Model, o němž se mluví od roku 2005, jsme konečně mohli vyzkoušet také na silnici. Prvních 200 kilometrů ukázalo Škodu Yeti v dobrém světle. Přímých konkurentů mnoho není a na každého z těch nepřímých má Škoda připraven nějáký trumf.
Ja ny som auto bez streneho/pano. okna uz nechcel...dovody:opticky to zvecsi priestor v aute, presvetli, pekne to vyzera pozerat sa na oblohu a nie na nudny strop auta...menej vnika hluk do auta ked vetram cez stresne auto ako keby vetram cez okno....
A niekto tubpoznamenal ze sa moze pokazit elektrika na nom a moze naprsat do vnutra :-) moje ma nudzovu kluku ktorou zavrem pan. okno keby sa pokazila elektrika ;)
Auto bez stresneho/panaromatickeho okna by som uz nechcel...slnecnu clonu skoro vobec nezatahujem...opticky zvecsi priestor v aute, pekny vyhlad na oblohu, nie na nudny strop auta....folie na oknach som presne z toho dovodu aby mi necumeli do auta a jasne aj koli tomu ze to pekne vyzera...cierne folie nemam ;)
A moje panaromaticke okno sa da zavret aj ked odide elektrika na nom...rucne klukou ;)
Tak po těch nových Fábiích, Superbech, Roomstrech či faceliftu O2, to vypadá, že v Boleslavi vypusít ven konečně i slušné auto... Narozdíl od výše jmenovaných se mi Yeti docela líbí, i ta cena není nějak závratná a myslím, že po našich silnicích jich bude jezdit hodně...
Tak za Yetiho tleskám
Tak včera jsem Yetiho viděl naživo. Mám z něj skvělý dojem. Ve skutečnosti je mnohem lepší než na fotkách :yes::yes:
Líbil by se mi s 1.8TSi ale nejspíš bych se rozhodl pro verzi 2.0TDi 4x4 :-)
Myslím že Yeti bude mít v prodejích úspěch
Podle mých zkušeností jsou u nás právě SUV po městě velmi používaná...
Jako druhé auto (třeba pro manželku) bude jen s "předkem" toto TSI velmi dobrá volba..., jen je třeba se zbavit předsudku u objemu 1,2...
Já nevim jak ostatní, ale já tomu superbáckýmu šklebícímu se volantu nemůžu pořád přijít na chuť. Ale jinak zatím nemám výhrady (ještě jsem v něm neseděl).
Proboha neber se zas tak vážně... ;-)
Já psal (né tobě), že je dobře, že panoram. střecha u Yeti patří k těm, které se dají i "otevřít"... a naštěstí ne k těm
u kterých to nejde, např. kvaska (nebo ty "pežoty" jak sám píšeš)...
Osobně! totiž vůbec nevidím důvod si tento typ pevné! panoram. střechy (jako má např. kvaska) vůbec pořizovat...
Že to stále nechápeš a přitom to pořád dokola řešíš už opravdu hraničí s tou tvou (tebou napsanou) demagogií... :*)
P.S. Pro upřesnění: nějakou clonu mají celkem logicky všechny...
tak ještě jednou,je to jak jsi sám poznamenal ,panoramatická střecha (jako třeba u pežotu,atd...)ergo nemá otevírání,ale jen roletu,která se elektricky zatáhne a zabrání průniku slunce do kabiny.není to klasické střešní okno.pro ty méně chápavé jedna poznámka,když ho tam nechceš,tak si ho tam neobjednávej...nevím co furt řešíš ;-\
p.s.nemusím nic okecávat,nota bene tobě,toto už hraničí s demagogií
Tak "už tam NENí" ;-)
PS: Myslím že to omezení sundali tak hodinu po vašem průjezdu (no možná 24 hodin :-) už tam není docela DLOUHO ;-) - nyní "brzdíte" opravdu až v té poslední (pravotočivé) zatáčce..
Pěkný den (když se dá v klidu jet alespoň těch TEMPOMATových 136 km/h :-)
No jel jsem tam asi pred 3 mesici a bylo tam 120kmph. Je ale fakt ze casteji jezdim horem po A4. Taky u nas jezdim na tempomat skutecnych (ne tachometrovych) 136 - 137 kmph ;-)
To že ta střecha nejde u kvasky ani pootevřít, ani odsunout..., nějakou clonou v "elektrice" prostě zase "neokecáš"... 8-s;-)
Proč není v "elektrice" rovnou ta panoramatická střecha...?
Dovedeš si představit třeba i běžné (prosklené) střešní okno bez možnosti jej alespoň (jakkoliv) pootevřít...? ;-\
P.S. Rozhodně jsem neměl na mysli "pohřební" Passaty o kterých jsi psal..., ale jestli si opravdu myslíš, že zatmavená skla z výroby, nebo datečně aplikované fólie se používají (u nás i na celém světě) jen proto, aby do auta nebylo vidět, pak je zbytečné ti dál cokoli vysvětlovat... :-!
vždyť to je panoramatická střecha dokonce s elektricky ovládanou clonou,takže já nepotřebuju nic okecat ;-)
p.s.černej prasat s černejma oknama-neznám větší kliše...tzn,že okna se většinou zatmavují proti čumilům-kapišto ;-) tímto končím...p.p.s.tomu tvýmu post scriptu jsem moc nerozuměl
Zní to "jak to je" ;-)
PS: A rychlost omezená na 100 km/h tam kdysi bývala, neb tam stávala "kolona" čekajících kamionů, dnes je rychlostní omezení až .. nevím, 1 km před hranicemi? Prostě to "akorát" vyjde, že když tam "ťuknete" do brzdy a vypnete tempomat ... hranice opravdu projíždíte onou (skoro)předpisovou 60 km/h rychlostí ... a dál se pak "vlečete" oněch 130 (no já si na tempomat dávám tak 134-136 km/h).
Když jsem před časem slyšela o tom návrhu na to, že na této dálnici (Rozvadov-Praha) bude (možná) povoleno 160 km/h, při jednom relativně POZDNĚnočním návratu jsem CELOU trasu od hranic až ke kraji Prahy projela na TEMPOMATových 160 km/h (tedy samozřejmě krom toho "miniTUNELu" kde je 80ka) a je to NEuvěřitelně "příjemnější" - NEnažene se tím asi zas tak MOC času (20 minut?), ale "pocitově" vám cesta "uteče" DALEKO rychleji a alespoň já se cítím i "méně unavena" - těch 160 km/h je shodou okolností pro Brumlu taková "optimální cestovní rychlost", když nikam NEspěcháte, chcete jet v klidu a pohodě a přitom se vyloženě NE-LOUDAT ... a popravdě je to (dle mne) "vhodná dálniční rychlost" i pro mnohem "slabší" a "menší" motory/vozy než je třílitřík v C5 ;-)
PPS: Asi jste tou cestou již DELŠí dobu NEjel - "dopřejte" si "výlet", jedno zda do Nürnberg či "dolů" do Regensburg ...
Šťastnou cestu :-)
Prosvětlení interéru zvládne jakákoli panoramatická "střecha"...
a ta tvoje "speciální"(haha) funkce větrání ten "skleníkový efekt" pouze minimálně zmírní...kapišto :no:
Tohle prostě neokecáš... ;-)
P.S. Vidím na autech v běžném provozu, jak velmi žádoucí je, nejen u nás, to tvoje "prosvětlení interiéru"...
Většina má zatmavená skla buď přímo z výroby, nebo dodatečně fóliema a to většimou nemají ani menší střešní okno...
Tvé nadšení bych poněkud tlumil, současný systém finančně alespoň částečně, ale většinou podstatně motivuje lidi, nemít v silničním provozu (včetně pouhého parkování), zbytečně více vozů (především starších) na "jednoho" majitele-řidiče, tato určitá autoregulace by byla velmi narušena...
Navíc pojistky např. na období vánoc apod., nevím, nevím co na to pojišťovny...
A např. různé firmy, ale i autopůjčovny by tyto pojistky neplatily vlastně vůbec...?
Takže konečný efekt... méně vybraných peněz za více aut...
Ve švajcu se to třeba pořešilo tak, že jeden majitel měl např. na dvě auta jen jednu SPZ, která tak nebyla reg. na auto, ale na jeho jméno a auto bez SPZ, nemohlo vůbec na veřejné komunikace, včetě parkování...
Tedy krom posledních 7mi slov se mi váš příspěvek MOC MOC líbí! :yes::-)
PS: NEchcete to zkusit PROSADIT i "v REÁLu"?
Nějaká změna (v česku) je stejně NUTNÁ a "když už, TAK už" - já se "hlásím" a váš návrh PODPORUJi ;-)
Pěkný den :-)
To je fakt. Coswotha nepodceňovat. V 8:23 to psal, takže předpokládám, že sledovací oddělení internetových diskuzí ve Škoda auto nejpozději v 8:24 vyhlásilo nejvyšší poplach, chvilku trvalo, než vrtulníky narychlo dopravili generalitu a od 9:30 probíhá brainstorming, co tedy udělat s cenou OII.
Už se nesměju. Otázka "národní" bezpečnosti.
kdybych vlastnil tři auta, tak bych mohl jet stejně jen jedním a případnou škodu způsobit pouze jedním a ne třemi naráz. Pokud by mým autem chtěl jet někdo jiný, musel by mít své povinné ručení.
K té manželce/přítelkyni ... pokud by jela jen jednou za rok, musela by mít své pojištění. Počet výjezdů by nebyl rozhodující(není jak sledovat), takže by platila jen za období (třeba rok, období prázdnin, období vánoc ... nebo prostě vybraný měsíc). Vícenáklad by to nebyl, stejně bych teď musel platit za dvě auta, protože s tím svým jsem pořád na cestách a asi bych jí ho ani nesvěřil.
A kdybys vlastnil třeba tři auta? A co třeba manželka která má řidičák a vyjede jen "jednou" za rok? Platila by "stejně" jako ty? Nebo by už raději k vůli pojistce přestala jezdit úplně?
Ale o tom už si psal jako o plusu (navíc): "zdokonalili to čo bolo nanič plus pridali lepši vzhľad plus zas o kusok lepšie spracovanie...", ale mně spíš zajímalo to první, to "něco na nic", jako něco opravdu zásadního... ;-)
Ano, výchozí stav by byl, že by platili všichni stejně, případně podle délky vlastnictví ŘP. Bonusy by nabíhaly s bezškodným průběhem, malusy s každou zaviněnou DN. Odpadly by tak pojišťovací podvody, jezdilo by se i se služebníma auta slušněji.
Nechápu totiž, proč slepej dědula se 105tkou, kterej šestkrát do roka odře sousedovo superba, měl platit míň než já s dlouhodobým bezškodným obdobím, byť jezdím s 240ti koňovým 2,3T.
Troufnu si tvrdit, že když si uděláš anketu u "neautomobilové veřejnosti" tak právě těch 96% ani nebude tušit, že nějakej Nissan má něco společnýho s Renaultem.
K těmhle "řečem" servisáků už jsem hodně rezervovaný. Jeden ti řekne tohle a druhý támhleto. Pak jsou z toho "zaručený" rady jak se Renault musí rozpadnout po prvnim nastartování, nikdy Opla, nikdy Ford, francouze jakýhokoliv už vůbec ne, nejlepší koncern, nejhorší koncern, turbo na 1,9 TDi max. 10 000km, jedině japonce, nikdy japonce,na japonce jsou drahý díly, Honda nejlepší mechanicky, když už francouze tak hlavně ne itala atd....
no tak popracovalo sa na vzhľade čo výrazne prospelo...interier sa tiež zdokonalil dostal dokonalejšie tvary a zas o trochu kvalitnejšie plasty.celkovo je g6ka prepracovanejšia mam z toho auta dobry dojem.samozrejme motory tiež nove a myslim,že ešte nás par vylepšeni bude čakať
napríklad,viem,že je to často diskutovaná téma,ale tak samozrejme pokial ide o G6 na mieste by skôr bolo napisať,G5 1/2...zdokonalili to čo bolo nanič plus pridali lepši vzhľad plus zas o kusok lepšie spracovanie...ostatne asi za naj facelift od VW považujem Polo 99-21 sice sa to predávalo len dva roky,ale velmi dobre a kvalitne spravene...
Já "vím" (chápu) JAK jste to myslel, ale tyhle "malé" automobilky zas dělají auta více "sudcem" a mně jsou docela SYMPATICKÉ (a "autosním" o Bristol Fighter a Caparo ;-)
A teď už OPRAVDU dobrou :-)
CELOautomobilky dělají obykle "CELÁ" auta "svá", tedy aspoň jejich "zákl. části"..., jako podvozkovou plošinu, karoserii,
motor... a ne pouze některé z nich..., nebo jen určitým způsobem jimi upravené...
Tak žádný "plod" aktivit těchto malosériových CELOautomobilek ;-) bohužel NEvlastním, ale něco "atraktivnějšího" než Brumla by se možná "našlo" ;-)
(to NEJ"bombastičtější" stojí bohužel poslední dva týdny už dealera a je na prodej)
PS: Že jsou v tom vašem odkazu skoro VŠECHNY vozy co jsem vyjmenovala - to je skoro k NEvíře!! ;-)
Dobrou :-)
Já vím, že se nenabízejí společně, Octávie 1.8TSI, Golf 1.4TSI...atd. Filozofie je to trochu "přizdisráčská", ale motor je srdce a případný poruchy vyhřívání sedaček nebo navigačního systému mě tak nerozhoděj... ;-)
Nepiš s čím bys nejela, ale spíš s čím bys jela...
Pokud by to bylo něco z těch malosériových "poloautomobilek"
o kterých si tu psala, tak bych si (v některých případech) asi dal nakonec říct...
Forester je určitě pojem a k nezaplacení hlavně bylo když tam někdo měl 2.5turbo a s autem, jež mělo s prominutím vzhled prašivýho psa, to nandal kdejaký leštěnce s turbodieselem. :-)
Já teda sice jezdím s autem co má elektické okna všude a druhé nikde, ale že bych kvůli pár otečení kličkou plakal, natož vzadu, kde jsem neseděl panečku nějaká ta pětiletka to už bude, to ne.
Vzadu nesedím, do Yetiho klimu, jedině kam se hodí el. okno jeu spolujezdce když se třeba optat na cestu...
Ano, je tam jedna věc navíc, která se může pokazit, ale s touto filosofií bys měl vypustit téměř komletní příplatkovou výbavu...
Navíc si u konkrétního modelu nelze vybírat mezi 1.4TSI(160PS) a 1.8TSI(160PS), protože se tyto motorizace nenabízí současně pro určitý jeden model (typ)...
No ono když do ní šoupneš 2.0dCi a nějakou výbavu, tak jde cena k miliónu. Mluvím o Q+2. Tak to by mi teda mohli....radši nabídnout Pathfindera. To je aspoň kus neotesanýho auta. :-)
... OBDIVUHODNÉ - a jaký je váš "nej-(oblíbenější)" Wiesmann (?), a co (máte rád) od Alpina a co říkáte na RUF a nebo Artega či 9FF? A jak se vám líbilo Z8? A "skoroněmecké" KTM by se "vešlo"? A pamatujete Z1 - TO byla tehdy docela BOMBA - tedy MNĚ se lííííbilo! A co váš názor na Irmscher a Gumpert Apollo? A berete za "německý" i Bitter? ;-)
K tomu jen drobná poznámka. Jel jsem s 1.8TSI 118kW(parádní motor) a o 1.4TSI twincharger čtu samý superlativy. Ale kdybych si vybíral z těch dvou bral bych 1.8 právě z důvodu přeplňování, zkrátka je tam o ten kompresor míň věcí, co se můžou podělat... :-!
To ano, ale i např. Tiguanu a Tiguan zase Q5 u které už můžeš mít k 4x4 nejen DSG, ale k tomu i silnější verzi 2.0TDI(125kW), která v Tiguanu není ani s tím tiptronicem (pouze u 103kW), ale pouze s manualem.
P.S. Samozřejmě, že Q5 je konstrukčně hodně odlišné od Yeti/Tiguan, ale učitě tu nejde jen o to...
Benzínový šestiválec (3.2/3.6) je u VW/Škoda jediná vyjímka, kde se kombinuje 4kolka s DSG..., navic se tahle motorizace naopak nenabízí s manuálem, ani pouze s předním pohonem!
U žádných čtyřválců se DSG se 4x4 nenabízí.
Jediná reálná šance u YETI na 4x4 + automat je u motoru 2.0TDI (103kW) + 6st. tiptronic, což je nabízená kombinace i v Tiguanu,
z větších čtyřválcových benzínů, nabízí VW tiptronic až u motoru 2.0TSI, který v Yeti není nabízený ani s manuálem... :-!
Zakladni ceny v Nemecku:
1,2 Tsi 17 990 euro
2,0 Tdi 4x4 22 690 euro
Sice me Skodovka docela nastvala, ze pri uvedeni zakladnich cen rikala, ze zakladni ctyrkolka za 459 tis uz bude mit klimu a tonovana skla v zakladu a ted po "cenove euforii" na webech zase rika, ze klima a tonovana skla budou az ve vybave Active za 499 tis :no: Ale porad lepsi, nez ceny v Nemecku (ikdyz v nich bude urcite lepsi vybava -alespon ta bezpecnostni)
ehm... jakočtyřkolka >:-[]
PS: Ať se jmenuje klidně "xedlah" ;-)
PPS: hedlax, dexhal, lahexd, dlexah, xaheld, dexahl, ledahx, dahxel .. a asi ještě chvíli tak nějak dál.. :-)
Pěkný den (třeba se Symmetrical All-wheel drive - "vidíte" KOLIK je TADY "kombinací písmenek"? Tak asi o TOLIK je "lepší" než "xedlah" ;-)
Myslis DSG se ctyrkolkou....
Tam pokud vim neni zas takovy problem s DSG plus haldex ( viz Superb 3.6 FSI ), ale pry problem DSGcka v terenu. Ale urcite by s automatem 4x4 prebrali dost zakazniku.
Asi první moderní škodovka, která se mi opravdu, ale opravdu líbí :yes: Akorát je Škoda, že v nabídce motorů není žádná atmosféra, ale to je holt daň době ;-\ Ta 1.8TSi taky nevypadá špatně, ale chtělo by to automat. A výmluvy, že si hladex nerozumí se čtyřkolkou neberu, tak ať tam dají klasiku tiptronic.
Vůz v takto obsáhlé výbavě a vzadu k ovládání oken opět klika od flašinetu.To je celá Škoda.To co je u konkurence dávno samozřejmostí,u Škody stále žádat a doplácet.Tím mně osobně vždy odradí.A je to tu zase...Jinak Yeti pěkný,ale klikou ať si točí někdo jiný.
SOUHLASím - dělení dle OBJEMu motoru mělo být v česku již dáááávno změněno/upraveno
PS: Ale poslanci zatím ještě ani NEzvládli "doopravit" NEsmyslný silniční zákon (pa)ministra dopravy Šimonovského (díky němuž také dosud NEní dálnice do Ostravy a Rzeczpospolita Polska), který platí již 3 roky? A obávám se že tím dalším ministrem "navrhovaná" změna na 160 km/h na některých nových dálničních úsecích přes ně TAKÉ NEprojde.. ;-\ :no:8-s
.. což mne docela "muzí" (!), neb když u Waidhaus/Rozvadov "přibrzdím" z nějakých 190-200 km/h na 130 - mám pocit že mohu jít vedle auta (rychleji) pěšky ;-)
Já teda nevím, ale kdo dá přednost Octavii tour, před OII (i s ohledem na cenový rozdíl), od toho bych si při kupování auta radit určitě nenechal... ;-)
Když už jen podle jednoho parametru, tak určitě spíš podle toho výkonu než objemu...(jako běžně venku)
Dnes platíš např s atm. 1,9D (asi 64PS) Felicie, Polo apod., mnohem víc než za Šíro s 1,4TSI (160PS), nebo za 1,2TSI (77kW), která už je v Golfu, Yeti a má být dokonce asi i v Passatu, zaplatíš stejně jak za nejslabší haťapku ve Fabii...
Zohlednil bych hlavně výkon a částečně třeba i celkovou hmotnost...
Já ten "rozdíl" v konstrukci CHÁPU (vím/znám), ale NEchápu PROČ se ty motory "překrývají" (jsou i z jízdy "pocitově" STEJNÉ, tak proč Proč PROČ se vlastně ten 1.8 vůbec vyrábí?? Není de facto "zbytečný"?)
Čistě TEORETICKY - kdybych JÁ "rozhodovala" ve Wolfsburg, tak bych "mozkovou i finanční kapacitu investovanou do 1.8T poslala raději na vývoj 1.6 TDi ... například, nebo něčeho NAD 2.0 TDi - je tu několik konkurenčních 2.2; V6 2.7 TDi by také potřebovalo "aktualizovat" ...)
Já motory vw NE"probírala" nějak důkladně, to jsem jen "střelila", ale JAK jsem to myslela jistě "chápete"..
Pěkný den ;-)
...asi dobrej oddíl...
Ne vážně, říkal mi to mechanik co dělá pro Škodovku od 120tek. Rozhovor byl na téma, že by si radši koupil Tour než OII, když to vidí. A tohle jmenoval, že mění normálně kus za kus na počkání, že to je velmi časté.
musim sa doplnit, aby si zase nebol jednicka, ano viem, ze ta 1,4 TSI ma rovnaky vykon ako 1,8TSI a ze 2,0TSI je vykonejsia, takze sa to tak uplne neda porovnavat. >:-[];-)
Rozdíl není v max. výkonu, ale konstrukčně je zásadní rozdíl v tom, že 1,4TSI(160PS) je přeplňovaná dvakrát (K+T) a 1.8TSI jen jednou (T).
Např v ČR má 1.4 ještě stále trochu podivnou výhodu ve formě nižší pojistky...
... není to trochu "nesmyslné" PLÝTVÁNí prostředky a kapacitami vývoje, mít dva stejné (různé) motory - když mezi nimi NENí žádný rozdíl??
Já to asi nějak NEchápat ;-)
Pěkný den :-)
Ani si nemyslím, jel jsem např. s 1.4TSI i s 1.8TSI (obě shodně 160PS) a nějakou výhodu většího objemu 1.8 jsem vůbec neregistroval... "přeplňovaný benzínový" objem 1.2, 1.4 a 1.8 v různých výkonových variantách může pokrýt velmi dobře spektrum různých požadavků i bez "meziobjemu" 1.6...
dle reálných fotek se mi líbí čím dál víc , dle mojí volby by byl 1.8 TSI 4x4 , v té bronzové metal. + sun paket - tak to máme bratru za (ambition 599.800+ cca 13.000 metla + cca 6.000,- sun paket) necelých 620.000 tis - coz na 4X4 s tímto motorem a výbavou docela jde :yes:
Ehm ... tak preto sa Q tak dobre predáva (resp. určite predával - aktuálny stav neviem) ... to ako pri tých ľuďoch stáli s pištoľou pri hlave a tak podpisovali zmluvy ...už to chápem.
Jsou to jen fotky, v Brně jsem to trochu prolez a nic hrozného jsem nenašel... beru tu jako malé SUV od Škodovky za určitou cenu... na zpracování interiéru Q5 jsou logicky jiné nároky..., ale ve srovnání s tím Kvaškou, SX4, příp. stále předhazovaným Forestrem, interiér i celkově vzhledově fakt dobrý...
no zkus se zeptat svého servicemana, jaká je životnost okenní lišty u řidiče na OII :-! soudružsky zmizla výztuha, takže pokud si (jako většina) opíráš loket o dveře plast promačkáš, začne vrzat a viklat se
panoramatická střecha je dobrá pokud má slušnou clonu...
možná máš ty fotky jinak řazený, mě se prostě nelíbí hranatý roh dveří co se týče obložení, a pohled zevnitř na oblý vnější plech, a ty okenní "parapety" taky nic moc - už chybí jenom truhlíky na macešky jako doplněk výbavy >:D
Yestli nám tu představí každé vyrobené auto tak to potěš.... :no:auto.cz - nuda...jdu na automix.cz - tam mají spoustu novinek o dva dny dříve. Nejsou tak hezcí jako tu, nejste tam vy, účastníci, ale nečtu každý den o jednom a tom samém. :no:
Co je na nich tak hnusného? Ta ponaramatická střecha se dá aspoň odsunout...ne jako třeba u Kvašky, kde je dobrá leda tak na pěstování rajčat... :no: ;-\ :*)
odpovedel sis na vsechno sam a spravne;) jen ta fotka, kde auto jede ve vode a jakoby rovne, znamena, ze ve vode nevidis mirne natoceny kola, proto prisvecuje...trochu ta fotka klame
Chtěl bych se zeptat redakce, jakou funkci mají jednotlivá světla.
Spodní část kruhového světlometu uprostřed bych tipnul na mlhovky, asi s corner funkcí. Na několika fotografiích svítí jen jedno a přitom jede auto rovně, co to? Nad těmi "mlhovkami" to jsou denní světla nebo parkovačky? Vedle hlavních reflektorů směrem do středu jsem totiž viděl ještě žárovku, co vypadala spíš na ty parkovačky.
Díky za odpověď
Design mě příjemně překvapil, krabicoidní záď se mi nejdřív vůbec nelíbila, ale je mi čím dál sympatičtější a bude to i praktické.
Otravuješ. Yeti je zkrátka trefa, který nemá moc přímých konkurentů. V článku vyzdvihují hlavně jízdní vlastnosti čtyřkolky. Chová se živěji, méně se naklání a přitom je komfortnější než OII. Dalším plusem a to hlavně ve srovnání s Qashqai je interiér a sedadla. Dále je to základní motorizace Nissanu, kterou je atmosférická 1.6, stojí o 60tis více než Yeti a čtyřkolku dostaneš až s 2.0 benzinem za 580tis. Tak se probuď.
Znie to isto divne,ale momentalne ma najviac zaujima facelift dvoch konkretnych modelou VW Transporter T5 a Caddy >:D dufam,že sa vydaria oba facelifty jako je to u VW zvykom :yes:
presne tak rovnaka technika jako v renaultoch nevzbudzuje dobry pocit...ale uprimne včera som videl naživo noveho Grande Scenica a fakt,že dobre vyzera ...klasicky megan sa mi vôbec nepači,ale ten grand scenic je bomba
fuu ,že octavia klesnuť s cenou pod ceeda?? si snad delaš *...je to kravina ceed sa kvalitou spracovania na octaviu z daleka nechyta.Kia si môže dovoliť isť na ceny ake ma predsalen pozri na kvalitu spracovania jednotlivých modelou kie a pochopiš,že tie peniaze si pytaju pravom >:-[]
Mně se dosud líbil pouze ve stříbrné. Teď musím uznat, že mu sedne i tmavší barva. Důvod je stále stejný. Je třeba zamaskovat přísně vodorovné rozdělení nárazníku přes celou šířku vozu (žabí tlama). Stříbrná to potlačuje splynutím se spodní střední částí, tmavá barva s bočními černými. Tmavá barva navíc v masce zvýrazní tvar světel.
presne tak, tá tmavá bronzová (hnedá) jej veľmi pristane, oveľa viac ako strieborná a ďalšie farby...snáď prvá Škodovka, o ktorej by som bol schopný uvažovať...vo výbave Experience to môže byť slušné "brko" pre rodinu na ceste za zážitkami... :yes:
Taky mne napadlo, zda nebyl celý vývoj Roomsteru zbytečným. Roomsteru prostě přibyl na trhu vážný konkurent. Oproti Yetimu má pouze hezčí zadní světla, jinak nic. Zdá se mi, že automobilky chrlí nové modely, které se příliš překrývají se stávajícími. Není to už zbytečné mrhání prostředků na vývoj? U Škody mi stále schází lacinější podvozek pro 5 lidí, na němž by se dalo postavit auto pro zákazníky, kteří nemají na Octavii a koupí nakonec Logana (Octavia I. se nebude dělat věčně) nebo užitkový vůz (po Felicii Praktik a Pickup tady Škoda zcela vyklidila pozice pro konkurenci).
vždyť je to normální auto,nebo jste čekali,že to bude mít bubnový brzdy a kazeťák?je 21.století...auto jako který jiný daný kategorie.mě například přijde hezčí NISSAN QASHQAI a nikoho s tím neotravuju.prostě obyčejný auto,který ničím neoslňuje,notabene ani cenou ;-)
Na tom neco je, kazdopadne "recenze" je to vyborna a i yeti me prekvapil, cekal sem sedou mys a pritom to vypada jako dobry auto. Zitra si do nej sednu a uvidim jak vypada nazivo.
Keby som nevedel ze to je Skoda, a samozrejme, nemalo by to aspon typicku prednu masku Skody, tak by som dal ruku do ohna, ze Honda reinkarnovala svoju HR-V do nove modernej svizej podoby.... :-!
Tak tohle se hodně povedlo. V té tm. bronzové vypadá parádně. Stříbrný dekl vzadu zespoda dá vzpomenout třeba na Volvo. Chválím i krabicoidní design, skrytý C-sloupek a zejména zarovnanou spodní hranu oken. Zkrátka, vizuálně dotažený Roomster s něčím navíc. :yes: