No z tohoto pohledu je ale potřeba napsat, že to není úplně dobrý přístup... Pro zákazníka je důležité vědět, že jsou na trhu auta za stejné peníze, které nabídnou bepečnosti výrazně víc.
A o to jde...
Auto může ztrácet ve výbavě v podobě autorádia..., ale nemělo by zásadně ztrácet právě v oblasti bezpečnosti.
Myslím, že to každý čekal. Trojčata už se vyrábějí nějaký ten pátek a novými technologii a kdoví jakými bezpečnostními prvky nesrší. proto beru 3 hvězdičky jako dobrý výsledek. Je to auto, kterému je měněn pouze desing a drobné prvky, ale technika je víceméně stejná. Ale stejně pořád se jedná o vynikající miniautíčka, která jsou hezká a výborně jezdí.
mi povedz prosim ta kto si kupi i10 v zakladnej vybave s oznacenim start s ciernymi nelakovanymi naraznikmi... snad len autoskoly alebo na prevoz pizze.....
Takový Hyundai i10 pro jistotu nemá v základu ani airbag spolujezdce. :-! ...Nicméně, když si člověk vezme, jak stará trojčata jsou, tři hvězdy podle hodnocení 2012 zas tak překvapivý výsledek není.
Tak to není moc dobrá vizitka pro kolínská trojčata, už aby tu byla nová generace. Ten boční náraz nevypadá moc dobře, a to mělo auto boční a hlavové airbagy, které se prodávají za příplatek. Nechtěl bych sedět v tomto autě při bočním nárazu bez bočních airbagů. Doporučuji investovat 12 tisíc za boční a hlavové airbagy nebo alespoň 6 tisíc za boční airbagy k základní verzi. Karoserie tohoto auta není dostatečně tuhá. Je to taková rarita prodávat v dnešní době auto pouze s čelními airbagy. Ještě že budou v základní výbavě od příštího roku.