Nikdy nevieš - možno o nejaké to desaťročie si proste kúpiš model od VW Group, ktorý bude mať rovnaký základ u Škody, Seatu, Volkswagenu aj Audiny, a možno aj u Trabanta, alebo ako tú najľudovejšiu značku nazvú... Rozdiel bude vo svetlách a blatníkoch, a, prirodzene, v cene...
S tím počítám, až škodovka nějakou udělá. Praktik mi špatný nepřišel, ale zase oproti roomsteru, kterého mám to není zase o tolik větší. Ale dokud škodovka auto typu tranzit nemá, tak do toho nejdu. Já jsem kovaný škodovák. Do jiného auta bych nešel...taky proto, že nevím, kam bych to chodil servisovat a zvykat si na jinou značku u mě není tak lehké. Na můj škoda servis jsem zvyklý už 10 let a oni na mě taky. Já jsem strašně konzervativní:-) Ale nejvíc by se mi na gumy líbil superb combi. Jednou si pro gumy přijel zákazník. To byla úplná symfonie. 225/40 R18 a nemusel sklápět ani sedadla a ještě by se vešly dvě tašky. Ale na něj nemám a to už by bylo asi fakt blbý:-)))))))))))))
Auto je samozřejmě dost podobné minulému modelu..zase bude o něco delší..??
Do města se už snad ani nehodí.. :-|
Pak se diví,že se víc prodávají SUV..
Většinou jsou kratší než kombi a mají víc prostoru.
No proč ne, nenadchne ani neurazí (a trochu nuda) jako většina Škodovek. Jen ty býkaté převisy, nemoc Oktávky už od 1 gen. Pak je to směrově méně stabilní. což si zarytí "piloti" nepřiznají, protože nemají srovnání. Tak už zbývá zveřejnit jen cenu ;-)
PS: o velikost, njn roste to rosteee, myslím až tak nejde. Z Oktávky se dělá kult, tak proč se na něm nesvést,. Aspoň se vytváří prostor pro další karosářské varinaty (hatch, combi) u Rapida., tedy pro ty, kterým z různých důvodů stačí menší auto.
To, že redaktori SM a Škoda Auto sa stretávajú hodne často je síce známe, ale tu by som zrovna konšpiračné teórie nevymýšľal. Ja tiež bežne vozím so sebou foťák (väčšinou profikompakt, ale občas i zrkadlovku) a keby som bol ako spolujazdec, nevidím problém v tom spraviť pár slušných záberov počas predbiehania. Akurát by som to nenazval "profesionálnymi fotkami", ako SM. ;-)
A co tam, prosím pěkně, p. Kaban přinesl za designovou novinku ???
Mezi 10 nejprodávanějších aut světa, možná Číny, ale světa těžko. Ostatně to samé se už trvdilo za komušů o Favoritu...
Ta příčka na zadním okně mě trochu "praštila do oka", ta vypadala trochu divně.
Ale možná je to jenom nějaká kamufláž. Uvidíme, až ukážou obrázky "bez maskáčů".
Mám k tomu trochu ambivalentní vztah - jsem na jednu stranu rád, že se prodává něco, co se udělalo u nás. I proto, že z toho jde víc peněz na daních k nám. Na druhou stranu mi tahle kára tvarově připadá jako Fabia minulé generace, jen zvětšená. Aspoň že se toho neleknu, jak se mi stávalo u čerstvého Roomsteru nebo u druhé Fabky.
Na druhou stranu třeba takový Yetti se jim zase povedl víc, přinejmenším vizuálně.
Tak já jendnou v krátké Felicii odvezl do servisu nepojízdnou Babettu. Akorát řídítka jsem povolil a otočil a zpětné zrcátko sundal... ;-) Samozřejmě se vyndanými zadními sedadly a sedačkou spolujezdce hodně vepředu, ale kufr jsem zavřel. V servisu nevěřili...
navyse bola aj cenovo aj rozmerovo celkom prijatelnym a sympatickym autom.... som zvedavy ako novu octavku prijmu zakaznici ale myslim ze pre mnohych to uz bude az zbytocne drahe a velke auto.... necudoval by som sa keby prave v strednej europe sli dominantne octavie predajne dole.... lebo starsie octavky tazili prave z toho ze boli relarivne lacne a rozmerovo tak akurat...... ani male ale ani velke.... lenze nova octavka narastla riadne aj do dlzky a za poriadny motor si clovek tiez riadne priplati.... mozeme sa stavit ze pojdu predaje octavii v cechach tento rok dole a asi aj na slovensku.... neverite? uvidite..... samotny rapid aj ked nebude velmi uspesny tiez octavke par aut zoberie.... predpokladam ze octavia uz teda nebude mat tolko predanych kusov ( r 2012 , cesko aj slovensko ) jej pocty pojdu zrejme dole...
dovolim si tvrdit ze Octavia II bola jedna z najvydarenejsich a najuspesnejsich skodoviek v historii znacky..... este za r 2011 bola OII najpredavanejsim autom v 8mychh statoch europy... toto sa novej octavke uz nepodari
Fleetový prodeje nejsou prodeje nebo co? Většina aut je dnes spotřební, v rámci aut na denní použití ti řidičsky zajímavá auta spočítám na 10 prstech proto na denní použití používám sedan střední třídy a na zábavu za volantem sedan nižší střední (oba japonci), já nejsem milovník koncernu, ale nemám rád jak jsou takový jako ty úplně posedlí nenávistí vůči domáci automobilce a furt jenom odsuzujou. Je mi jasný podle tvýho nicku, že cokoli neni Honda je špatný, zkus bejt víc nezaujatej....jinak z plakátů už jsem vyrost, mám radši hmotný věci, ne kus papíru ;-)
No, no, no. Že by nějaký další inteligent, co uznává jen hromadu naohýbaných plechů a nedokáže uznat tradici a solidnost??? Podívej se na Golf a Peugeot. Kde je dneska VW se svými modely a frantíci?
Mám kufr 550 litrů a nevozím tam naprosto (bez nadsázky) vůbec nic - copak jsem kočovný cikán, abych s sebou pořád tahal nějaké krámy jako v povozu? ;-\ Netuším, co bych dělal s větším kufrem. Když něco jednou za čas potřebuji odvézt, zařídím si někoho s pickupem nebo dodávkou. To jsem raději, že mám v autě hodně prostoru pro posádku, a to i pro cestující vzadu, kteří si v autech s oním "prostorným zavazadlovým prostorem" nemají kam dát kolena, a sedí na tvrdé pryčně v nepřirozené a nenastavitelné pozici. :no:
Většina čechů jsou na tolik konzervativní, že se bojí koupit jiné auto, než právě škodovku, A velkým prodejům pomáhají hlavně firmy, do kterých se kupují tyto vozy! Nicméně škodovka je jen spotřebák, kdo rád řídí a chce za volantem i trochu zábavy a nápadu, jde jinam... A nerozčiluj se tolik Gůzi, at te neklepne a jdi se raději pomodlit ke znaku Škoda, co ti visí doma nad postelí a věz,že český mokrý sen O3 bude opět THE BEST IN THE WORLD! >:D
měl jsem možnost vidět vaše reportéry v akci při focení a měli by odevzdat řidičský průkaz divím se řidič nezastavil a nevytáhl je z auta podjíždění v rychlosti 130km/h?najíždění do bezprostřední blízkosti ohrožovali plynulost provoz! by mě zajímali jak by se zachovali frajírci(reportéři) v porsche kdyby řidič Octavie musel náhle zabrzdit?
Á tak ty už začínáš být horší než topper, když se chválí VW. Pokud to dobře chápu, tak je to ironie, ale pokud ne, tak tě mohu uklidnit - kamufláž splnila účel. Pokud chceš vidět opravdovou novou oktávku kombi, jo, tak si najdi spy photos s Chile, jo, to je v Jížní Americe, jo, a tak to uvidíš, jo. Kapiš to?
Českej národ má peníze na rozhazování (když je teda skodovka draha) a určitě lidi kupujou škodovky jen kvůli tomu, že jsou to škodovky. Ono obecne v poslednich mesicich byla octavka v nekolika zemich nejprodavanejsi auto, ale asi to jsou vsechno dementi, podle tebe. To jdi vypravet Pepovi od naproti do hospody na návsi ty vidláku....
Tak tak ... já tam bydlím (Brandýs nad Labem) a pořád tu něco potkávám ... naposled asi před týdnem bílého kombíka ala nová Octávka. Jenom mi to auto připadalo strašně velké, takže si nejsem jistý jestli to nebyl Superb namaskovaný jako nová Octavie :-) ....
Sismaria, tak kup dodavku a mozes vozit aj pneumatiky od traktora. Budes mat skvelych 1000-6000L objemu.
OSOBNE auto nie je primarne urcene na vozenie pneumatik ani len maloobchodnej sfery.
Jsem zvědav zda škodovka u octávie combi III zůstane u zadní klikové nápravy nebo zda nasadí v rámci "úspory hmotnosti a vylepšení jízdních vlastností" vzadu listová pera ;-)
Pane stormrajdre: člověk nepotřebujde být světoběžník, aby prokouknul pravdu! Stačí jen otevřít oči a porozhlédnout se po trhu s auty a zjistí, že se najdou i jiné alternativy v dané cenové relaci! A největší mazec je to, za co všechno se u Škody připlácí, pr za 335 v základu se sedačkou a volantem a s 1.2 63 kw to nebude zrovna kup roku! A soudě dle většiny diskuzí pod Škodovkami na to lidi pomalu přichází a čím dál víc diskutérů nemůže tuto značku ani cítit. Ale to je stále slabé procento, pr drtivá většina lidí autům absolutně nerozumí a kupují proto, protože to je prostě ŠKODOVKA, bez ohledu na skutečnosti... Pracuju v náhradních dílech a denně se přesvědčuju o tom, že lidi prostě ví max to, že je to auto bílé... :-!
A čo teraz? V dnešnej dobe si si mohol všimnúť, že sa nejaké škatuľkovanie nerieši nakoľko sa na trhu objavilo aj mnoho crossoverov ktoré sa skrátka nedajú jednoznačne zaradiť. ďalšou vecou je to, že niektoré firmy (vrátane Škody) spravia mdel ktorý atakuje rozmermy vyšiu triedu aby mali v porovnávacích testoch výhodu a plusové body oproti konkurencii. ďalšie prípady nastávajú keď firmy nahradzijú jednym modelom rovno dve Peugeot 408 (407, 607), Oper Unsignia (Vectra, Omega), Ford Mondeo (Sierra, Scorpio)...
Generačné výmeny modelov bobtnajú ako po primiešaní droždia, to máš pravdu, veď aktuálne Polo je väčšie ako Golf 1,2... No treba si uvedomiť, že tento dole vytvorený priestor zapĺňajú novými modelmi Opel Adam, VW Up, Peugeot 107 atď. ;-)
Co je an tom divnýho? Jeď dálnici z Prahy do Boleslavi a nazpět ( R10). Určitě ji taky uvidíš:) Sám tam často nejezdím, ale jel jsem tam před premiérou Rapida a jeden se semnou chvíli honil směr na Bolku. Minulý týden jsem jel po delší době zase a v protisměru jela kolona OIII včetně kombiků. Vše v bílých a střébrných barvách. Neni to opravdu nic divnýho a lidi co tam jezdí často ti tohle potvrdí :).
Zhodou okolnosti isli redaktori casopisu, vybaveni profi fotakom, po ceste, kde zhodou okolnosti isla odhalena Octavia kombi. Zhodou okolnosti mal redaktor pripraveny fotak so spravnym objektivom a zhodou okolnosti si ho vodic Octavie nevsimol.
Rovnake zhody okolnosti tu boi uz pri Rapide a klasickej Octavii.
Vobec by ma neprekvapilo, keby boli novinari SM tiez v novej Octavii kombi bez kamuflaze.
No podívejte na Golf I. Ten je menší než současné Polo. Nebo R5 proti němu je Clio obr a přitom ve své době stejná třída auta. Auta se prostě zvětšují A) kvůli bezpečnosti a B) našim požadavkům na komfort.
Souhlas, ale jde to jen u designu, ktery vypada porad stejne. Proste posunes lajnu narazniku od svetla pod svetlo, oblepis svetlo, nalepis lajnu tvaru a nalepis cernej pruh na naraznik. Tohle jde tak maximalne u faceliftu nekoncernovych vyrobcu ;-)
o tom zadna, ale porad mluvit o nevem aute, kdyz to ma o chlup jiny svetla a sikmo prolisovane viko kufru? ;-)
Ne, je fakt, ze oproti tomu stavajicimu cinanovi je to posun dopredu ;-)
Neboj, Rapid jeste zlevni a pomuze si variantou combi : ) Nova fabie uz bude jenom v hatchbacku (jestli to teda vlastne nebude useknutej Rapid) takze bych se o prodeje nebal...
Musím súhlasiť , jediné čo sa z profilu na tom aute zmenilo , tak to je ukončenie zadného okna >:D , stále to vyzerá ako oblý pohrabák , neviem načo je také veľké okno v zadu treba ? Aby ti každý pozeral do kufra aký tam vozíš bordel ? :yes::-! A pomer Cena/Výkon/Výbava je dosť úbohy ... ;-)
ja mam 640 litru predtim sem mel necelych 500 a zadny rozdil v mnozstvi veci co vezu v aute a v rakvi nevidim >:D ono cim vetsi kufr tim vic pitomosti s sebou pak tahas :-(
Ja myslim, ze je to rozumnej pristup : ) Skodovka proste uz to tvarovy a hmotovy optimum pro svoji dojnou kravu nasla, tak by musela bejt padla na hlavu, aby delala v novy generaci nejaky podstatny zmeny : )
Není nad to, když konečně potkám světoběžníka, co narozdíl od všech blbých ovcí prokouknul tu pravdu. A sám by si za 335 radši koupil... no to by mě zajímalo, nejspíš batmobil, aby to nebyla nuda :-)
Škoda používá dost ojedinělou techniku, kterou dopracovala k dokonalosti - místo aby celé auto obalili do nevzhledného papundeklu, celkem jednoduše, ale precizně předělají nový model na ten starý. Zabijou tak dvě mouchy jednou ranou - obyčejná neznalá (a naprosto většinová) část populace si toho ani nevšimne, a fanoušci na autowebech zapáleně diskutují o tom jak tedy bude vypadat - tomu říkám simply clever víc než všechny škrabky dobromady :-).
Nutno dodat, tenhle postup jde uplatňovat jenom proto, že vývoj tvarů je velmi konzervativní...
jak o červené pančoše...jen se změní světla a trochu jinak se promáčknou plechy a je tu nová Oktávka...jedním slovem říkám NUDA!!!! Ale to nemění nic na tom, že české ovce to budou kupovat jako housky...za 335 s udýchanou 1.2 tsi v základu jen s volantem a šaltrem a sedačkou za příplatek >:D:no:
Já taky! Čím víc toho do kufru poberu, tím míň toho pak vezem na kolenách a v rakvi na střeše. Samozřejmě když jedeme na dovolenou, ne normálně přes týden :-)
ano v příští generaci už to bude vyšší střední tedy konkurent k 5er a v další už k 7er a následně bude účinkovat v nové řadě seriálu Star Trek jako USS Enterpise OVI
bude mat dlzku 5 metrov a kufor objemu 700 litrov ... zatial to k tomu speje :yes: ten narast z generacie na generaciu je proste priserny..... za par rokov bude octavia vacsia ako stary superb ;-)