Bravo s tym motorom je lahsie ako Octa2 s 1.6MPI 75kW, dynamika je takmer porovnatelna.
Tjet je za 349tis., v plnej Lounge vybave za 409tis., co je stale ok.
Linea ma podla katalogu " Fiat Linea je 4,56 m dlouhý, 1,73 m široký a 1,49 m vysoký, s rozvorem 2,60 m" a 500L kufor.
Peugeot 301 ma rozmery: "Length 4442, Width 1748, Height 1466" razvor 2652, takze je dokonca kratsi. Vnutorny priestor je takmer identicky, tam nie je co riesit. Linea ma podla mna aj slusnejsie vyzerajuci interier voci PSA.
Motor ma 70kW oproti 66kW u PSA, takze aj pri 40kg vyssej hmotnosti bez problemov drzi krok s 1.6HDi.
Bravo od 250 není špatná cena, při té výbavě. Akorát nevím, jestli 66 kW je dnes na tuhle velikost auta dost.
S T-jetem jsme cenově někde o dost jinde (cca 380 tisíc po slevě).
Ale je fakt, že třeba Linea je za cenu těch PSA lowendových modelů a nepodívat se na web, ani bych o tom nevěděl. Frantíci oproti tomu jsou v TV reklamách, na billboardech, dělají akce před obchoďáky... I když zase jsme u motoru 55 kW, byť za velmi pěknou cenu. Akorát - nechce se mi to dohledávat - není ona proti těm PSA o něco menší?
Já neříkám, že se prodávají málo. To vůbec ne. Cena je slušně nastavená a vypadá tak, jak si cílová skupina přeje. To je naprosto v pořádku.
Ale pokud se počty reexportů od loňska moc nehnuly, pak platí, co jsem napsal.
Ano, tiez mam z ich (ne)konania dojem, ze sa nedokazu predat.
500L za cenu Rapida je neuveritelna ponuka, kdezto napr. Rapid ma vyhodu iba velkosti kufra a skrabky. Vo vsetkom ostatnom je iba horsi a ovela horsi. Vyhrava aj proti dalsej konkurencii ci nemcov ci francuzov v nizsej strednej, len predaje su opat zodpovedajuce miestnej povesti Fiatu.
Navyse prisla Linea s FL a naftakom 95k a to za taku cenu, ze nema vyznam uvazovat ani len nad 301/C-E, kedze stoji na ich cene, ale nie je to auto osekane na minimum.
S tym ospevovanim zakladu je to pravda. Fiat da do zoznamu vybavy 6-8 hlavnych poloziek, kdezto skodovka da uplne vsetko, este aj stropne svetlo a sklapatelny vyduch ventilacie. Tym padom dlhy zoznam posobi uplne bombasticky.
[odkaz] a dej si BRAVO a uvidíš za kolik se dá sehnat.
a nebo proč mi FIAT posílá toto, když jednoho už má, místo toho, aby to dal někam viditelně:
[odkaz]
Jinak Bravo je v dnešních cenách pořád dobrá volba. jen dělají asi špatně, že nepíšou, co vše tam najdete v základu, u Octavie je většina věcí za příplatek >:D
Predaje Fiatu su zvlastne a najma to, ze Sedici (teda prelepene Suzuki) predbehlo Bravo, ked jedine, v com moze konkurovat je cena, aj to len minimalne.
Inak ma skaredsi ako exterier, tak interier. Interier vyzera zufalo [odkaz] a celkovo spracovanie horsie ako v Brave [odkaz] .
Divne su vsak predaje aj v porovnani s konkurenciou, ked napr. s korejcami prehrava iba v jednoduchsom a starsom podvozku. Spracovanim, motormi a dizajnom sa nestratia a skor aj predbehne. Toboz ma vacsi kufor, co sa v miestnom podnebi neuveritelne ceni.
2x mi isiel novy G7 oproti v bielom prevedeni a voci minulej verzii je akysi divny. Viac sa podoba na ninja korytnacku ala Scirocco a vyzera, akoby dostal kladivom po prednej kapote. G6 bol vyvazenejsi. Odzadu ma zase smutny pohlad.
Kazdopadne sa treba sustredit, aby clovek identifikoval, co ide oproti. Prvy dojem je, ze prichadza vytuneny G6.
Čísla za reklamu zde byly v samostatném článku, ale už je to delší doba. Tak to pohledej. A pokud se ti nechce, věř, že nejvíc sype do reklamy u nás H/K a myslím Toyota. ;-)
Mě příjde krásnější, taková lehčí, prostě atletka :-) Nejspíš tomu v mých očích pomáhají ostřejší rysy, jinak je pravda G7 stejný jako G6, těma zostřenýma plochama je pro mě ale daleko daleko atraktivnější
Zajisté máš přesné čísla o ceně za reklamu, když se tu jimi tak oháníš, hoď je do placu, nedělej krávu.
To, že tě korejci dráždí a všímáš si jich více, ještě neznamená, že dávají do reklamy násobky ostatních automobilek, ona taková Škoda se moc zahanbit nenechává, najdeš ji vylepenou taky na každém rohu, nemají si co vyčítat, neber to tak zaslepeně
Docela se divím,že Golf vystřídal i30 na 3pozici.Pravda je,že Rapidů začíná jezdit víc,uvidíme až příjde ještě nějaká sleva na Rapida,jak se najednou bude všem líbit.Zatím ty co potkávám,jsou většinou převážně předváděčky s polepy.
Koukám, že Fiat Bravo už se asi nevyrábí. To je čisté zoufalství, co tady zastoupení předvádí. Korejský účetní už ostří tužku, na ty stovky milonů Kč nasypaných do reklamy jsou výsledky nic moc. Jak mu to vychází 20-50 tisíc na reklamu za prodaný kus? Snad se vošickýmu podaří odvádět pozornost tabulkami s reexporty >:D:no:
... stejně pomalu jako jeho původně přestřelená cena jde pomalu dolu. Škodovka to tak chce, Škodovka to tak má - za jinou cenu by jich mohli prodávat x-krát tolik, ale evidentně jim to takhle zatím stačí.
hm, tento měsíc je to podle mě ale jasně už nový Golf, už jsem jej potkal a ne jednou, ty prodeje (možná) reexportem zas tak zkreslené nebudou.
Každopádně nový Golf se vzhledově povedl, celkově vizuálně zhubnul, zadek je důstojnější než ty rozplizlé světla na předchozím, já bych ho bral tedy hned...s dvoulitrovou atmosférou :-)
Slusny propad u 1er, ale tam bych si klidne tipnul ze kdo 1er chtel koupil ji v prosinci kdy byla akce na fi nancovani 114i a 116d, imho nejprodavanejsi verze.
405 kousku u rapida nechapu a ani nechapu kam se ty auta straci, na ceskych cestach je nevidim. :-)