Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X6 M – Střela úctyhodného kalibru

Je záhadou, jak tenhle parník na čtyřech kolech dokáže odolávat fyzikálním zákonům.
Zpět na článek
17. 12. 2012 10:16
17. 12. 2012 12:44
17. 12. 2012 23:42
17. 12. 2012 10:20
17. 12. 2012 10:23
17. 12. 2012 10:43
17. 12. 2012 18:25
17. 12. 2012 10:22
17. 12. 2012 11:53
17. 12. 2012 13:16
17. 12. 2012 13:37
18. 12. 2012 09:27
18. 12. 2012 12:41
18. 12. 2012 19:02
19. 12. 2012 00:50
19. 12. 2012 01:28
19. 12. 2012 04:07
19. 12. 2012 05:03
20. 12. 2012 03:38
18. 12. 2012 15:07
17. 12. 2012 16:22
17. 12. 2012 16:37
17. 12. 2012 16:48
17. 12. 2012 20:44
17. 12. 2012 20:56
17. 12. 2012 16:49
17. 12. 2012 17:16
17. 12. 2012 17:43
17. 12. 2012 17:46
17. 12. 2012 18:00
17. 12. 2012 19:04
17. 12. 2012 20:13
17. 12. 2012 20:29
17. 12. 2012 21:23
17. 12. 2012 20:24
17. 12. 2012 20:30
17. 12. 2012 21:24
17. 12. 2012 21:22
17. 12. 2012 19:08
17. 12. 2012 17:17
17. 12. 2012 17:20
17. 12. 2012 17:49
17. 12. 2012 18:24
17. 12. 2012 18:45
17. 12. 2012 19:07
18. 12. 2012 00:19
17. 12. 2012 18:20
17. 12. 2012 18:30
17. 12. 2012 18:40
17. 12. 2012 18:57
17. 12. 2012 19:01
17. 12. 2012 19:08
17. 12. 2012 19:22
17. 12. 2012 19:57
17. 12. 2012 19:58
17. 12. 2012 20:10
17. 12. 2012 20:22
17. 12. 2012 20:31
17. 12. 2012 20:52
17. 12. 2012 22:19
17. 12. 2012 19:11
17. 12. 2012 21:28
17. 12. 2012 19:50
17. 12. 2012 19:59
17. 12. 2012 20:04
17. 12. 2012 20:09
17. 12. 2012 20:27
17. 12. 2012 20:41
17. 12. 2012 20:51
17. 12. 2012 21:21
17. 12. 2012 21:50
17. 12. 2012 22:40
18. 12. 2012 11:53
18. 12. 2012 19:15
18. 12. 2012 20:27
18. 12. 2012 22:36
17. 12. 2012 22:48
18. 12. 2012 11:55
17. 12. 2012 20:16
17. 12. 2012 20:26
17. 12. 2012 20:37
17. 12. 2012 20:51
17. 12. 2012 21:00
17. 12. 2012 21:05
17. 12. 2012 21:20
17. 12. 2012 21:23
17. 12. 2012 17:30
17. 12. 2012 18:27
17. 12. 2012 19:16
17. 12. 2012 20:22
17. 12. 2012 19:54
17. 12. 2012 20:13
17. 12. 2012 20:17
17. 12. 2012 20:24
17. 12. 2012 20:30
17. 12. 2012 20:35
17. 12. 2012 20:39
17. 12. 2012 20:58
17. 12. 2012 21:04
17. 12. 2012 21:06
17. 12. 2012 22:39
27. 12. 2018 09:45
17. 12. 2012 20:43
17. 12. 2012 21:28
17. 12. 2012 22:47
17. 12. 2012 23:19
17. 12. 2012 23:02
18. 12. 2012 18:57
17. 12. 2012 23:28
18. 12. 2012 12:39
17. 12. 2012 23:37
17. 12. 2012 23:39
17. 12. 2012 23:46
18. 12. 2012 09:52
18. 12. 2012 12:14
18. 12. 2012 14:40
18. 12. 2012 15:42
18. 12. 2012 16:22
18. 12. 2012 16:17
18. 12. 2012 16:03
17. 12. 2012 10:09
spotreba/dojazd
aky ma to auto dojazd pri sportovej jazde?
niekde v inej recenzii som cital ze strasne malo... ze pri sportovej jazde sofer nic ine nerobi len tankuje...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - fOE
17. 12. 2012 10:16
Re: spotreba/dojazd
tak jako v kazdem aute s timto (nebo casto i mensim) vykonem ;-)
17. 12. 2012 11:42
Re: spotreba/dojazd
neriesim to ze auto pri rychlej jazde zere 35l/100 a viac, pri tejto cene auta o spotrebu nejde.... ale aby si pri rychlejsej jazde stal kazdych 200-250 km na benzike (a tankoval skoro plnu) mi pride hodne...
chcelo by to vacsiu nadrz >:D
17. 12. 2012 12:44
Re: spotreba/dojazd
Jo, jo. Také si někdy říkám, že by to chtělo tak 200 litrů. Hlavně když chci vyjet někam, kde moc často benzínku nepotkám.
17. 12. 2012 21:17
Re: spotreba/dojazd
Já jsem tohle řešil ještě ve vztahu k nutnosti 98 okt.
Avatar - Norge
17. 12. 2012 22:02
Re: spotreba/dojazd
..podobnu skusenost mam s S8 a Bentlay ...

Spotreba jak unaveny tahac s BDF ... >:D
17. 12. 2012 23:42
Re: spotreba/dojazd
S poslední inkarnací Continentalu mám něco odjezděno a v cestovním tempu se vejdu do 10 litrů. Jinak je to klasika, 20-25, jak jsem zvyklý.
17. 12. 2012 14:10
Re: spotreba/dojazd
všechny tyto otázky ti zodpoví, včetně opravdového testu ti zodpoví autoforum.cz. doporučuju přečíst /autor P.Janda/. včetně videa s ostrou jízdou.
17. 12. 2012 14:28
Re: spotreba/dojazd
Ano, ten test byl vynikající, taktéž doporučuji.
Avatar - trapid
17. 12. 2012 20:40
Re: spotreba/dojazd
Přesně tak. Pan Janda provedl opravdový test a jeho článek tomu odpovídá. Zdejší "test" osobně považuji za nicneříkající paskvil ;-\ .
Avatar - Johny.Rico
17. 12. 2012 20:54
Re: spotreba/dojazd
Čtu jedině tam. Ten odpad tady, to se nedá. Tady jsem jen kvůli některým diskutujícím. Nic víc mě zde nedrží, vůbec.
17. 12. 2012 18:35
Re: spotreba/dojazd
A taky jestli dojede dále než Rapid?
Avatar - poterienko
17. 12. 2012 10:20
Smysl
Ne to auto pro některé možná nedává smysl, ale ten, kdo na to má si to koupí a bude spokojený, že má velké auto, které je rychlejší než Porsche a navíc s MI jako kráva.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
17. 12. 2012 10:23
Re: Smysl
Rychlejsi nez porsche tak max v primce a i tam bych spis vsadil na carreru S, ktera i v minule generaci s "jen" 355k byla na sprint stejne rychla/rychlejsi nez 507k M5. :-!
Avatar - poterienko
17. 12. 2012 10:43
Re: Smysl
Myslel jsem to lehce nadneseně, ale je jasné, že v zatáčkách to nebude tak rychlé jako "placky".
17. 12. 2012 18:25
Re: Smysl
Překvapivě. Čtyřmístný sedan vs dvoumístné kupé.
Avatar - fOE
17. 12. 2012 10:22
recyklat
Trochu se mi nelibi recyklace clanku autofun=>auto.cz nebo opacne kdy se redakce snazi dostat dalsi varku prokliku jednoduchym vydanim stejneho clanku 2*. Pravda po vyberu jine uvodni fotky si takovy clanek asi prectu rad a znovu 8-s
Rozbalit vlákno
3
17. 12. 2012 11:00
Re: recyklat
Dobrý den, jak asi víte, Autofun a Auto.cz jsou spřátelené weby, patřící pod vydavatelství Ringier Axel Springer CZ. Autofun čte zhruba sedmina čtenářů serveru Auto.cz, takže zdaleka ne každý čtenář se k němu "dostane". Nepřijde nám proto nelogické nabídnout tento obsah i zde.
Avatar - fOE
17. 12. 2012 11:53
Re: recyklat
Kdyby soucast titulni stranky auto.cz nebyla i cast rezervovana pro testy autofunu kde i tento clanek o X6 M mel sve misto, dalo by se s tim souhlasit, ale takto mi to prijde jako recyklat, clanek ktery na titulce auto.cz zverejneny uz jednou byl je tu zverejneny znovu, jen tentokrat o nekolik radku niz/vys :-)
17. 12. 2012 13:18
Re: recyklat
Část rezervovaná pro testy není, jen část rezervovaná pro "top" články na Autofunu. Ta se v novém designu mimochodem posunula výrazněji dolů. Test tam vydrží třeba jen den, i proto jej čtenářům nabízíme i na Auto.cz. Dalším aspektem je dohledatelnost (aby nám "nechyběl" na ACZ, které si zakládá na co nejpestřejší paletě testů a článků) a samozřejmě i čtenost, která se nasazením i na ACZ zvýší násobně.
17. 12. 2012 13:16
STRELA?
Pod slovem strela si predstavuji uplne neco jineho. Jako privlastek k X6 bych vybiral mezi balvanem nebo (kdyz uz z vojenskeho prostredi) atomovou bombou svrzenou na Nagasaki, Fat boy. Jinak o smyslu auta jako takoveho nema smysl diskutovat, prodat se da vsechno, i tento fat boy.
Rozbalit vlákno
13
17. 12. 2012 13:19
Re: STRELA?
Ano, Fat Boy je dobré přirovnání :-) . Jde o auto, které je na rychlejších silnicích schopno rozdrtit opravdu téměř všechno.
17. 12. 2012 13:37
Re: STRELA?
Na tech rovnych bez debat. Na houpavych klikaticich si s nim pohraje i auto o 2M levnejsi, s motorem polovicniho vykonu. ;-) Ale jiste, o tom tento vuz neni.
17. 12. 2012 13:43
Re: STRELA?
Na klikatice bez debat není, ale na "dvojce" už by to bylo zajímavé srovnání
Avatar - bigsoul
18. 12. 2012 09:27
Re: STRELA?
Keby ste neboli tak *, tak by ste vedeli, ze X6 je sakra rychla aj v zakrutach a to vdaka DPC systemu, ktory toto monstrum do zakrut posiela neuveritelne presne a z lahkostou!!! Tak verte vela vela aut by s nou prave vtych zakrutach problem malo.
18. 12. 2012 12:41
Re: STRELA?
System muze mit jaky chce, fyzikalni zakony jsou pro vsechny stejne. Vysoke teziste + hmotnost, z toho formuli nikdy neudelas.
Avatar - bigsoul
18. 12. 2012 19:02
Re: STRELA?
Zas nekecaj o fyzike!!! Vravim, ze to auto je v zakrutach prekliato rychle a dokonca najrychlejsie SUV - nema proste konkurenciu a aj niektore supersporty budu mat problemi. Fyzikou sa ohaaju, len burani co zavieraju oci pred pokrokom v technologiach!!! Co bolo v minulosti nepredstavitelne a dnes sa vpohode pouziva. A tiez sa ohanalo, ze fyzikalne zakony neoklamu a vida eliminovali ich ucinky k minimu! Vydel som co X6 dokaze a viem, ze to je skvele auto. A tie keci o prakticnosti a ine hovadiny hladat u aut ako je toto je len chcanim proti vetru!!
19. 12. 2012 00:50
Re: STRELA?
Tak timto jsi me uplne odzbrojil. Nemam slov. ;-)
Avatar - bigsoul
19. 12. 2012 01:28
Re: STRELA?
Tu mas ako tu fyziku dokaze popierat.

[odkaz]

A netvrd mi, ze v zatackach je na *. To auto dokaze vela, ale vela ludi nechape kym to bud nevidi, alebo lepsie neskusi.
19. 12. 2012 04:07
Re: STRELA?
Pokud toto myslis jako vtip, potom >:D . Na klopenych zatackach ti bude drzet i jerab. "Houpava klikatice" je prece uplne neco jineho.
Avatar - bigsoul
19. 12. 2012 05:03
Re: STRELA?
Tu mas este jeden, aby si pochopil.

[odkaz]

Proste ti dam argument a ty sa len hras na debilka. A nerobim si srandu. Sam musis uznat, ze toto auto vyvolava mnoho emocii, ale co je hlavne naslo si svoje miesto a ma mnoho fanusikov!!!

[odkaz]
pre istotu porovnanie s cayene
20. 12. 2012 03:38
Re: STRELA?
Ja ti to prece ale vubec neberu. Plno fanousku ma i Trabant, ktery mezi nimi vyvolava emoce. To ale nemeni nic na faktu, ze na houpave klikatici se projevi fyzikalni zakony, ktere jsou a nic je nezrusi.
18. 12. 2012 15:07
Re: STRELA?
Které máš na mysli?

Mégane RS skončil na ringu za X6M, stejně jako Focus RS.
A že si sním pohraje 911 GT3, to je OK, ale tam zase hapruje ta cena.
17. 12. 2012 16:22
LOMCOVÁK
Těžko na diskusi hodnotit auto, které u slabších jedinců vyvolává nekontrolovatelný třes v kolenou, u prosťáčků decimuje jejich již tak chatrné sebevědomí na roveň zašlápnutého mloka, a u jezdců kategorie "ber kde ber" iniciuje shánění tří metrů konopného provazu... Ano ano, absolutní drtič ega, zkracovač penisů a vymývač mozků. Tedy... u těch kolem. A jak to auto působí na člověka za jeho volantem, no to sis právě přečetl nahoře.

Vždy mě dojímá, když (ausgerechnet) na těchto stránkách spustí uhrovitá armáda spásy oratoria za záchranu našich polí, lesů a silnic tvrzením, že auto, které ma nad padesát koní by mělo být pro soukromou dopravu zakázáno. Částečně však chápu jejich až hmatatelný kachní strach. Není totiž horšího poznání, než pohlédnutí silniční pravdě do očí. Neboť ixšestka je pravdou sama o sobě a především pak pravdou o těch... druhých.

Avšak jak vidíš, kapitán to všechno postaví do latě jednou elegantní větou. Z pendolína. To víš, to jsou ti mistři, kterým ručka zachraňuje blatníky, zimní gumy považují za tišší než letní a navigaci za pouhý módní výstřelek...

Naštěstí jsou tu ještě ti praví jezdci, kteří nesou štafetu silných strojů dál a dál. A tak když v zrcátku spatříš blížit se namodralou šmouhu, nezoufej, není to meteorit, to jen ostrý eurodrzek v BMW X6 M lechtá pravým kopytem svojí dokonalou bestii po žábrách. Ty uhni. Zastav v pangejtu, padni do prachu cesty, sundej hučku a vzdávej hold elitě. Tak se to ostatně odnepaměti dělalo, dělá, a pokud tu bude BMW ještě dlouho, pak dlouho také dělat bude.

BRAVO BMW :yes: A... BRAVO TEST (skvostný text) :yes:
Rozbalit vlákno
75
17. 12. 2012 16:37
Re: LOMCOVÁK
OT: Podle toho, co tu kapitán poslední dobou smolí, by se měl přejmenovat na "marihuánek".

A ta X6?

Tož, kdo zná, ten zná, kdo nezná, ten si přeje :-)
17. 12. 2012 16:48
Re: LOMCOVÁK
>:D Tak "marihuánek"... to je slogan roku >:D
Avatar - trapid
17. 12. 2012 20:44
Re: LOMCOVÁK
Marihuánek je přezdívka mého švagra, hoši. Udělil si ji sám už před léty, protože se jmenuje Mariánek.
17. 12. 2012 16:49
Re: LOMCOVÁK
Test je majstrovské dielo, každý by si ho mal prečítať povinne. Tvoj text, to je ...Lomcovák na prosťáčkov :yes: >:D "Uhrovitá armáda spásy" ma zrazila do kolien >:D
17. 12. 2012 17:16
Re: LOMCOVÁK
Text je to moc hezkej, ale vydávat to za test? ;-\
GTIho textík je ovšem špica. :yes:

U X6M by mě zajímala jedna věc. Dokázala by na točivé okresce ujet Cliu RS? :-)
Avatar - Ham.
17. 12. 2012 17:43
Re: LOMCOVÁK
Divná otázka. Na točivé okresce zní otázka opačně, dokázala by se X6M udržet za libovolným nadupaným HB? Odpověď zní, ani náhodou. V první zatáčce by ji setřásl každý jouda. SUV je asi to nejméně vhodné náčiní na závodění po zakroucené okresce i kdyby mělo 1000hp. Na NS, což je zakroucená dálnice si X6M dá ostrý Mégane, Golf a řada dalších s třetinovým výkonem, takže tam by možná to Clio byl vyrovnaný soupeř.
17. 12. 2012 17:46
Re: LOMCOVÁK
To byla spíš taková řečnická otázka. :-)
Mně moc smysl X6 M nedává, to bych ji radši s nějakým superturbodieselem, nehrát si na rallye a hurá na dálnice. V benzínu ne-e.
Avatar - Ham.
17. 12. 2012 18:00
Re: LOMCOVÁK
Souhlas, takováto auta patří na dálnici do dlouhého táhlého...
Oč je nesmyslnější, ošklivější, silnější a neohrabanější, tím více lidí přitahuje. Kdyby se auta hodnotila jen podle smysluplnosti tak skončíme u Pandy. A to by byla dost velká škoda.
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 19:04
Re: LOMCOVÁK
víš, ono je to jako pořídit si supersportovní vůz pro denodenní dojíždění po ostrově Capri 8-s To taky nemá smysl, stejně jako X 6 M. Ten přebytek výkonu na daný typ vozu... je to prostě jen rozmařilost pro bohaté.
Třeba takovou M5 klidně vezmeš na okruh, zařádíš si... Ale X6M? Na okruhu s ní budeš vypadat jak gay v růžovém latexovém oblečku s dírami na dvě půlky hýždí na pódiu skinheadského koncertu >:-[] 8-s
Avatar - Ham.
17. 12. 2012 20:13
Re: LOMCOVÁK
Podle této logiky je rozmařilost pro bohaté vše větší a silnější než třeba ta Panda.
Na okruh můžeš pro zábavu vzít cokoliv od Pandy po RR supercharged. Ona ani ta M5 není zrovna nářadí na okruh. Jakékoliv produkční auto při opravdu ostrém použití vydrží pár kol a pak se z něj zakouří. Za blba na okruhu není ten co si vezme X6M , ale ten co neumí jezdit.
Řeči o růžových oblečcích vedou nejčastěji hošani v kožených, černých, cvočkovaných overalech z baru od Modré ústřice. Kolik to tam za barem sype? Už máš na tu Pandu?
17. 12. 2012 20:19
Re: LOMCOVÁK
Vzhledem k tomu, jak hájí M5, bych neřekl, že uznává jen auta do velikosti a výkonu Pandy. Jen říká, že supersport na denní jezdění nedává smysl, čemuž podle mě nelze nic vytýkat.
Jinak já bych si s X6 připadal na okruhu taky dost nepatřičně a za tento jadrný způsob vyjádření této myšlenky bych úplně nekáral.
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 20:29
Re: LOMCOVÁK
přesně tak :yes: nemám nic proti X6 (i když se mi vůbec nelíbí a je to podle mě vůz pro lidi bez vkusu - ale OK, někomu se líbí...). Nemám NIC proti silným vozům. Ale vůz by měl dávat smysl, a ne být jen rozmařilou hračkou pro lidi bez mantinelů a vkusové vytříbenosti.
Ke společenskému obleku si taky do opery nenazuju cyklotretry 8-s
17. 12. 2012 21:23
Re: LOMCOVÁK
Ale stejně tak lze "rocupovat" i tu M5.
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 20:24
Re: LOMCOVÁK
ne, rozmařilost je cokoliv ZBYTEČNÉHO. X 6 je naprosto smysluplná třeba v 3.0 d. Dostatek síly, stylovka (OK, někomu se to líbí)... Ale nasypat do toho 408 valachů? TO je rozmařilost. TO je zbytečnost.
Tvoje řeči o Pandě jsou jak napouštění oceánu z veřejného vodovodu 8-s Samozřejmě že na okruh můžu vzít cokoliv. Ale když pojedu na okruh, tak tam ASI pojedu s něčím, co má smysl. Jistě že tam můžu dojet třeba s V3S...
Jistě můžeš namítnout, a kdo rozhodne, že 408 valachů je rozmařilost a 250 ideál... Ano, to by byla relevatní připomínka - a odpovím ti takto: ideální a smysluplné je to tehdy, když je vůz harmonický celek, když dokáže využít všechny svoje vlastnosti :-!
Avatar - Ham.
17. 12. 2012 20:30
Re: LOMCOVÁK
A odkdy o těch harmonických celcích a (ne)zbytečnosti rozhoduješ zrovna ty?
17. 12. 2012 21:24
Re: LOMCOVÁK
No jo, jenže z přemotorovaných SUV právě X6M dokáže svoje vlastnosti velmi dobře využít.
17. 12. 2012 21:22
Re: LOMCOVÁK
A třeba v mostě porazíš M6 (první novodobou atmosférickou).
17. 12. 2012 18:06
Re: LOMCOVÁK
Souhlasím, divná otázka. S takovým autem přeci nikdo nechce provozovat sportovní jízdu a ani to nejde. Je to jen o tom pocitu, který to jistým lidem dává.
Ono už je vidět jen z časů na okruhu TG, který má k technické silnici daleko, že Veyron i Veyron SS celkem ztrácí, přestože tam mají ze všech aut nejvyšší výkon. Ta hmotnost udělá své a když je posazena ještě o desítky centimetrů výš než u běžného auta, tak to je úplně v pytli.
Avatar - JDM
17. 12. 2012 19:08
Re: LOMCOVÁK
jednou jsem X6M s brněnskou SPZ potkal na okrsce mezi žďárem a křižanovem (málo rovinek dost zatáček kde není ani moc vidět) respekt z toho auta šel ale jinak se tam spíš motal nejspíš se mu nechtělo po dálnici nebo nevím kde se tam vzal ale takovej kolos na úzký silnici navíc je to SUV ale gumy to má na ráfkách natřený takže každý díře se s tím vyhejbal , moc sem ho rači neprovokoval ale věřím že by mě neujel navíc to tam dost znám >:-[] ale na dálnici by to bylo jiný peklo kdyby to mohl zašlápnout na podlahu ...sejdeme se na vlachovce >:D
17. 12. 2012 17:17
Re: LOMCOVÁK
Jo, pobavilo. Ale stejně moc nechápu smysl tohoto počinu. Překynutý bavorský vdolek, jak kdysi někdo trefně napsal, přes dvě tuny váhy s brutálně výkonným motorem, který najde využití v praxi maximálně někde na letišti. Leda, že by si ho kupovali lidi s podobnými prioritami jako ty a sestřelovali s ním slabé do škarp.. >:D Osobně by mě zajímal i čas ze 100 na 200 km/h, jestli by se s touhle zrůdou mohly na tý ranveji rovnat o hodně levnější káry jako Subaru WRX STI, nebo třeba Nissan 370Z. Na silnici by asi nebylo moc co řešit...... ;-)
17. 12. 2012 17:20
Re: LOMCOVÁK
Smysl je jednoduchý...protože PROČ NE? :-)
Myslím, že při snaze odpovědět na tuhle otázku vznikají ta nejlepší auta. Clio V6 taky nedává žádný "racionální" smysl a jaké to bylo úžasné auto.
17. 12. 2012 17:32
Re: LOMCOVÁK
Clio V6 dává smysl jako sportovní auto a těch je tu spousty.
Jinak hledat smysl X6 nemá význam, to je prostě pro lidi, kterým taková auta imponují, tam žádný jiný myslitelný důvod není.
17. 12. 2012 17:49
Re: LOMCOVÁK
Právěže Clio V6 nedávalo smysl ani jako sporťák - bylo pomalé a v zatáčkách mělo jízdní vlastnosti jako hozené kladivo. Kamarád ho má (Phase 1) a za 330i se v drtivé většině případů neudrží.
Ale má charakteru na rozdávání, je úžasný pozorovat, jak si lidi ukazujou, fotí si Renaulta a úplně všichni se...smějou. Prostě rozdává radost.

Umí to i tahle X6?

/jo, Clio vypadá jako když dorazil Ali G, no a? >:D
17. 12. 2012 18:09
Re: LOMCOVÁK
To, že není rychlé jak GT-R, přeci ještě nejznamená, že to není sportovní auto. To bychom mohli rovnou podezírat z nesmyslnosti GT-86 či MX-5. Přesně jak píšeš, jde o charakter, o zábavu.
17. 12. 2012 18:24
Re: LOMCOVÁK
No, já osobně tu MX-5 moc nechápu. :-) A to GT 86? Těžko říct, proč tam nedali o něco silnější motor. Buď to chtějí držet cenově o něco doleji, aby na to dosáhli mladíci, co by takový auto mohli chtít, a kdyby stálo přes mega, už by si ho nepořidili, nebo jen nechtějí přímo konkurovat STIčku, přestože je to charakterem jiný auto.....
17. 12. 2012 18:35
Re: LOMCOVÁK
Je to o tom trochu změnit perspektivu, že "sportovní" nerovná se "superrychlý". To bychom tu měli snad jen McLaren a GT-R. Na čas se jezdí v závodech, ale sport je i skákání s padákem a projížďka na kole, i když zrovna s nikým nesoutěžíš.

Jinak ono stačí sednout do motokáry s dvěma koni a člověk si užije až až.

Silnější motor minimálně do BRZ bude, a sice silnější atmosféra. Jestli vymyslí v Toyotě nějaké přeplňování nevím. Nicméně to auto funguje i tak.
17. 12. 2012 18:45
Re: LOMCOVÁK
No, já netvrdím, že sportovní musí znamenat superrychlý, ale mně osobně by nebylo asi moc příjemný sedět ve sporťáku, kterýmu zamává i Golf (GTI) nebo Oktávka(RS), a nebo by mě chtěl sestřelit do škarpy tenhle blázen s tim jeho bavorákem, s kterým evidentně parkuje u postele. :-)
17. 12. 2012 19:01
Re: LOMCOVÁK
Pokud tě tohle trápí, tak to očividně není auto pro tebe. Na tom není nic špatného, jsou tu jiné výkonnější možnosti. Stačí jen vědět, že jsou lidi, kterým o tuhle rychlost v přímce až tolik nejde a tím je odpovězeno na smysl těchto aut.
17. 12. 2012 19:07
Re: LOMCOVÁK
Ale mně to nerápí, já už stejně vyměnil sílu za prostor uvnitř, protože si to situace vyžádala. Ale sportovní káry mě pořád zajímají, přestože už žádnou nevlastním. Proto mě taky zaujal tenhle článek, protože se týká něčeho, co jaksi nemohu racionálně pochopit..... asi jsem moc old school, mno.....
17. 12. 2012 19:23
Re: LOMCOVÁK
Tak promiň, z věty, že by ti nebylo příjemné sedět ve sporťáku, který bude v přímce pomalejší než Octavia RS, jsem to tak pochopil.
Tohle auto racionálně uchopit nelze. Není sportovní, neumí nic v terénu, na svou velikost je nepraktické a taky nutně nekomfortní. Je to jen o tom, že jistým typům lidí se taková řekněme excentrická auta líbí a nutně je potřebují pro své uspokojení.
18. 12. 2012 00:19
Re: LOMCOVÁK
Jednoduché. V Japonsku si ho spousta lidí upraví, má hlavně posloužit jako dobrý a dostupný základ. V USA to bude stejné. V tomhle ohledu je to úplně jiný svět. A vůbec odpovídá celkové filosofii vozu. Silnějších (a dražších) sportovních vozů je na trhu dostatek. Má všechno důležité, zbytek si můžeš dodělat sám. Rozhodně je snazší dát GT86 na vitamíny, než doladit silnější auto v podobné cenové relaci na podobnou úroveň.
17. 12. 2012 18:20
Re: LOMCOVÁK
Tradičně jsi úplně vedle. Brzdit neumíš, zkoušet auta neumíš a myslet také neumíš. Ze své absurdně nízké perspektivy "rozhoduješ" na diskusích o tom, co smysl má a co smysl nemá. Smysl především nemaj tvé naivistické úvahy. Jsi diskutér bez tváře, bez úsměvu a bez kvalitního názoru. Takové diskusní... Clio 8-s

Na diskusi jsou lidé, kteří zvednou (samozřejmě) palec BMW X6 M, a ovšem současně zvednou palec i Cliu V6, třeba, a nebudou tu tvrdit, že clio je autem pro prosťáčky tvého malokalibru. To jen zoufale mělcí martinové, farizejové svých vlastních zhůvěřilých garážových postojů se tu snaží vynášet soudy o autech, kterým však při setkání naživo jen pokorně a uctivě... vykají.

P.S. Co takhle poprosit redakci, aby dala Martinovi životního ježíška - půl kilometru za volantem horního bavoráka... Vím, odmítl by to, má prostě své zásady... >:D >:D
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 18:30
Re: LOMCOVÁK
ano, a pak jsou takoví jako ty, kteří rozhodují o tom, jak rychle se bude točit planeta, kteří určí pravdu a lež, dobro a zlo, vkus a nevkus. Dříve se takovým lidem říkalo... straniční kádři 8-s :no:
17. 12. 2012 18:40
Re: LOMCOVÁK
Po dechu lapeš pěkně. Propadni se dokonalou diskusní hanbou, smyslovče >:-[]
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 18:57
Re: LOMCOVÁK
raději zavolej svému vzoru Kim Čong Unovi >:-[] , třeba tě tu diskusně podpoří, protože jinak se tu oběsíš na vlastní rudé vlajce...
17. 12. 2012 19:01
Re: LOMCOVÁK
Podle toho co tu píšeš, bych na tu rudou vlajku v podolku tipoval právě tebe... 8-s >:-[]

P.S. Sis zapomněl prohodit nick... 8-s
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 19:08
Re: LOMCOVÁK
těžce nestíháš, ale nalep si na zeď další rudou hvězdu odvahy a do stranické knížky si poznač - hájil jsem naši pravdu hrdě a statečně, v diskusi o X6M >:-[]
17. 12. 2012 19:22
Re: LOMCOVÁK
Koukám, že ti ten bavorák dnes dokonale rozhodit osobnost...
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 19:57
Re: LOMCOVÁK
dej si raději rohypnol >:-[] >:-[] strana určitě proplatí ...
17. 12. 2012 19:58
Re: LOMCOVÁK
Na tom tu jedeš dost dlouho už ty, ne?
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 20:10
Re: LOMCOVÁK
já jedu na množstevní slevy, ne na stranické příspěvky >:D >:-[]
17. 12. 2012 20:22
Re: LOMCOVÁK
Není to znát. Ledy by šlo o piškoty.
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 20:31
Re: LOMCOVÁK
ty musíš být nerovově v háji, tolik pravopisých chyb v 1 vláknu se u tebe jen tak nevidí >:-[]
já ti radím dobře - rohypnol na doklad >:D
17. 12. 2012 20:52
Re: LOMCOVÁK
Dusí tě ty piškoty, pozor abys tu dnes nepraskl >:D
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 22:19
Re: LOMCOVÁK
co máš pořád s piškotama?
Avatar - JDM
17. 12. 2012 19:11
Re: LOMCOVÁK
dobře to říkaly o X5M v top gearu auto který se skoro vůbec nehodí do terénu udělali auto který naprosto není do terénu >:D
17. 12. 2012 21:28
Re: LOMCOVÁK
S STi ti s klidem napíši, že jakmile na silnici bude jeden povrch bez nerovností, nebude sem tam štěrk v zatáčkách, silnice se narovná a navíc to tam třeba ještě nebudeš znát, tak ti ego srazí celkem hodně aut. A pak také samozřejmě vyhrává ten největší bezmozek.
17. 12. 2012 19:50
Re: LOMCOVÁK
Vzdyt je to naprosta zruda. Dvestepade na dalnici umi i mnohem slabsi auta a jinde ho srovna do late kdejaky strep za desetinu ceny. Auto je zvenku velke, uvnitr male, takze akorat zabira misto, pohodli na kolech s profilovym cislem 35 asi take nebude zadne terno a za tri mice je tady spousta rychlejsich, pohodlnejsich, prostornejsich, praktictejsich, hezcich a promyslenejsich aut.
17. 12. 2012 19:55
Re: LOMCOVÁK
Samozřejmě, ale to je asi každému jasné. To auto vzniklo proto, že někteří takové chtějí a z prodejů je vidět, že jich není zrovna málo. A to jim nijak nevysvětlíš, je vlastnictví takového auta prostě uspokojuje.
17. 12. 2012 19:59
Re: LOMCOVÁK
Kdyby aspon vlastnictvi, ale koukam, ze spoustu lidi tu uspokojuje pouze fakt, ze o nem mohou psat. At uz pozitivne, ci negativne.
17. 12. 2012 20:04
Re: LOMCOVÁK
Ne každý na to má, čili i mezi nevlastníky se samozřejmě najdou obdivovatelé.
17. 12. 2012 20:04
Re: LOMCOVÁK
Zrůda? Neuhodil ses? [odkaz] To auto je dokonalost na kolech.
17. 12. 2012 20:09
Re: LOMCOVÁK
Obrazky mi posilat nemusis, ja (bohuzel) vim, jak vypada. Celkova koncepce vozu je postavena na hlavu.
17. 12. 2012 20:27
Re: LOMCOVÁK
Koncepce vozu je dokonalá, koncepce tvojí hlavy je ovšem na pováženou.
17. 12. 2012 21:21
Re: LOMCOVÁK
A sledujes se jo? Kvuli neshode v nazorech na auto prejdes k osobnimu utoku, aniz bys argumentoval. Na internetu ti to mozna projde, ale v beznem zivote asi uplne ne...
17. 12. 2012 21:50
Re: LOMCOVÁK
Ty máš plnou diskusi střepů, zrůd a podobných přirovnání. Každý holt za osobní útok považujeme něco jiného...
17. 12. 2012 22:40
Re: LOMCOVÁK
Ty povazujes za osobni utok na tvou osobu, kdyz X6M nazvu zrudou?
18. 12. 2012 11:53
Re: LOMCOVÁK
No především vůbec nechápu tvojí úvahu v rovině útoku na osobu.
18. 12. 2012 19:15
Re: LOMCOVÁK
"...koncepce tvojí hlavy je ovšem na pováženou."
18. 12. 2012 20:27
Re: LOMCOVÁK
Jo, Asimov by měl radost.
17. 12. 2012 22:48
Re: LOMCOVÁK
Třeba na tvém odkazu nevypadá špatně, já ale onehdá kolem něj brouzdal a můžu říct, že z profilu to není žádná výhra [odkaz] 8-s můj problém je ale lehce řešitelný, já, bychař, bych bral X5M :-) no a teď zpátky na zem s úvahou..budu mít za 2 roky už dost na lehce ojetého S-Maxe? :-)
18. 12. 2012 11:55
Re: LOMCOVÁK
:-) X5 také vnímám hlouběji, nic proti.
17. 12. 2012 20:16
Re: LOMCOVÁK
kdyby to vyrobil třeba opel ... nikoho by to ze židle nezvedalo, ale když to vyrábí BMW současně se zánikem řadových R6 tek z 3 kové řady a nástupem elektro-diesel supersportů, tak se z toho prostě chce blejt.
17. 12. 2012 20:22
Re: LOMCOVÁK
Tak jasně, zvučná značka vyjadřující sociální status je něco, co takové auto musí mít. Proto nefungují jiné pokusy o tento typ automobilu.
17. 12. 2012 20:26
Re: LOMCOVÁK
To, že tu ten bavorák zvedá prosťáčky ze židlí neházej k tíži bavoráka, vždy je nutno zakopaného psa hledat u autorů. A že je tu dnes nazvraceno až až...
17. 12. 2012 20:37
Re: LOMCOVÁK
No je to holt zvláštní auto. Ale když se podívám na jeho konkurenty jako je RR, X5M, MB - G , MB GL , Porsche Cayenne apod. Tak je oblíbenost X6 docela nepochopitelná. Tudíž, chci li splašený náklaďák, mám rád nenápadnost, mám vkus a chci od auta i nějaké teréní schopnosti beru jednoznačně RR - tam není jiná volba. Chci li splašený nákladák, chci image ruského mafiána a chci být společností označován za neekologické prase ( nic proti tomu - sám nemám ekologii zrovna v lásce ) tak mám jistotu MB - G AMG ... Chci li to co už zaznělo a k tomu německé auto nebo přímo dokonce BMW tak mi bmw nabízí X5M ( a nově i dizajnově podobný M6 GC ) . Prostě já i ostatní možná nerozumí takové popularitě X6. Je to kvalitní auto, ale v porovnání s X5 natož s RR nevidím důvod k jeho koupi. Nehledě na to, že někteří měli BMW za trochu jinou automobilku
17. 12. 2012 20:51
Re: LOMCOVÁK
Na horní model je nutno nahlížet pohledem své třídy. Ty dole argumentuješ fotem GC, ale to je chybný postoj. Je svět SUV, a svět geteček. V každém z těch světů musí existovat současně jisté rozpětí. A tedy na SUV nahlížej pohledem SUV. Pokus se prostě představit, že jak jde věk, nastane chvíle, kdy by tě do GC nedostal nikdo ani tím příslověčným heverem, neboť toužíš po pohodlí, zvýšené pozici za volantem atd. No a tedy například jezdíš SUV. A třeba horní model, pokud zároveň chceš výkon. Nebo třeba XC90, preferuješ-li bezpečnost. A zrovna tak je to v těch getečkách.

Zde na diskusích (a nemyslím to nyní osobně na tebe) prosťáčci diskutují stylem - jedna třída jedno auto. Nejlepší je prostě tatínkovo magán a basta... Naštěstí život je mnohem barvitější. Ty bys to měl vědět.
17. 12. 2012 21:00
Re: LOMCOVÁK
ale to vůbec nedělám ... zmiňuji to už nahoře. M6 GC je auto od BMW, za stejné peníze a požívající stejné prestiže jako X6M ... ovšem chci-li ubrat na sportovnosti a přidat na bezpečnosti tak tam najednou mám X5M. Je to stejné auto jen více praktické.

P.S: Jediný kupující je tak člověk co chce BMW, velké a bezpečné auto, hooodně rychlé auto a znáček M na kapotě v součastnosti, ale nechce X5M a chce jen dizajn X6 ala kupé. To chápu takoví lidé mohou prostě být. Ale divím se že jich je tolik. Spíš bych řekl, že to auto se tak prodává právě jen kvůli té auře zlého nechtěného chlapce, podvědomě po tom prostě spousta lidí sáhne, jen se to zdráhá přiznat a přináší pak nesmyslné argumenty... X6 se stal jakýmsi odznakem ve společnosti a spoustu lidí si potřebuje své hodné/zlé já překrýt a nebo potvrdit právě tímto bad gaj imidžem >:D
17. 12. 2012 21:05
Re: LOMCOVÁK
Ten odznak mu "nadělili" prosťáčci, to jim je trnem v oku. V tom s tebou souhlasím, že tohle auto polarizuje společnost jako málokteré. Píši o tom přece nahoře... :-)
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 17:30
Symfonie X6M
V garáži mám X6 eM,
kampak dneska pojedem?
řádná horda rámusu,
bez koulí a bez vkusu.
Čím víc koní,
tím víc král,
harmonie zvony zní,
X6 em to však není.
3 mega na stole,
tepláková souprava,
kule dej si...
Vkus za prachy nekoupíš
roštěnky však ulovíš.
Naivky jen závidí,
kouří, eMko nevidí.
Apple, hifi eMdéeM,
kampak dneska pojedem?
Nezná míru, nemá vkus,
čtyřista kobyl,
vosum plus.
bavoráček X6 eM,
koho dneska voje ....
Čím víc kobyl tím víc král,
X6 M co víc bys bral?
Rozbalit vlákno
5
17. 12. 2012 18:27
Re: Symfonie X6M
anebo radši něco opravdu vtipného
[odkaz]
tohle mi vždycky zlepší náladu :-)
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 18:39
Re: Symfonie X6M
hodně výstižné a vtipné :yes:
17. 12. 2012 20:22
Re: Symfonie X6M
výborné ... zvláštní, že ti moji kamarádi ubírající se směrem na odvrácenou stranu síly považují X6 za dream car společně s Escaladem na 28´´ chromech.

P.S: Nelíbí se nám a tak závidíme ... píšu to za WL nebo GTI, aby si nemuseli unavovat již tak znavené diskuzní prstíky.
Avatar - rohYpnol
17. 12. 2012 20:33