Profi
Klaudius
0
A aké staré tie MAN-y tam jazdia? Pokiaľ viem, dosť častou praxou v balkánskych štátoch je nákup značkových vozov - ktoré ale majú za sebou 10-ročnú prevádzku v Nemecku... Spraví sa "generálka", ale zriedka ide o viac ako o najnutnejšie opravy, prípadne vrchný náter... Na nových vozidlách si správanie, ktoré popisuješ, ťažko možno predstaviť...
Přejít do diskuze
A jejda, chlapček nemá argumenty, tak prudí... Ale ostávam pri tom, čo som už napísal - nepíš, keď nevieš, robíš zo seba ešte väčšieho osla jak si. Aj keď nie som si istý, či to ešte ide...
Tak ešte raz , bola to výrobná vada ktorá sa objavila pri väčšine modeloch ! Autobusy boli v dobrom stave! [odkaz]
Neviem či by si mal zosmiešňovať mechanikov na Slovensku keď ani nevieš kde bola príčina !
Neviem či by si mal zosmiešňovať mechanikov na Slovensku keď ani nevieš kde bola príčina !
To je možné, ale v Lublani mají cesty krásné, házelo to při přejíždění kanálů a to Karosy nebo SORy nedělají.
Tak on SOR je hlavně levný a to je rozhodující. Je fakt, že ve srovnání třeba s konkurencí jsou interiéry hodně spartánsky zpracované. Sem tam jezdím v Brně v nějakém SORu, asi nejmodernější verzí a pazvuky nejsou slyšet. Sedadla - podle mě je to ve všech městských busech na jedno brdo. Rozvržení interiéru je klasické - částečně nízkopodlažní. Šetření je vidět, třeba pokud potřebuje vjet vozíčkář, tak se ta rampa nevysune automaticky, ale řidič ji musí manuálně vyklopit. Pak taky potahy - hrubé, jak nějaké hipísácké konopné roucha... Řidič to s kabinou taky moc nevyhrál.
Celkově si myslím, že nebude nijak zázračná. Co vím, nejnižší spotřebu měly staré kloubové Ikarusy, zhruba o 10 l /100 km míň než dnešní kloubáky. A co se týká města, je mnohem ekologičtější nasazení trolejbusů. Tohle je kočkopes, který stejně produkuje pevné částice z nafty. Generátor - napěťové měniče, vysokovýkonné polovodiče, dobíjení baterek. Tam všude budou zásadní ztráty energie. K tomu odhadem cena jako za 4 trolejbusy a mnohem dražší provoz - jen ty baterky budou stát solidní balík.
Zas komentuješ veci, o ktorých nevieš nič. Akurát robíš zo seba ešte väčšieho osla jak si.
Ještě když jsem jezdíval do školy a přijel autobus SOR, tak jsem vždy měl po náladě. Přijde mi to jako autobus vyráběný v rusku. Šíleně nepohodlná sedadla, hluk v autobuse a to hrozné cvakání z motorové části, které se vytratilo, jen když autobus upustil přebytečný vzduch.
V té době jezdili i KAROSY bohužel typ nevím jen vím, že to nebyly ty staré ale novější vyrobené ve spolupráci bud s IVECEM nebo s RENAULTEM a svezení bylo vždy na úrovni.
Nevím jak kvalitní dělá mercedes busy, ale pokud je to s kvalitou a svezením jako s osobními vozy, tak můžu říct jen to, že MERCEDES je MERCEDES. 😄 :yes: :yes: :yes:
V té době jezdili i KAROSY bohužel typ nevím jen vím, že to nebyly ty staré ale novější vyrobené ve spolupráci bud s IVECEM nebo s RENAULTEM a svezení bylo vždy na úrovni.
Nevím jak kvalitní dělá mercedes busy, ale pokud je to s kvalitou a svezením jako s osobními vozy, tak můžu říct jen to, že MERCEDES je MERCEDES. 😄 :yes: :yes: :yes:
Sice to v Praze nevyjelo menší kopeček, ale to je podružný detail >😁 >😁 >😁 . Dobrý v Blavě a Hradci a samo v Pešti. >😁
..tento karosarsky model Citara je uz vybehovy pre EU, ale vyroba pokracuje, pokial nenabehne plna vlna s novym Citarom predstavenim v r.2012 + MB CapaCity.
..neviem co tu plkate, oproti MAN ..ma MB, fantasticky pevny ramovy skelet ..vydrzi naozaj vela aj na horsie udrziavanych povrchoch, oblozenie interieru nehrkoce ako v MAN-e ..., motory tahaju ako buldog a vzdy naskocia, nestraca sa tolko chladiacej v nich a plno inch veci ..., narozdiel o MAN LionCity !
Technologia MB je ok, ked to daju do noveho kabata z roku 2012..tak je zarobene.
Poctivu pracu robia aj v Lier-i, pri Gente vo Van Hool-e, stale vela rucnej prace.
..neviem co tu plkate, oproti MAN ..ma MB, fantasticky pevny ramovy skelet ..vydrzi naozaj vela aj na horsie udrziavanych povrchoch, oblozenie interieru nehrkoce ako v MAN-e ..., motory tahaju ako buldog a vzdy naskocia, nestraca sa tolko chladiacej v nich a plno inch veci ..., narozdiel o MAN LionCity !
Technologia MB je ok, ked to daju do noveho kabata z roku 2012..tak je zarobene.
Poctivu pracu robia aj v Lier-i, pri Gente vo Van Hool-e, stale vela rucnej prace.
Najlepšie busy boli Ikarusy , tie vydržali všetko , boli na to stavané !
Momentálne si myslím že najlepšie sú SOR-y
Jednoduché a účelné autobusy
Momentálne si myslím že najlepšie sú SOR-y
Jednoduché a účelné autobusy
Lenže tie busy sú robené na normálne rovné cesty nie na tankodrómy poľských alebo našich miest. 😉
Kdo vlastně dělá kvalitní městské busy? Např v Lublani jezdí MANy a to je za trest. Na pohled efektní exteriér, ale kloubáky rozhoupané, nedomyšlený resp nesmyslně navržený interiér, řidiči na to nadávali...
Určite kvalitnejší ako Solaris , či Irisbus , už po 2 rokoch v nich všetko hrká a Solaris robí ohňovú šou v zadnej časti 😉
:yes: Ta cena je taká mercedesácka , ale odpovedá tomu aj kvalita ... Každý DP si to musí poriadne premyslieť , ale väčšinou kúpia Irisbus na CNG , pretože sa to najviac oplatí