Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Španělský trh v roce 2012: Státní pobídky pokles nezvrátily

20 komentářů

Simone
Nežli Seat prodat, si myslím, že VW zruší značku a ve fabrikách seatu se budou dělat ostatní koncernové značky o které je větší zájem.
Simone
A komu by ho měli tak prodat? Evropské automobilky jsou rádi, že nějak přežívají. Jediní kdo nakupují jsou čínané a indové a ti si dobře vybíraji co koupí a navíc by VW byl sám proti sobě aby seat prodal čínanům a pustil tím do evropy silnou konkurenci, nemluvě o patentech a technologiích VW, které má Seat.
rapper
Zřejmě nějakou hovadinu, ty chytráčku. Z ČR se ročně posílá statisíce zde vyrobených převodovek a motorů do Barcelony na výrobní linku SEATu. Pocítili by to rovněž čeští zaměstnanci dalších dodavatelských firem vyrábějící další komponenty. Navíc VW nenechá nikdy SEAT padnout. Zůstane jen u tvého slabomyslného přání. >😒] :no:
Adam Novák
Co jsem říkal? Seat už si nedokáže udržet ani nej. pozici na domácím trhu. Nechápu, proč už ho VW neprodá :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kto by to pred par rokmi cakal? nikto

z jasnej jednicky je trojka 8-s - stacilo 12 mesiacov a zazrak je na svete

zo seatom to ide dole vodou, novy leon to bude mat asi dost tazke... "zazrak" ,menom exeo pojde rapidne dole a aj ibiza ma uz asi najlepsie roky pomaly za sebou.... no som zvedavy na seat.... leon ma navyse konkurenciu v podobe noveho golfa.... a vobec.... nizsia stredna trieda je nabita poriadne..... ak seat nezacne rast tak vw ho nadobro pochova - ta znacka sa okrem spanielska vlastne nedokaze nikde presadit a aj v spanielsku uz pomaly nestiha..... drzim palce.... ale nevidim to so seatom ruzovo
Erialdur
A proč by jsme neměli brát Škodu jako domácí automobilku ?
Když někomu v cizině řeknete Škoda nevybaví se mu Německo ale Česko(V blízké cizině samozřejmě, když to vybafnete na eskymáka tak vám řekne , že je to druh ryby).
Škoda tu zaměstnává plno lidí. Nejenom v Mladé Boleslavi ,ale po celé republice která zásobuje MB díly (Opět neříkám , že všechny díly ve Škodovkách jsou české , to ani náhodou).
Škoda tu má vyvojové centrum. Což Korejci nebo TPCA říct nemohou.Myslím ,že správny čech bere Škodu jako domácí značku.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Dovzdělej se.
[odkaz]
:-!
overnight
Ty jsi moudrost sama >😁 Raději už prosim tě ne nebo se ještě zase dozvíš něco nového, co by se ti třeba nelíbilo ...
Druhý nedočkavý Renault >😁 , takže Škoda Sandero, jo ? 😉
jossalito
Opět nesmysl.
Kdyby škodovku nekoupil VW, druhý nedočkavý v řadě byl Renault.
Dále s tebou už nebudu ztrácet čas, moc toho nevíš... :-!
rapper
Potřebuje mít SEAT nějakou tradici?
Má např. Hyundai nějakou tradici?

Odpověď na tyto otázky zní: NE 😉
Simone
Tradici výroby od roku 1950. Sice nejdřív vyráběl jenom fiaty v licenci ale od 70. let má i svoje technické vývojové centrum. No rozhodně to není taková tradice jakou mají jiní evropští výrobci.
overnight
Zato ty jsi tady napsal tolik souvislostí... Podle tebe je tedy konstatování skutečnosti nesmysl. Myslíš si, že u Škodovky je to jiné? Ta by se dneška bez VW také zcela jistě nedožila. Nehodnotím tady přínos Škodovky (koncernu) pro Česko, jak si zřejmě mylně myslíš, ale pouze vnitrokoncernovou soudržnost.
LudaBaxa
Seat má nějakou tradici?
Simone
Rozhodně bych nenazýval Seat obyčejnou montovnou. Je to značka, která má ve španělsku tradici a taky technické zázemí, kde probíhá vývoj, stejně jako Škoda u nás. Obyčejná montovna je např H/K v Nošovicích nebo TPCA.
jossalito
Připadá mi, že nevidíš žádné širší souvislosti a vypichuješ nesmysly.

Škodovka vydělává, ale taky taky v ČR mohutně investuje a paltí nejvyšší daně. A ty jsou řádově naprosto jinde, než nějaké dividendy. Kdyby Seat nekoupil VW, tak už Seat dávno neexistuje.
overnight
Proto jsem použil slovíčko náhodou 😄 , ne vážně měl jsem na mysli Škodovku, která loni musela poslat VW přes sedm miliard na dividendách - to je zase určitá nevýhoda přílišné ziskovosti.
Ať si koncern ty díry lepí, vždyť SEAT je hlavně jeho zásluhou tam, kde je. To VW poručil SEATu sportovnost a nasadil tam Silvu (nyní šéfdesignér VW), který udělal v SEATu tolik škody, že by se to nepovedlo snad nikomu. Nový Leon se zatraceně povedl a věřím, že jeho prodeje dokážou SEAT znovu nastartovat. :yes:
jossalito
Co to blábolíš? Seat a zisk?

Koncern především každý rok lepí díry Seatu z vlastní kapsy a jde o stamiliony eur. :-!
overnight
nepovažují SEAT za domácí značku, tedy úplně jiný pohled než mají stále Češi na Škodovku. Proč by také Španěláci měli, vždyť je to vlastně německé auto, které se ve Španělsku "jenom" vyrábí (tedy krom Alhambry, Toleda a Mii). Volkswagen vlastní SEAT a může si s ním udělat co se mu zamane, ostatně stejně jako se Škodovkou. Technicky identická koncernová auta lišící se pouze designem, interiérem, cenou a místem výroby a když se náhodou vytvoří zisk, tak většina stejně putuje obratem do Volkswagenu. Za domácí značku tak mohou Španělé považovat a také zřejmě považují i další domácí "montovny", jako koncern PSA, Ford, VW, Renault a další.
Avatar - marek.g
marek.g
jsem překvapen jak tam jde tento vůz na odbyt :yes: