Profi
Klaudius
0
A aké staré tie MAN-y tam jazdia? Pokiaľ viem, dosť častou praxou v balkánskych štátoch je nákup značkových vozov - ktoré ale majú za sebou 10-ročnú prevádzku v Nemecku... Spraví sa "generálka", ale zriedka ide o viac ako o najnutnejšie opravy, prípadne vrchný náter... Na nových vozidlách si správanie, ktoré popisuješ, ťažko možno predstaviť...
Přejít do diskuze
A jejda, chlapček nemá argumenty, tak prudí... Ale ostávam pri tom, čo som už napísal - nepíš, keď nevieš, robíš zo seba ešte väčšieho osla jak si. Aj keď nie som si istý, či to ešte ide...
Tak ešte raz , bola to výrobná vada ktorá sa objavila pri väčšine modeloch ! Autobusy boli v dobrom stave! [odkaz]
Neviem či by si mal zosmiešňovať mechanikov na Slovensku keď ani nevieš kde bola príčina !
Neviem či by si mal zosmiešňovať mechanikov na Slovensku keď ani nevieš kde bola príčina !
petrumr
u nás vyrábí evobus Holýšov mercedesy pro východní trhy.Hodně jich ted nakupuje čsad zlín nebo kyjov
petrumr
drž hubu, než ten autobus vyjel na linku, tak mechanici made in slovakia, nebo jakou verbež tam zaměstnáváte, měli to zkontrolovat a pro sebemenší chybu, to neměli poslat na linku
To je možné, ale v Lublani mají cesty krásné, házelo to při přejíždění kanálů a to Karosy nebo SORy nedělají.
Tak on SOR je hlavně levný a to je rozhodující. Je fakt, že ve srovnání třeba s konkurencí jsou interiéry hodně spartánsky zpracované. Sem tam jezdím v Brně v nějakém SORu, asi nejmodernější verzí a pazvuky nejsou slyšet. Sedadla - podle mě je to ve všech městských busech na jedno brdo. Rozvržení interiéru je klasické - částečně nízkopodlažní. Šetření je vidět, třeba pokud potřebuje vjet vozíčkář, tak se ta rampa nevysune automaticky, ale řidič ji musí manuálně vyklopit. Pak taky potahy - hrubé, jak nějaké hipísácké konopné roucha... Řidič to s kabinou taky moc nevyhrál.
Celkově si myslím, že nebude nijak zázračná. Co vím, nejnižší spotřebu měly staré kloubové Ikarusy, zhruba o 10 l /100 km míň než dnešní kloubáky. A co se týká města, je mnohem ekologičtější nasazení trolejbusů. Tohle je kočkopes, který stejně produkuje pevné částice z nafty. Generátor - napěťové měniče, vysokovýkonné polovodiče, dobíjení baterek. Tam všude budou zásadní ztráty energie. K tomu odhadem cena jako za 4 trolejbusy a mnohem dražší provoz - jen ty baterky budou stát solidní balík.
Zas komentuješ veci, o ktorých nevieš nič. Akurát robíš zo seba ešte väčšieho osla jak si.
Ještě když jsem jezdíval do školy a přijel autobus SOR, tak jsem vždy měl po náladě. Přijde mi to jako autobus vyráběný v rusku. Šíleně nepohodlná sedadla, hluk v autobuse a to hrozné cvakání z motorové části, které se vytratilo, jen když autobus upustil přebytečný vzduch.
V té době jezdili i KAROSY bohužel typ nevím jen vím, že to nebyly ty staré ale novější vyrobené ve spolupráci bud s IVECEM nebo s RENAULTEM a svezení bylo vždy na úrovni.
Nevím jak kvalitní dělá mercedes busy, ale pokud je to s kvalitou a svezením jako s osobními vozy, tak můžu říct jen to, že MERCEDES je MERCEDES. 😄 :yes: :yes: :yes:
V té době jezdili i KAROSY bohužel typ nevím jen vím, že to nebyly ty staré ale novější vyrobené ve spolupráci bud s IVECEM nebo s RENAULTEM a svezení bylo vždy na úrovni.
Nevím jak kvalitní dělá mercedes busy, ale pokud je to s kvalitou a svezením jako s osobními vozy, tak můžu říct jen to, že MERCEDES je MERCEDES. 😄 :yes: :yes: :yes:
Sice to v Praze nevyjelo menší kopeček, ale to je podružný detail >😁 >😁 >😁 . Dobrý v Blavě a Hradci a samo v Pešti. >😁
..tento karosarsky model Citara je uz vybehovy pre EU, ale vyroba pokracuje, pokial nenabehne plna vlna s novym Citarom predstavenim v r.2012 + MB CapaCity.
..neviem co tu plkate, oproti MAN ..ma MB, fantasticky pevny ramovy skelet ..vydrzi naozaj vela aj na horsie udrziavanych povrchoch, oblozenie interieru nehrkoce ako v MAN-e ..., motory tahaju ako buldog a vzdy naskocia, nestraca sa tolko chladiacej v nich a plno inch veci ..., narozdiel o MAN LionCity !
Technologia MB je ok, ked to daju do noveho kabata z roku 2012..tak je zarobene.
Poctivu pracu robia aj v Lier-i, pri Gente vo Van Hool-e, stale vela rucnej prace.
..neviem co tu plkate, oproti MAN ..ma MB, fantasticky pevny ramovy skelet ..vydrzi naozaj vela aj na horsie udrziavanych povrchoch, oblozenie interieru nehrkoce ako v MAN-e ..., motory tahaju ako buldog a vzdy naskocia, nestraca sa tolko chladiacej v nich a plno inch veci ..., narozdiel o MAN LionCity !
Technologia MB je ok, ked to daju do noveho kabata z roku 2012..tak je zarobene.
Poctivu pracu robia aj v Lier-i, pri Gente vo Van Hool-e, stale vela rucnej prace.
Najlepšie busy boli Ikarusy , tie vydržali všetko , boli na to stavané !
Momentálne si myslím že najlepšie sú SOR-y
Jednoduché a účelné autobusy
Momentálne si myslím že najlepšie sú SOR-y
Jednoduché a účelné autobusy
petrumr
Nikdo, všechno je na stejný brdo, ale veolia si pochvaluje solarisy i řidiči, kterej 15 metrovej bus má kamery, klimu, nerezový madla, usporný daf motor do 6mkč? Nejhorší bazmek je VOLVO, ty autobusy přestali kupovat i FTL prostějov i když měli značkový servis volvo a přešli na SOR.To je už poznat když místo jednoho volva koupí dvě sorky 😄
Lenže tie busy sú robené na normálne rovné cesty nie na tankodrómy poľských alebo našich miest. 😉
Kdo vlastně dělá kvalitní městské busy? Např v Lublani jezdí MANy a to je za trest. Na pohled efektní exteriér, ale kloubáky rozhoupané, nedomyšlený resp nesmyslně navržený interiér, řidiči na to nadávali...
Určite kvalitnejší ako Solaris , či Irisbus , už po 2 rokoch v nich všetko hrká a Solaris robí ohňovú šou v zadnej časti 😉
:yes: Ta cena je taká mercedesácka , ale odpovedá tomu aj kvalita ... Každý DP si to musí poriadne premyslieť , ale väčšinou kúpia Irisbus na CNG , pretože sa to najviac oplatí
petrumr
No když si vezmeme, že třínápravový solaris vyjde na necelých 6mkč, tak toto bude, tak za 10mkč a klobový můžou fakt jen do velkých měst.