Novinky
Obavam se, ze pan se se zarukou plete... vyrobce by musel nejdrive dokazovat, ze reklamovana porucha byla zpusobena neodbornou upravou...
To, akoze nema dost prace v Kii alebo to je, ze akoze nezavisli odbornik?!
Nech nam jasne a v bodoch napise o ustretovosti a zaruke Kie pri prestavbe Kie na LPG pocas "7 LET ZARUKA KIA"?
Nech nam jasne a v bodoch napise o ustretovosti a zaruke Kie pri prestavbe Kie na LPG pocas "7 LET ZARUKA KIA"?
...
www.denik.cz/…acala-nabizet-lp… - Preložiť túto stránku
3.2.2013 – Tomáš Kleissner, ředitel poprodejních služeb KIA MOTORS CZECH, vysvětluje nesporné výhody nového LPG programu Kia😒br />
P.S. Dufam, ze tu nebude nabuduce napr. riaditel spolocnosti Benzina hovorit a lakovani vozidiel a riaditel Param👋Mogul o pneumatikach.
www.denik.cz/…acala-nabizet-lp… - Preložiť túto stránku
3.2.2013 – Tomáš Kleissner, ředitel poprodejních služeb KIA MOTORS CZECH, vysvětluje nesporné výhody nového LPG programu Kia😒br />
P.S. Dufam, ze tu nebude nabuduce napr. riaditel spolocnosti Benzina hovorit a lakovani vozidiel a riaditel Param👋Mogul o pneumatikach.
No a jak to "je" s motory jako TSI, GDI, T-JET, TCE to se člověk v článku nedočte. V době, kdy se to přímovstřikovými benzíny jen hemží... :no: .
E😜ert na LPG popsal problemy dost povrchne. Neni pravda, ze jsou v podstate vsechny benzinove motory vhodne pro zastavbu, to plati tak mozna pro tu Kiu kde dela. Nejvetsim problemem LPG v posledni dobe je prave ubytek motoru vhodnych pro zastavbu, vyrobci LPG systemu tezce nestihaji vyvoj motoru. Realne treba u koncernu dneska vetsina motoru neni pouzitelna pro vestavbu a pokud uz nahodou jsou, tak jsou to zakladni motory se zoufalou dynamikou. Kdyz si vezmeme novou OIII, jako vlhky sen ceskeho motoristy, tak tam neni jediny motor pouzitelny s LPG.
Poznamka o moznosti vjezdu do podzemnich garazi je mimo misu, neznam jedineho majitele verejnych garazi, ktery by nove legislativy vyuzil a umoznil vjezd LPG aut. Vsichni maji a budou mit zakaz, protoze je to pro ne jednodussi. Majitel LPG auta ve meste tudiz nikde nezaparkuje, coz se resi tim ze tam vjizdi nacerno, prusvih ovsem je, ze nahoda je blbec a pokud se neco stane (pozar aut v garazich je celkem bezny), tak se nasledne nedoplati.
Poznamka o moznosti vjezdu do podzemnich garazi je mimo misu, neznam jedineho majitele verejnych garazi, ktery by nove legislativy vyuzil a umoznil vjezd LPG aut. Vsichni maji a budou mit zakaz, protoze je to pro ne jednodussi. Majitel LPG auta ve meste tudiz nikde nezaparkuje, coz se resi tim ze tam vjizdi nacerno, prusvih ovsem je, ze nahoda je blbec a pokud se neco stane (pozar aut v garazich je celkem bezny), tak se nasledne nedoplati.
je fakt, že každý druhý parkování v podzemce volám rovnou požárníky, jeden nikdy neví
Tak to je klasicky pripad malo pravdepodobneho rizika s velkym dusledkem. Ona sance, ze cloveku vyhori byt je rovnez minimalni presto vetsina lidi pojisteni proti pozaru ma. Jinak pozar v podzemnich garazich jsem zazil na vlastni zkusenost a zadna velka sranda to neni.
Je zajímavé, v legislativně a technicky vyspělejší západní evropě to není problém, ale u nás se z toho dělá pomale obecné ohrožení
pises o velkych dosledkoch akoby benzin, alebo ine paliva neboli horlave 😉
Pozor, ja nemluvim o faktickych dusledcich pozaru, ty budou plus minus stejne, ja se bavim o dopadu na majitele. Z pravniho hlediska je velky rozdil pozar benzinoveho ci naftoveho vozu, ktery dotycny mel pravo v garazi zaparkovat, protoze tato na parkovani podobnych aut byla zkolaudovana vcetne stanoviska hasicu a situaci kdy ridic o sve ujme zaparkuje v parkingu auto, jehoz umisteni tam bylo vyslovne zakazano. Na tom se muze pojistovna krasne tocit a pouziti garaze v rozporu s kolaudaci oznacit za pricinu vyluky z pojisteni a na chudakovi s LPG autem, ktery fakticky za nic nemuze, se budou hojit vsichni poskozeni. Podobna situace jako zpusobeni havarie autem bez platne STK, akorat v mnohem vetsim rozmeru.
S tym parkovanim v garazach mas absolutnu pravdu. Lenze bordel je hlavne na hlave statu. Mrte aut maju prestavbu na cierno, su bez oznacenia a parkuju si kade chcu.
P.S. Ti nasi statny financi stale zdrazuju dane na LPG. Zistili, ze sa to pri tom mnozstve statu uz oplati. To, ze polovica tychto prijmov je z tankovania nelegalnych prestavieb, tak to uz stat nezaujima! A doplacaju na to poctivi soferi s homologovanou prestavbou LPG!
P.S. Ti nasi statny financi stale zdrazuju dane na LPG. Zistili, ze sa to pri tom mnozstve statu uz oplati. To, ze polovica tychto prijmov je z tankovania nelegalnych prestavieb, tak to uz stat nezaujima! A doplacaju na to poctivi soferi s homologovanou prestavbou LPG!
Dobry den koupil sem Insignii 2,8i a chtel bych ji predelat na Lpg jsem z Moravskoslezkeho kraje Koprivnice doporuci mi nekdo dobrou firmu na LPG v okoli diky
1. LPG autá majú ešte prídavnú nádržku - myslím na mazanie ventilov. Tú je potrebné kontrolovať a dopĺňať
2, Pri LPG treba kúpiť špeciálne sviečky na motory s LPG, s dlhšou životnosťou. Asi najvhodnejšie sú NGK-ky - tie sú pre japonské autá nevyhnutnosťou. Japončíci si s Boschkami moc nerozumejú.
3. Treba si hneď kúpiť redukciu na tankovanie. Nie na každej čerpacej stanici tú redukciu majú. A v takom Nemecku majú redukcie iných rozmerov. Takže pri dovoze auta z Nemecka je vhodné kúpiť si vopred našu redukciu.
4. Kardinálny problém, na ktorý zatiaľ nepoznám odpoveď (ja auto na plyn nemám), je, či tankovať len do rapkania alebo aj po rapkaní. Zdá sa, že ako kde. Na niektorých pumpách litre naskakujú, ale nič sa netankuje, ale známy sa stretol aj s opačným prípadom - litre stáli, ale on natankoval viac ako zvyčajne.
Bod 1. Namontováné LPG u auto Čadek v Brně na Vídeňské (pobočka i v Novém městě Na Moravě) = TRAGÉDIE !!!!!!!!!! 6 závad, po čtvrté jsem dal klíče na stůl a vysvětlil jsem dosti důrazně, že jsem za tři hodiny zpět a auto bude v původním stavu. Tvrzení o originálu se změnilo v realitu polského šmejdu...
Bod 2. Na podruhé AGW Auto Unger Brno Líšeň, originál Tartarini (za stejné peníze jako ten šmejd u Čadka) ujeto přes 90 tis. km, opravdu super! Jsou tam rozumní a ví, co dělají! Další auto bude opět na LPG, opět TARTARINI !!!!!!!!!!!!!!!! 😄 😄 😄
Ja jsem si nechal pro jistotu namontovat system BRC s privstrikem benzinu a navic taky Vapsaver 😄
Vzdy jsem radsi na strane bezpecnosti :yes:
Zajímavé je, že u 1.2 TCe je přímé vstřikování.
2. Není nutné speciální, ale měly by nýt kvalitní, ze zkušeností NGK, teď zkouším Bosh LPG a uvidím, jak pojedou. Životnost svíček je menší, ale náklady to zvyšuje pořád minimálně.
3. Redukce je součástí přestavby, která má plnící hrdlo vedle benzínového, např.... a toto řešení doporučuji všem.
V Německu jsem tankoval a problém nebyl, spíše řidší síť čerpaček. Redukce jsou otázky cca pětistovky, jsou celkově 4 typy, zde včetně cen: [odkaz]
4. Necím, co znamená slovo rapkanie, ale pokud jsem to dobře pochopil...
Po cvaknutí to podle mě nemá smysl. Stává se poměrně často, že někdy naberu o klidně 5-8 l více či méně než jsem čekal, různé plničky mají různě nastaven """tlak""" plnění. Ve skutečnosti nejde o tlak plnění, ale o jeho rychlost. Když se plní moc rychle, zastaví se bezpečnostní ventil dříve, když pomalu, tak později. Takže pokud někde už od startu jde plnění pomalé, je téměř jisté, že se nabere více. Trochu to zkresluje výpočet spotřeby, hlavně pokud se čepuje u více plniček. V mém spritmonitoru to jde i vidět😒br /> [odkaz] Když nabírám na Lukoil Lipůvka, spotřeba vždy vysoká, když pak třeba v Přerově, spotřeba hodně nízká...
A nekopírujem témy iných - nie je to mojím štýlom. Známemu som bol minulý rok v Nemecku pomôcť s kúpou a dovozom Corolly na plyn, a niečo som si na tej Corolle aj odjazdil. Takže čerpám informácie z prvej ruky.
A sú určené hlavne pre tých, čo o LPG uvažujú, a nie pre tých, čo ho majú. Pretože som si nevšimol, že by sa tu LPG niekedy podrobnejšie rozoberalo.
Platí, že hovoriť striebro, mlčať zlato. Porozmýšľaj.
2) Někdy ano, někdy ne. Já jsem dal na radu LPG servisu, který mi doporučil nechat tam svíčky na benzín, které doporučuje výrobce auta - a měnit je častěji.
3) Rekuci jsem zatím nepotřeboval. Ale kdo jezdí do ciziny, musí si samozřejmě zjistit, jaký typ přípojky tam mají a pokud tam mají jiný, pořídit si redukci.
4) To je jediná neznámá. Většina čerpadlářů to hned vypne a pokud ne, tak jim řeknu, aby to vypli.
1. není potřeba na valné většině motorů
2. Vyzkoušel jsem několik druhů svíček na LPG ( včetně iridiových NGK na LPG a iridiových Bosch na LPG) a rozdíl jsem nepoznal, stačí obyčejné na benzín s případnou častější kontrolou
3. Jako nademnou nahoře, redukce pouze u zástavby do víčka benzínové nádrže, jinak nikoliv. V německu pokud jezdíš na hlavních trasách a po dálnicích, tak mají na benzínce vždy všechny možné redukce na různé systémy mezi sebou, ať už italký(u nás používaný), tak i belgický(přišlo mi že v německu nejvíce používaný) i holandský(podle mé zkušenosti).
4. Nevím proč zrovna tohle by měl být kardinální problém, to je ako u tekutého paliva, někdo pistoli vytáhne po prvním cvaknutí, někdo počká až přestane pěnit a ještě párkrát lehce dotankuje). V podstatě o nic nejde, použe o množství paliva v nádrži
Měl jsem několik aut na LPG a problémy, které by nevyřešily výměna filtru nebo membrány a seřízení jsem neměl.
Současné auto mělo při přestavbě na původním motoru najeto 300tkm a mám ujeto od přestavby 20tkm(blízko hranice návratu investice) a problém s LPG a motorem jsem nezaznamenal(pouze jednou v loňské zimě se během jízdy se začal automaticky zpátky přepínat na bezním, vyřešil záruční seřízení(drobná změna v nastavení) a od té doby se problém neopakoval.