....az se budete vsichni divit a zavidet, jak je mozny, ze si cinani kupuji tolik Audi, M-B, BMW atd., tak se podivejte, kolik mate kazdy doma vyrobku "made in China".
Na vsechny ty kary jsme jim prispeli my a my se ted porad bavime o tom, proc je Evropa v krizi.
Proste proto, ze jsme si nechali vzit spoustu prace a bez prace nejsou kolace.
Zkuste vsichni kupovat vic Ceskych a Evropskych vyrobku a budete se divit, ze se ekonomika probere. Budiz nam to vsem prano...
Čína je velká země a ne v každém regionu byly lidé nízkého vzrůstu. Odrazilo se to i v bojových uměních. Mají jak umění vhodnější pro lidi vyššího vzrůstu, tak umění vhodné pro lidi nižšího vzrůstu - třeba Wing Chun, které je často doporučováno třeba ženám.
V nejlepší kondici bylo, ale bude mu to houby platné, dluhy Řecka, Itálie, Španělska, Portugalska a Francie bude muset zacvakat a to bez propadu neutáhne. Loňský rok už mělo mínus a letos to bude ještě horší. Dobře už bylo.
Souhlas, navíc o podobně prodloužené verze (např. A4/A6) by byl určitě zájem i v Evropě, s takovou prodlouženou A4 by měl na trhu mnohem větší problém (než teď) střednětřídní meinstream a s prodlouženou A6 zase lux. třída.
O Německo bych se nebál... Německo je v nejlepší ekonomické kondici ze všech zemí eurozóny... Čína je teď na vrcholu a ještě nejaký čas bude... Ale krize i v Číně je jen otázkou času. I když v jejím případě asi v dlouhodobějším horizontu.
Ty prodloužené verze jsou vždy se řidiči. Čínská kultura v tomto případě "nařizuje," že čím větší boss, tím větší vzdálenost mezi servantem (otrokem) a šéfem. Takže proto ty prodloužené verze, v čemkoli - každý může být boss na jiné úrovni.
Na druhou stranu, prodloužená A6 je skoro jako A8, a navíc nová A6 je fakt bomba zboží, skvěle vypadá, a dobře jede/řídí se. A nezanedbatelná věc - bude o dost levnější než A8. So why the f*uck not :-)
No jasně, prodává po celém světě... Ale když zkolabuje trh v Austrálii, Audi a Škoda se jen zasmějí.... Kdyby zkolaboval ten čínskej, tak se sakra zapotí...
Myslím, že jsi blízko pravdě, začalo s tím BMW 5er v roce 2006 a to jen díky čínské továrně v Shenyangu a je to spojené s určitým o***ním Číňanů po Amících, do prodloužených verzí jak BMW tak Audi cpou velkou zadní konzolí se zábavním systémem, velký chladicí box, snad i skleničky, prostě obývák na kolech.
Už jsem to psal několikrát. V Číně je naprosto běžné, že bohatší lidé mají svého řidiče. Co se týče výšky, tak Číňanů je přes 1,3 miliardy, tudíž se dá předpokládat, že lidí vyšších než 180 cm tam bude více, než v celé Evropě. A navíc vzrůstově menší jsou zejména Japonci, možná Korejci, u Číňanů to nebývá rozhodně pravidlem.
Audi je na všech kontinentech kde se prodávají auta, takže riziko má rozložené. Co mají říkat ti co prodávají 90% produkce doma nebo v okolních zemích a každé zaškobrtnutí ekonomiky je pokládá, viz třeba PSA.
Tomu rozumím... Ale když v jedné zemi v evropě nastane krize ( viz nyní Řecko,Španělso,Portugalsko) a lidé tam přestanou auta kupovat, automobilku to tolik nemusí bolet, pokud má prodeje rozvržené do více zemí... Pokud nastane krize v Číně, chudák Audi...
Ale Čína je trend a podobně na tom je dnes hodně úspěšných automobilek.
nejako mi to nejde do hlavy.... ved musia mat dost miesta aj v beznom malom aute , su postavou nizsi stihlejsi... na jaku * im treba predlzene modely 8-s
No. Ale když už to vyrábí, proč to nemůžou nabídnout na jiných trzích? Třeba v A6 vzadu opravdu nikdy nebylo moc místa. 5 cm navíc by hodně pomohlo. Každý nechce A8
V Číně je obecně zvýšený zájem o prodloužené verze. I škodovka bude (nebo snad už vyrábí) delšího Yettiho.
Tam, více než kdekoliv jinde platí, čím větší auto, tím lepší image vlastníka.