Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vozy Audi se v budoucnu budou od sebe více odlišovat

Ne, tohle není silvestrovský článek. Audi opravdu slibuje, že od sebe jednotlivé modelové řady v budoucnu budete schopni odlišit.
Zpět na článek
Avatar - Ham.
30. 12. 2012 19:30
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
Je potřeba vidět jaké místo má Audi v koncernu VW a jaké úkoly má plnit. Je to jedna ze značek koncernu, která má za úkol pokrývat jasně specifikovaný segment klientů a tomu musí podřídit designový jazyk a ano, občas některé nápady tvrdě zamítnout. Samotné Audi vlastní a řídí Lamborghini, kde je daleko větší prostor pro řekněme neotřelé nápady a nový Aventador lze označit lecjak, těžko však jako designovou šedou myš. Na druhé straně je v koncernu superluxusní Bentley s geny staré anglické školy, mainstream je pokryt zleva, zprava dokonce podle požadavků jednotlivých trhů takže on ten prostor pro Audi už z principu nemůže být nijak široký. Nicméně ani na takto vymezeném palouku modely jako R8 určitě nemají problém postavit se tomu nejlepšímu v branži (a to v situaci, kdy by mohli nechat R8 designově postavit třeba jako ten Aventador, jenže to by právě nezapadalo do vymezených mantinelů značky). A ať se to někomu líbí nebo ne tak úspěšnost užitého designu (v tomto případě u aut) lze měřit jedině prodeji (myšleno prodeji daného modelu ve svém cenovém segmentu). A podle tohoto měřítka je Audi veleúspěšné, protože prakticky z nuly za pár let vytlačilo MB na třetí místo v prémii a soupeří s BMW.
30. 12. 2012 19:04
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
V zasade s tebou souhlasim. Take nemusim designove vystrelky a tou aplikaci obdivuhodnych napadu jsem myslel spise reseni, ktera nemusi byt nutne extravagantnimi vystrelky, ale proste budou prave tim, co bude jednotlive modely odlisovat.
Avatar - Ham.
30. 12. 2012 18:25
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
O tom co je potřeba opustit a co je potřeba rozvíjet naštěstí rozhodují u Audi nikoliv pár zdejších prognostiků.
Avatar - Ham.
30. 12. 2012 18:22
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
Podle mě se rychle okoukají designové výstřelky. Auto je o užitném designu, kde design následuje funkci. Jde to samozřejmě otočit, vytvořit šokující kreace, kde okamžitý efekt je maximální, ale to jsou právě případy kdy se design okouká velice rychle a automobilka většinou už při facelitu má problém jak dál a následná generace většinou znamená totální překopání všeho. A to je strategie kterou možná zbožňují plakátoví jezdci, ale skutečný zájemce o auto o takové experimenty nestojí.
Ano na modelech jako Avantime, Thesis, Multipla, Crossfire, Toledo, Aztek nebo Vel Satis se designéři doslova vyřádili a svým způsobem jsou ta auta dodnes zajímavá. Jenže po prvotním úžasu se okoukala tak rychle, že výrobce na nich realizoval jen obrovské ztráty a dnes jsou připomínány spíše jako neúspěšné byť zajímavé rarity než jako skutečně nosní zástupci užitného designu. Rarity jsou zajímavé ve vitríně, na silnici v reálném životě se věci mají jinak.
Audi samozřejmě má také designově nepovedené modely (např. Q7), to ale neznamená, že překope velmi precizně sladěné řady jako je A1,A3,A4,A5,A6,A7,A8. Ne, myslím, že silně zapracují na nové Q7. Ale třeba nové A9 zapadne do řady A7, A8 ... tak, že stejní lidé jako dnes zde budou kvílet, že A9 nerozeznají od A6. Tento kvikot bude pro mě jasný signál, že to dělají skvěle.
30. 12. 2012 16:22
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
Podle meho nejde ani tak o to, aby byly jednotlive modely lepe odlisitelne, jako spis o to, aby meli designeri vetsi volnost pri aplikovani svych napadu. Pokud ukol zni "udelej to same co minule, akorat o tricet cisel kratsi", tak prilisny prostor pro obdivuhodne napady nevznika. Dalsim problemem je, ze pokud jednotlive modely vypadaji az prilis podobne, snaze se okoukaji.
30. 12. 2012 16:01
No nevím
Podle mě jsou současná Audi nuda, nuda.

Auta jsou to bez diskuze skvělá ale cenu za design by tomu dal jen slepý. Ano současné generace získali šmrnc ale to hlavně světlům zadním i před ním. Design neurazí nenadchne. Ale pro mě i BMW je na tom podobně. Nová světla tomu něco dala. Ale stejně nuda. Podle mě kdo chce něco trochu designového jde jinam....Aktuálně myslím, že MB jsou hezčí.
30. 12. 2012 15:16
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
Je mi Vás líto: 2 hodiny smolíte článek, který však stejně nedokáže přebít fakt, že Audi je léta designově sterilní, a strategii "všichni budou vypadat stejně" je na čase konečně opustit ...
30. 12. 2012 14:10
Re: OOOO
De Silva to už nemá (přímo) na starost. Už asi pět let je šéf designu celé skupiny a má na starost celkovou designovou strategii všech značek, od Škody po Bugatti. Tohle si stejně rozhoduje vedení; de Silva měl za úkol sjednotit modely, tak je sjednotil. Wolfgang Egger (Alfa Romeo 8C, ale i 147, 156, nebo 166) je nástupce de Silvy a vede design skupiny Audi, Stefan Sielaff (A1, A7) pak má na starost přímo Audi.
30. 12. 2012 13:32
Re: KRYSOPSÍK
Takovejch loulů je všude po světě dost a dost >:D

Ale je třeba vidět les i přes všechny stromky...
Avatar - Johny.Rico
30. 12. 2012 13:05
Re: Pro mě za mě...
Říká mafo v bávu? >:D ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2012 13:01
Re: modelový AUDIt
okouzlen těmi OOOO jsem to nějak přepískl ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2012 12:58
Re: KRYSOPSÍK
extrémy je třeba vyvažovat ;-)

koneckonců X6 je kapitola sama pro sebe >:-[] ... jedna je v mém blízkém okolí a ... no upřímně ji koupil pozér, kterému se ani téměř nevleze do garáže, kterému je úplně na houby... ale má X6, sice jetou v ceně lepšího Superba, ale kdo to pozná ... A když mu to stojí za to, dobře mu tak :-!
30. 12. 2012 12:47
Re: KRYSOPSÍK
To už je lepší...

Když tady vidím ty srdceryvné, sebezáchovné kecy o Hitlerovi, Goebbelsovi a o tom , jak si na X6 musíš nakrást, protože jinak to nejde, tak se mi otevíré e-kudla v kapse...

Je fakt, že to, co napsal GTI působí hodně zidealizovaným dojmem.
Naproti tomu ten tvůj text zase působí jako opačný extrém.

Osobně jsem dalek takového paušalizování.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2012 12:15
Re: KRYSOPSÍK
ne - já tvrdím, že stejně tak, jako si mnozí vydělali na své prémiovky legálně a morálně, tak si spousta vydělali nelegálně, nebo min. nemorálně. Nemorálně je mnohem širší pojem.

Debata, co je to nemorálně - např. hazard, půjčování peněz různými nebankovními institucemi (ne všechny), různé pseudozprostředkovatelské společnosti, prodejci typu "přijďte, káva zdarma..." atp. A je to nelegální? Ne, není.

A stejně tak, jak je spoustu nepoctivých podnikatelů/živnostníků, tak je spousty nepoctivých zaměstnanců a je naivní si myslet, že zaměstanci jsou "ti poctiví" a zaměstnavatelé" ti nepoctiví".

A proč jsem zmínil Goebbelese? Protože to byl taky mistr propagandy. Stejně tak jako GTI, který se tu snaží vytvořit idylku o krásném světě, kde si všichni na své vozy vydělali legálně 8-s :-! Ne, nevydělali, jen u těch prémiových značek si toho člověk více všímá. Resp. jak známo - příležitost dělá zloděje a z pozice zaměstnance je těch příležitostí méně...

A ano, otázka, co je to vlastně poctivé podnikání, to je mnohem širší problém. Otázka totiž zní, zda se vůbec poctivě podnikat dá, hlavně v některých odvětvích. Je poctivé podikání, když dávám "všimné"? Když vyhrávám zakázky díky známostem? Atp.
30. 12. 2012 11:55
Re: KRYSOPSÍK
Nemít teplotu, tak jdu ven a kašlu na to.
Ale takhle si to chci ujasnit.
Takže bez emocí:

Ty tedy tvrdíš, že nejen podnikatelé, ale i zaměstnanci si na své prémie nevydělali legálně?

Jak to vidím já:

Většina (nebudu to psát na procenta) majitelů aut obecně si na svá auta vydělala legálně a v souladu s "obecnými" morálními hodnotami.
Že všichni nepodnikají "poctivě" (co to je poctivě? Podle zákona, nebo podle tvého mínění?) je sice fakt, ale proč tu kvůli tomu vytahovat goebbelse, to nechápu.
Avatar - Johny.Rico
30. 12. 2012 11:54
Re: OOOO
One hit wonder... hledám, kde by mi to ještě seklo napříč značkami a je fakt, že Audi to sedí asi nejlíp. Pro mě je ze současné produkce této firmy nejkrásnější nová A6 sedan, ale musí mít diodovou optiku. Vypadá to pak dokonale, až transformersky :-) A1 je zas takové milé mini :-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2012 11:19
Re: KRYSOPSÍK
jenže kdybys použil hlavu na víc než módní doplněk, tak by sis všiml, že:
"...je to prostě blbost bez ohledu na prémii/neprémii..."
"...zásadní rozdíl v morálních kvalitách mezi majiteli prémiovek a neprémiovek nevidím..."

Jak je vidět, ani ty nemáš vítr na to, abys tyhle myšlenky vyvrátil >:-[] >:-[] >:-[]

Je jen naprosto dětinské si nahlhávát, jak 99 % podnikatelů (tedy jinak napsáno "všichni") si poctivě vydělali na svoje prémie. Ne, opravdu u nás všichni nepodnikají poctivě, tak to je. Opravdu dokonce ani nepodnikají legálně. Ale stejné je to i u živnostníků, zaměstnanců, vybíračů dávek atp. :-!
Avatar - gld
30. 12. 2012 11:15
Re: Že by konečně pochopili ?
To mne je bublifuk čo teba berie a čo nie. Na ilustráciu ten príklad stačí.

Audiny sa na seba ako vajce vajcu podobajú už od 90. rokov, takže historický exkurz nie je na škodu. Vtedy to však nebolo dotiahnuté do dokonalosti ako dnes.
Avatar - Aladeen
30. 12. 2012 10:32
Re: navrhujem
Dizajnové centrá u Groupu sú povestné svojou originalitou ... ;-)
Avatar - BruceWayne
30. 12. 2012 09:56
Re: KRYSOPSÍK
Určitě nejde o kus plechu na kolech s logem Audi? Mě do "kolen" dostane určitě něco jiného a auto to fakt není :-! Na to už jsem dost "starej a zkušenej". Takovou Metaxu 12 hvězd si vychutnám a pochválím, ale auto? Možná ano, ale kolik se jich takových vyrobí? Málo, Audi to není a možná jednou ....... kdo ví, ;-) Ovšem ZÁVIST, to je něco jiného, ta má v CZ mnoho podob a ani jedna není příjemná. Nejsem závistiv a každému slušnému občanu tohodle odpornýho státu přeji úspěch, zdraví a kvalitní život. Jenže závist, krádež a pomluva jde ruku v ruce a dobývají i tím rozšiřují dav.
Avatar - BruceWayne
30. 12. 2012 09:39
Re: modelový AUDIt
Máš pravdu, ale musím tě opravit ve velice důležité zmínce v "Auditu" >:D Moser, je značka pro kvalitní sklo-křištál, víš to ty i já, ovšem jen jedno o má ve jménu. :-!
30. 12. 2012 09:37
Re: OOOO
Ano, to jsou celkem zásadní rozdíly. Design by měl ctít identitu k nějaké značce, ale to se dá dělat i jinak a zábavněji než různě prodlužovanými a zkracovanými klony.
30. 12. 2012 09:22
Re: navrhujem
Ano. Aneb jak to vypadá, když se někdo snaží dělat z druhého násilně pitomce a dopadne to obráceně...
Avatar - Machýrek
30. 12. 2012 08:34
Re: Pro mě za mě...
Radeji o sobe takove veci nepis, mohl bys tim nastvat mafiany v Q7... ;-)
30. 12. 2012 08:06
Re: KRYSOPSÍK
Soudím tebe podle toho, co píšeš, tak nekličkuj.
Když už sám cítíš, že neustojíš dětinské klišé "každej majitel pémie je zloděj", tak začneš tlachat o morálce...
Chci tě vidět za deset, dvanáct let, až budeš mít dost na nákup prémiovky, jak názorově procitneš.
30. 12. 2012 08:01
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
:yes:
30. 12. 2012 07:58
Re: KRYSOPSÍK
Promiň WL, ale jakmile čtu o goebbelsování, korupčních kauzách, kriminalitě a morálce ve spojení s prémií/neprémíí, tak mi to smrdí scvrklejma koulema a závistí.
30. 12. 2012 07:49
Re: Audi změny se slibují, blázni se radují
:yes:
30. 12. 2012 07:44
Re: KRYSOPSÍK
Jo jo, víme, auto snů - Citroen DS3... >:D Neboj, až uděláš maturu, tak si ho pořídíš z čistoskvoucí mzdy a každýmu to natřeš i na silnici... >:-[] :no:
30. 12. 2012 02:11
OOOO
Kazdy vyrobce automobilu, ktery stoji za zmineni, klade duraz na to, aby jeho vyrobky byly od jinych rozeznatelne na prvni pohled. To je holy a logicky fakt. Vozy od stejneho producenta by vsak meli byt jeden od druheho rozpoznatelne. Samozrejme, ze i modely Audi maji vzhledove rozdily. Jsou vsak tak minimalni, ze jsou lide, kteri si detailu nevsimnou a na prvni pohled (zvlaste, pokud Audi prave neatakuje jejich esteticke citeni) pro ne vypadaji uplne stejne.
Dokonce i samotne Audi (na rozdil od mistnich labilu) si toto zacalo uvedomovat a doufejme, ze se brzo presvedime, ze Silva a jeho tym neni tzv. "one hit wonder" a dokazi nakreslit neco, co oslovi i lide s estetickym citenim. Zatim Audi vyuziva skupiny lidi bez vkusu (a ze tech Adidas teplakovych kovboju je!!).
Vybornym vzorem pro Audi by mohl byt Mercedes. Toho pozna kazde dite, pricemz modelove rady jsou jasne rozlisene.
Avatar - white label
30. 12. 2012 00:45
Re: Že by konečně pochopili ?
Minulost mě nebere, ta byla trochu jiná i u Audi.
Jiné modely BMW si nejsou tak moc podobné jako 5er/7er, ale 5er a 7er (zvlášť před face) si jsou podobné přímo ukázkově..., což jako jeden z mnoha příkladů (nejen u BMW) bohatě stačí. ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2012 00:41
Re: KRYSOPSÍK
Já si tentokrát myslím, že podle toho co k tomu tady zatím napsal to zas tak nevypadá, v podstatě má pravdu, debata může být pouze o míře, kterou trochu přehnal, ale to je tak vše co bych si mu dovolil s čistým svědomím (diskusně) vyčíst.. ;-)
Avatar - gld
30. 12. 2012 00:28
Re: Že by konečně pochopili ?
Label, dneská to bereš voľáko od boku. Skúsime znova:

1. Hovoril som o predchádzajúcej generácii BMW, nie súčasnej.

2. Výrazná podobnosť 2 modelov vs výrazná podoba komplet modelového portfólia je kvapku rozdiel.
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 23:35
Re: KRYSOPSÍK
Podle sebe suď si koho chceš 8-s , je to jen tvým obrazem... V tomto případě tím negativním.
Těžko, opravdu těžko můžu závidět něco, po čem netoužím >:-[] >:-[] >:-[] Těžko můžu závidět, když nečiním rozdíl mezi majitelem prémiovky a neprémie 8-s
Zkus se prosím příště zamyslet, než napíšeš další ... :-!
Avatar - Ham.
29. 12. 2012 22:43
Audi změny se slibují, blázni se radují
Jestli má někdo pocit, že Audi reaguje na plačky „znalců“ co nerozeznají R8 od A1 tak se nejspíš hluboce mýlí. Cílem určitě není, aby kdejaký neználek rozeznal na dva kilometry, zda jede A6 avant nebo A6 allroad tím, že jeden bude mít podobu rozšláplého bagančete a druhý podobu použitého toaleťáku. Ne, čisté, jasné linie a jednoznačně úspěšný koncept se cizeluje a dotahuje k dokonalosti ještě lepším, mistrnějším a preciznějším doladěním detailů nicméně základní filosofie zůstává. Identita značky a jejího dobrého užitného designu spočívá, mimo jiné, v určité konzistentnosti designu, v jeho evoluci, ve zlepšování dobrého a nahrazování nepovedeného, nikoliv v záchvatovém překreslování všeho a vždy s každou generací takovým způsobem, že majitel starého modelu má při příchodu nového modelu pocit, že vlastně přestal vlastnit model dané automobilky, protože ta se místo na sever kam původně vyhlašovala, že kráčí, ze dne a den vydá na jih. A to stejné čeká majitele nového modelu v okamžiku, kdy přijde opět nový model, zapomeňte, co bylo, bylo špatně a od teď to je ta pravá bomba. Ne, skuteční mistři to dělají tak, že majitel staré generace při příchodu nové ocení technické novinky, uznale pokývne nad dokonalým sladěním full led světel, ocení celkově ještě vybroušenější tvary, ale zůstane mu stále pocit, že značka je stále tou značkou kterou si před 2/5/10 lety koupil. A právě z těchto důvodů si jí koupí za 2/5/10 let znovu. Těm co si pletou Q7 s TT byla, je a bude určena vždy jenom jedna jednoduchá zpráva, bacha jede Audi, co je to za model s tím si hlavu nelam, stejně na to nemáš ani mentálně ani fiskálně.
29. 12. 2012 22:26
Re: KRYSOPSÍK
Z toho, cos napsal, je úplně cítit, jak se ti scvrkávaj koule, kdykoliv kolem projede prémiovka >:D Jó, jaks napsal - závist je závist a tvoje závist z tebe přímo stříká na všecky strany :no:
Avatar - white label
29. 12. 2012 21:24
Re: Že by konečně pochopili ?
Ale chytají, zrovna 5er/7er a úplně v pohodě.
Avatar - gld
29. 12. 2012 20:20
Re: Že by konečně pochopili ?
"banglovské bavoráky"

Nová generácia BMW je citeľne unifikovanejšia, na audi sa však nechytajú.
Avatar - Snooob
29. 12. 2012 19:13
Re: navrhujem
Jj! ;-)
Plus na toto nedá pozerať! na rozdiel od Audi.
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 18:44
Re: KRYSOPSÍK
a já zapomněl, že kádr o mě ví i to, co sám o sobě nevím 8-s
Avatar - white label
29. 12. 2012 18:29
Re: Přišlo na slova má
Třeba pro boxery je výhra na KO vlastně OK. >:D
29. 12. 2012 18:22
Re: KRYSOPSÍK
Od tebe, který o morálce nemá ánung ano... >:D
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 18:22
Re: Přišlo na slova má
taky nevím, proč ropáka...
a nechci radit, ale Mégane CC 1,5 dCi nebo 1,9 dCi se tu vyloženě nabízí >:-[] a +2 jako bonus ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 18:19
Re: Přišlo na slova má
Jo jestli jsi OK nebo KO, to bývá občas trochu rozdíl >:-[]
Avatar - white label
29. 12. 2012 18:18
Re: Přišlo na slova má
SLK, ale proč zrovna s naftou. To přece nebude ten správný "požitek", když si stáhneš střechu...
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 18:17
Re: KRYSOPSÍK
a co je špatně - že zásadní rozdíl v morálních kvalitách mezi majiteli prémiovek a neprémiovek nevidím? Že vedle zákonné čistoty vnímám i morální rovinu? Pravda, pro tebe takovýto názor musí být jak z nočního hororu >:-[]
29. 12. 2012 18:16
Re: KRYSOPSÍK
Není důležité mít, důležité je vědět. Proto mne nezajímá, zda máš, avšak tvé věty potvrzují že... nevíš. Všechno, co tu píšeš je dokonale mimo mísu.
29. 12. 2012 18:12
Re: KRYSOPSÍK
No, hezky se tu vybarvuješ 8-s :no:
Avatar - white label
29. 12. 2012 18:10
Re: navrhujem
Přesně, ale je to Hyundai, takže tam je to naopak velmi originální... >:D
Avatar - white label
29. 12. 2012 18:08
Re: KRYSOPSÍK
Kolik máš/nemáš zrovna na auto, nic nemění na tom, že to cos napsal je mimo a nemyslím tím zrovna to o těch příplatcích...
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 18:08
Re: Přišlo na slova má
Popel už došel. Rozhodující je, že se v něm od jara pěkně provětrám. Pořád jsem chtěl nějaký dvousic s naftou a klasik pohonem. Tohle je první kousek. Nikdo jiný pokud vím to nevyrábí.
Avatar - guze
29. 12. 2012 18:08
Re: navrhujem
Co si budem povídat, zde se taky velká invence neodehrála [odkaz] [odkaz]
Avatar - white label
29. 12. 2012 18:06
Re: Přišlo na slova má
Tak to ti bude chybět určitě ještě něco dalšího... >:-[]
29. 12. 2012 18:02
Re: KRYSOPSÍK
Toho krysopsíka si nechaj pre svoje deti. Príplatkové položky nielen u Audi, ale celej "prémie" poznám celkom slušne, ale úprimne, práve Audi mi príde najnenažranejšie. To ale nemá cenu riešiť, kto na to má, berie, kto nie, má smolu. 80 - 1000 000€ na auto nemám, koniec koncov ako 99,9% tunajších autoodborníkov, napr. ako ty :-)
29. 12. 2012 18:02
Re: Přišlo na slova má
No vidíš a já si stihl ještě dovolit něco o 1,6 dCi. >:D
29. 12. 2012 17:59
Re: Přišlo na slova má
Hele, wydlak-u, pořadí písmen je důležité. Kde bychom bez něj byli? :-)
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:58
Re: Přišlo na slova má
Moc neblbni, nebo budeš taky označen za chytrolína s absencí mozku (viz 17:08)... >:D
29. 12. 2012 17:57
Re: Přišlo na slova má
To bude ta nová 1,6 dCi. >:-[]
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:56
Re: navrhujem
Vzhledem k tomu kolik času trávíš jen na tomto autowebu je dost smutné, pokud je nenajdeš a nebude pro tebe podobná otázka lehká. Auta totiž nejsou jen "tvoje" H/K, případně MB. :*) ;-)
29. 12. 2012 17:55
Re: Přišlo na slova má
Ty sis koupil 250 DCI od Mercedesu? Tak tos kabrňák. >:-[] Máš asi nějakou protekci, či co.
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:48
Re: Že by konečně pochopili ?
Co třeba naprosto zřejmá optická podobnost 5er a 7er, ta ti naopak vůbec nevadí?
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:46
Re: Přišlo na slova má
Tak jen ho rozdávej..., právě proto jsem čekal, že se tomu zasměješ taky, sypání popela na hlavu mě jaksi nebere, ale jak to tak cítíš... ;-)

P.S. Dovol tedy, abych tě alespoň parafrázoval:
"Myslel jsem, že diskutuji s lidmi, kteří o autech něco vědí, takže jim je jasné", že mezi CDI a DCI je podstatný rozdíl.
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:43
Re: AUDI
:yes:
Přesně, chudák babi k vůli tomu uřčitě neusne... >:-[]
Avatar - gld
29. 12. 2012 17:37
Re: navrhujem
Hra sa volá 5 rozdielov, nie dokážem-nedokážem rozoznať ;-)
Avatar - gld
29. 12. 2012 17:36
Re: Že by konečně pochopili ?
Vôbec nejde o pretiahnuté svetlá a "menenie toho čo je dobré".

Vezmi si mercedes alebo banglovské bavoráky...pekné autá prémiového segmentu a pritom každé z nich má vlastný dizajnový štýl.

Vizuálna príslušnosť k značke (rovnaké/podobné masky, detaily..) je niečo iné ako štangle salámu od audi. Ono, salám je to dobrý a ľuďia ho žerú na kilá no niečo tomu chýba.
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 17:33
Re: Přišlo na slova má
Humoru mám na rozdávání. Jen mě udivuje, že někdo bazíruje na pořadí písmen. Myslel jsem, že diskutuji s lidmi, kteří o autech něco vědí, takže jim je jasné, že SLK se vyrábí jen s jedním naftovým motorem bez ohledu na to jestli se píše CDI nebo jinak. Pokud vám to udělá dobře tak si sypu popel na hlavu.
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 17:26
Re: Přišlo na slova má
kecy, to byly přehozená písmena? A že mě to hned nenapadlo ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 17:22
modelový AUDIt
v salónech krásy a úspěchu nabízí se dvě řady:
A) tradiční dokonalost, dokonalá syntéza moderní techniky a tradičního pojetí ... řada A
Q) tradiční přehmat, traktorová mánie a bezduchá pompéznost ... řada Q

Zatímco řad Á, ten musím jen pochválit - snad až na poněkud kontrovezní A1 tu máme menší či větší přiblížení k asymptotě dokonalosti - za všechny nová A3 nebo A7.

Bohužel, do popředí se poněkud dostala Queer řada, hra na offroad a SUVerénní projev na parkovišti Olympie či nákupního centra v Průhonicích 8-s

Dohromady nám to dává prazvláštní mix tonicu s ledem a párku v rohlíku... Neznamená to špatné prodeje, neznamená to neúspěch. Jenže párek s rohlíkem prostě nemůže vypadat jako elegantní Mooser s jiskrou uvnitř... Chce to ... diverzifikovat, diverzifikovat, diverzifikovat ;-)
Avatar - woody-alien
29. 12. 2012 17:19
Re: AUDI
"Pokud se snaží jít cestou velmi čistých linií, tak kde dělat ty odlišnosti? Vždy to budou jen detaily. Uvidíme, co z nich vypadne. Pokud jde o odlišení Q/ A/ R, tak tam to spělo k tomu, že každý bude mít třeba svou masku. Prostě opět detaily."

Přesně tak. Není co dodat. Nechápu lamentování nad podobou modelů Audi. Zřejmě je pro některé diskutéry životně důležité, aby babička na cestě z Kauflandu jednoznačně identifikovala kolemjedoucí A6. >:D

Audi už je takové. Když se to někomu nelíbí, tak ať ho nekupuje, a to i kdyby mohl. ;-)
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:13
Re: Přišlo na slova má
Představ si, že jsme to s rohYpnolem pochopili, a nejen to. Jen nevím, kam se poděl tvůj údajný smysl pro humor z 15:36, nebo se snad naopak sobě zasmát neumíš? :*) ;-)
Avatar - white label
29. 12. 2012 17:11
Re: Pro mě za mě...
To se člověku snadno (a hlavně jednoduše) píše o produktech konkrétní značky, když má s nimi tak bohaté konkrétní zkušenosti, jako např. ty (viz tvůj příspěvek)...
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 17:08
Re: Přišlo na slova má
Jen omylem přehozená písmena pane chytrolín. Člověk s mozkem pochopil jaký typ jsem myslel.
Avatar - BruceWayne
29. 12. 2012 17:05
Pro mě za mě...
Audi rozlišuji jen jako auto, ale jinak??? Není špatné, ale je to jen Audi. Vzpomínám si, že jsem se před dávným časem poohlédnul za Audi a to Q7, jen proto, jak je odporný ;-) To mě více zaujal Dodge Caliber. Sice je levnější, ale zaujme :yes:
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 17:05
Re: Přišlo na slova má
Pokud by se tam mělo objevit cokoliv od frantíků tak MB nechci. :no:
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 17:02
Re: KRYSOPSÍK
Samozřejmě, že 99 procent majitelů (všech aut) jsou slušní lidé, kteří si pořídili auto za peníze, které vydělali svojí legální prací, svým legálním podnikáním. ...

No bravo, goebbelesovské cvičení máme za sebou, tak teď můžeme pohlédbout realitě do očí. Tedy samozřejmě, že máme dvě roviny legálního pojetí - to papírové, hezky české a pak to morální.

Jistě, že když se budeme bavit o té první, pak bezpochyby je tu ráj na zemi. Korupce téměř neexistuje, všichni podnikají legálně... Jenže to je opravdu jen skořápka. Skořápka, která je křehká a prázdná.

Ale v tomto pojetí souhlas, 99% majitelů prémiovek si na ně vydělalo legálně. Koneckonců když prošly kauzy Cassa, PromoPro, křišťálově čistý Gross, nákup Pandurů, pronájem Grippenů, nákup služebních Superbů pro policejní prezidium a další desítky, stovky případů... a vše samozřejmě bylo legální. Ano, máme tu ráj na zemi. Kdo si vlastně svojí prací nedokáže vydělat na prémii, měl by pohlédnout především do zrcadla. Jeho chyba, že zvolil ... jinou ligu než legální podnikání >:-[] 8-s

Tím samozřejmě čest těm morálně legálním, nehážu všechny do jednoho pytle :-! A malé dovysvětlení - je to prostě blbost bez ohledu na prémii/neprémii. Jediný rozdíl zásadní je ten, že v prémii jezdí ti, co umí krást a mají k tomu příležitost, kdežto v Dacii ti, co kradou v malém nebo nemají větší příležitost... Zkrátka zásadní rozdíl v morálních kvalitách mezi majiteli prémiovek a neprémiovek nevidím, jen ti prémioví jsou více na očích - závist je závist >:-[] :-!
Avatar - white label
29. 12. 2012 16:57
Re: Přišlo na slova má
Vše je relativní, jestli z toho vznikne hvězdný démant, nebo naopak hvězda skončí v pi.., zatím nikdo přesně neví... ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 16:50
Re: Přišlo na slova má
já bych MB nepodceňoval, spolupráce Renlík a Mercedes se začíná rozjíždět, tak vše je možné ;-)
koneckonců, i tohle svědčí o dnešních kvalitách Renaultu (nebo to svědčí o dnešní nekvalitě Mercedesu >:-[] ).
Avatar - white label
29. 12. 2012 16:42
Re: Přišlo na slova má
Ale s DCI zatím u MB asi nic moc nekoupíš..., zkus CDI, to by nohlo klapnout spíš. :*) >:-[] ;-)
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 16:20
Re: Přišlo na slova má
Nemůžu za to, že kolonku pojmenovali "auto snů". Vyplnil jsem tam co budu v dubnu kupovat ne o čem sním.
Avatar - white label
29. 12. 2012 16:02
Re: Přišlo na slova má
Ano, MB SLK 250 "DCI" je zatím opravdu pouze auto snů..., ale něco o údajné budoucí plánované spolupráci MB s Renaultem už jsem snad někde zaslechl... ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 15:56
Re: Přišlo na slova má
na fotu stříbrný baworský zázrak, auto snů ze Stuttgartu, navíc s nějakým zvláštním francouzským DCi srdcem, zvláštní kombinace >:-[]
Avatar - white label
29. 12. 2012 15:52
Re: Přišlo na slova má
Urážíš ego koncernistů? Čím jako, a kterých?
Ty snad nevíš, že máš to auto uvedené, jako auto snů? Nebo snad neumíš číst?
Avatar - twistedTSD
29. 12. 2012 15:52
Re: navrhujem
A7 poznám bez problémů - je to pro mě nejpěknější Audi. Q3 také (podle mě nejpovedenější z "Q"), Q5 je oproti ní trochu nevýrazná.
Avatar - white label
29. 12. 2012 15:49
Re: KRYSOPSÍK
Pane Bože...? 8-s
Nebudu zbytečně opakovat to, co už tu napsal MT v 15:11...
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 15:44
Re: Přišlo na slova má
To se omlouvám. Nenapadlo mě, že urážím ego koncernistů.
Auto snů? Co to je? Já o nich nesním. Já si je kupuji.
29. 12. 2012 15:44
Re: KRYSOPSÍK
Etablované... to je mi tedy slovíčko :-) Tak především musíš umět rozlišovat dvě třídy - třída velikostní a třída jakostní. AUDI je "etablován" svojí produkcí ve všech velikostních třídách snad vyjma mikro. Co se týká tříd jakostních, pak je jistě AUDI výrobcem aut ve třídě - prémie - a to přesně tak jako je například Renault výrobcem aut ve třídě - mainstream.

V čem bys chtěl, aby jezdila mafie, v pětistovkách? >:D Ty tu ovšem poměřuješ nepoměřitelná čísla. Samozřejmě, že 99 procent majitelů (všech aut) jsou slušní lidé, kteří si pořídili auto za peníze, které vydělali svojí legální prací, svým legálním podnikáním. Ty si ovšem všímáš toho jednoho mafiánského procenta... zajímavé. Svědčí to o tvém (ne)rozhledu. Koneckonců, domnívat se, že AUDI ční nad ostatní prémií cenou za příplatkovou výbavu, to dokonale dokumentuje tvojí silniční slepotu.

Ozvi se, až budeš mít tu sumu, o které píšeš. Uvidíš, že na věci získáš úplně jiný pohled, zatím je to na takového malého garážového krysopsíka... To víš, alfa samec, to je něco úplně jiného než alfaromeo samec... >:D ;-)
Avatar - white label
29. 12. 2012 15:41
Re: Přišlo na slova má
Ono to taky mělo hlavně pobavit, případně provokovat, podle míry inteligence...a vzhledem ke tvému avataru i autu snů je jen dobře, že tě to pouze pobavilo... ;-)

P.S. Jinak to "dokonale" se vztahuje k tomu "inteligentně", není tam spojka "a", případně "i".
Avatar - wladyk
29. 12. 2012 15:36
Re: Přišlo na slova má
Tak tohle je vtip týdne. >:-[] Už jsem se tak dobře dlouho nepobavil. Hlavně "dokonale" mě pobavilo.
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 15:26
Re: Přišlo na slova má
AUDI a AUDI se ale vzájemně nevylučují, technika a zpracování vs. design a pojetí.

Jinak rohYpnol doporučuji, vyzkoušeli jej zřejmě i u Audi... >:-[] :-!
29. 12. 2012 15:22
Re: Že by konečně pochopili ?
Prosil bych jednu s houfnicí. :-!
29. 12. 2012 15:18
Re: navrhujem
[odkaz] A8 poznám spolehlivě. A jsou to Q3 a Q5 (před FL).
29. 12. 2012 15:11
Re: Spoločenská trieda
Neřekl bych, že je u živlů na okraji společnosti oblíbenější Audi než MB a BMW. Jen dohání, jako v ostatních částech společnosti. Rozhodně nemám potřebu se vůči nim vymezovat - peněz mají dost, koupit si mohou téměř cokoli, přece si jimi nenechám kazit výběr auta. To bych za chvíli mohl skončit u Dacie, protože tím asi jen tak jezdit nebudou. >:D Pokud bych chtěl něco, co jen tak nepotkám, tak buď vezmu Lexus, nebo Jaguar. Popřípadě Porsche, nebo Maserati. To je jednoduché. Ale to u mne také nehraje roli.
Avatar - Ozzman
29. 12. 2012 15:08
Re: navrhujem
Já se přiznám, že A7 sem si splet s A8 a ty Qčka sem nerozeznal vůbec v tomhle pohledu >:D

Opravdu ne každý je rozezná
29. 12. 2012 14:47
Spoločenská trieda
Audi patrí medzi etablované (slovo prémiové neznášam) značky vo vyššej strednej a luxusnej triede a ak v budúcnosti neurobí nejaké extrémne zlé rozhodnutie, jeho pozícia sa nezmení. Riešiť detaily v dizajne auta za cca 80 - 100 000€ je nezmysel, jeho kupec premýšľa úplne inak, v tomto prípade sú dôležitejšie čo najväčšie kruhy na kapote. Audi boduje v špičkových interiéroch, v porovnaní s MB, BMW, Jaguárom, Infiniti, alebo Lexusom však v ničom nevyčnieva...možno tak v cene príplatkových položiek. Ak by som však mal na ruke spomínanú sumu určenú ma kúpu nového auta, Audi by bolo to posledné a prečo? V prvom rade chcem za dané peniaze originalitu, trošku emócií a reálny pocit, že svoje auto nestretnem v každej druhej uličke, čo mi Audi nedokáže dať ani omylom. Čo je však ešte horšie, vlastníci tejto značky vo východnej EU sú (bohužiaľ pre Audi) väčšinou špekulanti, podvodníci, pasáci, prípadne spoločenský hnoj z podsvetia. Značka sa to nemôže a česť zvyšným poctivým podnikateľom, úspešným umelcom, právnikom atď., ale povesť je povesť a kocky sú hodené. Aj v tomto smere si myslím, že snaha predávať čo možno najväčší počet luxusných modelov môže byť dokonca na škodu, ich exkluzivita tým len trpí a klesá. Na záver zdôrazňujem, že nie každý majiteľ novej Audini je podpodník a ani si to nemyslím, ale....myslím, že každý z nás pozná svoje okolie a vie, o čom hovorím :-)
Avatar - white label
29. 12. 2012 14:40
Re: Audi
Neboj, i když se od sebe budou odlišovat malinko víc, pořád to bude relativně minimálně... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 12. 2012 14:28
Audi
Proč?? Vždyť ta unifikace byla provedená mistrně.
29. 12. 2012 13:46
Re: Přišlo na slova má
Haha dobrý :yes:
Avatar - guze
29. 12. 2012 11:46
Re: navrhujem
Ten kdo se o auta zajímá nebo o nich něco ví, je určitě rozezná, ale laik s tím může mít opravdu problém je rozeznat.....
Avatar - white label
29. 12. 2012 11:43
Re: AUDI
Jj, čistě náhodou zmizí... >:-[]

Ale něco tu zatím ještě zbylo: [odkaz]
Avatar - white label
29. 12. 2012 11:39
Re: Přišlo na slova má
A...uto
U...dělané
D...okonale
I...nteligentně

Zrrátka AUDI :-!

P.S. Ale vysvětluj to někomu, kdo jede dlouhodobě na rohYpnolu... >:-[] ;-)
Avatar - Righ
29. 12. 2012 11:36
Re: AUDI
To bude tim, ze sefove Audi uz konecne zacali cist diskuze na ACZ a zjistili, jakou sodu za svuj unifikovany design dostavaji od takovych vyznamnych potencialnich kupcu, jako jsi ty nebo topper. To vis, prodeje i zisky sice rostou o sto sest, Mercedes uz se davno kouka Audine akorat na zada, ale nazory nekterych autorit holt nelze preslechnout. >:-[]

A jinak s tou revoluci zalozenou vyrazne sjednocujicim designem mas svym zpusobem pravdu. Tedy ne ze by u nekterych automobilek nebyly uz pred "single frame erou" Audi zretelny snahy dat vsem modelum znacky jednotny vyraz a uprednostnit tak image znacky jako celku pred image modelu. Pristup Audi a akcent, ktery automobilka na sjednoceni designu napric modelovou radou davala, vsak udelal z tohoto postupu de facto standard, ktery nasleduji temer vsechny ostatni automobilky od Renaultu po BMW. ;-)
29. 12. 2012 11:35
Re: AUDI
A ideálně ten starý smazat. :-)
29. 12. 2012 11:34
Re: AUDI
Pokud se snaží jít cestou velmi čistých linií, tak kde dělat ty odlišnosti? Vždy to budou jen detaily. Uvidíme, co z nich vypadne. Pokud jde o odlišení Q/ A/ R, tak tam to spělo k tomu, že každý bude mít třeba svou masku. Prostě opět detaily.

Samozřejmě, že nějaký prostor pro odlišení tu je. A4/ 5 mohou řezat ostře a agresivně, A8 zase mohou dát dominantnější, popřípadě majestátnější postoj. A možná, že tímhle směrem půjdou. Nic proti tomu nemám. Ostatně, ač je nová A8 dobré auto, předchozí vypadala víc jako limuzína. Dokonce mne S8 přitahuje snad víc než S6 i S7. A přitom jsem zastánce prodloužených verzí a vezení se vzadu.
Avatar - white label
29. 12. 2012 11:28
Re: AUDI
Přesně to mě hned napadlo, další stejný! stupidní článek se stejně stupidní diskusí pod ním...
;-)
Avatar - rohYpnol
29. 12. 2012 11:15
Přišlo na slova má
To, co na Audi dlouhodobě kritizuji, už se promítlo i do oficiálního názoru. Bravo Audi :yes:
A...bsolutně
U...nuděný
D...esign a
I...novace

Zkrátka Audi :-!
Avatar - 4hill
29. 12. 2012 11:13
Re: Že by konečně pochopili ?
Mě to nevadí..auta od sebe rozeznat dokážu a i prodejní čísla ukazují že to taková hrůza není.Pokud je někdo rozlišit nedokáže tak by snad ani neměl cokoliv zde komentovat.To že se někomu líbí přední světla vytažená až na střechu ještě neznamená že by se mělo to dobré co ještě zbývá měnit.
29. 12. 2012 11:10
AUDI
Mám pocit ,že ta druhá party tady moc zastoupena nebude(obhajující úplně stejný design jedné značky) , ale samozřejmě ti zarytí audináři se určitě budou rozčilovat nad negativními reakcemi . No jinak to s těmi komenty u článků na téma konktrétní značka ani nejde . >:D
29. 12. 2012 10:53
Re: AUDI
Pokud možno kontroverzní, aby se tu jedna parta oceňující rozmanitý design pohádala s početnou komunitou koncernistů, co bude obhajovat myšlenku, že auta jedné značky mají vypadat stejně. Ideálně 500 komentářů a desetitisíce kliků... >:D
29. 12. 2012 10:48
Re: AUDI
Ani moc nečekám ,že se budou příliš lišit Pokud se tedy modely budou lišit jen v určitých detailech těch daných jazyků ,bylo by to skoro asi jako je to ted -prostě jen detaily.

Možná nebo spíše chtějí za den vyplácat článek navíc.
29. 12. 2012 10:39
Re: navrhujem
a5 sportback
a6
a1
a7

To myslis vazne, ze ty auta ctenari tohoto serveru nerozeznaji?
29. 12. 2012 10:28
Re: AUDI
Tohle není novinka už pěkných pár let. Audi potřebovalo posílit značku a to se jim podle mne povedlo. Plán bylo hlavně oddělit jazyk pro Q, A a R. V rámci řady to rozhodně nebude nic výrazného.

Osobně jsem se rozesmál, když jsem si nadpis přečetl. Už je to tu snad potřetí. Redakce asi zaměstnává kašpary.
29. 12. 2012 10:17
AUDI
To je zase doba ,že si toho konečně už u Audi všimli ,ale aspoň ,že vůbec ... Si snad původně mysleli ,že to bude nějaká revoluce automobilismu všechny modely designově unifikovat nebo co ? >:D

Jinak, tahle zpráva už není novinkou viz [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
29. 12. 2012 10:16
Opatrně!
Co se dobře prodává, to by se mělo zachovat. Zejména nepropadnout nudnému rozblitému designu interiérů asijské konkurence a Fordu :no: :no: :no:
29. 12. 2012 09:48
Re: Že by konečně pochopili ?
Vždycky to budou tanky. Buď s kulometem, nebo bez.
29. 12. 2012 09:40
Co se stalo?
Věřím, že i nadále to bude stále nuda.
Avatar - 3_diamanty
29. 12. 2012 09:24
Re: Že by konečně pochopili ?
kym neuvidim neuverim >:D
Avatar - 3_diamanty
29. 12. 2012 09:20
navrhujem
zahrajme si hru s nazvom: najdi 5 rozdielov, kto najde je frajer

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

vsimnite si ten komentar pod obrazkom tej poslednej foto.... aj redaktori auto cz maju rovnaky nazor :yes:

a teraz schvalne? ktore audiny su na prvych 4 foto? >:D ja viem. nie je to lahka otazka
Avatar - Dave 11
29. 12. 2012 09:02
Že by konečně pochopili ?
To jim ale trvalo...