Podle mého názoru jedno z mála designově opravdu povedených aut SUV, jsem moc rád, že se úspěšně prodává. Přední část není přehnaně mohutná (třeba Kia Sportage je zepředu tak mohutná, že když ji uvidím v zrcátku tak se leknu - to auto je mi designově nesympatické ze všech pohledů), boční profil je mimořádně vyvážený a zezadu to auto také nemá chybu.
!!! BRAVO ŠKODA !!!
Mohu jen doufat, že druhá generace bude ještě krásnější, kvalitnější a neuškodilo by jí malinko snížit cenovku.
Za rozumné peníze dostaneš kvalitní, pohledné a hodnotu si držící auto ... vzpomeň si, kolik stála v roce 93 základní verze Favoritu (ber v ohled tehdejší průměrný plat), a hned tě přejdou blbé kecy o podle tebe předraženém Yeti. :yes:
Ty jsi asi spadnul z višně... 530 kolíků za "kvalitní, pohledné a hodnotu si držící auto"... >:D Tak nevím, o jakym autě píšeš. Malej kufr, žravej motor, úzkej vnitřní prostor...
Ted je rok 2013 a treba Thalia je akce za 139 koliku, takze take naprosty souhlas s Leonem a cena je teprve od??? Za 530 tak mozna TOP >:D Enzo mluvil asi o Ferrari >:D
Thalia je přeci výběhový model s minimem výbavy, horším dílenským zpracováním, a taky si nedrží tak dobře cenu jako škodovky. A beztak ta nízká cena má nějaký háček, nemohu uvěřit, že plnohodnotné (s přimhouřením oka pěkné) auto lze za tak málo pořídit. ;-)
Kufr 510 litrů ...
Když dokážeš jezdit úsporně tak ti motor 1.4 TSI dokáže žrát v kombinovaném režimu i pět a půl litru (vlastní zkušenost) ...
Možná je v tom autě trochu stísněněji než v korejských konkurentech, je to ale daň za propracovaný design. Yeti, na rozdíl od Sportage nebo ix35 nepůsobí z žádného pohledu nevyváženě, či nafoukle.
Objem kufru je 510l, 405 je při sedadlech posunutých do zadní polohy. Vzhledem k místu vzadu vůbec není potřeba zadní sedadla do této polohy posunovat, ale je to možnost třeba na dlouhý cesty pro 4 lidi. Kufr není tak využitelný jako třeba u okty (není tak hluboký), ale pořád je to dost.
Imho jedno z nejhezčích SUV v dané kategorii, které kdy spatřilo světlo světa!
No máš pravdu, působí nakople a hranatě jak z katalogu IKEA. A 5,5 litru??? Ale no tááák, to asi nebyl běžnej provoz, viď. Viděl bych to z kopce, na dálnici a ještě v noci... Kdybys nasapl jen mimo město...
Presne, zena kdyz to videla tak taky rikala ze ten kufr je malej, na to jak se to auto tvari.
Proste tak moc propracovany design, az tam nezbylo misto uvnitr ani na kufr >:-[]
Jasně, kufr jak Oktávka nebo Superb to nemá, na tak krátké auto to ale je slušná hodnota.
A ano, opravdu to byla kombinovaná spotřeba, z vesnice jsem jel čtyřicet km v Oktávce 1.4 TSI na nákupy do Olomouce, když jsem zastavil u Tesca, průměrnou spotřebu mi displej ukázal 5.5 litrů.
Slony ne, ale ještě do nedávna jsem vozil kočárek, a ten se do játyho vešel jen taktak.Kamarád má dvojčata a teď mu místo OII dali játyho. To jeho "nejlepší auto je služební" už taky neplatí. :-) Takže souhr: Není kufr, jako kufr.