Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DSX: Místo nové C6 přijde luxusní SUV

U Citroënu mají v plánu obohatit nabídku prestižní značky DS o luxusní, 4,7metrové SUV na bázi modelu DS5. Nebude chybět ani hybridní verze.
Zpět na článek
4. 2. 2013 13:11
4. 2. 2013 14:44
4. 2. 2013 16:29
4. 2. 2013 16:42
4. 2. 2013 19:36
4. 2. 2013 19:39
4. 2. 2013 21:13
5. 2. 2013 10:16
5. 2. 2013 11:19
5. 2. 2013 11:40
5. 2. 2013 12:31
5. 2. 2013 12:58
4. 2. 2013 13:21
4. 2. 2013 23:36
4. 2. 2013 15:24
4. 2. 2013 16:17
4. 2. 2013 15:49
4. 2. 2013 16:27
4. 2. 2013 17:01
4. 2. 2013 17:10
4. 2. 2013 16:21
4. 2. 2013 16:30
4. 2. 2013 17:02
4. 2. 2013 16:59
4. 2. 2013 19:58
4. 2. 2013 20:14
5. 2. 2013 09:54
5. 2. 2013 13:01
5. 2. 2013 09:14
4. 2. 2013 17:18
4. 2. 2013 18:18
4. 2. 2013 17:29
4. 2. 2013 21:34
4. 2. 2013 13:11
hmm
Nechci být falešným prorokem,a le při pohledu na toto auto mě napadá, že konec PSA je v dohledu. Je to škoda, tato zančka (dvě značky) mi budou chybět.
A proč?
1) takové auto si od Citroenu opravdu nikdo nekoupí
2) Kdo dá za Citroen milion? Nikdo
3) 170 kW z 1,6 THP, dkyž nefunguje ten motor jak má v běžných verzích? Ha ha...

Průser průser už teď... vyhozené peníze které PSA nemá..., ať se raději zaměří na auta pro lidi...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 14:44
Re: hmm
2) ehm, VÍTE že škoda Octavia 2.0 Tdi 110 kW s trochu slušnou výbavou (ale ne NEJlepší - L&K teprve příjde) výjde PŘES milion korun, že? :-)
1) tak "o co"? ;-)
3) ano již roky NEJlepší motor do objemu 1.8 (Engine of the Year) z technické dílny BMW je fakt "dráček" (znám ho z DS3 Racing) - těžko říci proč by měl mít problém s výkonem 170 kW (což snad prý zvládne i 1.0 Ecoboost od FORDu
PS: Co si koupíte za milion korun českých VY? JÁ si za to koupila Citroën C5 V6 a pak Citroën C5 V6 bi-turbo a neřekla bych že jsem "nikdo" a "jediná" (ale možná je to v česku nějak "jinak" :-)
4. 2. 2013 16:29
Re: hmm
jééééééé Kylie žijéééééééééééééééééé, děvčica jedna šikovná....
No dobře, dobře.. tak ať máš ušatice radost, tak JO!!

P.S. A na to, že ty THPéčka fungují snad ještě hůř a s většíma problémama než TSI jako zapomenem v rámci dobrých vztahů..., jen těm klukům ušatejm to musíš vysvětlit sama, že to, že to nestartuje od nova je normální stejně tak jako kolabující rozvody s fatálním zničením motorů atd...

viz. třeba:
[odkaz]
Avatar - del42sa
4. 2. 2013 19:36
Re: hmm
ano tyto motory měly od začátku výroby nějaké chyby, většinu z nich se podařilo vyřešit a motory od ročníku 2011 jsou už celkem vychytané.
Přesto přirovnávat je k problémům s rozvody u TSI je poněkud nadsazené.

koho to zajímá , tak soupis závad je zde :
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 21:13
Re: hmm
..a srovnávat NElze ani chování/přístup automobilek k problému :-)
5. 2. 2013 10:16
Re: hmm
Tak jo, tak těch 10 rel. fatálních problémů už teda vyřešili... >:-[]
To jako řekli, uvědomili si chyby a užs e to nebude opakovat!!!!
A ti lidi co mají ty uata, co jim to nestartuje a nejede, ti s tím budou dělat co?
P.S. Máme jistotu, že ty nový už jsou opravdu vyřešený? ;-) Soudruzi z NDR už na to sedli a teď už to bude cajk, jo?
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2013 11:19
Re: hmm
Já bych řekla že v München u BMW moc soudruhů NEbude, ale "jak myslíte" :-)
PS: A ano, problémek (proti TSi kde to byl PROBLÉM ;-) ) 1.6 THP je již vyřešen - a je to vskutku NEJlepší motor do objemu 1.8, jak rok co rok praví anketa Engine of the Year :-)
5. 2. 2013 11:40
Re: hmm
Nevím jak soudruhů, ale třeba v Dingolfingu a okolí je tolik rusů, jak v Karlových Varech. A jistě jich spousta u BMW pracuje. ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2013 12:31
Re: hmm
Tady souhlasím - jsou jich VŠUDE "mraky" :-|
PS: Nicméně mezi motoráři BMW spíš NEbudou převládat - si tak "tipuji" :-)
5. 2. 2013 12:58
Re: hmm
:-) To nevím, zas tolik lidí tam neznám. Rozhodně to jsou dobří zákazníci na ojetiny....
Avatar - del42sa
4. 2. 2013 13:21
dsx
"Není tak vůbec vyloučena ani varianta, že by se mohlo jednat o DS5 ve verzi "allroad" se zvýšenou světlostí, balónovějšími pneumatikami a ochranným oplastováním"

Citroen DS5 měří 4530 mm, že by oplastování zvedlo délku vozu o 20 cm ? ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 23:36
Re: dsx
To je spíš NEpravděpodoné (těch +20 cm) a hlavně, všechny nové modely už jsou/budou na "multi"platformě - zatímco DS5 je ještě na staré..
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2013 13:32
v PSA sa bud zblaznili alebo fakt neviem co sa to deje
este chcem povedat ze peugeoty mam rad kto by nevedel ale nemozem si odpustit par viet takze idem na to:

PSA je vseobecne na tom nie velmi dobre... predaje klesaju, vsade citame ze citroen a peugeot nemaju peniaze na vyvoj a pod... a ono cuduj sa svete vyvijaju silne drahe luxusne modely..... v case krizy pridu s nezmyselnou radou DS v citroenoch .... miesto toho aby vymyslali nejake pekne sikovne lacnejsie a dobre predajne auta ako dacia ... tak miesto toho si nahanaju imidz a luxus a prichadzaju s nezmyselnymi modelmi aby o dva tri roky na to zistili ze su v srabe az po krk...... nechapem 8-s

PSA by sa malo sustredit na auta ako P301 c elysse a pod... urobit nejaku reinkarnaciu starej kacice od citroenu to by bol asi lepsi tah ako ponukat nejake neprakticke a drahe DS-ka bez buducnosti.... nechapem..... PSA robi vsetko naopak.... miesto vyroby lacnych a praktickych aut ktore sa budu dobre predavat tka v case najvacsich pruserov krizy vyvijaju luxusne auta... pre koho? Kto si kupi citroena za milion? nikto..... Miesto toho mali prist s C4kou kombikom.. C3 kombikom , a mozno by dnes neboli v pruseroch.... boze moj.... ja tym niektorym automobilkam skutocne nerozumiem..... je tak takze pochopit ze treba vyrabat to co si trh ziada? Ved citoren nema ani klasicky kombik na trrhu... jedine C5ka kombi a ta je velka a draha..... cele zle..... toto smerovanie niekam do tramtarie za luxusom nedopadne dobre... akurat som smutny ze na to doplati aj pezot ktory sa vazne snazi .... 208 je pecka..... uvidime co prinesie 308micka ale verim ze ta bude tiez aj kombik ak odoteraz, modely 3008 aj 5008 su skutocne vydarene.... 508 je tiez velmi uspesne auto....

je na case aby sa v PSA zamysleli a zacali vyrabat lacne spolahlive auta .... :yes: inak za par rokov PSA bude minulostou.... ale mne do placu asi ani nebude... ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
4. 2. 2013 18:06
Re: v PSA sa bud zblaznili alebo fakt neviem co sa to deje
...to mě taky napadlo >:D >:D >:D asi na to budou lepit bedýnky od brambor >:D >:D >:D :yes:
Avatar - pumpkin
4. 2. 2013 18:39
Re: v PSA sa bud zblaznili alebo fakt neviem co sa to deje
Mne to až také šialené nepríde. DSX-ka nebude primárne určená pre európsky trh, to je snáď jasné. Tu sa to už nasýtilo, automobilky sa veľakrát popálili tak idú to s menším rizikom skúsiť inde. Keď teraz v Číne idú na odbyt luxusné európske autá, tak prečo to neskúsiť.
A tie kombíky by akože kto kupoval? To že u nás sú obľúbené predsa nič neznamená, nie sme pupok Európy.
Ale neboj, éra lacných a snáď aj ako tak kvalitných áut ešte len príde...
Avatar - sargis
4. 2. 2013 13:58
niektore automobilky
by si mohli uvedomit, ze investicia do crossoverov (PSA, Fiat Opel...) nefunguje. Otazka je, ci SUV je recept.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2013 15:02
Re: niektore automobilky
ved fiat 500X este len pride... a podla mna to bude uspesne auto... takze by som netvrdil ze nefunguje ( model sedici nepocitam... kopia starej SX4ky nemohla byt logicky uspesna )

treba ci pockat na 500X.... co ak to bude bestseller ako juke , kaskaj a pod? Fiat by som neodpisoval..... takisto 2008micka vyzera zaujimavo... urcite bude uspesna :yes:

skor mam pocit ze je nezmysel pre PSA velke drahe SUV ..... male lacnejsie maju sancu ale velke drahe asi nie... ;-)
Avatar - pumpkin
4. 2. 2013 19:00
Re: niektore automobilky
Ja považujem zas Sedici za originál, ale to je asi ako hádky či bolo skôr vajce alebo sliepka. V každom prípade karosériu navrhli Taliani. Neviem či to bol zámer, ale predávať to isté len rebrandnuté auto na rovnakých trhoch bolo často zlým riešením. Ktovie ako by vyzerali európske predaje keby SX4-ku ponúkali napr. len na východe...
4. 2. 2013 16:46
Re: niektore automobilky
i 3008 je poměrně úspěšný model
Avatar - PeterLuk
4. 2. 2013 15:18
Do Ženevy...
...Citroen chystá nové C4 Picasso. Potvrdil to šéf Slovenského zastúpenia značky, M. Bérnier. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
4. 2. 2013 15:24
Hmm...
Ak to dostane hydropnerumatické pruženie (a vraj hej), tak to môže byť celkom zaujímavé auto.

Lenže Citroen je lacná mainastreamová značka s nie veľmi dobrou povesťou. Otázka je, kto si to kúpi. Medzi prémiovými výrobcami kráľuje D3 hoc urobí konkurencia akokoľvek dobré auto, väčšina zákazníkov si zvolí aj tak niekoho zx Nemecka. Ani Cadillacu či Lexusu sa veľmi nedarí.

Cesta lacných áut by bola asi ziskovejšia.

PS: C6ku to nenahradí, príde DS9. A aj keby bola o triedu vyššie, tak Citroen nástupcu určite urobí.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 15:48
Re: Hmm...
DS9 bude "pravým" nástupcem C6 (a XM), tento model s C6 myslím nemá ŽÁDNOU souvislost - je to prostě luxusně pojaté SUV (nic víc nic méně).
PS: Otázka (která mne vždy zajímala) je PROČ je Citroën "značka s nie veľmi dobrou povesťou" - v nejnáročnějších testech spolehlivosti na 100 (a občas i více) tisíc km dopadl model C5 ca stejně jako audi (mezi A4 a A6 - což je naopak "značka s velmi dobrou povesťou" ;-) ), ve statistice pojišťovny dopadly motory lépe než audi (značky s vselmi dobrou povesťou") atd.
Zdá se že jde spíš o PŘEDSTAVY než realitu a statistická data. Opravdu spíš rozhodují ony "představy" o autech - viz vámi zmíněné prémiové značky Lexus, Cadillac ale i Infiniti či Jaguar - prostě značky které NEpatří mezi (dnes především na MNOŽSTVÍ se soustředící) značky D3
PPS: Samozřejmě teprve uvidíme jaký model DSX bude, ale skicy (exteriéru i interiéru) které jsou již nějakou dobu k dispozici vypadají docela "zajímavě" :yes: :-)
..použité řešení pohonu všech kol známé z LEXUSu RX a stále šířícího se množství modelů PSA (a budoucí Audi A4 quattro) je dle mne povedený systém který se do budoucna bude jen šířit :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2013 15:49
Re: Hmm...
prave hydropneumaticke pruzenie je to co ludi odradza od kupy vacsich citroenov... nasledne opravy a servis je to coho sa ludia pri kupe tyhto aut najviac obavaju a preto sa im vyhybaju ;-)

sam mozem potvrdit ... lebo o C5ku sa zaujimal moj bratranec... pred troma rokmi... ked som mu povedal podrobnejsie veci a nasledne si tieto fakty overil u predajcu ( nie je nejaky expert do aut - berie ich skor ako premiestnovadlo ) sam uznal ze ziadne hydropneumaticke pruzenie nechce... teraz jazdi v mondeu.... takze to mas tak - ta akoze vyhoda vo forme hydropneumatickeho pruzenia vlastne ani nie je vyhoda... mozno prave naopak... ludi to odradza... a dokonca aj tych co sa do aut nerozumeju :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 16:20
Re: Hmm...
Tak to bych moc Moc MOC ráda ty "podrobnejsie veci" slyšela i já.. :-)
..mám takový pocit že případná oprava hydropneumatického odpružení vyjde LEVNĚJi než když měníte tlumiče a pružiny = takže jsme popravdě HODNĚ zvědavá (na ty podrobnosti kterými jste "odradil" bratrance ;-)
Já osobně s nějak extrémně starými ojetinami Citroën s hydralikou nemám, ale znám v česku člověka který se vší spokojeností používá model Xantia Activa z roku 1999. Nicméně nejde o jednoho (spokojeného) majitele, ale z vašeho textu to působí že "o princip" - takže prosím MLUVTE :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2013 16:27
Re: Hmm...
tak popravde ja osobne som ho ani velmi neodradil... len som mu povedal nech si precita nieco viac o tom hydropneumatickom systeme co ma citroen ci to potrebuje aj chce aby vedel do coho ide .. potom na mna pozeral divne ;-) no a potom zrazu o par dni zavolal ze kupuje mondeo..... ja som ho neodradzal, skor som ho len informoval...

ten system moze byt fajn... bez debaty uznavam ale verte ci nie .... vela ludi sa takymto serepetickam vyhyba.... ja osobne aj ked sa mi C5ka paci ako auto... tiez by som si ju kvoli tomu systemu nekupil... neviem.. mozno som staromodny alebo mam prilisne obavy ale nekupil by som si to... co sa moze pokazit to sa raz aj pokazi a rozhodne by mi to v aute nechybal ten system pruzenia... skor ma zaujimaju ine veci....
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 16:41
Re: Hmm...
Vím že "vela ludí se takymto serepetickam vyhyba" - zatímco ve vyšších kategoriích (a vyšších cenových hladinách) jsou podobná řešení spíše "vyhledávána/oceňována".
Systém Hydractive je nadmíru spolehlivý a bezproblémový (přesné statistiky lze dohledat v katalozích ojetin) - ale je to "jiné" a to (asi) "stačí"
Mně naopak toto kvalitnější odpružení velmi vyhovuje, je fantastické že "tak trochu pocit z MERCEDESu S-Klasse apod. můžete zažít "za pár tisíc".
Musím končit, pěkný den (třeba s Citroën C5 V6 3.0 biturbo - minimálně za vyzkoušení/za projížďku URČITĚ stojí ;-)
4. 2. 2013 17:01
Re: Hmm...
to jsou řeči někoho, kdo s hydropneumatikou nemá zkušenosti. Mám daleko horší zkušenosti s kvalitou tlumičů.
4. 2. 2013 17:05
Re: Hmm...
To asi nečetl moc pozorně, protože hydractive funguje opravdu spolehlivě, a to se nezmiňuju o komfortu jízdy. A co se týče servisu, je opravdu levnější, než u klasického odpružení. Myslím, že váš známý se měl spíše, než na internetové diskuze, obrátit na někoho, kdo Citroeny vlastní či servisuje ;-)
Jinak právě u DS5 mě zklamalo, že hydropneumatiku nemá. Škoda toho, takovému autu by slušela.
4. 2. 2013 17:10
Re: Hmm...
já mám tedy hydropneumatiku rád, ale myslím si, že to není systém vhodný do terénu. Vím že teréní ambice SUV jsou povětšinou póza, ale pokud ve vizi konstruktéra je nějaká "offroadová" ambice, pak má nejspíš důvod se tomuto systému vyhnout. Ač možnost měnit světlou výšu vozu by jistě nebyla k zahození.
U DS5 je to ale rozhodně škoda...
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 19:08
Re: Hmm...
SOUHLASím (včetně toho DS5 ;-)
Avatar - PeterLuk
4. 2. 2013 16:21
Re: Hmm...
Tak ja som na tento systém počul chváu a chcel by som ho. Čo sa týka spoľahlivosti, tu vraj dosť záleží od toho či sa oň staráš.Ak hej, tak by vraj problémy byť nemali.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2013 16:30
Re: Hmm...
ano to mas pravdu ide aj o to ako sa o to staras a ako auto vyuzivas ..... a prave preto mnoho neodbornikov a beznych vodicov sa zdaleka tomuto systemu vyhne ;-) a ja by som sa vyhol tiez ;-) nic v zlom.... C5 je inak paradne auticko :yes:
4. 2. 2013 17:02
Re: Hmm...
chápu, že by ses vyhnul, této techniky se v hnídaji nedožiješ.
4. 2. 2013 19:27
Re: Hmm...
děláš chybu vykuku z kotliny východní, byl jsem ho vyzkoušet a v odpružení skutečně rozdíl je, pokud jedeš po krásné silnici všechny podvozky se chovají celkem podobně, rozdíl nastane až na vozovkách, které všichni tak dobře známe, c5 samo můžeš mít taky na obyč. podvozku, což předpokládám víš, někdy nedostatek informací podstatně ochuzuje lidské bytosti :-)
4. 2. 2013 16:59
Re: Hmm...
To jsou kecy, s hydropneumatikou jsem něco najezdil a žádný problém jsem neměl. je to velmi komfortní a příjemný způsob odpružení. Navíc "něco podobného" nabízejí prémiové značky v těch nejvyšších modelech a za tučné příplatky, se vzduchem, protože na hydro má citroen patent. Nevidím důvod se toho bát, Vydrří to déle než tlumiče, funguje to lépe než co jiného. Bohužel čepy, táhla, ramena a pod trpí stejně, s tím se nedá nic dělat. Občas se stane, že se něco poddimenzuje (viz první verze Xantie), takže pak člověk musí po nastartování pár desítek vteřin počkat, aby netahal břicho po kanálech a neudrncal se. Ale jinak je to fajn, potájnu páčkou a kam se hrabe octávka scout, mám světlou výšku, že mohu i do lesa (vlastní zkušenost - jak na mě koukali u oravský přehrady, když jsem s Xantií dojel skrz les až na pláž). Problémy s autem byly, takový francouzský, nečekaný, ale s hydropneumatikou nikdy.
4. 2. 2013 19:58
Re: Hmm...
Je vidět, že o tom víš prd. Ve starších autech (CX, BX...) se projevovaly problémy s hydraulikou, které ale byly způsobeny chemickým složením hydraulické kapaliny a reakcí materiálu hadic, které po čase tvrdly a pak praskaly. Dnes (od dob Xantie) je hydraulická kapalina úplně jiná a potažmo ty hadice taky, navíc systém není čistě mechanický ale elektrický.
Špatné renomé hydrauliky v českých zemích je způsobeno porevolučním taháním levných ojetin ve špatném stavu (BX).
Citroen garantuje 200tisíc km nebo 5 let. Po tomto čase se mění jen kapalina, což vyjde na pár stovek. Koule většinou vydrží i přes 300tisíc, pokud nějaká nevydrží, její cena je kolem 2000 kč. Kompletní výměna vyjde cenově tak nastejno jako u konvenčních tlumičů. Podívej se na stránky C5 klubu co se tam řeší za problémy s hydraulikou - minimum, a ten komfort jízdy je k nezaplacení. Já mám C5, takže možná to vše zní zaujatě, ale mám s hydraulikou najeto cca 230tisíc km a jiný podvozek nechci ;-)
Navíc u poslední C5 Citroen vyslyšel podobné hlasy a taky z důvodu snížení ceny pro flotily nabízí i verzi s klasickým metalickým podvozkem.
Já osobně jsem byl překvapen, že DS5 nemá hydru a určitě by bylo dobře, kdyby Citroen hydru rozšířil do více modelů, čímž by se mohly i snížit výrobní náklady.
U PSA jednoznačně šéfuje Peugeot a je to v poslední době docela vidět - Citroen je tam tak trochu ten černý vzadu, což si určitě nezaslouží.... ;-)
Avatar - PeterLuk
4. 2. 2013 20:14
Re: Hmm...
:yes: :yes:

Vidieť, že tu má Citroen celkom veľa fanušíkov (vrátane mňa >:-[] ). :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 21:17
Re: Hmm...
Jen doplním že Citroën(y) CX a BX jsou modely 38 rsp. 29 let staré ;-)
5. 2. 2013 09:54
Re: Hmm...
Mě v xantii (z první série) vyměnili čast hydrauliky (myslím tehdy přední koule, čerpadlo) - prostě se zjistilo v té první verzi, že je to poddimenzované. Fungovalo to ale dobře, jen prostě "nájezdy" byly pomalejší, člověk po nastartování musel čekat třeba 2 minuty, než se auto zvedlo do "pracovní" polohy. Už si to moc nepamatuju, bylo to v roce 1994. Ale u C5 jsem problém neměl žádný. Ale jak píšeš, po 200 tis. se vyměnila kapalina a jelo se dál, vše záleželo o tom, jak ses staral. Stačilo ale dávat pozor a pokud jsi měl pocit, že něco není v pořádku, tak to řešit (obvykle třeba těsnění nebo nějaká vůle a pár korun). když jsi čekal, až tě auto někde nechá, obvykle se oprava prodražila. Ale to platí obecně o jakémkoliv autě.
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2013 12:34
Re: Hmm...
"Zjednoduším to" - dělat si hlavu s odpružením Citroën Hydractive je ca podobné, jako si dělat u jiného "běžného" vozu starost že jednou asi odejdou tlumiče - a stejné je to i co se týče nákladů (snad dokonce mírně ve prospěch Citroën Hydractive ;-)
5. 2. 2013 13:01
Re: Hmm...
Tipoval bych, že na našich silnicích rozhodně ve prospěch. Ono se dnes šetří všude a i na tlumičích je to poznat...
Avatar - sgt
5. 2. 2013 09:14
Re: Hmm...
Bolo by fakt vhodné nepúštať sa do siskusíí, keď o danej téme zjavne nemáš ani páru - bez urážky.
Inak by si vedel, že od dôb Xantie je hydraulický podvozok od Citroenu spoľahlivejší a servisne lacnejší ako klasické tlmiče ;-)
4. 2. 2013 17:18
Reputace
Myslim, ze v centrale PSA nepracuji snilci mimo realitu.

Ulohou takoveho auta jako DSX neni pouze prodej, ale taky zvyseni renome znacky. Kdyby Citroen vyrabel pouze C3 a C4, tak ma reputaci na urovni Dacie. Citroen vsak pracuje na tom, aby jeho jmeno melo cveng. Ne nadarmo je neuspesnejsi znackou v Rally za poslednit X desitek let.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
4. 2. 2013 18:18
Re: Reputace
:yes: :yes:

Ešte by to chcelo aj niake modely, ktoré by niesli odkaz úspechu v relly (nie názvom, technicky). ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2013 23:33
Re: Reputace
DS3 Racing je docela slušný odkaz (pozor NEčíst místní test od Aleše J. - (třeba) Miro Mihálik popsal chování jeho podvozku jako MAGICKÉ, to má k realitě o HODNĚ blíž :yes: ;-)
4. 2. 2013 17:29
k hydractive
mierny off topic ale moj postreh ako uzivatela (nie teoretika resp "bychaře" ) moze byt zaujimavy pre diskuterov >:D -
odjazdil som s hydractive pruzenim na C5 170 000 km za 2 roky a podvozok nevyzadoval ziadny servis ani opravy. Dokonca nevykazuje znamky unavy ako je dost badatelne u konvecnych tlmiacich sustav po takomto nabehu takze mozem jednoznacne doporucit.

A ak je diskusia ci by sa nasli zaujemci o prezentovane vozidlo, tak tento SUV ci co to ma byt by som si urcite kupil ak by bol na trhu, samozrejme v zavislosti ci dostane aj rozumnu automaticku prevodovku, lebo hopsalek u hybridu od PSA je trochu retro na moj vkus.
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2013 21:34
tak nejak kolem
nemohu nereagovat na výše uvedené články. Něco jsem zde překopíroval, koukněte se a popřemýšlejte..... Jelikož sám vlastním DS5, očekávám, že se do mé osoby budete obouvat, ale osobně netuším proč někdo diskutuje o automobilech značek, které sám nevyznává. Tento článek sice spadá na Renault Avantime blíže nejmenovanovaného pisatele, ale přesto je skvěle napsán a mluví za vše. Mimo jiné, pokud byste dobře znali problematiku PSA, je to spíše Peugeot, který stahuje celé konsorcium ke dnu a zejména potom nízké marže z prodejů. Nové DSX bude jistě auto pro lidi, kteří si ho mohou dovolit a zejména potom pro ty, kteří na to tak nějak psychicky mají. Upřímně, ukažte mi hezčí a lépe vybavená vozidla v dané cenové relaci než je řada DS, téma k diskuzi se otevírá............. Citroen dokázal s luxusně pojatou řadou DS, to co jiným (nejmenovaným) značkám trvalo dekády. Řada DS není možná kvůli svému vzhledu a ceně mnoho žádána u nás, v zahraničí ale problémy s prodejem rozhodně nejsou. Můžete mít názory jaké chcete, tohle je ale prostě fakt.............

Teď už k výtažku z článku
Lidé, prahnoucí po originalitě a ti, kteří z hlediska posuzování tvarové stránky produktu hledí na jeho samotné tvarosloví spíše, než na hodnotu jména výrobce, to nemají zrovna lehké. Dalo by se říci, že většina evropské populace vyžaduje na prvním místě prestiž a věhlas toho, kdo dané umělecké dílo (v našem případě automobil) zkonstruuje, nemalá část se o tom, zda-li jsou tvarům produktu nakloněni či nikoli, rozhoduje na základě značky.

A právě výše uvedené aspekty jsou v neprospěch automobilu Avantime, který bude jistě navěky čelit jistému psychickému bloku lidí, kteří k němu nenašli cestu z důvodu mainstreamovému znaku Renault – jsem přesvědčen, že kdyby byl tento avantgardní vůz osazen prémiovým logem, obzvláště německého renomé, dočkal by se podstatně pozitivnějších ohlasů, zvláště od lidí, zaslepených jakousi fiktivní, holou a fakty nepodloženou domněnkou, že německé prémiové automobily jsou stylisticky nejzdařilejšími na planetě.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Alpinis182
5. 2. 2013 01:47
Re: tak nejak kolem
Výborně ! :yes:
5. 2. 2013 12:00
Re: tak nejak kolem
co ti sibe, ako si si mohol kupit ds5, ved tu na auto.cz kritizovali, ze nemozes dat do dveri 1,5l PET flasu a tym padom dostala ds5 2,5 hviezdicky, rovnako ako dacia sandero.

Proste sa na tej ds5 neda jazdit dverami napred(* dole), ma to hupavu jazdu a nie je to z nemecka(dalsia * dole), je to tiche a volant ti nerve z ruky pri kazdom hrboli(* dole) a to dnesni testeri neprekusnu. Keby to malo vpredu znak VW kludne aj priklincovany zosivackou, tak to ma 6,5 hviezdicky z 5tich.
Keby roll royce vyrabalo PSA, tak by to bolo tak na jednu *, lebo je to tazkopadne, nemas kontakt s vozovkou a nedas do dveri 1,5l PET flasu.
5. 2. 2013 17:18
Re: tak nejak kolem
tak to mas jiste pravdu, Kdyby se vyrabelo Audi A6 Allroad pod znackou Citroen, nikdo by jej nechtel, sice pekne, ale priserne drahe, sice vybavene, ale velmi poruchove. Takhle se mluvi jen o pozitivech, v tomhle maji nemci proste navrch, to priznavam.
6. 2. 2013 10:03
Re: tak nejak kolem
Ještě jsi zapoměl na sociální jistoty, když přijedeš v Audi, tak ti budou nejspíš sousedi závidět (klidně to může být plečka). DS5 ti bude závidět jen ten, kdo o tom něco ví... Ale tím líp, nikdo ti zněj nebude rvýt airbagy, rádia, navigace.
5. 2. 2013 07:29
Dalsi propadak na obzoru
Oni ti Francouzi jsou tak natvrdli, ze jim ani nedojde takova zakladni vec a sice, ze luxusni auto musi mit nemeckou znacku. Historie francouzkych luxusnich aut poslednich deseti plus let je historii propadaku a oni si stejne nedaji pokoj a zase se cpou do tridy na kterou nemaji status a nemaji na ni technologie. V dobe kdy nezvladaji prodavat lacina auta se jdou montovat do luxusnich. Blahovi Frantici.
Rozbalit vlákno
3
5. 2. 2013 10:38
Re: Dalsi propadak na obzoru
Na ja, Jaguar, Aston Martin, Landrover (Range Rover), Ferrari, Lexus, to je banda bláhovejch snílků... Chlapče zlatá, abys brzy nekoukal, kdy německým značkám v současné situaci na trzích dojde dech.
5. 2. 2013 13:15
Re: Dalsi propadak na obzoru
Jaguar je co se tyce produkce skoro neexistujici znacka s velmi nejistou budoucnosti. Land Roveru se dari v jeho specifickem SUV segmentu, ale neni to vsestranny vyrobce luxusnich aut. Lexus na evropskem trhu kam smeruje Citroen neexistuje a dari se mu pouze v USA s politikou byt levnejsi alternativou nemeckych aut. Ferrari nebo Aston Martin jsou kusovy vyrobci sportovnich specialu nepatri mezi vyrobce "beznych" luxusnich aut.
Realne na trhu luxusnich ci premiovych aut existuji v ramci EU jen a pouze nemecti vyrobci. Frantici by to meli konecne pochopit a netlacit se tam kam nepatri.
Avatar - Alpinis182
6. 2. 2013 12:52
Re: Dalsi propadak na obzoru
"... že luxusni auto musi mit nemeckou znacku..." < kolik jsi mel promile v krvi, kdyz jsi toto psal ? :no: 8-s
5. 2. 2013 17:30
Citroen DS versus automobilový trh
Tímto odstavcem si dovolím založit nové téma na diskuzi. Vyzkoušejte zde reagovat na výše zmíněná negativa i pozitiva řady stávající řady DS, tedy DS3, 4 a 5. Který z produktů ať mainstreimových či premiových značek si s sebou nese tak velký punc originality a vyjímečnosti, odpovídající kvality, výbavy a to vše v balení rozumné ceny?
Rozbalit vlákno
0