Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Audi S3 Sportback: Pět dveří a 300 koní

34 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..po MERCEDESu A 45 AMG s 360ti PS říci.. 😉
blowiik
...než to, že počkáme a uvidíme s čím příjde RS3. 😉
Pitto
.....a potom počkáme a odpraceme toho nebohého medvedíka z cesty :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu majitel BRISTOL Fighter-T nebo Ferrari F12 Berlinetta či Pagani Huayra apod., ten by SNAD mohl o voze jakým je Mercedes A 45 AMG říci něco podobného, fanda audi (R)S 3 (co by rád jezdil za 2 l na 100 - chápu-li vaše AUTO SNŮ správně) ten asi spíš NEeee 😉
Pitto
Noo majitel vozu Ferrari , Pagani , Bristol a t ď by vedel o aute ako je Mercedes A 45 AMG, 2.0 turbo asi toľko , že je to Mercedes...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak bych to jen řekla...asi takhle: NEsouhlasím 😉
Aneb JÁ si majitele (třeba) Ferrari co o MERCEDESu (CL)A 45 AMG ví "a zná" docela DOVEDU představit 😄
Pitto
No neostáva nič iné ako počkať na ich porovnanie..
Dufam že tento nadupaný Mercedes A 45 AMG ( osobne sa mi veľmi páci ) nedopadne ako jeho väčší bratia C 63 AMG a E 63 AMG v súboji s Nemeckou elitou, ako je Audi RS4 a BMW M3, či RS6 a BMW M5..
Nezabudnime že Audi s Hothatchom už čo to preskákala, no predchodca Mercedesu je bohužial najsilnejšia verzia A 200 Turbo, áno tá škatuľka..
Sám som zvedavý 😄
_MT_
O generaci zpět existovalo A 32 K, které mělo přeplňovaný šestiválec. 😉 Jestli si dobře pamatuji, 370 koníků, 450 Nm a vyrobilo se jich myslím 10 (jedno stálo zhruba jako dvanáctiválcové Ferrari). Tomu říkám jedno splašené mini-MPV. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Tak to už vyjde o dost levněji Golf VI HGP 4x4, 745 hp, 945 Nm 0-300 za 22sec za kterým si střelí do gatí třeba i Aventador s trojnásobnou cenovkou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale jen bVWb by dal přednost "šílnému" (-ně nabušenému) GOLFu před Aventador(em), F12, Hyuara apod.
PS: Aneb výkon je důležitý, ale zdaleka ne NEJdůležitější, aneb auto jako takové je daleko Daleko DALEKO důležitější než doabsurdnavytuněný motor (schválně kolik km provozu asi tak přežije.. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tím srovnáváním je to TĚŽKÉ - u testů STRAŠNĚ záleží KDO je dělá a JAK je dělá (jen nepatrně jiné nastavení "kritérií" může ZCELA proházet pořadí...
PS: Já se třeba nechala "ovlivnit" a poněkud PODceňovala E 63 AMG, pak byla majitelem svezena a je to vůz který "překonává" schopnosti (to bude jen "volný odhad") tak 99% řidičů 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..ano, na BMW M2 jsem také docela zvědavá.. 😄
blowiik
:yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes:
vanos
"Konkurentem" S3 ze stáje Mercedesu je spíše A250 Sport, které sice stojí o 2k Eur méně, ale zato má horší výbavu, o 90 koní méně a chybí mu pohon 4x4. 😉
ryccardo
Já myslím, že pro normálního smrtelníka to je zanedbatelný rozdíl. Obojí je vražda na kolech a rallyeový závodník by o obojím řekl, že to moc nejde 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
SOUHLASím 😄
PS: Asi tam mělo být "nej(e)de", ne? 😉
ryccardo
jj mělo. Sem to překouknul. 😉
jossalito
Jó, mercedes, čtyřválec, dvoulitr, haldex, kdepak jsem jen slyšel posměšky na tuto kombinaci v souvislosti s jinou značkou? >😁
Avatar - mustafa
mustafa
Než tu začnete plácat o Haldexu, zjistěte si souvislosti 😄
jossalito
Copak todle Áčko nemá elektronickohydraulickou lamelovou spojku? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano (to k té vícelamelové spojce), ale Haldex (výrobek švédské firmy Haldex AB, nebo-li Halda Fickurfabrik AB a 4Matix firmy Mercedes (přestože OBA používají vícelamelovou spojku) NEjsou to samé.. 😉
jossalito
A všimla sis, že jsem použil u Haldexu malé písmeno?
Bylo to psané s nadsázkou. Což ti opět nedošlo. A že je princip funkce to samé, to je to, o co tu šlo. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak "ok" 😉
Byť haldex i Haldex je "to samé" (sorry 😄
a vícelamelovou spojku (logicky) používají VŠECHNY takovéhle systémy...
PS: Z nichž (když to někdo POTŘEBUJE) jednoznačně preferuji systémy "obrácené" ála Jaguar, Infiniti apod. (a můj FAVORIT č. 1 je řešení ve Ferrari FF a v (mnoha) budoucích/připravovaných Maserati 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Princip je stejný, používají elektro-hydraulicky ovládanou vícelamelovou spojku integrovanou do jednoho bloku s diferenciálem od Magmy. Tady je popis.
do vyhledávače si dej autoforum.cz/…rcedes-a-b-a-cla
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že jsem "ohrnovala nos" na podobnou kombinaci (s výrazně MENŠÍM výkonem) ve voze STŘEDNí třídy? Ano - to si pamatujete DOBŘE 😉
PS: K tématu HALDEX o kousek "vedle" - aneb já dnes 00:55 😄
PPS: To víte, Subaru (a jeho Symmetrical AWD) je jen jedno :yes: 😉
PPPS: Nové A je mi "sympatické" od té chvíle co jsem si do něj loni v GENFu (Ženevě) sedla.. 😄
..a jeho "varianta" CLA, ta se mi líbí opravdu MOC 😉
Ale kdybych si byla bývala plánovala nákup vozu nižší střední, zřejmě bych byla počkala na BMW 235i (nebo M2 😄
jossalito
Jde vidět, žes to opět nepochopila. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vaše NEJFREKVENTOVANĚJŠÍ věta poslední doby, ne? 😉
Jako obvykle to NEvysvětlíte, nebo? 😄
simson33
Manuál asi zůstal ve Sportbacku nastavený shodně jako v S3, ten rozdíl 0,2 odpovídá vyšší váze, ale DSG pro Sportback bude mít evidentně převody odlišné. Docela by mě zajímalo, jestli upravili stálý převod nebo jen zkrátili jedničku a dvojku. Každopádně těch 5 sek. vypadá na relativně civilní S3 Sportback jako slušné číslo. A už teď je jasné, že budoucí RS3 půjde pod 4,6 sek., které dnes prezentoval Mercedes pro A45 AMG. Můj odhad je 4,2 - 4,3 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak když je něco z 0-100 km/h o 3 desetiny (jedné) vteřiny rychlejší to je JASNÉ že to je LEPŠÍ 😉
PS: Já bych řekla že NEJlepší bude (nejspíš) BMW M2 (a jestli bude mít zrychlení na 100 o desetinu lepší/horší s tím NEmá skoro ŽÁDNOU souvislost... 😄
..ale já jsem BLONDýna a holka, takže tomu možná (vůbec) NErozumím.. 😉
simson33
Ať se dívám jak se dívám, nikde nevidím, že bych napsal, že RS3 (ve které nikdo nejel) bude lepší než A45 AMG (ve které taky krom testovacích jezdců nikdo nejel). Rozdíl ve zrychlení v přímce nevypovídá o ničem jiném než o rozdílu ve zrychlení v přímce 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pardon pardon. Tak s tímto (plně) SOUHLASím 😄
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Já vám nevím. Audi, Haldex, pětidveřová kastle, spotřeba 7 na sto, ... Tomu bych hot-hatch fakt neříkal. Za opravdový hot-hatch beru minulou Hondu Civic Type-R nebo Megane RS. To jsou drsné přemotorované předokolky, navíc s točivou atmosférou.
Avatar - white label
white label
Tak zrovna ten MRS atmosféru rozhodně nemá.