Bezpečnost
megacruiser
0
že se toho nesmyslu chytne EU a tak v roce 2017 to bude povinná výbava všech aut... ;-\ Na výsledcích crash testů se tento airbag asi taky projeví hodně kladně, takže se teď výrobci začnou předhánět a budou to nasazovat všichni.
Přejít do diskuze
Problém vidím v tom, že sražením chodce (nebo divoké zvěře) často nehoda nekončí a je nutné provédst další "úhybný" manévr, abych nesrazil například dalšího chodce/zvěř, nevletěl tam kam nechci nebo abych zajel ke kraji vozovky atd.. Při představě, že mi na úzké lesní cestě v 50km/h při nabrání první srnky z 10 ve stádu Volvo zakryje výhled airbagem mě mrazí po zádech.. :no:
A přitom je to taková blbost, která musela napadnout snad každého kdo přišel s významem airbag do styku. >😁
Na čínskou automobilku dost dobrý.. 😄 😄
Volvo sází dál na bezpečnost a to je dobře. A I DALŠÍ NOVINKY BY SI ZASLOUŽILY VYHRÁT.. :yes:
Volvo sází dál na bezpečnost a to je dobře. A I DALŠÍ NOVINKY BY SI ZASLOUŽILY VYHRÁT.. :yes:
>😁 Tak se hlavně nezapomínejte před přechodem vždy pořádně rozhlídnout, těch nových Volv ještě moc nejezdí. 😉
jen taková drobná upřesňující poznámka: Já osobně jsem hlasoval všemi body pro i-Eloop - triturbodiesel se mně zdá jako slepá vývojová větev (u toho kondenzátoru se to aspoň zjistí později >😁 ) a ostatní inovace považuji za málo podstatné pro další rozvoj automobilové techniky. Jak vidno, byl jsem v menšině.