Tlachas *. Uvedom si, ze aj BMW ma svoje drzaky, tak isto ako Japonci. Ale zajdi do visich tried, kde je viac techniky a elektriky a uz tak tam tu bezporuchovost hladat nebudes, tak lahko. Je riesit auto, kde vrcholom lektroniky je zapolovac na cigara je trosku mimo!!!
Re: z nemca bude jeste vetsi japonec nez jsme doufali
Keby si ty nebol tak blby a zabedneny korejec, ktory ma mnoho techniky zdielanej, tak by si vedel, o dlhodoblej spolupraci Toyoty a BMW a cuduj sa svete su to dve najsilnejsie znacky svet!a!!!
hybrid je slepé rameno automobilového průmyslu. Nedává smysl ani ekologicky, ani ekonomicky. Proto chápu BMW, že nechce investovat peníze do něčeho tak neskutečně hloupého.
Re: z nemca bude jeste vetsi japonec nez jsme doufali
ja myslim, ze uznat ze na neco nemam a jeste pri sile si najit silnyho kamarada je naopak vyhra a ne ostuda ;) bmw pro me byl vzdycky nejzajimavejsi nemeckej autak a asi bude i nadale. jinak je to taky docela oblibena znacka v japonsku a tam cizi auta zas tak moc nerespektujou a ted se jim tam bude myslim darit jeste lip ;)
toyota by mohla okoukat, jak se dela diesel. ale ja myslim, ze se stejne pomalu nad dieselem zacinaj zavirat vody... ja to vitam, nemam rad cernej coud ;)
radime, dneska uz neni nic co bejvalo.. ale zase ty premiovy auta jsou tak nadupany technikou a k tomu jeste stale poctive vyrobeny, ze to je z historickyho pohledu porad pokrok. myslim celkove, i kdyz se to secte s tema osizenejma novejma konvencnima karkama. takze si rikejme, ze aspon tak ;) az se zacnou ojebavat i premiovky, protoze je nebude nikdo kupovat, to teprv bude hlina :-)
Percentá
z - základ, č - percentová časť, p -počet percent
Výpočet základu :
z = 100 x č/p
- percentovú časť násobíme stoma a výsledok delíme počtom percent
Výpočet percentovej časti :
č = p x z/100
- stotinu základu násobíme počtom percent
- počtom percent násobíme stotinu základu
Výpočet počtu percent :
p = 100 x č/z
- stonásobok percentovej časti delíme základom
- percentovú časť delíme stotinou základu ;-) Také jednoduché.....
jojo znám případ jedničkový fábie ve který klepou tapeci ve dveřích , ale nevím jestli je to tím jak hrajou repráky a nebo tím že dotyčný má pod kapotou TDI >:D >:D
Když jsem kupoval kombinézu na mašinu, tak jsem to kupoval od nějakýho moraváka co měl autodopravu.... kombinézu mi přivezl do Prahy, když se vracel prázdnej z Anglie, vezl tam přední světla na X a XJ.... je to rok a půl zpět. Byl od Kojetína prej se to vyrábí "někde dole"....
Ale von si člověk nepomůže. V civicu 8.g je origo zástavbový rádio japonskej Panasonic-Made in Czech Republic- Snad i přední světla jsou český. Po zbytku jsem raději nepátral, ještě bych si mohl Ufíka zošklivit >:-[]
Taky jsem nevěděl, jestli se tomu smát, nebo plakat. Já si kopuil "japonce z anglie", otevřu kapotu a 8-s a von to napůl germán z japonska . 8-s Byl to civic 7.g 1,7 CTDi
Myslím, že to je pro BMW dobrý krok, který pomůže a TOYOTA taky nebude na tom nějak strátná. Fakt Lepší kombinace jak MB a Renault-Nissan nebo Renault a jejich diesely už nechci nikdy vidět... Jsem zastance Baworáku a jsem rád, že jdou totuto cestou. Barrichello to řekl dobře Denso vždy vydrželo hodně.
tohle mě vždycky nazdvihne. Tak já měl Nissan Sunny sedan 1,6i r.v 94 a sloužil mi do roku 2004. Pak se prodal a jezdí myslím dodnes. Pánové, NIKDY jsem s ním nebyl v servisu. Táta si koupil Mazdu 323f v roce 1997. Tehdy to stálo strašný ranec. A přišly v Ostravě povodně a auto stálo 3 dny pod vodou v těch olejových lagunách.. mazec. A prodal ho loni a jezdilo bez závad. To by žádné BMW a lidový vůz už vůbec nedal. Dokonce ani starý meďour od známého, který stál ve vedlejší garáži tohle nerozjezdil a šel do šrotu. Takže taková spolupráce může germánům jenom prospět.
P.S. dneska už ani ti japonci nejsou co byli :-) Hezký den.
budte rádi.
Japonci umí, takže břečet nad japosnkou technikou v BMW není třeba.
Když na něčem bylyo napsáno Denso, Made in Japan - tak to vydrželo.
Jak je na něčem napsáno Bosch, made in germany, bývá to poněkud horší......Ověřeno na základě vlastních zkušeností, ještě nikdy sem neměnil vadný díl s nápisem Denso, těch s nápsem bosch , made in germany už několik >:D
Není ale díky čemu? Díky nesmyslům z EU, díky bezpečnosním standardům (ne nadarmo měla modla E36 v crash testu 1.5*,), díky honbě za zaujetí co nejširšího okruhu zákazníku = zisk.... takže na tom ekonomicky není nic špatnýho. Ta skupina těch "srdcařů" je bohužel několikanásobně menší než ta skupina co chce BMW ale chce ho "s troškou Audi a troškou MB", tahle skupina jim nosí prachy.
Souhlas
Jde urcite o spolupraci dvou TOP vyrobcu. Toto partnerstvi je technicky bez konkurence ;-)
Rekl bych ze na tom BMW vydela vice nez Toyota, ale cas ukaze ;-)
Proč je to u MB bohužel? Nissan a Renault mi přijdou jako moc slušná skupina mající kvalitní techniku, např. ti diesely ;) do aliance Nissanu patří x dalších značek
běžte s těmahle kecama do ........... polovina z Vás na to auto nemá a nikdy si ho nekoupí a jen kritizujete od stolu kecama, že BMW už není co dřív ....... Tohle je jedna z nejlepších zpráv pro BMW, protože si tímto krokem BMW zajistilo nadále svoji dominantní pozici. MB si bohužel vybral Renault-Nissan, Audi má VW. To je pro BMW dobrá zpráva a kritizovat to můžou opravdu jen zabedněnci co o tom vůbec nic neví a jejich BMW láska končí a začíná u E36 318i. Tohle se nám možná zdá šílené, ale například bohatá klientela v USA či Číně poslední dobou v souladu s aktuální módou v těchto vrstvách vyžaduje co nejekologičtější auta, proto Lexus boduje hybridama (bez ohledu na jeho vyšší výrobní ekologickou zátěž), je to tam momentálně módní.
To víš, správné bávo je jedině e36 s řadovým šestiválcem, rozšířeným rozchodem, pořádným křídlem vzadu, černými skly, místo výfuků továrenské komíny a 4 kW audioaparaturou v kufru...