Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v lednu 2013: Nejprodávanější luxusní automobily

21 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
On Topper asi nikdy v žádné uxusní limzíně nejel, takže nemá vůbec představu.
Avatar - Anonym
Anonym
To mohu potvrdit, sám mám přes 190 cm
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, vony na plyn jezdí jen Cadillaky, zajímavá logika.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
To vieš, veľkí chlapci potrebujú veľké autá 😄
Ale vážne, vyšší ľudia sa pohodlne usadia skutočne iba v SUV alebo v triede 7-er/A8/ S-classe a vyššej...
6B6
Přesně tak :yes: BTW: jsi si jistý, že to jeho korejský mozek zpracuje? Já ne :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Každý? Opravdu myslíš, že každý má potřebu být cool a pro dálniční cestování si koupit velkou terénní krávu?
plaond
No jo a jsme zase u toho, výška.... S tím bude problém vždycky a nemyslím si, že budou auta větší. Ale chápu tě. Já jsem chtěl jen v předchozím příspěvku říct, že pro mnoho lidí je tato třída, už co se týče vybavení v podobě různých paketů už tak hodně luxusní. Právě je to to rozmezí, kde už i ta vnější velikost auta je pro lidi limitující a do ničeho většího ani jít nechtějí. Prostě že to je taková kompaktnější, přitom luxusní třída (taková menší limuzína za méně peněz 😁).
Avatar - PERNO
PERNO
predvčerom som išiel testovať audi A5 SPORTBACK, audi A6 a bmw rad 5 a "pri tych rozmeroch" som bol tak sklamaný že sa mi grcať chcelo. mam cca 1,90cm a ked som si nastavil vodičove sedadlo na seba a išiel si sadnut dozadu, tak som bol zhrozeny ako je tam málo miesta, stiesnený priestor vpredu hlavne v BMW5, málo miesta vzadu tiez v BMW5. na tak "velke a dlhe" auto som si myslel ze tam bude aspon trochu pohodlie, ale ked mi má celu cestu noha búchať do stredoveho tunela vpredu, alebo do klucky na dverach vzadu tak to je fakt nereálne. navyše v bmw 5 bola vzadu autosedačka, kamarát čo ma 1,75cm povedal ze to decko si nevie predstavit akoby odtial vybral. este vpredu prekvapivo vyšla najlepsie A5 a vzadu A6. ale sklamanie velmi velke. cize neviem čo v týchto autách robia s miestom, ale v zivote by som A6 a BMW 5 nekupil, najlepsi dojem zanechalo A5, kde sice bolo vzadu menej miesta ale to je dan za kupe, cize to je pochopitelne.
cize sa necudujem ze ludia idu skor do SUV alebo do A8 / BMW 7 lebo tam to vyzera asi trochu inak.
webpaja
:yes: 😉
plaond
Musím souhlasit, jsou to úplně jiná auta, už jenom co se týče pohodlí, takové suv jen tak nenabídne, ale stejně prodej limuzín klesá... Při dnešní velikosti bmw 5tek, audin a6tek...a množením se v dnešní době oblíbených ofrouďáků to zrovna lehké nemají. Spíš jde o to, že pro obyčejné lidi to je auto nepraktické a velké, a proto si radši pořídí "bezpečné" suv. Ani se ale nedivím, protože když vidím např. a8, nedokáži si představit, že bych to měl jako mé hlavní auto, nebýt nějaký úředník nebo podnikatel. Asi nějaká vsugerace 😁. Ale zas takový jaguar ten na mě působí úplně jinak. Ale zas tak černě bych to neviděl, jak píše Hitman: Limuzíny sa predávali, predávajú a predávať budú.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...ještě, že jsou ty Kadylaky 😉 >😁 ...to nikomu nevadí 😉
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Takto uvažujú teoretici ako Ty, s plagátom Lady Nivy (nechcem uraziť Ladu Nivu...) nad posteľou, čo si potrebujú niečo dokázať.
Tí, čo na tieto autá majú, neriešia v čom budú cool, tí kupujú to, čo sa im páči a je jedno či kúpia SUV alebo limuzínu.
Limuzíny sa predávali, predávajú a predávať budú.
Limuzína je limuzína, SUV je SUV - posaď sa do každého, prevez sa v nich a (možno) pochopíš 😉
_MT_
A pokud jde o GL, Q7, Cayenne a další, to jsou auta, která se pohybují třídu až půl třídu pod A8, S-klasse, Panamerou a spol. Stačí se podívat, kolik SUV má odvětrávání a masážní funkci pro zadní sedadla, nebo dvanáctiválce v nabídce.
Avatar - positivemind
positivemind
Přesně tak, každý zájemce o A8 si řekne "Hmmm, A8 za 2,5m nebo RR za 3,5m? Je to mega rozdíl, ale Topper říkal, že budu frajer..."
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je neskutocny...... luxusne auta to maju dnes tazke... kazdy chce offroady a crossovery.. pripadne nejaku malu sikovnu imidzovku do mesta.... tieto velke limuziny uz nedavaju zmysel.... ludia na to prisli

kto chce byt dnes frajer ten si kupi range rover alebo MB GL :yes:
webpaja
Podle mě jsou to registrace dvou předváděcích čtyřkolek.
webpaja
Není lepší se zamyslet nad možnými důvody? Napadá mě jeden hned...vysokej kilometrovej nájezd a chuť jezdit se zážehovým motorem. Neustálá tendence označování lidí s lepším autem za ***y tady mě vážně pije krev.
Pacho69
tohle je aktuální generace, v podstatě nové auto.
Prostě můj názor je ten, že si nemáš kupovat zámek, když nemáš na to si v něm zatopit. Co ušetříš na "palivu" to spolkne servis a ostatní provoz. No hlavně, že sousedi závidí A8.
Atila_
Proc ne? Puvodni Audi 4.2 (ne FSI) byla jeden z nejlepe zplynovatelnych motoru. Jednoducha bytelna konstrukce, ktera na plyn najede statisice kilometru bez nejmensich problemu.
Pacho69
no jen aby si ho nenechal předělat na plyn 8-s . Občas potkávám A8 4.2 s dírou na LPG. Vždy mě to pobaví.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: Koenčně s benzínem, snad ten nový motor 3,0 V6 kompresor s AWD přiláká víc kupujících