Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Drsné mini VW cross up! míří do série

Prototyp cross up! představil Volkswagen již ve Frankfurtu 2011. Po skoro roce a půl se konečně dočkáme sériové výroby.
Zpět na článek
13. 2. 2013 09:32
Re: Nová lakovna v Rumunsku
Dacia je DAS AUTO :yes:
Avatar - KubikCv
12. 2. 2013 12:28
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
auta levnější než moje mobilní telefony nebo horský kolo... >:D
DDR auta jsou moje srdcovky...
Avatar - white label
12. 2. 2013 12:15
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Spíš výkvět, čímž zrovna nenarážím na případnou korozi... :-)
Avatar - KubikCv
12. 2. 2013 12:14
Re: Nová lakovna v Rumunsku
ty by měli na jeden nádech celej blatník >:D
Avatar - white label
12. 2. 2013 12:05
Re: Nová lakovna v Rumunsku
Jj, není nad poctivou "hand made"!
Naši tradiční skláři by se také mohli podobně rekvalifikovat...
Avatar - KubikCv
12. 2. 2013 10:53
Nová lakovna v Rumunsku
Dacia v rámci úspor zprovoznila novou lakovnu >:D [odkaz]
Avatar - JDM
12. 2. 2013 06:39
Re: Cross Up!
no moje panda to určitě není a důstojnej motor taky nemá a právě kdyby UP ho měl není se o čem bavit ;-) a hlavně ta panda 4x4 v terénu funguje ;-)
Avatar - KubikCv
12. 2. 2013 00:31
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
takže pokud budu jezdit v koncernu za hotový,jsem vlastně übermensch? :-)
Pokud odhadneš člověka po pár větách...to máš doktorát z psychologie nejmíň :-) Koncern mi nevadí....ale jeho fanatičtí příznivci :yes:
Avatar - KubikCv
12. 2. 2013 00:25
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
řekni kdo další má takovejhle výběr na mojeauto? >:D
11. 2. 2013 23:24
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Podívej se, odhadnout člověka zvládnu během pár vět, ty na tom nebudeš nikterak dobře, co si budem vykládat.

Já mám všechny auta koupený za hotovku a i v podstatě vše, co jsem si doposavaď pořídil, protože zastávám jednoduchý názor - co si nemůžeš dovolit teď, nemůžeš si to dovolit ani potom. Nějaké lízingy a hypotéky jdou mimo mne. :-!
Avatar - white label
11. 2. 2013 23:09
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
pan suchar neasi ;-)
Mimochodem napsal jsem záměrně "některých", takže pokud se k ním chceš/nehceš řadit, je to jen tvůj boj... :-)
11. 2. 2013 22:07
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
:yes:
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 22:06
Re: SNAHA BY BYLA
To by byl tak velkej problém nahradit haldexovej pohon elektromotorama v nábojích zadních kol? Pár baterek a máme tu 4kolku a ještě k tomu "ékologickou" ...ale to ne...to umí frantíci...
11. 2. 2013 22:01
Re: Cross Up!
Ta tvoje Panda má ve verzi 4x4 opravdu důstojnej motor...
11. 2. 2013 21:50
Re: Hmmm
a na svahu to otocime na zada a pojedem dolu jak na sankach a budem nejvic cool >:-[]
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 21:39
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Firmy se reprezentujou služebkama...ale pokud mají rozumnýho fleetmanagera,tak nekoukají až tak moc na prestiž,ale na celkový náklady. U nás třeba vyšší management (německej) přesedlal z A6tek do Superbů a Audi mají ti nejvyšší manažeři. A ty to používají stejně víceménně jako "pracanty" >:D Jelikož si doma hýčkají nějaký to Porsche + motorky HD...
á propos....se svým Trábem se nemusím ani před našima manažerama stydět >:D
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 21:31
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
pan suchar neasi :-)
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 21:29
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
jů teď jsi mě teda dostal.... >:D
Nemám komu co závidět :-) kupuju si auta ze svýho dětství :yes:
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 21:24
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
hezké auto automaticky neznamená VAG
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 21:23
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
co dodat >:D :yes:
Avatar - KubikCv
11. 2. 2013 21:22
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
čoveče,jezdím největšíma pekáčema a osobní problém v tom nemám >:D

Podle auta poznáš co je kdo zač? Jestli si ho koupil v hotovosti. nebo na leasing.jestli ho má od novýho,nebo si koupil olítanou prémii právě kvůli sociálnímu statutu? A co služebky a firemní auta?
A proč je to nejvíc znát právě v ČR?
Typickej faktor ***ismu :yes:
Už nějakou dobu jezdím starejma mrdkama a miluju když můžu oklamat lidi...Mám rád když tě lidi soudí podle toho čím jezdíš :-) Takovýhle lidi jsou pro mně naprosto zbytečný vydejchávači kyslíku >:D
Komunismu jsme se zbavili....ale toho ... hele soused má novýho žigulíka....to je v nás furt viď >:D
11. 2. 2013 14:07
SNAHA BY BYLA
Snaha poplivat na diskusi upa by evidentně byla. No, jako zasloužilý zdejší plakát si však upřímně přiznej, že máš z té krásy ohryzané všechny prsty.

Popravdě, tohle by snad mohla i být nejprodávanější upovská variace. Do městské džungle vybavená lehkým plastovým brněním, v dokonalé vizáži vrcholné mini-estetiky. Nemám výhrad, a razím slogan - když Up!, pak sem s crossem šup!

Samo, že bychom tu jásali o řád výše, kdyby tam byl přívlastek 4x4. To nepochybně ano, jenomže na tyhle choutky holt má Volkswagen poněkud větší bratry, a uznejme, že je to tak správně. Osobně bych se však za tu čtyřkolku tak nějak tiše přimlouval. Jenomže počítám, že to by pak k zdejší plakáti a gallárdi asi museli spáchat hromadnou garážovou sebevraždu. Nebo si na crossku... vydělat, podle toho, co by pro ně bylo jednodušší...

BRAVWO :yes:
Avatar - white label
11. 2. 2013 13:55
Re: Cross Up!
Ano SX4 je další příklad auta které se u nás prodává více jako fwd než awd
11. 2. 2013 11:43
Re: Cross Up!
Tak už si vyjdi do své vlastní. >:-[]
11. 2. 2013 09:22
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Avatar - woody-alien
11. 2. 2013 08:10
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Začínalo to "Představ si, že jsi úspěšný podnikatel...". Toppere - i40, ceed a picanto znamenají všechno možné, ale i přes svou poměrně velkou představivost za nimi úspěšného podnikatele nevidím. ;-) >:D A aby bylo jasno, já nad těmi auty neohrnuju nos, tak to prostě je.
Avatar - woody-alien
11. 2. 2013 08:04
Re: Cross Up!
S někým můžeš diskutovat, i když má úplně odlišný názor. Tebe ovšem nezbývá než poslat do pr..ele.
Avatar - woody-alien
11. 2. 2013 08:02
Re: Cross Up!
Samozřejmě. A koneckonců i u nás jsou oplastované verze dvoukolek oblíbené. A pokud jsou za dobrou cenu jako např. SX4 předokolka, tak se i dobře prodávají. Není bez zajímavosti, že právě u SX4 bylo původně oplastování součástí vyšších výbav a postupně přešlo prakticky na všechny s vyjímkou úplně základní, oholené verze.
11. 2. 2013 04:57
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
cikáni ten status mají obecně vysoký.Podle aut >:-[]
11. 2. 2013 04:43
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Na auto jako sociání status hodně lidí kašle.Pokud tedy nemusí reprezentovat v práci.Respektive reprezentovat firmu
Avatar - white label
11. 2. 2013 01:38
Re: Drsné
Co ten zdvižený prst na závěr, snad toho týpka neznáš důvěrněji... :no:
Avatar - white label
11. 2. 2013 01:35
Re: Cross Up!
Doufal jsem, že máš jen jednu úchylku, ale s těmi sněhuláky už to jsou minimálně dvě... 8-s
Avatar - white label
11. 2. 2013 01:32
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Vidíš, ještě, že ses ozval, na majitele Dacií jsem v té reakci neomluvitelně zapomněl... :-O :*)
11. 2. 2013 01:14
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
závist je přežitek.
11. 2. 2013 01:08
Re: Cross Up!
také běž stavět sněhuláka >:D
Avatar - white label
11. 2. 2013 00:37
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Ano, slušně "postižená" (rodina) závistí některých majitelů Činkvečentů, Favoritů, Trabantů, Wartburgů...
Avatar - white label
11. 2. 2013 00:33
Re: Cross Up!
Zjevně (viz Rumunsko) máš na mysli Dacii (viz avatar), takže logicky naprostý souhlas... :-O :*)
11. 2. 2013 00:26
sněhulák jossalito
ráno chci vidět toho sněhuláka >:-[]
Avatar - white label
11. 2. 2013 00:24
Re: Cross Up!
:yes:
Přesně, CrossPolo i CrossGolf se taky obejdou bez 4x4...a např. kolik Yetiho se prodává s FWD a koik s AWD?
Cross vwerze jsou prostě primárně určeny pro vyspělejší/bohatší "západoevrospké" trhy, proto se třeba aktuálně u nás CrossPolo nabízí jen formou individuállního dovozu.
Avatar - white label
11. 2. 2013 00:11
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Ad poslední věta: :yes: :yes:
11. 2. 2013 00:01
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
běž do * >:-[] >:-[] a nezapomeň na toho sněhuláka
10. 2. 2013 23:57
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Bež spinkat. ;-)
10. 2. 2013 23:56
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
vy jste se hledali >:-[]
10. 2. 2013 23:48
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
:yes: Pokud ti tedy na názoru dotyčných záleží. :-) A to by ti u potenciálního zákazníka/ partnera asi mělo.
10. 2. 2013 23:47
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
V čem se jachta nebo letadlo liší od auta? Letadla jsou si podobná a stejně tak i lodě. Finančně nejsi od aut zase tak daleko, jen to rozpětí je tam větší - u sériově vyráběných letadel od nějakého milionu po zhruba osm miliard (za green, tedy bez interiéru, ten je u velkých letadel dělaný v rámci individuálního dokončení). A i výkony mají větší rozpětí.
10. 2. 2013 23:37
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
běž si postavit toho sněhuláka
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 23:21
Re: Drsné......?
ano v tom mas pravdu..... ;-) ... kazdy trh je iny ( aj ekonomicky aj kulturnymi zvykmi a pod ) ....
10. 2. 2013 23:21
Re: Drsné......?
GT by měl mít právě 1,0 TSI.
10. 2. 2013 23:20
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Bež spinkat. ;-)
10. 2. 2013 23:19
Re: Drsné......?
Ano, možnost volby je něco, čeho bychom si měli vážit. U cross up! jde hlavně o vzhled a určitě se najde dost zájemců o up!, kteří budou ochotni si něco připlatit za zkrášlení jejich městského vozítka.
10. 2. 2013 23:18
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
sněží,běž si postavit sněhuláka
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2013 23:14
Re: Drsné......?
No....kdyby u nás automobilky nabízely jen to, co se bude dobře prodávat, tak by u nás prodávala každá automobilka maximálně 4 modely. KIA Soul nebo VW EOS by mohli vyprávět :-)

Je důležité vidět věci v širším kontextu a být rád, že i když u nás Up! nebude prodejní trhákem, tak si ho ale ten kdo chce může koupit. V Řecku jsem zas na každém rohu viděl Scirocco a ve Francii Mini Cooper.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 23:14
Re: Drsné......?
no tak to by uz bolo lepsie..... jednoznacne treba nieco silnejsie... 55kw je malo aj ked je to lahke male auto... je to malo dnes... 81KW by uz bolo az az ale jednoznacne treba takyto motor... teda nejaky silnejsi...... viem ze ma byt este aj Up GT.... takze motoricky sa to musi rozsirit :yes:
10. 2. 2013 23:14
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Hele, ti co kupují luxusní auta, a je jech čím dál více, se prkaticky rekrutují z lidí, co už nějaké auto měli.

Levné auta kupují především ti, co nikdy žádný vůz neměli, nebo měli ojetinu.

Společné mají to, že za auto poměrově vydají stejnou částku např. 10 výplat. Uspokojují stejnou potřebu. Jen každý v jiné finanční rovině, v té, na kterou dosáhne.
Avatar - pumpkin
10. 2. 2013 23:11
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Zamysli se a uvědom si, že jinak přemýšlí lidé co auta KUPUJÍ a jinak ti, co o nich jen mluví.

Niet čo dodať. :yes:
10. 2. 2013 23:10
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Chápu, bylo by to nošení dříví do lesa. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 23:10
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
vsetko ma dve strany..... nadmiera luxusnych aut vedie logicky aj k dopytu po lacnych autach,,, ktore chybaju.....

ak by sa kazda znacka nehrnula za luxusom tak dnes nemusia vznikat nove "lacne znacky" a takisto pchat zbytocny luxus do beznych aut ( ved zakaznik nech si za to plati ze? ) je na co dobre... bezny otec rodiny nepotrebuje 12 reprakovu audioaparaturu a natacacie svetlomety do bezneho auta... bohuzial chce nechce musi si za to zaplatit lebo ine sa uz nevyraba..... clovek sa stal otrokom techniky.... chce nechce musi platit aj za to co nechce
10. 2. 2013 23:07
Re: Drsné......?
Konečně trochu rozumný pohled...

Motory - přijde 1.0 TSI asi 81 kW.
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2013 23:06
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
To není pravda. Spousta lidí si nepotřebuje honit ego, ale každého (mimo tebe) štve, když ho mají ostatní za troubu.
10. 2. 2013 23:05
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Hele, ta tvoje teorie...

Čím více se prodává luxusních a prémiových značek, proč asi? Protože o ně lidé stojí. A proč o ně stojí?

Ty tady opět popisuješ svý dojmy a vydáváš je za axiomy, což by až tak nevadilo, když bys nebyl tak často naprosto mimo. :-!
10. 2. 2013 23:04
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
nemám to zapotřebí
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2013 23:02
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Auto je samozřejmě v naší společnosti prakticky největší ukazatel sociálního statutu. Nemovitost není mobilní, takže se s ní moc neukážeš, luxusní firmy vyrábějící třeba módní doplňky, obuv nebo kvalitní elektroniku moc lidí nezná, takže tím taky moc nezaujmeš, ale auto - auto tě reprezentuje.

Můžeme se tu bavit o titěrném procentu alternativců, kteří i když jsou movití, tak to nedávají najevo nebo je auta nezajímají, ale v 99% auto opravdu je ukazatelem sociálního statutu.

Neznám člověka, který by nechtěl mít hezké auto. Z nouze a nedostatku financí si tu Dacii koupit můžeš, ale vnitřně spokojený nebudeš a pořád budeš koukat po hezkých autech, které bys rád měl kdybys na to měl prostředky.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 23:02
Re: Drsné......?
zbytocne som vymazal >:D

ale hadam bude mat uspech.... v statoch ako dansko holandsko nemecko sa upu dari ;-) vzhladovo cross up vyzera fajn... chapem ze cenu uz nema vyznam riesit.. u nas sa to porste predavat nebude.... ale drzim mu palce v nemecku a zapadnych statoch.... cross up sa mi celkom paci... aj ked by to chcelo nejaky silnejsi motor.... 1,2TSi 63 kw kludne mohli dat prave aspon do verzie cross.... motoricky je to slabe ;-\
10. 2. 2013 23:02
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Jo, myslet, znamená, guvno vědět. :-!
10. 2. 2013 23:00
Re: Drsné......?
Zbytečný pro tebe...

Přestaň se tu rozčilovat nad svou osobou, je to dětinské. A v podstatě - nás to nijak nezajímá. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:59
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
ja som to inak myslel >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:58
Re: Drsné......?
tak to je nam jasne ze to bude predrazene auto :yes: a priplatok za tych par plastov bude neadekvatny a prehnany ;-\
10. 2. 2013 22:58
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Není potřeba tě dostávat, ty se tu dostaneš vždycky sám. Jako dneska, jako prostě prakticky vždy...
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:57
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
ale tak to je..... coraz viac ludi totiz chce prakticke auto a za dobru cenu... doba sa opat trosku meni.... ludia zistili ze auto nie je dnes uz niecim nezvycajnym ( v 90tych rokoch ked auto nemal kazdy tak sa kazdy nahanal za co najlepsim autom ) dnes chce v prvom rade bezny clovek hlavne prakticke a spolahlive auto..... auto uz dnes nie je luxus .... dokazovat si dnes nieco autom uz nie je in... to bolo tak v r 98.... ked kazdy velky frajer mal octavku 1,8T alebo passata 1,8T... ale dnes? Dnes je auto bezny spotrebny tovar aj cenou su auta uz inde ako kedysi.... aj to drahe luxusne auto sa ti dnes rovnako a este skor poserie ako lacne bezne auto.... imidz je umelo vytvoreny nejaky abstraktny pojem a ludia sa za tymto idu roztrhat... nastastie uz je ich stale menej.... predaj lacnych aut bude nadalej rast lebo ludia uz zistili ze vrazat majetky do aut nema zmysel.... dnes sa uz totiz daju kupit dobre auta aj a babky a spravia rovnaku sluzbu.... predaju lacnych aut sa otvara novy svet... paradoxne predaju lacnych auta dopomohlo to ze vsade su dnes predrazene auta... vdaka tomu ze su vsetky auta drahe a zbytocne drahe tak to otvorilo cestu prichodu lacnych auta a znaciek.. super
10. 2. 2013 22:57
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Jo, takhle vypadá zdravá rodina, už mi to došlo. >:D
Avatar - wladyk
10. 2. 2013 22:52
Drsné......?
"Drsné mini VW ?" To mě teda rozesmálo. Černé rantly na blatnících a už je to "drsné". >:-[] Drsný bude příplatek za těch pár plastů.
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2013 22:49
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Podívej se na jeho profil a bude ti to jasný >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:48
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
dostal si ma :yes:
10. 2. 2013 22:48
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Tohle je prostě realita. Chápu, že ti co jezdí v těch největších pekáčích, mají s tímto faktem problémy. A velmi a čistě osobní problémy. :-!
10. 2. 2013 22:47
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Opět si to nepochopil.
10. 2. 2013 22:47
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
spravny tatko, uspesny podnikatel, kupi dcere Fiat 500 Abarth alebo Japonsky ekvivalent Toyota Land Cruiser V8...a ne nejaky Cross Up :-)
10. 2. 2013 22:46
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Tohle je přesně ten pohled bychaře. :-!
10. 2. 2013 22:45
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Proč by měla být postižená? 8-s
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:44
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
>:D >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:43
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
preboha len nemcov nie..... povedzme ze mam i40...... manzelka ma ceeda.... dcere by som kupil picanto >:D :yes: alebo sandero stepway :yes: ;-) inu moznost nevidim >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:42
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
nastastie je dnes stale viac ludi ktori si zu nechcu honit ego a nevadi im ze ich maju ini za troubu :yes:
Avatar - KubikCv
10. 2. 2013 22:42
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
auto jako social status... :no:
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:40
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
nejde o hory... sam viem ze zvysena svetla vyska velakrat pomoze a to dokonca aj v meste... kolkokrat sa mi stalo ze bol predomnou vysoky obrubnik a vadil prednemu narazniku ... alebo na ceste bol kamen alebo konar a clovek sa bal ze ci ho nechyti .... stacilo zeby som mal podvozok 4cm vyssi a je to... tieto nastrahy by neznamenali pre auto nebezpecenstvo.....
10. 2. 2013 22:40
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Auta, stejně jako cokoliv jiného, především vyjadřují status vlastníka. Např. taková Dacia se prostě Audi v ničem nevyrovná a to je fakt, který zde snad nemusíme rozebírat.

Aby např. obchodník/ředitel úspěšné firmy přijel za zákazníkem v nějaké obrezlé ojetině, je prostě stejně nepřijatelné, vzít do divadla tenisky, kraťasy a tričko.

Pokud nezvládáš rozlišovat tyto nuance reálného života, nesnaž se je jakkoliv hodnotit, budeš tu poté oprávněně za troubu. :-!
Avatar - KubikCv
10. 2. 2013 22:38
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
slušně postižená rodina >:D >:D >:D
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2013 22:36
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
>:D Čtu tuhle diskusi a jenom kroutím hlavou, co ty jsi za joudu :-) Ty vůbec nerozumíš tomu, podle čeho lidé auta kupují nebo jak vůbec obchod s auty funguje.

Představ si, že bys byl třeba úspěšný podnikatel. Doma máš Audi A6, manželka má Golfa. Dcera má 18 let, je sportovkyně, udělala řidičák a ty jí chceš koupit auto. Koupíš ji Dacii a nebo toho červenýho Cross Up!a co je na úvodní fotce ? Myslíš, že ty dvě auta udělají stejnou službu ?

Zamysli se a uvědom si, že jinak přemýšlí lidé co auta KUPUJÍ a jinak ti, co o nich jen mluví.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:36
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
tak ti odporucam sledovat predaje sandera tento rok

v januari bolo sandero najpredavanejsim autom v spanielsku a 6te najpredavanejsie vo francuzsku... nezda sa mi zeby ludia o neho nestali ;-) a predaje rsandera rastu aj inde... na zapade :yes:
10. 2. 2013 22:34
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Drž se reality, o Dacii v západní evropě zase tak moc nestojí, nemá tu správnou image. :-!
Avatar - pumpkin
10. 2. 2013 22:34
Re: Cross Up!
Opäť sa vykašli na slovenské zmýšľanie. Áno, tu bude CrossUp kusovka, ale takému CrossPolu sa myslím na západe a prekvapivo aj severe celkom darí. (Samozrejme na úrovni "doplnkovej verzie" ku klasickému Polu). Tiež to nie je štvorkolka, tie peniaze by som zaň nedal, ale vyzerá dobre.
Tam je je jednoducho trochu iné zmýšľanie. Nekupujú sa čo najväčšie autá za čo najmenej peňazí, ale radšej aj o triedu menšie ale s dobrou výbavou. Príde mi to celkom rozumné...
10. 2. 2013 22:33
Re: Paráda
Pokud vím, Škoda nepoužila označení Sport poprvé. A rozhodně to neznamená sportovní verzi. Nejostřejším verzím říkají RS a sporťáky to nejsou.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:32
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
tak v prvom rade su auta na to aby ludom sluzili..... na honenie ega si kup jachtu alebo lietadlo.... aj to najdrahsie auto ma tiez motor 4 kolesa a potrebujes do neho tankovat pohonne hmoty ako aj do lacneho srotu... ziadny rozdiel... sluzbu mi spravi taku istu sandero ako rolls... vlastne na nakupy do mesta je sandero praktickejsie :yes:
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2013 22:32
Re: Paráda
A co se ti na tom nezdá? Že je to individuálně laděná designová verze? Není snad?...Nedokážeš mít ani špetku objektivity, zato tahat Škodu pod každý článek, to by ti šlo perfektně. :no:
Avatar - KubikCv
10. 2. 2013 22:30
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
držme se toho honění vody ne? >:D
10. 2. 2013 22:29
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Zalez do kanálu ubožáku,. :-! :no:
Avatar - Tomas_2002
10. 2. 2013 22:27
Re: Cross Up!
A na to jsi přišel jak ? VW prostě nechce být levnou značkou. Kdybys ty měl třeba hospodu, tak bys také chtěl, aby ti tam chodili movitější zákazníci, kteří se nebojí sáhnout do peněženky a k pěti pivům si dát něco k jídlu, dají slušné diško a za pár dnů přijdou znovu. Stejné zákazníky chce VW - takové, co potom budou jezdit na servis, utratí za přišlušenství a za pár let si koupí nové auto......

Jakmile by VW začal cílit levnými auty na zákazníky, kterým jde jen o cenu tak dopadne jako KIA nebo Renault. Prodeje bez zisku. To je naprd obchod.
10. 2. 2013 22:26
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Na horách je důležitejší váha automobilu, potažmo její rozložení (pokud mají oba hnanou stejnou nápravu). :-!
10. 2. 2013 22:26
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
TY budes urcite nejaky uchyl z dalekeho zapadu Jelito...
10. 2. 2013 22:25
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
Ten tvůj příspěvek jsi měl zakončit zvoláním ve stylu "Dacii do každé rodiny!" >:D
10. 2. 2013 22:23
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
A co jako? Žeby Dacia trhala v západní Evropě prodejní žebříčky? :-!
10. 2. 2013 22:23
Re: panda 4x4
Z tvých 10.150 lze odhadnout, že by mohl stát řekněme 10.900. Neměl by být dražší než black up!, pokud se u vás vůbec prodává. Panda 4x4 míří na trochu jinou klientelu.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:23
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
niekedy staci len dostatocna svetla vyska ... netreba ani 4kolku..... lenze Up ani svetlou vyskou neohuri
10. 2. 2013 22:20
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
auto mají běžní muži na jiné věci ,než na honění vody :-!
Avatar - KubikCv
10. 2. 2013 22:19
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
někdo si auto kupuje na ježdění...někdo na honění....třeba tý vody >:D
Avatar - pumpkin
10. 2. 2013 22:18
Re: panda 4x4
No sklamem ťa, ale Panda 4x4 je v Taliansku o 3000 € drahšia. Rátam že CrossUp! nebude v soc výbave.
10. 2. 2013 22:17
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
To co píšeš, tohle bude platit možná tak pro Slovensko a dále na východ. Na západě se Sanderem žádnou vodu nenahoníš. :-!
10. 2. 2013 22:16
Re: skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
V terénu je jakákoli předokolka marná. I Ta DACIE
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:13
Re: Paráda
nepochopil si.... nazov sport este z auta sportiak automaticky nespravi..... chce to totiz aj trosku vyssi vykon a upravy podvozku nielen vonkajsie polepy...... aj moj prvy bicykel mal napis sport..... a sportovy nebol....
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 22:08
skoda ze vw nezverejnil udaj o svetlej vyske
dacia sandero stepway ma 207mm :yes: a stoji urcite menej ako cross up a nepochybne spravi vacsiu sluzbu ludom jak v terene tak praktickostou .... na bezne jazdenie je stepway daleko lepsou volbou a splni uz aj ulohu rodinneho auta a nestrati sa ani v skutocnom terene.... :yes:

stepway je robustne a vskutku jedinecne auto vedla ktoreho posobi up ako nacencana hrkalka ...
10. 2. 2013 22:03
Re: Paráda
Pěkně ses vybarvil ty drsňáku s charakterem. Jako člověk jsi k zblití. 8-s :no:
10. 2. 2013 21:59
Re: Paráda
Zalez do kanálu, ubožáku, tam je tvoje místo. :-! :no:
10. 2. 2013 21:57
Re: Paráda
zas nepochopil...myslim to v principe...ne ze mas neco kupovat zrovna ty...
Avatar - beibej
10. 2. 2013 21:56
Re: Paráda
Jasně když někdo prodává hodinky tak to taky neznamená, že ukazují čas.... >:D
Avatar - JDM
10. 2. 2013 21:55
Re: Cross Up!
no tý fotce a nápisu jako hrom VW up cross se nedalo odolat >:D ale čekal jsem teda něco víc než 55kw a pohon přední nápravy , kdyby UP měl alespoň důstojnej motor a 4x4 neřeknu půl slova snad jen , sbohem pando >:-[]
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:55
Re: Paráda
no ja rozhodne vw nechcem a up isto nie
10. 2. 2013 21:55
Re: Paráda
dufam,ze si sa z toho nerozplakal,no ja mam toho pana vieš kde? (asi jak on nas tu)...ale inak si okrem toho vcelku aj dobry bavič... :yes: :-!
10. 2. 2013 21:53
Re: Paráda
Kup si drahe auto UP Cross ale budes s tym jazdit max tak po vykaloch v meste...a nie po blate ci jamach mimo mesta...to je to co napr Panda 4x4 akotak ponuka a nemusi sa hrat s imidzom a PR - ojebom...
10. 2. 2013 21:53
Re: Cross Up!
Spíš to vypadá, že " už fakt mr.á " tobě.

Když tě něco nezajímá, tak to nekomentuj, ale vím, úspěch a nové modely koncernu, jsou pro zdejší prosťáčky jako rudej hadr na býka. >:D :yes:
10. 2. 2013 21:51
Re: Cross Up!
Mají velmi dobře spočítáno, kolik na jakých modelech vydělat, jak je cenově situovat, aby si nezničili vlastní cenovou i modelovou politiku.
10. 2. 2013 21:50
Re: Paráda
Nazvat ředitele Škoda Auto ČR jako "Nejaky vysokopostaveny skodovacky pako", je ubohost nejhrubšího zrna! 8-s :no: :no: :no:

Ty drsňáku! Je mi z tebe na blití.
Avatar - JDM
10. 2. 2013 21:48
Re: Cross Up!
a ty na něj máš?? tak si ho kup >:D nebo nechápu proč už ho nemáš v dojčlandu objednanej >:D třeba mám na učtě 5mil korun a stejně řeknu že tohle je předražený "auto" k ničemu co si ještě říká Cross a patník to nepřejede >:D bože lidem u vw už fakt mr.á >:D >:D
10. 2. 2013 21:47
Re: Paráda
Jseš mimo a ani ti nedochází, co píšeš. 8-s :no:

Když si tu diskuzi s ředitelem četl, možná si tam narazil i na vyjádření, že škodovka nebude dělat žádné ryzí sporťáky kupéčka a kabriolety, protože to odporuje filozofii značky.

Ty zde jen opět předvádíš, že máš v mozku pár zatraceně krátkých spojení, které ti nedovolí si něco ani zapamatovat.
10. 2. 2013 21:43
Re: panda 4x4
Zase nic... VW je prodejní evropskou jedničkou. Proč by proboha měl upravovat ceny? Ten se bohajeho prodává v Evropě nejlíp ze všech značek. Copak ty bys zlevňoval, když bys byt na trhu neochvějnou jedničkou s nejvyššími zisky?
Kdo zjistí, že mu Up! něčím nevyhovuje, prostě si ho, světě div se, nekoupí... Tak jak je tomu i u jiných značek a modelů... :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:42
Re: Paráda
to ze koncern nazve nieco nazvom sport este neznamena ze to prezentuje ako nejaky sportiacik ( logo sport mas dnes aj na detskych kocikoch ) ..... a pri cross upe tiez nikto nevravi ze je to SUV .....
10. 2. 2013 21:41
Re: Paráda
Ha!

Nejaky vysokopostaveny skodovacky pako odpovedal citatelom auto.cz
otazka:
Volkswagen oznámil, že chystá Up! GTI. Neplánuje se tedy také obdobně pojaté Citigo RS?
Odpoved:
Tuto alternativu neplánujeme. V současné době máme k dispozici designovou verzi Citigo Sport, která uspokojí všechny zájemce o individuálně laděný vůz. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:39
Re: Cross Up!
ja len pisem ze pri nizsej cene by predaje mohli byt ovela lepsie ;-) :yes:
10. 2. 2013 21:37
Re: Paráda
Chlape,mas iba siroke ramena a kratky krk za monitorom,alebo? Pisem,ze koncern dal mena autam UP a Citi... Cross a Sport...co je tu loz? Aha,jasne,ty mas v zadku znak VW...
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:37
Re: panda 4x4
ano mas pravdu .... je to akoze imidzovka a v zapadnej eu sa najde dost kupcov ale nebolo by odveci keby sa vw skutocne zacal cenou priblizovat aj realne tomu co ponuka... nikto netvrdi ze je to zle auto.... mne sa cross up paci ..... ale pre vacsinu europanov je to stejne dost nepochopitelne drahe auto..... ano za imidz sa plati ale popravde to auto aj ked vyzera fajn.... nema imidz hodny takejto ceny.... motoricky tiez nic moc... keby to malo aspon poriadny motor... aspon to slabsie TSi 63kw .... ale litrovy trojvalec? Imidz je imidz ale zase clovek ocakava aj nejaky vykon..... chapem ze v dansku kde je sama rovina a rovne cesty im bude stacit aj trojkolka.... ale na slovensku s tymto upom niekde na soroske alebo cez donovaly to bude clovek riadne tuuurovat aby to vobec islo.. pritom ma imidzovku ale az v kopci zisti ze len na oko.... realne ma pomale slabe auto ktore sa le nimidzovo tvari... kdejake 1,2kove picanto tento up povytiera v kopci kedy chce...
10. 2. 2013 21:36
Re: Cross Up!
To myslíš ty, co si tu neumí dát ani dvě a dvě dohromady? No to bys mě rozesmál.

Ty budeš asi na návštěvě v blázinci, taky věřit tamnímu osazenstvu, že? Hlavně, když jich je tolik, co? ... >:D :no:
10. 2. 2013 21:33
Re: Cross Up!
Prosím, nesnaž se tu dělat cenotvorbu modelů za nějakou automobilku, o to víc, když jde o VW. Ten si setsakra umí spočítat, kolik má za co chtít, aby na tom nebyl tratný. Tys tu dnes jen předvedl, že neděláš rozdíl mezi cenou německou a českou... víc netřeba ani dodávat.
Avatar - KubikCv
10. 2. 2013 21:31
Drsné
To je opravdu opravdu drsné...asi jako Martin Hranáč :yes:
10. 2. 2013 21:31
Re: Cross Up!
Jde hlavně o tebe, aby se ti konečně rozsvítilo... Když ti to říká více lidí, tak by na tom mohlo něco být, ne?
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:27
Re: Cross Up!
no lenze mozno keby sli cenou len trosku nizsie tak predaju uz ovela viac.... a zisk by bol mozno v konecnom dosledku aj vacsi.... neviem.... tazko to takto rozoberat ;-\ .... ano zarabaju na upe.... dari sa mu .. ale mozno keby stal povedzme o 1000 eur priemerne menej tak by predajne pocty boli ovela vyssie..... niekedy staci maly rozdiel v cene ale pri predajoch to moze sposobit uz velky narast alebo utlm..... tu nejde o plakatovych kovbojoch ani o pubertakov a slintalkov ..... tu ide o realny predaj a naslo by sa dost ludi ktori by si to auticko kupili ale cena ich odradi... pritom vw ako znacka by sa mohla viac snazit vyrabat auta pre realnych zakaznikov nie pre nejaku skupinu solventakov ktori podla mna im tolko zisku neprinesu...
10. 2. 2013 21:25
Re: Paráda
Jo, všiml jsem si, tobě stačí k ukázce vlastní blbosti opravdu málo. Šíříš tu lži, charaktere. :-!
10. 2. 2013 21:23
Re: panda 4x4
Znovu a snad naposledy. Tyhle cross verze nejsou určeny pro východní a na cenu orientované nenáročné trhy.

Tohle je především pro ty, co na to mají a například v takovém Dánsku (nebo kde je to Up! jedničkou) se kupců najde dost. :-!
10. 2. 2013 21:22
Re: Paráda
Mne staci,ze ho prave koncern nazval Sport...alebo Cross...
10. 2. 2013 21:21
Re: Cross Up!
Cross je pouze upravený Up.

Rapid je zcela svébytný model.

Opět srovnáváš hrušky s hřebíkama. 8-s :no:
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:20
Re: panda 4x4
samozrejme ze na neho nemam... ale o to nejde...

ide o up.. na slovensku je uz teraz velmi slabo predajny...... v drahsej verzii cross to uz sem ani nemci nemusia nosit..... cenova politika koncernu vw je podivna... rapid je tiez predrazeny sunt.... nic svetoborne... bohuzial za mastne prachy.... som zvedavy na ceny octavie u nas..... ale pri cenach rapidu to asi bude dalsia pecka pre slovenskeho zakaznika... ale aspon sa preda viac korejcov a ludia otvoria oci :yes:
10. 2. 2013 21:20
Re: Cross Up!
Uvědom si, že kdyby automobilka z toho Upu chtěla udělat masovku, tak jí dá jinou cenovku. Když na něm dokáže vydělat tímto způsobem, není sebemenší důvod cenu snižovat.

Nějaké skuhraní uhrovitých puberťáků, jak je to na ně drahé, je zcela mimo. Každé automobilce jde především o solventní zákazníky, plákátovci ji nechávají klidnou. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:17
Re: Cross Up!
uz sme to videli v pripade rapida ako akceptovali cenu ludia.... ignorovali ho.... a takto to dopadne aj s cross upom u nas... to auto sem nemci ani nemusia nosit.... je to predrazene .... pekne ale predrazene
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:16
Re: Cross Up!
klud.... tu nejde o to ci na to mam alebo nie... nejde o mna... ide o to ze to auto je cenovo skutocne predrzene.... podobne ako aj rapid.... tata politika koncernu vw je trosku mimo ..... mna do toho netahaj... nejde o mna... kazdy ti povie ze rapid je drahy a rovnako aj up...
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:14
Re: panda 4x4
no ja som zvedavy na rozdiel v slovenskych cenach...... ale uz teraz je Up drahym autom.... a jazdi ich u nas velmi malo.... verzia cross up bude este drahsia ako klasicky up ..... keby cross UP stal do 10 tisic tak ok.... ale on bude u nas urcite drahsi .... este som zvedavy na cennik pandy 4x4 ale zatial ho nevieme... mozno zistime ze panda v stvorkolke je za rovnake peniaze ako cross up... uvidime
10. 2. 2013 21:09
Re: Cross Up!
Ty se tady snažíš vysvětlit spíš to, že ty sám na to nemáš. Jenže jak už to tak u aut bývá, jsou ty, na které nedosáhneš, tak prostě nejsou pro tebe. Zkus to konečně pochopit. :-!
10. 2. 2013 21:08
Re: Cross Up!
Nikdo tě snad nenutí si to kupovat? Nebo ti někdo stojí s kvérem u hlavy? 8-s :no:
10. 2. 2013 21:07
Re: Cross Up!
Cena bude přesně taková, jakou bude ochotna akceptovat cílová skupina. Nic jiného v tom nehledej.

Že tu ty skuhráš nad svojí šrajtoflí, to je výhradně tvůj problém. :-!
10. 2. 2013 21:06
Re: panda 4x4
Ještě před chvílí si psal, jak za cenu Upu máš golfa, teď už dokonce musíš přihodit další tisícovku. Ale co se tu o tom s tebou vůbec bavím, ty nemáš ani na toho Golfa. :-!
10. 2. 2013 21:06
Re: panda 4x4
Když už, tak nemíchej jablka a hrušky. Německé ceny:

high up! 13.200 (55 kW, manuál)
cross up! 13.925
black up! 14.475 (55 kW, manuál)
Golf Trendline 1,2 TSI 16.975 (tedy základní model)

Nevím, kterému stupni výbavy cross odpovídá.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:03
Re: Paráda
tak o sportiaku pises asi len ty sam >:D ... neviem o tom zeby takto skodovka nejako prezentovala tento model citiga
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:01
Re: Cross Up!
suhlas.. cely cas sa to tu snazim par jedincom vysvetlit :yes:
10. 2. 2013 21:00
Re: Cross Up!
Ať děláš co děláš, ten název Cross, když to žádný cross není, je naprosto mimo. Imidžovka VW taky nikdy nebude. Takže fakt zbývá pár předražených plastů v reálné hodnotě cca 500 Kč pro trouby.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 21:00
Re: panda 4x4
ved prave preto som ti zverejnil cenu 10 150 eur bezneho upu s 55KW motorom s najlepsej vybave .... z toho vyplyva ze cross up bude cenovo este drahsi.... cize nejakych 12 tisic predpokladam.. to je moc 8-s .. hadam necakas ze cross up bude lacnejsi ako klasicky up.... ;-)

takze dat 12 tisic je dost,,,, za 13 tisic mam golfa ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 20:58
Re: Cross Up!
bohuzial nech sa na to pozeram akokolvek ... vychadza mi to ako cenou prestrelene auto....

12 tisic za to dat je hovadina ked za 13 tisic mas golfa.... bavim sa o slovenskych cenach....
10. 2. 2013 20:57
Re: panda 4x4
Určitě, modýlků 1:10 se do kufru Golfu vleze jistě mnoho. :-!
10. 2. 2013 20:57
Re: panda 4x4
Jak se můžeš bavit o slovenských cenách, když ještě nebyly zveřejněny? 8-s :no:

Jsi mimo, to je celý. :-!
10. 2. 2013 20:55
Re: Paráda
Kdo tady kdy označil CitiGo sport za "rýdzi sportiak" ???

Opět jsme zde svědky úkazu, jak antikoncernoví pomatenci si tu vymýšleji kupy vylhaných kravin. 8-s :no:
10. 2. 2013 20:54
Re: Cross Up!
Padáš do diskuní žumpy, ten neúspěch italských paštik tě doslova zmindrákoval. 8-s :no:
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 20:53
Re: panda 4x4
len pripomeniem ze klasicky Up 55KW vo verzii high Up ( najlepsia vybava ) s 5st manualom stoji 10 150eur ..... riadna pecka co? A teraz si zober verziu cross up.. ta bude stat minimalne 12 tisic.... no a za 13 tisic mas golfa.... sranda nie? bavim sa o slovenskych cenach...

u nas na slovensku urcite 3000 eurovy rozdiel medzi golfom a cross upom nebude... mozno 1000 eurovy a to je maly rozdiel aby niekto siel do tak draheho miniauta
10. 2. 2013 20:53
Re: Cross Up!
Děláš, jako bys tu psal tejden, kolik tady už bylo článků o německých cenách a jaké se pak ukázaly? Jako liché. Takže mne překvapuje (tedy spíš nepřekvapuje), že opět nejsi schopen zapnout mozek a papouškuješ tu kraviny opět od znova. 8-s :no:
10. 2. 2013 20:51
Re: Cross Up!
Já zas té politice VW rozumín. Pokud se najde dost blbců, jako je GTI a jeho podržtaška jelito-jossalito, dát za pár plastů, tzv. přidané hodnoty, hromadu peněz, tak proč ne? ;-) Ale přesto mi smysl toho názvu Cross uniká.
10. 2. 2013 20:49
Paráda
ked moze byt rýdzi sportiak Citigo Sport...tak preco nie skvely off road Cross UP! :-!
10. 2. 2013 20:48
Re: panda 4x4
No ale do toho Golfu das UP Cross do kufra!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 20:46
Re: Cross Up!
mne sa cross up paci..... male auto ma byt efektne hrave ma mat pekny kukuc a vyvolat dojem.... to sa cross upu podarilo a auto vyvolava fakt velmi pozitivny dojem co sa tyka vzhladu a efektu.... horsie je to ale uz pri realnom pohlade na cenu a ci vlastne taketo auto clovek potrebuje ( za takuto cenu ) ..... ak chcem miniauto tak mi postaci aj klasicky up alebo pojdem do pandy alebo picanta no a ak chcem imidzovku malu tak pojdem do modelu mini alebo A1 , MiTo a DS3 pod..... a ked chcem malu a terennu hracku zvolim pandu 4x4 pripadne jimny alebo nivu..... cross up je z hry opat vonku .... nedava to auto za tie peniaze ziadny zmysel..... navyse dynamika motora 55KW bude kvoli zvysenemu podvozku a stresnemu nosicu este horsia ako v pripade klasickeho Upu.... a ta tiez nebola v tymto motorcekom ziadna slava.... Panda ponuka silnejsiu motorizaciu ci uz v dvojkolke alebo stvorkolke, rovnako aj imny a niva.... a ked na to pride tak zistime ze su tieto stvorkoly este aj lacnejsie ako dvojkolkovy up....

mne sa cross up paci.. je to jeden z mala vw ktory skutocne uputa vzhladom... bohuzial za slovenske ceny ( okolo 12-13tisic eur ) to bude u nas nepredajne ;-\
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 20:39
Re: Cross Up!
ved pisem ze na slovensku to bude lacnejsie... mozno to nebude stat 14 tosic ale 13tisic eur... stejne je to ale drahe.... za tu cenu by to malo byt uz aj so stvorkolkou.... 8-s
10. 2. 2013 20:33
Re: Cross Up!
Opět, zkus použít hlavu. České (potažmo slovenské) ceny neodpovídají těm německým.

Up! stoji v německu od 10 tis. Eur výše. S tou cenou to srovnej. :-!
10. 2. 2013 20:32
Re: Cross Up!
Třeba to má místo pozinkovaných plechů,pozlacené :yes: Záruka proti prorezivění 50 let >:D
10. 2. 2013 20:30
Re: panda 4x4
Opět ti to v mozečku neseplo a opomněl jsi fakt, že zde komentuješ německou cenovku.

Takže ti připomínám, že v Německu stojí základní Golf o 3000 Eur více, než tento Cross Up. Žádné "za takuto cenu mam uz fakticky zakladny golf" se nekonná. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 20:25
Re: Cross Up!
aj mne sa vzhladovo cross up paci .... to mu neberiem... skutocne vyzera efektne.... ovsem je to vykupene nehoraznou a neprimeranou cenou.... keby to bola aspon 4kolka nepoviem nic... ale za par plastov navyse dat oproti klasickemu Upu naviac niekolko tisic eur aby som sa akoze odlisil? Somarina aj pre prachaca... hlavne ked si zoberieme fakt ze v tejto triede vie konkurencia ponuknut dokonca aj 4kolku ( fiat panda )..... takze cross Up akosi straca zmysel a v tej cene je to vlastne nezmysel... uvazovat o takom niecom... ved za 13tisic eur mam fakticky uz zakladny golf... nie polo ... ale ano golf... s velkym G.... kral kralov etalon etalonov a ja neviem ake prirovnania mu uchylaci este vymysleli.... rozhodne je golf nech je akokolvek pre mna divne auto lepsou volbou za tie prachy ... ako vycencany efekty cross up.... podla mna aj nemec nech je akokolvek hrdy a patriot musi mu byt jasne ze cenou to vw prepiskol a nedivil by som sa keby siel k fiatu panda.... jednu vec nechapem.... co preboha stoji na tom aute 13 tisic eur? Ved to ma len bezny litrovy motor, dlzku 3,5 metra... kufor minimalny.... interier tiez jednoduchy a samy plech.... vybava tiez len bezny priemer.... skutocne nechapem o co vw ide.... keby to stalo 10tisic tak si poviem... preco nie... za odlisenie sa plati ale 14tacov? Tu sa niekto zblaznil... v tejto cene uz kupime golfa alebo ceeda pripadne SX4 v totalne plnej vybave a 4kolke
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 20:10
Re: Cross Up!
politike VW dost nerozumiem ..... vysokou cenou zabiju fakticke pekne auto... keby to stalo 10 tisic eur nepoviem pol slova ale takmer 14tisic? To je moc...... na slovensku mozno budu ceny trosku nizsie ale aj tak... za 13tisic si to auticko kto u nas kupi? Nikto..... nehovoriac o tom ze je to stale len dvojkolka len oplastovana a s velkymi kolesami... nic ine... nema to ziadne technicke finessy ani nic podobne.... vsetko je len o vzhlade... a priplacat si za par plastov 3tisic eur je trosku moc.... to uzna aj ten kto na to ma... obavam sa ze vdaka vyssiemu podvozku sirokym gumam a aj stresnemu nosicu budu dynamicke parametre 55KW trojvalca tiez znacne obmadzene... v tejto triede je teda jasnou volbou panda 4x4 .. podla chlapikov z top gearu ocenene ako SUV roka 2012.... bravo panda [odkaz]
10. 2. 2013 20:03
Re: Cross Up!
O trošku vyšší >:-[] To je pěkně velká troška
Avatar - dr.biker
10. 2. 2013 19:59
Cross Up!
Musím říct, že mě Vw překvapil, z docela nudného základu vytvořil pěkné malé autíčko. Velká kola, černé oplastování lemů a stříbrné nárazníky dodaly autu šmrnc. I výbava je slušná, jenom ta cena se mi zdá trošku vyšší, těch pár plastů navíc tolik nestojí. Za tu cenu by Up! měl mít přiřaditelný zadní pohon, aby auto někde nezůstalo stát pod kopcem k chalupě.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 19:39
Re: Hmmm
prvy zavej v zakrute a je po lyzovacke >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 19:38
panda 4x4
ma po chlebe >:D

musim priznat ze cross up sa mi vzhladovo paci .. s tym nosicom a velkymi kolesami to vyzera efektne bohuzial za 13 tisic eur si to kupi asi len nejaky milionar ktory nevie co s peniazmi..... navyse mam pocit ze Panda 4x4 bude lacnejsia alebo porovnatelna cenou avsak co je neporovnatelne je jej ovela lepsia prejazdnost terenom oproti tomuto oplastovanemu vw....

Za tie prachy v dvojkolke to je somarina te ncross up ... za takuto cenu mam uz fakticky zakladny golf..

to oplastovanie je pekne drahe... az nechutne sa na tom zaraba..... odhadujem ze upravy auta stoja tak 500 eur... a predava sa to drahsie o 2000 eur... tomu sa povie biznis kamo :yes:
10. 2. 2013 19:37
Hmmm
Rakev na střechu a hurá s rodinou na hory na lyže... >:D