Odhalování nového Opelu Astra bude plnit média zřejmě celé léto roku 2009. Konkrétních nových informací dnes Opel zveřejnil jen málo, ale víme alespoň, jak bude nový hatchback vypadat uvnitř.
Taky si říkám, ale zajímavé bude jak bude vypadat středový panel u základní verze. Podívej těch tlačítek co tam je! V základu tři kolečka ovládáni ventilace a výstražných světel tu plochu asi nezaplní.
Opel mě opět mile překvapil a potvrdil roli mojí nejoblíbenější německý značky :yes: po Deltě a Bravu je to nejhezčí kompakt na trhu a ať si říká kdo chce co chce, tak právě interiéry Opelů se mi líbí nejvíc:-)
Zdar, skejpo...ono jedna věc je to tlačítko dobře vidět a druhá se do něho (na našich kvalitních vozovkách) přesně trefit..., protože pokud se "náhodou" netrefíš, určitě nechtěně zmáčkneš některé z mnoha sousedních... ;-) >:-[]
tak snad nemas poruchu svalstva a jsi schopnej udrzet ruku s natazenym prstem v urcite poloze ne? Krom toho na rozbite silnici, tak rozbite, aby ti rozhodila ruku, se budes venovat rizeni voe a ne radiu :D, jak by jsi chtel na takove silnici puzivat napriklad otocny multifunkcni ovladac ala BMW...?
jak uz tu rekli nademnou. me nedela problem se trefit do cudliku :-) a kdyz je silnice tak spatna ze by mi skakala ruka tak se drzim volantu a ne radia :-)
Já bych řekl, že i tady platí známá zlatá střední cesta, úplně bez knoflíků to také "nejde", ale u dnešní plně vybavené prémie (od vyšší střední nahoru) by to jen s knoflíkama vypadalo opravdu skoro jako v dopravním letadle... :-!;-)
Hlavně co nejrychleji zmizet od GM a pokud budou takhle pokračovat, pak by to měli ustát. Design Insignie i nové Astry mě více než mile překvapil, a to zrovna Opel moc nemusím. Jezdil jsem s poslednimi modely Corsy, Astry, Vectry a Merivy a designove se to absolutne neda srovnat.
Kde sú pekné striedme palubky ešte vpodstate z nedávnej minulosti? Ted anie že by toto bola nejaká tragédia, ale tých tlačidiel... Šikovné a ergonomické otočné ovládače ustupujú stále väčšiemu množstvu tlačidiel, ktoré až príliš odpútavajú vodiča od diania na ceste - o čo jednoduchšie je pootočiť gombíkom do správnej polohy, ako nájsť to správne tlačidlo a potrebný počet ťuknutí neustále overovať na displeji... iež tie nezmyselé "kelímky od piva" v ktorých sú budíky, by mohli konečne zmiznúť, je to podivná móda dneška.
Suma sumárum to nevyzerá až tak zle, ale jednoduchosť ovládania dostala na frak a celé to vyzerá skôr ako kokpit lietadla, než ako interiér auta. Povedal by som, tak za 2 mínus...
Kufor je klasika, 370 litrov je poplatných dnešku a na hatch nižšej strednej úplne vpohode.
Tak to si pekne na omyle, vidno, že netráviš veľa času v aute - tlačítka sú vždy horšie ako otočné gombíky, musíš ich hľadať, opakovane mačkať a sledovať, či si "domačkal" tam kam si chcel...
Klímu si prestavujem podľa pocitu v kabíne, kľudne aj každých 5 minút, a tých cca 15 čudlíkov čo tam je, je predsa len príliš. Ale nehovorím, že je to chyba len Astry, napríklad vo faceliftovanej Octavke má klíma snáď ešte horšie ovládanie....
neboj sa,v aute travim dost casu,urcite dost na to,aby mi to bolo luto....
kazdemu je vhodnejsie nieco ine....
niekomu tlacitka,niekomu otocny ovladac....
ja som hovoril o JEDNOUCELOVYCH tlacitkach,ktore ma aj tato astra.
tam stklacis raz,a vies,ze si zvolil,co si chcel.
otocne ovladace su fajn,avsak ked maju slabu aretaciu,az potom je to sranda.
a najvacsia sranda su vrstvene menu kde clovek ma iba jeden ovladac,a ziadne tlacidla na palubke,pokial sa preotaca k funkcii ktoru chce.... :-)
Tak jsem se podíval na zdejší diskuzi a opět jste mne nepřekvapili hošani. Sbor znalců se opět předvedl a dokázal jaké má znalosti, aniž novou Astru kdokoliv z vás viděl naživo, natož v ní seděl. To jen na úvod. Takže přejděme k faktům. Je tu (nebo vlastně už byl) koncern, který kočíroval jistý pan Vagonář a nějak si asi popletl auta s vagóny. Ostatně současná situace, která vyústila v žebrání u americké vlády je toho jen důkazem. Nicméně jít s otevřenou dlaní do Washingtonu a použít k tomu svůj osobně - firemní jet mi přijde jako... ehm, trapné. No nicméně každý řeší krizi jinak že?? Bravo šrotovné...
>:-[]
Ale abychom se vrátili k původníku tématu. Máme tu novou Astru, která by ráda míchala karty v prodejích a ukázala rivalům od VW a Fordu, kdo že je tu (nebo alespoň bude) na špici prodejů a kdo bude lídrem... Jak úsměvné.
Nevím proč, ale vyvstává mi paralela s umírajícím komikem, který ještě na smrtelném loži vypráví svému obecenstvu docela veselé vtipy. V této těžké chvíli se všichni smějí, plácají jej po ramenou, chválí a slibují jak se z toho všeho dostane, ale až nebožák naposledy vydechne, do roka nebude po jeho srandě vidu slechu a neštěkne po něm ani pes... :-(
Takže - pokud nejsi zrovna fanouškem Vřískotu potažmo umění norského malíře Edvarda Muncha, podívej se na současnou elitu, na supermainstreemové vítěze, kteří rozdávají karty... Doporučuji se trochu zamyslet a oba premianty si projet. Pak to zkus i v novém Oplu a napiš mi pohádku o tom jak medvídek Pú hledal mezi čudlíky ten pravý, aby si mohl pustit svojí oblíbenou písničku. Na tuhle sbírku ovladačů, tlačítek a nejrůznějších knoflíků abys pomalu vystudoval informatiku. To jen pro úvod, aby ses v té spleti tak trochu nezamotal. A pak je tu chrom, tedy než chrom, pak spíše stříbrný plast... Jestli se vyžíváš v opulentních stříbrných ozdobách, možná ti to bude dělat dobře - ale nezapomeň tohle není tvůj oblíbený pírsingový salón... Tohle je nižší střední, kde už i tvoje tchýně ví, že podobná cingrlátka jsou tak leda pro malá děcka. Jestli nevěříš, stav se u kolotočů, přijedou k vám do vsi příští víkend. Tam se třeba i najdeš.
Takže - doporučuji jedno balení sleep and play, nová kopyta, slušný oblek (taneční už dávno skončily, halóó...), trochu té zdravé asertivity a řidičák. Slušně popros a nech si půjčit Gé jako Guru na základní jednačtyřce, pak to zkus u hošanů s modrým oválem. Blesky si nech nakonec a pak mi přijď povědět jak to dopadlo s karkulkou která se z Russelsheimu vydala na výlet k vám na ves, mrknout se do salonu. A když mi povíš jak se ta karkulka řekne německy, máš u mě pytlík medvídků Haribo. Tak hodně štěstí hombre.. ;-)
Dlouhé, nestručné, ale naprosto výstižné :yes: I když někdo při pohledu na spoustu čudliků prožije výstřik, na mě to působí stále jako tebou zmińovaný Munchův Výkřik. To auto bude opravdu jenom Rotkäppchen pro pár nadšenejch, i když exteriér je více než lákavý. I když v dnešní době Bravy, megana, Ceeda, I30 vlastně ničím nevybočuje... PS: Už se těším na haribáky >:D
Chlapče, ty sem do arény ostřílených bejků a bejčků asi ještě moc dlouho nechodíš co??
Zkus číst mezi řádky a možná pochopíš i můj text. Jsi vnímavý chlapec a já ti věřím že to dokážeš. Za červenou čepičku ti dávám :yes: ale celkově jsi to moc nepobral. Doporučuji ti hlubší studium norského moderního výtvarného umění. Zatím je to s přihmouřením oka na šumivé Bompary. Tak se snaž kámo, máš na to, držím palce... >:-[]
Tak já jsem Foxe nedávno viděl, zvenku je to hodně nudné auto, ale velikostí... Je to vyšší než Oktávka a ve vnitř je opravdu hodně místa (logicky na předních sedadlech), oproti pětistovce - nesrovnatelné. Já se do pětistovky nasoukám tak tak a místa na lokty je tam pro mne hodně málo. Ale auto je to pěkný.
jossalito, za tvou obezitu tady nemůžem. Já se se svými 90 kily nasoukal do pětikoule zcela bez problému. Liška je vysoká, vysoká je ale i třeba Panda. Také je to jediné co tahle auta mohou nabídnout. Takže pokud se bude jednat o brazílii, dám přednost kvalitním stejkům a třeba i pohledné tanečnici než lišce na kterou se raději ani nebudu po ránu koukat... ;-)
Dinare byl, ale na něj nikoho nenalákáš. Chápeš to more?? Na můj styl neni nikdo zvědavej, naopak tohle tu dokáže rozjet diskuzi. Ber to jak chceš ale vím, že víš jak to myslím... :-!;-)
A kdes přišel na to, že hledám porozumění zrovna u tebe?? Chlape u tebe hledám, když už, uplně jiné věci... ;-) Nech to ostatním, koneckonců, kdo bude mít zájem rád si počte... ;-)
dobrý příspěvek, ale možná tak do klubu amatérských psychoanalytiků... Škoda že to v Russelsheimu nečetli dřív, mohli se místo práce na nové astře dát třeba do vyšívání. Holt vždycky se najde někdo kdo vidí dál, že? ;-)
Ano, Scotty i pan Dat by měli z počtu čudlíků určitě radost. Nicméně spodní třetina je klima a část z vrchních tlačítek je kombinovaným ovladačem pro navigaci. Čistě teoreticky s obyč rádiem bez navigace, to může vypadat úplně jinak. Tipuju, že tlačítko Navi nahradí nějaké jiné a možná jich několik ubude, a celé to bude jednodušší. Co mě naopak vadí je ten rám. Trochu vypadá jak zplacatělá maska Audi, což by nevadilo, kdyby se inspirovali do důsledku a byl by v barvě palubky a kolem dokola by byla tenká chromová linka. Moc ale nevěřím, že by byla jiná možnost výběru.
Jo, tady budou paradoxně základní verze asi lepší volbou, jak pro ty čudlíky tak pro zdobení, tohle vrcholné provedení množstvím stříbrného plastu překonává i focus.
podle mýho Opel s ničím novým nepřišel... to že si designéři ulítli na papíře s takhle hezkým interiérem je sice fajn ale stejně v sérii bude vypadat úplně jinak... I tvary auta se mi nelíběj, pořád tuctovej Opel... Bída
Opel na to jde na první pohled logicky, chce nabídnout auto, které bude líbívější a větší než GOLF (jeho odvěký, hlavní a úspěšnější rival). Udělat větší auto takový problém není, udělat líbívější taky až tak moc ne, problém je ale v tom, že velmi podobně jako Astra (líbivěji než Golf), se už dělá i Bravo, Megan, Mazda 3 apod. Takže nakonec je i Astra mezi současnou kompaktní konkurencí, paradoxně tuctovější, než designově "starší" a konzervativnější Golf...prostě tu designově chybí něco svěžího, ale zároveň osobitějšího... jako byl např. Mégan II...
No a pak je tu technika, kterou neokecáš a na které vlastně nikdy ani moc "neušetříš"...(např. ta zadní náprava) :-!
Abychom jen nekritizovali, ty nejdůležitější věci tu jsou v podobě otočných ovladačů (teplota, hlasitost a zřejmě navigace). Ještě větrání a nebyl by prakticky důvod k stížnostem, rádio půjde jistě ladit a posouvat dobře i z volantu. Středový panel vypadá na první pohled celkem úzký, snad zbude i místo na nohy. Zajímavě vypadá červeně svítící linka pod řadící pákou. Jo, zdá se mi to, nebo u Opelu poněkud šetřili na odkládacích prostorech?
Jinak, k té stříbrné... je fakt, že celočerný nebo celošedý interiér některých základních verzí by trošku stříbrné potřeboval jako sůl, tady je toho ale trošku příliš. Aspoň že věnec volantu je celý kožený, experimenty s hliníkem na ideální pozici pro ruce mi nejsou po chuti. .
Zvenku samozřejmě paráda. Ve stylu Bravo a Megane, ale subjektivně nejlepší z nich. Není tajemstvím, že Golf a ani Focus se mi moc nelíbí, takže Astra si stojí opravdu dobře. Ještě si počkáme, jak to bude vypadat v pro mě klíčové disciplíně kombi...
ved insignia vyhrala auto roka, neviem co mate na nove Oply ved vyzeraju ovela krajsie nez kedykolvek predtym... a napriklad aj z mojho pohladu krajsie nez novy golf alebo mazda
[odkaz]
Opel prisiel nato, ze sofer sa potrebuje obcas napit vody a ten bazmek co sa vola flasa, potrebuje niekam odlozit.
Trochu to sudruhom z NDR trvalo,ale nakoniec nato prisli.