Výsledek Ceedu je pro mě velice překvapující. Naopak si myslím , že Škoda docela propadla. To , že je Ceed pátý ve státě kde prodejům vládnou dražší auta je pro Kiu úspěch.
Ty si vše hned rychle sám domyslíš, tak jak to zrovna potřebuješ (viz i ta tvá slova/písmena apod.) Já jsem přece žádnou nespokojenost s tvým odkazem nevyjádřil. Ale pokud si přesvědčený o jeho "nevytržitelnosti z kontextu" pak i on se dá označit jako vytržený z kontextu internetu, jako takového, protože (jak se říká) vlastně "vše (nějak) souvisí se vším".
Pouze jsem využil tvé vlastní formulace (ani netvrdím, že byla v principu špatná) na základě které jsem uvedl požadované parametry případného odkazu. ;-)
Jistě, já se tím taky bavím a stejně tak bych to mohl ignorovat, ale nikomu tady podobnou zábavu nepředhazuji (teď nemyslím jen tebe) jako "nevhodnou"..., až mě to bavit přestane bavit, začnu to ignorovat, stejně jako ty, nebo kdokoli jiný.
S odkazem, co jsem poslal, jsi nespokojen, protože bez odkazu na konkrétní diskuzi je to údajně vytrženo z kontextu. Taková byla motivace.
Ano, já se tím bavím, to už jsem několikrát přiznal. Ideální stav by byl tě ignorovat samozřejmě.
Netuším sice jaký motiv, nebo souvislost, má napsání tvého prvního souvětí v této reakci, s mou předchozí reakcí, ale pokud máš wikipedii nastavenu jako domovskou stránku, zkus mrknout na třeba "heslo" nadhled... ;-)
K těm údajným "trollím" diskusím, sám aktivně přispíváš, takže (dle tvé logiky) vlastně píšeš sám o sobě.
Pokud tobě připadá celý článek na wikipedii, který v žádném jiném kontextu zasezen není, vytržený z kontextu, asi není něco v pořádku.
Jestli tě zajímá nějaká trollí dizkuze a auto.cz ti nestačí, můžeš hledat, ale ujisťuji tě, že to nebude kontext článku na wikipedii.
To já jsme se taky nedočetl, v čem přesně ten rozdíl spočívá, zřejmě mu prostě Cee'd sedl pocitově víc. Rozdíl bych samozřejmě taky čekal ve věcech, které lze rozpoznat při jízdě - třeba odhlučnění, vrzání plastů atp. Nicméně jak sám pargi píše, nejel s tím bezprostředně po sobě a nechce podrobně srovnávat jednotlivé stránky jízdních vlastností. Já tomu rozumím, prostě se v tom cítil lépe.
Chtělo by to odkaz na konkrétní diskusi, kde by bylo k dispozici celé vlákno, kterého se to týká, pak by to totiž nebylo "vytrženo z kontextu", tedy přesně podle tvých představ, prezentovaných v této diskusi... :-O:*) >:D
Pořád marně (viz tvé působení nejen v tebou vzpomínané diskusi) čekám, že mi půjdeš příkladem, ale jsem rád, že mě čteš tak poctivě, i když zrovna o autech nepíši... :*) >:-[]
Nechci slovíčkařit, ale právě že z toho úvodního parqiho příspěvku není zcela jasné, v čem má ten náskok 2 generací ve prospěch ceedu konkrétně spočívat. A pokud úvodní větou bylo "Byl ses někdy projet ceedem a pak i30 (nebo obráceně)? ", tak bych popravdě očekával náskok především díky jízdě. A protože mi bylo divné, že by při prakticky shodné technice inženýři u Kie "vykouzlili" dramaticky lépe jezdící model, vznesl jsem dotaz v následné reakci. Toť vše. ;-)
Ty pojmy se vztahují na celý internet, auto.cz nevyjímaje. Pokud jsi jej ty dosud neznal, nic to na tom nemění. To, jak to vypadá zde, jsem na žádném jiném autařském webu ještě neviděl, spousta lidí je dokonce od dennodenního psaní viditelně zdegenerovaná. Nicméně pro člověka mé povahy to dokáže být občasná kratochvíle, přestože to není nic, čím bych se měl chlubit.
Jinak se mi líbí tvá představa, že by zrovna tobě někdo baštil řeči o slušném diskutování.
Podobně "zavedené pojmy" si laskavě šetři pro lidi, kteří na diskuse takové úrovně chodí, tady žádné takové pojmy naštěstí "zavedeny" nejsou, což jeden z důvodů, proč tady chodí převážně slušně a nevulgárně diskutující nicky...
Nadsázka. A jenom vidět a sedět není to samý, co vidět, sedět a projet. Ceed by mohl třeba po pozitivních statických dojmech vyhořet, nestalo se. Je tedy pro mě lepším vozem.
Pokud nic podobného sám nedáš dokupy, jak můžeš napsat něco o rozdílu dvou generací?
A proč pak někoho posíláš, ať se s nimi nejdřív sveze? Potom úplně stačilo napsat, jestli ty auta někdy viděl, nebo jestli v nich někdy seděl. ;-)
Takže třeba "ceedem a pak" si představuješ jako vytrháváním z kontextu, nebo jak? Nebuď šměšný, oba víme, že výrok o tom, že by ocitování celé věty nemohlo být vytržení z kontextu, je zcela nesmyslný. Akorát rýpeš, to je tvé zdejší paradigma a s tím k tomu taky každý přistupuje.
Aspoň tu nepíšu objektivní nesmylsy o náskoku dvou generací u Ceedu vs i30, a stejně tak neposílám nikoho na srovnávací jízdy pokud mi nejkde o jízdní vlastnosti vozů... :*);-)
To je sranda, jak "někdo" hned dostane odvahu, když se k němu kdokoli přidá, to pak hned může být i jasná "blbost" vydávaná za zajímavou myšlenku... >:-[]
K těm jízdním vlastnostem, nijak nevybočují z dnešní kompaktní mainstreamové předokolkové třídy. Ale které z těch dvou je komfortnější a které prkennější, které má pohotovější řízení, tužší spojku nebo ostřejší brzdy, to bych opravdu dokupy nedal.
Díky, nechtěl jsem se o tobě (ve 12:37) vyjadřovat necitlivě, tušil jsem totiž, že se tu předvedeš sám, a udělal jsi to ještě rychleji, než jsem doufal...
Slabiky písmena a hlásky..., no zjevně jsem tě "podcenil", co takhle citace části věty/vět, to tě naopak vůbec nenapadlo, co?
Samozřejmě, že každého napadlo (představ si, že i mě) že píše o jízdě těmi automobily obecně, ale zjevně jen tebe napadlo, že obecné hodnocení jízdy automobilem, nemá nic společného s jeho jízdími vlastnostmi, zvlášť na webu o autech a vzhledem ke kontextu reakce i úvodního příspěvku. Podle tebe je zřejmě jízda automobilem (obecně) primárně např. o designu... 8-s;-)
Tys ale odcitoval jednu větu z celé myšlenky, uznávám, nenapsal jsem to úplně šťastně, ale právě to, cos udělal je vytrhávání z kontextu, bez ohledu na to, co si ty pod tím pojmem představuješ. Ale abychom se tady nepřeli o nesmyslu, původní myšlenka byla, jestli woody seděl v obou autech a měl možnost je nechat na sebe "dýchnout". Jestli jo, nedivil by se prodejnímu "úspěchu" ceeda ve Švédsku.
Věta se skládá ze slov, čili nevím, co sis představoval za menší útvar než větu. Jsou tu ještě slabiky, písmena a hlásky, nicméně to jsi předpokládám na mysli neměl. Já jsem pouze udělal logický závěr z tvého příspěvku; to, že je absurdní, nepopírám. Samotného mě do této doby nic takového nenapadlo.
K 12:13: Pargi to definoval naprosto přesně, že je to vytržení vět(y) z celkové myšlenky, která tvoří ten kontext. A mně osobně jako jistě všem ostatním je z kontextu jasné, kdy mluví o jízdě automobilem obecně a kdy o hodnocení jízdních vlastností.
Viz 12:13
O jednom/jediném slově, jako příklad vytržení z kontextu, tu nebyla ani zmínka, takže jak tě něco tak absurdního mohlo vůbec napadnout, opravdu nechápu... ;-)
To ovšem neplatí obecně, jednak může být podstatný rozdíl citovat jednu větu z celkových dvou a např. z celkových dvaceti a více, ale hlavně se vytržením z kontextu typicky označuje něco, co je samo o sobě v určitém rozporu z celkovým vyzněním textu, a to zrovna tenhle případ není... :-)
V ČR určitě ne, taky se tu i30 prodává víc. Přeci jen automoblikám se vyplatí hrát na národní notu, když se to tu vyrábí, je hned jasno. V zahraničí je to otázka. Minimálně ten design bude hrát roli, protože Cee'd je vyloženě pohledné auto, zatímco i30 se mně osobně hned okoukala a nějak na ní už nic nevidím.
podla mna je to aj o dizajne.... pre svedov je ceed proste krajsim autom ako aj pre mna a aj interier v ceede je daleko europskejsi a bytelnejsi ako v i30tke.... svedi su dost konzervativni takze je pre nich kia jasnou volbou .... aspon tak si to vysvetlujem...
podobne je to aj v pripade sportage-u a ix35ky - kde opat sportage jasne dominuje a predava lepsie ako ix35... aj v tomto pripade je kia jasne dizajnovo lepsia :yes: svedi to vedia :yes:
Vzhledem k tomu, že kontext je zde minimálně příspěvek, spíše však celé vlákno, tak se o vytržení pochopitelně jedná. Klidně se může jednat o celé větné pasáže, pokud bude citovat z nějakého delší útvaru. Představa, že bych něco vytrhával z kontextu citací slova "někdy", se mi moc nezdá. Samotné slovo totiž nezprostředkuje žádné sdělení, to až věta.
podiel kie na svedskom trhu je 5,7 percent ( prva tabulka zhora ) [odkaz] :yes:
kia 6 najpredavanejsia znacka vo svedsku s narastom 8 percent, zatienila aj ford a skodu :yes: tento rok verim ze bude uz v prvej 5tke a pojde pred bmw ....
gratulacia ;-) svedi maju radi kie a ja zase volva :yes:
pochvalit teba peugeot za 14 percentny narast na svedskom trhu... bravo pezot :yes::yes::yes: , naopak 14 percentny pokles skody ma dost prekvapil.... a prekvapujuce je aj to ze fabia sa predava vo svedsku lepsie ako polo... ;-)
svedi maju oci... a vedia co je pekne a dobre a navyse nie su zakomplexovani a nemaju predsudky, kia je tam uz etablovana ako seriozna spickova znacka ponukajuca kvalitu a serioznost, svedi to vedia a predaje preto nemohli dopadnut inak.... bravo ceed :yes:
Myslel jsem to tak, jestli v těch autech seděl a projel se, porovnal (určité kvalitativní dojmy zůstanou). Takhle vytržené z kontextu to ale opravdu zní jinak :-)
Proto jsem se taky nepouštěl na tenký led a nesrovnával jízdu, ale co si tak vybavuju, žádný dramatický rozdíl v tom není (i když byl ceed na 17" a i30 na 16"), chování na hraně rovněž nemůžu posoudit, protože nevím, jak daleko jsem od hrany vůbec byl (tím chci říct, že jsem byl od ní opravdu daleko :-) ). Ze ceedu ale ve všech směrech mnohem lepší dojem.
No, po stránce designu jsem celkem jednoznačně na straně ceedu. Je (podle mého) bližší evropskému pojetí...jízdně bych to musel vyzkoušet. Možná bude jinak naladěnej podvozek, ale se stejným motorem by tam neměl být žádný dramatický rozdíl. ;-)
2 generace jsou trochu přehnané, uznávám :-) jízdu přímo srovnat nemůžu, to bych musel oba vozy zkoušet těsně za sebou, co ale zapůsobilo nejvíc, byl tedy interiér. Jednak jeho architektura a taky použité materiály. K motorům, v i30 bylo starší 1,6 CVVT, v ceedu nové GDI a i když jsem zastánce jednoduché prověřené techniky, volil bych GDI (bylo pocitově živější, s CVVT na dálnici na šestku bylo úplně jedno, jestli je plyn na podlaze nebo v polovině zdvihu, auto pořád jenom udržovalo rychlost), tohle ale jako mínus i30 brát nelze, v ní můžeš mít GDI taky.
V exteriéru vede (v mých očích) jasně ceed. Chápu ale, že každý máme jiný vkus, osobně si ale myslím, že kdyby zákazníci taky vyzkoušeli nejdřív í30 a pak ceed, i30 by nekoupili :-)
Tedy abych pravdu řekl - nebyl, ani jedním ani druhým. Přečetl jsem pár testů a recenzí, ale na to, že by (novej) ceed byl o dvě generace !!!!! před (novou) i30, jsem tam nenarazil. V čem myslíš, v jízdě, interiéru ?
o 2 generácie vpredu v čom? Dizajne? technike? veď sú to identické autá len obal je rozdielny.
Ceed mal jednu výhodu - prišiel skôr a mal masívnu reklamnú kampań. Nie je v ničom zásadnom lepší ani horší od i30. Tak rozdiel asi robí cena resp. obal.
Ten uspech ceedu ma tiez prekvapil...vlastne je to najpredavanejsie auto bez moznosti 4x4 (a ta ma asi vo Svedsku velke zastupenie). Tiez som sa zamyslel nad tym, ze i30 ma mensie predaje ako Ceed. Tak interier ako i exterier sa mi paci u oboch a podvozok s motormy bude viac menej rovnaky. Zeby zaruka..o tie 2 roky viac??
Byl ses někdy projet ceedem a pak i30 (nebo obráceně)? Já se třeba divím, proč někdo u nás vůbec i30 koupí, když za velice podobný peníz může dostat ceeda, který je tak o 2 generace napřed, vypadá líp (v mých očích) a uvnitř je to opravdu hezké místo na žití :-)
Ve Švédsku mají rádi (samozřejmě kromě Volva) Volkswageny. Ale zase ne bezhlavě, soudě podle Pola. To prodejní král segmentu B posledních sezón - Fiesta - dopadla hůře. Musela se sklonit (minimálně) před Polem, Fabií, Cliem a Yarisem. Že by Švédi neradi kinetiku ? ;-) Focus ale kupujou slušně.
Pro Ceed je výsledek velkým úspěchem. Otázka ovšem zní - když Ceed ano, proč ne i30 ? Jiná cenová politika nebo snad za takřka dvojnásobnými prodeji Ceedu vězí umírněnější design ?
První čtyři modely si zopákly umístění z roku 2011 a i další pořadí je celkem stabilní. Na severu si zřejmě spolu s Jardou Uhlířem broukaj "Neopouštěj staré známé pro nové". ;-)