Novinky
nebezpecnavosa
0
A co se tam mám dočíst ? Kde je tam psáno o procentickém vlastnictví akcií dotyčných firem francouzským státem ? Není to moc složité ?
Přejít do diskuze
Ale zas tak úspěšný podnikatel nejsem, protože jezdím v Dacii vyrobené v Rumunsku, která drží nad vodou reálně fungující PSA a Renault.
Na rozdíl od Vás (tykat mi nemusíš) žiju v realitě, jsem OSVČ a žádní odboráři za mnou nestojí, uživím se sám. Renault možná jo, ale nedávno tady byl článek kolik Peugeot a Citroen prodělává na jednom autě.
Ačkoli je třeba brát podobné články s rezervou, dejme tomu, že to odpovídá. Nechápu jak může Francie fungovat. Ačkoli je tam pracovní doba prý cca 1450hodin ročně (nevím do jaké míry to odpovídá realitě), tak přesto je oněch 1600hodin, považovaných odbory (tím ale nutně netvrdím že dělníky) za vydírání, v našich poměrech vcelku pěkných...a jsou země, kde se dostávají i nad 2tis. A to je doba, kdy se práce nedostává.
Francie k tomu zavede 75% daň pro bohaté...a tak si říkám - kdo (z větších firem) bude chtít podnikat ve Francii, když odbory mají takovou sílu a zdanění je tak vysoké?
Francie k tomu zavede 75% daň pro bohaté...a tak si říkám - kdo (z větších firem) bude chtít podnikat ve Francii, když odbory mají takovou sílu a zdanění je tak vysoké?
PSA a Renault reálně fungují. Naopak ten tvůj svět je realitě vzdálen víc než by vyřešil jeden pád na hlavičku, když už jsme u toho padaní.
Nebude to s tím Nissanem trošku jinak? Nebude náhodou vyrábět ve francouzských továrnách Renaultu o kterých se zde píše?
To jste zjistil kde, že francouzské automobilky jsou státní, kolik procent akcií v PSA a Renaultu má v držení Francouzský stát ?
Francouzské automobilky drží jen to, že jsou to státní podniky. Co jsem četl, tak zisk snad vykazuje jenom Renault a to díky Dacii a továrnám ve třetích zemích. V reálné tržní ekonomice by ty automobilky musely již dávno padnout.
Ne, přesouvat výrobu není nutné - v Americe se podařilo dostatečně snížit mzdové náklady ........................ ale až po zbankrotování v případě Chrysleru a GM a Ford jen těsně unikl, protože už se odbory zalekly.
A odbory by měly mít na paměti - pokud firma zaniká, není koho reprezentovat, takže by se měli odborářští bossové držet zpátky.
Značky totiž mají kam uniknout - a Belgičané o tom ví své - odbory neustoupily ani o píď - takže Opel zavírá a stěhuje, Ford zavírá a stěhuje, VW myslím zavřelo krám, všichni zmínění stěhují do Španělska.
Perlička na závěr - Nissan chtěl právě ve Španělsku rozšířit výrobu - odbory neustoupily - výroba se nebude rozšiřovat. A 4000 lidí, pro které mohla být práce, práci nedostane. Jak tohle odbory vysvětlí .......... to bych chtěl slyšet.
A odbory by měly mít na paměti - pokud firma zaniká, není koho reprezentovat, takže by se měli odborářští bossové držet zpátky.
Značky totiž mají kam uniknout - a Belgičané o tom ví své - odbory neustoupily ani o píď - takže Opel zavírá a stěhuje, Ford zavírá a stěhuje, VW myslím zavřelo krám, všichni zmínění stěhují do Španělska.
Perlička na závěr - Nissan chtěl právě ve Španělsku rozšířit výrobu - odbory neustoupily - výroba se nebude rozšiřovat. A 4000 lidí, pro které mohla být práce, práci nedostane. Jak tohle odbory vysvětlí .......... to bych chtěl slyšet.
Renault tu vyrobu tak-ci-tak musi presuvat do krajin s nizsimi mzdovymi nakladmi. Zbytocne odborari dupocu nozickami, len to robia horsie. Vyrabat draho, to si moze dovolit automobilka ktora posobi v premiovom segmente, kde moze pytat od zakaznikov vyssiu cenu. Ale nie Renault, ktory sotva nieco zarobi na kazdom predanom voze (navyse v segmentoch kde je velmi silna konkurencia). To musi byt kazdemu jasne, tak neviem co ta odborarska chatra tolko vykrikuje...
Odbory budou jednou z příčin proč se výroba přesune jinam. Ve Francii je například v automobilovém průmyslu čtyřnásobně vyšší mzda než ve stejné výrobě v ČR. Je zajímavé, že platy týkající se autoprůmyslu ve Francii jsou prakticky na stejné úrovni jako u Hyundai v Korei.