), a nebo by mě chtěl sestřelit do škarpy tenhle blázen s tim jeho bavorákem, s kterým evidentně parkuje u postele. :-)
Je to o tom trochu změnit perspektivu, že "sportovní" nerovná se "superrychlý". To bychom tu měli snad jen McLaren a GT-R. Na čas se jezdí v závodech, ale sport je i skákání s padákem a projížďka na kole, i když zrovna s nikým nesoutěžíš.
Jinak ono stačí sednout do motokáry s dvěma koni a člověk si užije až až.
Silnější motor minimálně do BRZ bude, a sice silnější atmosféra. Jestli vymyslí v Toyotě nějaké přeplňování nevím. Nicméně to auto funguje i tak.
ano, a pak jsou takoví jako ty, kteří rozhodují o tom, jak rychle se bude točit planeta, kteří určí pravdu a lež, dobro a zlo, vkus a nevkus. Dříve se takovým lidem říkalo... straniční kádři 8-s:no:
No, já osobně tu MX-5 moc nechápu. :-) A to GT 86? Těžko říct, proč tam nedali o něco silnější motor. Buď to chtějí držet cenově o něco doleji, aby na to dosáhli mladíci, co by takový auto mohli chtít, a kdyby stálo přes mega, už by si ho nepořidili, nebo jen nechtějí přímo konkurovat STIčku, přestože je to charakterem jiný auto.....
U zdejsich testu mi chybi vic osobnich poznatku, takove nejake "koreni", diky jemuz by byly testy zabavnejsi a zajimavnejsi. Klidne i delsi. Takhle to na me pusobi hrozne stroze, suse a mozna az povrchne. Asi bych to nepsal, kdybych se o aute dozvedel neco noveho, dnes ale buhuzel nic.
Tradičně jsi úplně vedle. Brzdit neumíš, zkoušet auta neumíš a myslet také neumíš. Ze své absurdně nízké perspektivy "rozhoduješ" na diskusích o tom, co smysl má a co smysl nemá. Smysl především nemaj tvé naivistické úvahy. Jsi diskutér bez tváře, bez úsměvu a bez kvalitního názoru. Takové diskusní... Clio 8-s
Na diskusi jsou lidé, kteří zvednou (samozřejmě) palec BMW X6 M, a ovšem současně zvednou palec i Cliu V6, třeba, a nebudou tu tvrdit, že clio je autem pro prosťáčky tvého malokalibru. To jen zoufale mělcí martinové, farizejové svých vlastních zhůvěřilých garážových postojů se tu snaží vynášet soudy o autech, kterým však při setkání naživo jen pokorně a uctivě... vykají.
P.S. Co takhle poprosit redakci, aby dala Martinovi životního ježíška - půl kilometru za volantem horního bavoráka... Vím, odmítl by to, má prostě své zásady... >:D >:D
To, že není rychlé jak GT-R, přeci ještě nejznamená, že to není sportovní auto. To bychom mohli rovnou podezírat z nesmyslnosti GT-86 či MX-5. Přesně jak píšeš, jde o charakter, o zábavu.
Souhlasím, divná otázka. S takovým autem přeci nikdo nechce provozovat sportovní jízdu a ani to nejde. Je to jen o tom pocitu, který to jistým lidem dává.
Ono už je vidět jen z časů na okruhu TG, který má k technické silnici daleko, že Veyron i Veyron SS celkem ztrácí, přestože tam mají ze všech aut nejvyšší výkon. Ta hmotnost udělá své a když je posazena ještě o desítky centimetrů výš než u běžného auta, tak to je úplně v pytli.
Souhlas, takováto auta patří na dálnici do dlouhého táhlého...
Oč je nesmyslnější, ošklivější, silnější a neohrabanější, tím více lidí přitahuje. Kdyby se auta hodnotila jen podle smysluplnosti tak skončíme u Pandy. A to by byla dost velká škoda.
Právěže Clio V6 nedávalo smysl ani jako sporťák - bylo pomalé a v zatáčkách mělo jízdní vlastnosti jako hozené kladivo. Kamarád ho má (Phase 1) a za 330i se v drtivé většině případů neudrží.
Ale má charakteru na rozdávání, je úžasný pozorovat, jak si lidi ukazujou, fotí si Renaulta a úplně všichni se...smějou. Prostě rozdává radost.
Umí to i tahle X6?
/jo, Clio vypadá jako když dorazil Ali G, no a? >:D
To byla spíš taková řečnická otázka. :-)
Mně moc smysl X6 M nedává, to bych ji radši s nějakým superturbodieselem, nehrát si na rallye a hurá na dálnice. V benzínu ne-e.
Divná otázka. Na točivé okresce zní otázka opačně, dokázala by se X6M udržet za libovolným nadupaným HB? Odpověď zní, ani náhodou. V první zatáčce by ji setřásl každý jouda. SUV je asi to nejméně vhodné náčiní na závodění po zakroucené okresce i kdyby mělo 1000hp. Na NS, což je zakroucená dálnice si X6M dá ostrý Mégane, Golf a řada dalších s třetinovým výkonem, takže tam by možná to Clio byl vyrovnaný soupeř.
Clio V6 dává smysl jako sportovní auto a těch je tu spousty.
Jinak hledat smysl X6 nemá význam, to je prostě pro lidi, kterým taková auta imponují, tam žádný jiný myslitelný důvod není.
V garáži mám X6 eM,
kampak dneska pojedem?
řádná horda rámusu,
bez koulí a bez vkusu.
Čím víc koní,
tím víc král,
harmonie zvony zní,
X6 em to však není.
3 mega na stole,
tepláková souprava,
kule dej si...
Vkus za prachy nekoupíš
roštěnky však ulovíš.
Naivky jen závidí,
kouří, eMko nevidí.
Apple, hifi eMdéeM,
kampak dneska pojedem?
Nezná míru, nemá vkus,
čtyřista kobyl,
vosum plus.
bavoráček X6 eM,
koho dneska voje ....
Čím víc kobyl tím víc král,
X6 M co víc bys bral?
Smysl je jednoduchý...protože PROČ NE? :-)
Myslím, že při snaze odpovědět na tuhle otázku vznikají ta nejlepší auta. Clio V6 taky nedává žádný "racionální" smysl a jaké to bylo úžasné auto.
Jo, pobavilo. Ale stejně moc nechápu smysl tohoto počinu. Překynutý bavorský vdolek, jak kdysi někdo trefně napsal, přes dvě tuny váhy s brutálně výkonným motorem, který najde využití v praxi maximálně někde na letišti. Leda, že by si ho kupovali lidi s podobnými prioritami jako ty a sestřelovali s ním slabé do škarp.. >:D Osobně by mě zajímal i čas ze 100 na 200 km/h, jestli by se s touhle zrůdou mohly na tý ranveji rovnat o hodně levnější káry jako Subaru WRX STI, nebo třeba Nissan 370Z. Na silnici by asi nebylo moc co řešit...... ;-)
Na tech rovnych bez debat. Na houpavych klikaticich si s nim pohraje i auto o 2M levnejsi, s motorem polovicniho vykonu. ;-) Ale jiste, o tom tento vuz neni.
Část rezervovaná pro testy není, jen část rezervovaná pro "top" články na Autofunu. Ta se v novém designu mimochodem posunula výrazněji dolů. Test tam vydrží třeba jen den, i proto jej čtenářům nabízíme i na Auto.cz. Dalším aspektem je dohledatelnost (aby nám "nechyběl" na ACZ, které si zakládá na co nejpestřejší paletě testů a článků) a samozřejmě i čtenost, která se nasazením i na ACZ zvýší násobně.
Kdyby soucast titulni stranky auto.cz nebyla i cast rezervovana pro testy autofunu kde i tento clanek o X6 M mel sve misto, dalo by se s tim souhlasit, ale takto mi to prijde jako recyklat, clanek ktery na titulce auto.cz zverejneny uz jednou byl je tu zverejneny znovu, jen tentokrat o nekolik radku niz/vys :-)
neriesim to ze auto pri rychlej jazde zere 35l/100 a viac, pri tejto cene auta o spotrebu nejde.... ale aby si pri rychlejsej jazde stal kazdych 200-250 km na benzike (a tankoval skoro plnu) mi pride hodne...
chcelo by to vacsiu nadrz >:D
Dobrý den, jak asi víte, Autofun a Auto.cz jsou spřátelené weby, patřící pod vydavatelství Ringier Axel Springer CZ. Autofun čte zhruba sedmina čtenářů serveru Auto.cz, takže zdaleka ne každý čtenář se k němu "dostane". Nepřijde nám proto nelogické nabídnout tento obsah i zde.
Rychlejsi nez porsche tak max v primce a i tam bych spis vsadil na carreru S, ktera i v minule generaci s "jen" 355k byla na sprint stejne rychla/rychlejsi nez 507k M5. :-!
Trochu se mi nelibi recyklace clanku autofun=>auto.cz nebo opacne kdy se redakce snazi dostat dalsi varku prokliku jednoduchym vydanim stejneho clanku 2*. Pravda po vyberu jine uvodni fotky si takovy clanek asi prectu rad a znovu 8-s
Ne to auto pro některé možná nedává smysl, ale ten, kdo na to má si to koupí a bude spokojený, že má velké auto, které je rychlejší než Porsche a navíc s MI jako kráva.
aky ma to auto dojazd pri sportovej jazde?
niekde v inej recenzii som cital ze strasne malo... ze pri sportovej jazde sofer nic ine nerobi len tankuje...
Soudruhu, mel by ses krotit. Slusnemu chovani te snad v detstvi ucili?? Na osobni urazky nebudou zvedavi ani u vas v panelaku.
P.S. to same vyrid i svym patolizalum.
a představ si, že je poměrně známé, že slaboduchý jedinec si vybírá silné symboly. Čím silnější jedinec, tím menší potřebu má schovávat se za silné symboly.
X6-M je ale především otázkou (ne)vkusu, disharmonie. Tedy přesně toho, co nikdy nebudeš se svým slepičím pohledem schopen pochopit - vkus, styl, elegance a vyváženost :-!
Tak nezapomeň při rozbalování tvých dárků pronést svojí oblíbenou větu - ze by to byl tygl... >:-[]
Když pomineme absolutní nepraktičnost X6M, nesmyslné parametry a šílenou cenu, lze proti tomuto vozu vznést jedinou zásadní námitku: GTI z něj ucvrkává do textilu. Tedy je to vůz pro jedince bez špetky vkusu a soudnosti, kteří, pánbůhvíproč, sami sebe považují za elitu národa. Máme jeden v rodině a toto hodnocení sedí! ;-)
absolutna zruda..... ani pekne ani prakticke.... naklady na prevadzku enormne vysoke.... auto na beznu jazdu po meste a po okoli absolutne neprakticke.... navyse je skarede a na okrskach ho vytrie aj mini cooper S alebo clio RS.... ;-) .... skutocne nic moc....
Dekuju, ja ale souperim jen se sobe rovnymi. Toto by byl nerovny boj. GTIho neber vazne. Je zkazeny dobou. Deti u nich na sidlisti ho asi hodne mlatili. 8-s
Ja si sve "teleci" leta prozil jinak nez nastenkar pionyrskeho oddilu Julia Fucika a nasledne komunisticky agitator/podnikovy vratny. Verim, ze ses tesil, ze se jednou tim politrukem stanes, klicema ti to ale odzvonili. Proto si to tady snazis nahradit. Prvni vetu sis vlastne napsal sam pro sebe. "Neber si to tolik k srdci."
Napadlo me, ze bys byl skvelym kandidatem name majitele x6. Snazis se psat vzletne, basnicke strevo vsak nemas, tvrdis, ze jsi starsi, rozhled a zkusenosti podle toho vsak nemas, vydavas se za pravnika, o danem oboru vsak nic nevis. Byli byste skvelou dvojkou. Vlastne ne... psat se snazis, 3M na nej ale nemas. ;-)
Jsou lidé, kterým záleží na vkusu, smysluplnosti a oduševnělosti vozů. Ano, jsou to praví automobiloví gurmáni, ti co hledají ve změti konzumní šedi automobilové osobnosti, ryzí charaktery, umělecká díla. Umělecká díla bez cenových předsudků. lidé, kteří si jsou vědomi toho, že skleněná atrapa diamantu není ten pravý brus, ale přitom neodsuzují sklo jako materiál :yes:
Pak jsou takoví, jako ty - diskusní tapetovači, exekutoři a kádři. Osoby, které nehledají smysl daného vozu, které nepátrají po duši a charakteru. Kterým stačí, že diamant vybrousila německá ruka a že má značnou hodnotu. Zkrátka jedinci, kteří se spokojí s logem na kapotě, kteří kapitulují pod tíhou pořizovací ceny. Jedinci bez pevného názoru, kteří trpí ovwčím syndromem, kdy první a zásadní podmínkou pro kladný verdikt je ... příslušnost ke germánské rase 8-s
Politicka vyuka mistniho politruka asi unikla malokomu. Pro nekoho stary rezim definitivne skoncil, nekdo si zpusoby ponechal a stale he vyuziva.
Cim je tedy ten, kdo si auto nahore koupi? Spatna otazka, podobne jako nadpis celeho clanku. "Strela" uz neni strelou. Stala she "Fat boyem". Spravna otazka je cim neni ten, kdo si to auto koupi?
Neni presne Tim, cim ani to auto nahore neni. Ma motor hodny sportovnejsiho nacini, sportovni auto to vsak neni, ma 4x4 + zvyseny podvozek, do terenu se vsak nehodi, ma tvar karoserie evokujici coupe, coupe to vsak neni. Presne tak, jako jeho kupujici. Vypada jako mnoho, nic z toho vsak neni.
Ja mu davam pravo na byti, stejne ja jako mistnimu politrukovi. Vazne ho na silnici vsak neberu. Stejne jako mistniho diskuzniho politruka
ale to vůbec nedělám ... zmiňuji to už nahoře. M6 GC je auto od BMW, za stejné peníze a požívající stejné prestiže jako X6M ... ovšem chci-li ubrat na sportovnosti a přidat na bezpečnosti tak tam najednou mám X5M. Je to stejné auto jen více praktické.
P.S: Jediný kupující je tak člověk co chce BMW, velké a bezpečné auto, hooodně rychlé auto a znáček M na kapotě v součastnosti, ale nechce X5M a chce jen dizajn X6 ala kupé. To chápu takoví lidé mohou prostě být. Ale divím se že jich je tolik. Spíš bych řekl, že to auto se tak prodává právě jen kvůli té auře zlého nechtěného chlapce, podvědomě po tom prostě spousta lidí sáhne, jen se to zdráhá přiznat a přináší pak nesmyslné argumenty... X6 se stal jakýmsi odznakem ve společnosti a spoustu lidí si potřebuje své hodné/zlé já překrýt a nebo potvrdit právě tímto bad gaj imidžem >:D
souhlasím, vytýkat jednotlivé křivky na voze, který jako celek stojí za... vlastně nestojí za pohled, to vážně nemá smysl. Jemnocitem se tomu říká NEVKUS >:-[]
Test je majstrovské dielo, každý by si ho mal prečítať povinne. Tvoj text, to je ...Lomcovák na prosťáčkov :yes: >:D "Uhrovitá armáda spásy" ma zrazila do kolien >:D
Těžko na diskusi hodnotit auto, které u slabších jedinců vyvolává nekontrolovatelný třes v kolenou, u prosťáčků decimuje jejich již tak chatrné sebevědomí na roveň zašlápnutého mloka, a u jezdců kategorie "ber kde ber" iniciuje shánění tří metrů konopného provazu... Ano ano, absolutní drtič ega, zkracovač penisů a vymývač mozků. Tedy... u těch kolem. A jak to auto působí na člověka za jeho volantem, no to sis právě přečetl nahoře.
Vždy mě dojímá, když (ausgerechnet) na těchto stránkách spustí uhrovitá armáda spásy oratoria za záchranu našich polí, lesů a silnic tvrzením, že auto, které ma nad padesát koní by mělo být pro soukromou dopravu zakázáno. Částečně však chápu jejich až hmatatelný kachní strach. Není totiž horšího poznání, než pohlédnutí silniční pravdě do očí. Neboť ixšestka je pravdou sama o sobě a především pak pravdou o těch... druhých.
Avšak jak vidíš, kapitán to všechno postaví do latě jednou elegantní větou. Z pendolína. To víš, to jsou ti mistři, kterým ručka zachraňuje blatníky, zimní gumy považují za tišší než letní a navigaci za pouhý módní výstřelek...
Naštěstí jsou tu ještě ti praví jezdci, kteří nesou štafetu silných strojů dál a dál. A tak když v zrcátku spatříš blížit se namodralou šmouhu, nezoufej, není to meteorit, to jen ostrý eurodrzek v BMW X6 M lechtá pravým kopytem svojí dokonalou bestii po žábrách. Ty uhni. Zastav v pangejtu, padni do prachu cesty, sundej hučku a vzdávej hold elitě. Tak se to ostatně odnepaměti dělalo, dělá, a pokud tu bude BMW ještě dlouho, pak dlouho také dělat bude.
BRAVO BMW :yes: A... BRAVO TEST (skvostný text) :yes:
Pod slovem strela si predstavuji uplne neco jineho. Jako privlastek k X6 bych vybiral mezi balvanem nebo (kdyz uz z vojenskeho prostredi) atomovou bombou svrzenou na Nagasaki, Fat boy. Jinak o smyslu auta jako takoveho nema smysl diskutovat, prodat se da vsechno, i tento fat boy.