Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fisker se topí v dluzích, hledá vhodného investora

15 komentářů

Avatar - R32
R32
tí traja čo s tým jazdia v týchto končinách... Nová značka s novou technikou, žiadnym servisom.... 😲
DJB
Kastle výborná, tak do toho dejte slušný spalovací motor a prodávat se bude.
Karel6
Už existuje i úprava s V8 z Corvety
Di Caprio do nich natlacil prachy, herci a celebrity su priaznivci lavice a zelenych. Takze reci o ekologii zabrali a par milionikov pustil.
nasua23
Ale podle mě špatně vyjednali finanční výpomoc na rozběh automobilky, nebo je někdo účelně potopil.
Jestli si dobře vzpomínám, tak něco nedodrželi a následně ztratili nárok na státní půjčku?
Přece jen zadržení poloviny rozpočtu na rozjezd projekt je podle mě likvidační.

Tak jen doufám, že to zase nespadne do ruky číňanům a neuvidíme stejný příběh jako se SAABem, byla by to škoda.
Avatar - Dinar
Dinar
který v příštích deseti letech nemá šanci na obchodní úspěch, a tím nemyslím konkrétní model Karma, ale projekt výroby lux. osobních elektromobilů, nebude dotovat nikdo... Pomalu se od Fiskeru dají ruce pryč a zůstane tu jen pomníček velkohubých prohlášení o cesách ke světlým zítřkům pod vedením proroků typu Obamy.

Ten motor z corvety je dobrá šance jak karmu zachránit, auto je povedené a nějaký maloseriový výrobce by se po odkoupení technologie od Fiskeru mohl tímhle nějak živit.
Dušan10
Tento projekt bol nezmyslom od začiatku ...

Elektromobil je principiálna hlúposť a pokým nikto nevyrobí lacný zdroj eletkrickkej energie .... tak hlúposťou i ostatne ...
IPace
co je utebe lacinej zdroj elektricke energie? pac levnejsich zdroju el. energie nez z fosilnich paliv je cela rada

problem eletriny neni ji vyrobit nebo levne vyrobit, ale levne a "lehce" ji uskladnit 😉
Dušan10
To je síce tiež veľký problém ... ale ak by bola lacná elektrina, tak by nevadili ani 2 tonové bežné autá s ťažkými batériami ....oplatilo by sa to ...
IPace
to si pis ze hlavnim problemem jsou baterie a jejich vaha a cena, pac dobijet dnes elektromobil stoji velice velice malo, na verejnych dobijeckach casto funguji pausaly kde za par stovek mesicne muzes dobijet jak se ti zlibi, treba nonstop jeden elektromobil za druhym 😉 kdo ma vlastni solarni, vodni nebo vetrnou elektrarnu, tak dokonce muze na kazdem nabite kW i vydelat, proto taky vetsina firem co si poridila na strechy fabryk solar, ma zaroven zapujceny nebo koupeny nejaky elektromobil 😉
esenbe
elektřina je levná dnes. Otázka je kolik bude stát až bude napájet miliardu automobilů, letadel, lodí, vojenských aut a vlaků atd. Zájem státních institucí po celém světě na elektrizaci obyvatelstva je logický - naprostou většinu jaderných a elektráren vůbec vlastní státní podniky.
IPace
miliardu automobilu? a kdo by tu miliardu automobilu provozoval? a elektricke vlaky nebo lode jezdi snad bezne jiz dnes

tak jako se vyvyji elektro prumysl, tak se vyvyji i usporna opatreni ohledne elektriny a vyvyji se i metody jak ziskavat vice elektriny, vcetne toho aby nebylo potreba elektrinu zbytecne rozvadet na vetsi dalky, takze nez tu bude alespon 10-15% automobilu na elektrinu, tak to vsechno davno bude vyresene, tohle jsou vsechno horizonty desitek let, nic z toho se najednou neobjevi za noc, tak nevim co plasite lidi >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
megacruiser
stačí trocha vody a auto lehne popelem, nedoporučuje se používat při záplavách a v dešti 😄
Tady je jasně vidět, jak Evropa a USA ztrácí dech. USA ani EU nedovedou vyrobit konkurenceschopný elektromobil ani s extrémními dotacemi a přitom v Číně se prodávají elektromobily za komerční ceny úplně v pohodě. Sice vypadají jako kopie Smarta, ale jinak OK.