Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v lednu 2013: Nejprodávanější automobily nižší střední třídy

Mladoboleslavská Škoda obsadila v lednu 2013 v nižší střední třídě první dvě příčky. Suverénní Octavii doplnil její menší sourozenec Rapid.
Zpět na článek
12. 2. 2013 08:49
12. 2. 2013 09:37
12. 2. 2013 09:52
12. 2. 2013 09:59
12. 2. 2013 10:56
12. 2. 2013 14:51
12. 2. 2013 17:34
13. 2. 2013 07:49
12. 2. 2013 09:51
12. 2. 2013 10:13
12. 2. 2013 10:54
12. 2. 2013 11:01
12. 2. 2013 12:49
12. 2. 2013 14:06
12. 2. 2013 21:48
12. 2. 2013 15:17
12. 2. 2013 20:40
12. 2. 2013 22:27
13. 2. 2013 08:59
13. 2. 2013 12:10
12. 2. 2013 10:33
13. 2. 2013 08:46
Avatar - nalimer
12. 2. 2013 08:49
Reexport
Jupíííí. A teraz tabulku s reexportom automobilov. ;-)
Rozbalit vlákno
8
12. 2. 2013 09:37
Re: Reexport
Ale fuj! To by Golf nestál "na bedně" a GTI by musel vysvětlovat tabulky...
12. 2. 2013 09:52
Re: Reexport
hm, tento měsíc je to podle mě ale jasně už nový Golf, už jsem jej potkal a ne jednou, ty prodeje (možná) reexportem zas tak zkreslené nebudou.

Každopádně nový Golf se vzhledově povedl, celkově vizuálně zhubnul, zadek je důstojnější než ty rozplizlé světla na předchozím, já bych ho bral tedy hned...s dvoulitrovou atmosférou :-)
Avatar - Choochoo
12. 2. 2013 09:59
Re: Reexport
Zadek Golfa je otazka. Na zivo mi to teda neprislo nejak lepsi nez G6
12. 2. 2013 10:56
Re: Reexport
Mě příjde krásnější, taková lehčí, prostě atletka :-) Nejspíš tomu v mých očích pomáhají ostřejší rysy, jinak je pravda G7 stejný jako G6, těma zostřenýma plochama je pro mě ale daleko daleko atraktivnější
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2013 15:24
Re: Reexport
Přesně, ostřejší tvary G7 jsou podle mě mnohem lepší.
12. 2. 2013 14:51
Re: Reexport
2x mi isiel novy G7 oproti v bielom prevedeni a voci minulej verzii je akysi divny. Viac sa podoba na ninja korytnacku ala Scirocco a vyzera, akoby dostal kladivom po prednej kapote. G6 bol vyvazenejsi. Odzadu ma zase smutny pohlad.
Kazdopadne sa treba sustredit, aby clovek identifikoval, co ide oproti. Prvy dojem je, ze prichadza vytuneny G6.
Avatar - PeterLuk
12. 2. 2013 17:34
Re: Reexport
U nás je nový Golf na každom rohu a bolo to tak už pred vianocami. ;-)
13. 2. 2013 07:49
Re: Reexport
Já neříkám, že se prodávají málo. To vůbec ne. Cena je slušně nastavená a vypadá tak, jak si cílová skupina přeje. To je naprosto v pořádku.
Ale pokud se počty reexportů od loňska moc nehnuly, pak platí, co jsem napsal.
Avatar - fOE
12. 2. 2013 09:51
BMW 1er a Rapid
Slusny propad u 1er, ale tam bych si klidne tipnul ze kdo 1er chtel koupil ji v prosinci kdy byla akce na fi nancovani 114i a 116d, imho nejprodavanejsi verze.

405 kousku u rapida nechapu a ani nechapu kam se ty auta straci, na ceskych cestach je nevidim. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Choochoo
12. 2. 2013 09:56
Re: BMW 1er a Rapid
Rapida jsem videl jednoho, uvidime jak na tom bude za pul roku. Cigo zatim taky jedno(s polepy prodejce 3) za cely rok ;-)
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2013 10:02
Re: BMW 1er a Rapid
V místním zapadákově jsem jen za poslední týden potkal asi tři. I jedno Citigo.
12. 2. 2013 15:41
Re: BMW 1er a Rapid
405 aut se v těch statisících v celé ČR stratí
13. 2. 2013 07:58
Re: BMW 1er a Rapid
U těch BMW asi sehrála určitou roli skutečnost, že v lednu nejsou Vánoce... ;-)
Avatar - Choochoo
12. 2. 2013 09:54
Tabulka v roce 2012??
Co takhle upravit období v tabulce na 2013.

Skoda, ze neni v tabulce i minuly rok, bylo by to pekne prehledne.
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2013 10:09
Rapid jde nahoru...
... stejně pomalu jako jeho původně přestřelená cena jde pomalu dolu. Škodovka to tak chce, Škodovka to tak má - za jinou cenu by jich mohli prodávat x-krát tolik, ale evidentně jim to takhle zatím stačí.
Rozbalit vlákno
4
12. 2. 2013 10:49
Re: Rapid jde nahoru...
Tak výrobní kapacita Rapidu má být cca. 50tks ročně. 400 ks měsíčně v ČR znamená desetinu produkce, což je víc než dobré.
12. 2. 2013 14:05
Re: Rapid jde nahoru...
Myslel jsem, že 60 tisíc, ale to je jedno, zkrátka celkem omezená.
12. 2. 2013 16:48
Re: Rapid jde nahoru...
A kde prodáš ten zbytek? Dalších 400 - 500 v Německu a to je asi tak všechno.
12. 2. 2013 21:05
Re: Rapid jde nahoru...
Kde? Vsude tam, kde ma Skoda zajimavou pozici. Byvaly vychodni blok, Rakousko, Dansko, Anglie ....
Avatar - strýček BOB
12. 2. 2013 10:13
Fiat...
Koukám, že Fiat Bravo už se asi nevyrábí. To je čisté zoufalství, co tady zastoupení předvádí. Korejský účetní už ostří tužku, na ty stovky milonů Kč nasypaných do reklamy jsou výsledky nic moc. Jak mu to vychází 20-50 tisíc na reklamu za prodaný kus? Snad se vošickýmu podaří odvádět pozornost tabulkami s reexporty >:D :no:

Rapid & Golf :yes:
Rozbalit vlákno
10
12. 2. 2013 10:54
Re: Fiat...
Zajisté máš přesné čísla o ceně za reklamu, když se tu jimi tak oháníš, hoď je do placu, nedělej krávu.

To, že tě korejci dráždí a všímáš si jich více, ještě neznamená, že dávají do reklamy násobky ostatních automobilek, ona taková Škoda se moc zahanbit nenechává, najdeš ji vylepenou taky na každém rohu, nemají si co vyčítat, neber to tak zaslepeně
Avatar - Choochoo
12. 2. 2013 11:01
Re: Fiat...
Vylepeneho po meste si take pamatuji nejvice Rapida a ted misto nej OIII ;-)
12. 2. 2013 12:49
Re: Fiat...
Čísla za reklamu zde byly v samostatném článku, ale už je to delší doba. Tak to pohledej. A pokud se ti nechce, věř, že nejvíc sype do reklamy u nás H/K a myslím Toyota. ;-)
12. 2. 2013 14:06
Re: Fiat...
Za rok 2012? Tak to mi uniklo.
Avatar - Ham.
12. 2. 2013 21:48
Re: Fiat...
Na jedno prodané auto
[odkaz]
12. 2. 2013 15:17
Re: Fiat...
Predaje Fiatu su zvlastne a najma to, ze Sedici (teda prelepene Suzuki) predbehlo Bravo, ked jedine, v com moze konkurovat je cena, aj to len minimalne.
Inak ma skaredsi ako exterier, tak interier. Interier vyzera zufalo [odkaz] a celkovo spracovanie horsie ako v Brave [odkaz] .
Divne su vsak predaje aj v porovnani s konkurenciou, ked napr. s korejcami prehrava iba v jednoduchsom a starsom podvozku. Spracovanim, motormi a dizajnom sa nestratia a skor aj predbehne. Toboz ma vacsi kufor, co sa v miestnom podnebi neuveritelne ceni.
Avatar - autista
12. 2. 2013 20:40
Re: Fiat...
[odkaz] a dej si BRAVO a uvidíš za kolik se dá sehnat.
a nebo proč mi FIAT posílá toto, když jednoho už má, místo toho, aby to dal někam viditelně:
[odkaz]

Jinak Bravo je v dnešních cenách pořád dobrá volba. jen dělají asi špatně, že nepíšou, co vše tam najdete v základu, u Octavie je většina věcí za příplatek >:D
12. 2. 2013 22:27
Re: Fiat...
Ano, tiez mam z ich (ne)konania dojem, ze sa nedokazu predat.
500L za cenu Rapida je neuveritelna ponuka, kdezto napr. Rapid ma vyhodu iba velkosti kufra a skrabky. Vo vsetkom ostatnom je iba horsi a ovela horsi. Vyhrava aj proti dalsej konkurencii ci nemcov ci francuzov v nizsej strednej, len predaje su opat zodpovedajuce miestnej povesti Fiatu.
Navyse prisla Linea s FL a naftakom 95k a to za taku cenu, ze nema vyznam uvazovat ani len nad 301/C-E, kedze stoji na ich cene, ale nie je to auto osekane na minimum.

S tym ospevovanim zakladu je to pravda. Fiat da do zoznamu vybavy 6-8 hlavnych poloziek, kdezto skodovka da uplne vsetko, este aj stropne svetlo a sklapatelny vyduch ventilacie. Tym padom dlhy zoznam posobi uplne bombasticky.
13. 2. 2013 08:59
Re: Fiat...
Bravo od 250 není špatná cena, při té výbavě. Akorát nevím, jestli 66 kW je dnes na tuhle velikost auta dost.
S T-jetem jsme cenově někde o dost jinde (cca 380 tisíc po slevě).
Ale je fakt, že třeba Linea je za cenu těch PSA lowendových modelů a nepodívat se na web, ani bych o tom nevěděl. Frantíci oproti tomu jsou v TV reklamách, na billboardech, dělají akce před obchoďáky... I když zase jsme u motoru 55 kW, byť za velmi pěknou cenu. Akorát - nechce se mi to dohledávat - není ona proti těm PSA o něco menší?
13. 2. 2013 12:10
Re: Fiat...
Bravo s tym motorom je lahsie ako Octa2 s 1.6MPI 75kW, dynamika je takmer porovnatelna.
Tjet je za 349tis., v plnej Lounge vybave za 409tis., co je stale ok.

Linea ma podla katalogu " Fiat Linea je 4,56 m dlouhý, 1,73 m široký a 1,49 m vysoký, s rozvorem 2,60 m" a 500L kufor.
Peugeot 301 ma rozmery: "Length 4442, Width 1748, Height 1466" razvor 2652, takze je dokonca kratsi. Vnutorny priestor je takmer identicky, tam nie je co riesit. Linea ma podla mna aj slusnejsie vyzerajuci interier voci PSA.

Motor ma 70kW oproti 66kW u PSA, takze aj pri 40kg vyssej hmotnosti bez problemov drzi krok s 1.6HDi.
Avatar - qwert88
12. 2. 2013 10:33
i30 jdedolů
Docela se divím,že Golf vystřídal i30 na 3pozici.Pravda je,že Rapidů začíná jezdit víc,uvidíme až příjde ještě nějaká sleva na Rapida,jak se najednou bude všem líbit.Zatím ty co potkávám,jsou většinou převážně předváděčky s polepy.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
12. 2. 2013 11:25
Re: i30 jdedolů
Mě to přijde naprosto v pořádku, že Golf šel před i30. Za cenových podmínek a s výbavou jakou má je ve všech případech lepší volbou.
Avatar - sendador
12. 2. 2013 12:03
Re: i30 jdedolů
S tim se da naprosto souhlasit :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 2. 2013 15:15
Re: i30 jdedolů
ceed rastie :yes:

chcelo by to porovnanie s rokom 2012.... takto clovek nema prehlad.... a nevie to porovnat s minulym rokom ;-\

rok 2012 v tabulke by sa patrilo opravit na r 2013 vazena redakcia :yes:
13. 2. 2013 08:46
Re: i30 jdedolů
Tumáš odkaz:
[odkaz]