Pohled do tabulek luxusní třídy v lednu 2013 je hodně tristní. Pouhých šest modelů v žebříčku, z nichž jen dva mají více než naprosté minimum registrací.
Proc ne? Puvodni Audi 4.2 (ne FSI) byla jeden z nejlepe zplynovatelnych motoru. Jednoducha bytelna konstrukce, ktera na plyn najede statisice kilometru bez nejmensich problemu.
tohle je aktuální generace, v podstatě nové auto.
Prostě můj názor je ten, že si nemáš kupovat zámek, když nemáš na to si v něm zatopit. Co ušetříš na "palivu" to spolkne servis a ostatní provoz. No hlavně, že sousedi závidí A8.
Není lepší se zamyslet nad možnými důvody? Napadá mě jeden hned...vysokej kilometrovej nájezd a chuť jezdit se zážehovým motorem. Neustálá tendence označování lidí s lepším autem za idioty tady mě vážně pije krev.
je neskutocny...... luxusne auta to maju dnes tazke... kazdy chce offroady a crossovery.. pripadne nejaku malu sikovnu imidzovku do mesta.... tieto velke limuziny uz nedavaju zmysel.... ludia na to prisli
kto chce byt dnes frajer ten si kupi range rover alebo MB GL :yes:
A pokud jde o GL, Q7, Cayenne a další, to jsou auta, která se pohybují třídu až půl třídu pod A8, S-klasse, Panamerou a spol. Stačí se podívat, kolik SUV má odvětrávání a masážní funkci pro zadní sedadla, nebo dvanáctiválce v nabídce.
Takto uvažujú teoretici ako Ty, s plagátom Lady Nivy (nechcem uraziť Ladu Nivu...) nad posteľou, čo si potrebujú niečo dokázať.
Tí, čo na tieto autá majú, neriešia v čom budú cool, tí kupujú to, čo sa im páči a je jedno či kúpia SUV alebo limuzínu.
Limuzíny sa predávali, predávajú a predávať budú.
Limuzína je limuzína, SUV je SUV - posaď sa do každého, prevez sa v nich a (možno) pochopíš ;-)
Musím souhlasit, jsou to úplně jiná auta, už jenom co se týče pohodlí, takové suv jen tak nenabídne, ale stejně prodej limuzín klesá... Při dnešní velikosti bmw 5tek, audin a6tek...a množením se v dnešní době oblíbených ofrouďáků to zrovna lehké nemají. Spíš jde o to, že pro obyčejné lidi to je auto nepraktické a velké, a proto si radši pořídí "bezpečné" suv. Ani se ale nedivím, protože když vidím např. a8, nedokáži si představit, že bych to měl jako mé hlavní auto, nebýt nějaký úředník nebo podnikatel. Asi nějaká vsugerace :-D. Ale zas takový jaguar ten na mě působí úplně jinak. Ale zas tak černě bych to neviděl, jak píše Hitman: Limuzíny sa predávali, predávajú a predávať budú.
predvčerom som išiel testovať audi A5 SPORTBACK, audi A6 a bmw rad 5 a "pri tych rozmeroch" som bol tak sklamaný že sa mi grcať chcelo. mam cca 1,90cm a ked som si nastavil vodičove sedadlo na seba a išiel si sadnut dozadu, tak som bol zhrozeny ako je tam málo miesta, stiesnený priestor vpredu hlavne v BMW5, málo miesta vzadu tiez v BMW5. na tak "velke a dlhe" auto som si myslel ze tam bude aspon trochu pohodlie, ale ked mi má celu cestu noha búchať do stredoveho tunela vpredu, alebo do klucky na dverach vzadu tak to je fakt nereálne. navyše v bmw 5 bola vzadu autosedačka, kamarát čo ma 1,75cm povedal ze to decko si nevie predstavit akoby odtial vybral. este vpredu prekvapivo vyšla najlepsie A5 a vzadu A6. ale sklamanie velmi velke. cize neviem čo v týchto autách robia s miestom, ale v zivote by som A6 a BMW 5 nekupil, najlepsi dojem zanechalo A5, kde sice bolo vzadu menej miesta ale to je dan za kupe, cize to je pochopitelne.
cize sa necudujem ze ludia idu skor do SUV alebo do A8 / BMW 7 lebo tam to vyzera asi trochu inak.
No jo a jsme zase u toho, výška.... S tím bude problém vždycky a nemyslím si, že budou auta větší. Ale chápu tě. Já jsem chtěl jen v předchozím příspěvku říct, že pro mnoho lidí je tato třída, už co se týče vybavení v podobě různých paketů už tak hodně luxusní. Právě je to to rozmezí, kde už i ta vnější velikost auta je pro lidi limitující a do ničeho většího ani jít nechtějí. Prostě že to je taková kompaktnější, přitom luxusní třída (taková menší limuzína za méně peněz :D).
To vieš, veľkí chlapci potrebujú veľké autá :-)
Ale vážne, vyšší ľudia sa pohodlne usadia skutočne iba v SUV alebo v triede 7-er/A8/ S-classe a vyššej...